Realista7201 napisał(a):
Poszukaj a znajdziesz, chca sprzedac teraz reszte z 10,000 wagonow, ktore zostaly z tej transzy. Dodatkowe 10,000 wagonow (druga transza) i teraz otworzyli wycene na lokomotywy, a to ciagle jest niewiele, warto sprawdzic ile maja. Na stronie mozesz zerknac.
Tu nie chodzi o brak chęci szukania tylko o pewność, że korzystamy z tych samych danych.
Poza tym w kalkulacji istotne są ilości jakie przyjąłeś do likwidacji i ceny za zezłomowanie. Tych danych nie ma na stronie PKP Cargo.
Z tego co kojarzę nie zaktualizowali danych o liczbę wagonów jakie już przeznaczyli na złom na stronie PKP Cargo.
Zakładam, że nie chcesz podać swoich wyliczeń, aby poddać je weryfikacji. Trudno.
W 3q25 r. liczba pociągów w trasie rośnie, bo zaczęli wozić węgiel. Pani prezes przyznała w wywiadzie, że odzyskiwanie klientów im ciężko idzie i że jest ostra konkurencja cenowa na rynku, a nie chcą walczyć ceną. Słuszna decyzja.
Obecnie tną koszty, więc ich spadek nie dziwi. Teraz skoro zaczęli wozić węgiel ich udział w rynku będzie rósł. Transport kruszyw podobno idzie słabo z uwagi na zastój w budowlance jak twierdzi Pani prezes.
Przypomnę że początkowo planowali zwolnić ponad 1000 osób. Finalnie zwalniają 500. Koszt zwolnień ma nie przekroczyć 35 mln zł.
Nawet przyjmują likwidację 20.000 wagonów wpływy z pozostałej likwidacji szacujesz na około 1,1 mld zł.