PARTNER SERWISU
doimannq
1 2 3 4
kingsize4
0
Dołączył: 2011-02-18
Wpisów: 26
Wysłane: 5 lipca 2011 19:47:48
W niedawnym Wprost albo Newsweeku był wywiad z Jędrzejem Wittchenem. Sama firma rośnie dość stabilnie od powstania, w Polsce jest rozpoznawana i ceni się podobnie do Samsonite albo Valentini. Przewinęło się u mnie w domu od nich kilka portfeli i rękawiczek, ze wszystkiego jesteśmy bardzo zadowoleni. Zobaczymy, jaka będzie cena emisyjna, ale sama spółka wygląda obiecująco.

Mr Gambler
0
Dołączył: 2011-03-07
Wpisów: 110
Wysłane: 5 lipca 2011 23:33:16
Co do relacji z klientami, to mają bardzo aktywny FanPage na Facebooku. Regularnie zamieszczają tam oferty produktów i inne informacje...
Edytowany: 5 lipca 2011 23:38

Kamil Gemra
0
Dołączył: 2009-12-09
Wpisów: 3 001
Wysłane: 7 lipca 2011 13:26:25
Zapraszam do zapoznania się z informacją o publikacji prospektu emisyjnego oraz z harmonogramem oferty. Zapisy dla indywidualnych od 8 do 14 lipca.

wittchen.stockwatch.pl/aktualn...


Kamil Gemra
0
Dołączył: 2009-12-09
Wpisów: 3 001
Wysłane: 8 lipca 2011 11:19:42
Cena maksymalna została ustalona na 12,3 zł za akcję

wittchen.stockwatch.pl/aktualn...
Edytowany: 8 lipca 2011 11:28

del-25032021
0
Dołączył: 2010-11-17
Wpisów: 46
Wysłane: 8 lipca 2011 12:41:24
Czy jeżeli nie mam rachunku maklerskiego w PKO BP to nie mogę zapisać się na IPO?

Kamil Gemra
0
Dołączył: 2009-12-09
Wpisów: 3 001
Wysłane: 8 lipca 2011 12:47:51
Należy się skontaktować z biurem maklerskim ponieważ różnie to bywa. Czasami jest tak, że bez problemu można się zapisywac (np. IPO Idea TFI) czy też koniecznie jest posiadanie rachunku (niestety w większości).

Marcin Osiecki
PREMIUM
0
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-06-15
Wpisów: 855
Wysłane: 8 lipca 2011 13:00:46
Zakładka w dziale IPO:
www.stockwatch.pl/ipo/wittchen...

Analiza w opracowaniu.
Edytowany: 8 lipca 2011 13:12

19r20
0
Dołączył: 2010-12-15
Wpisów: 497
Wysłane: 8 lipca 2011 13:32:18
może to niepolityczne ale:

Wycena za wysoka?

Maksymalną cenę sprzedaży akcji spółka poda po zatwierdzeniu aneksu do prospektu emisyjnego.

– Biorąc pod uwagę liczbę oferowanych akcji i przychody z emisji, jakie spodziewa się osiągnąć Wittchen, można by oszacować cenę emisyjną na 14–15,5 zł – oblicza Marcin Stebakow, analityk z DM BDM. Jego zdaniem, jeśli sprawdziłyby się te szacunki, oznaczałoby to, że spółka wycenia się bardzo wysoko. – Wskaźnik ceny do zysku na 2011 r. wyniósłby w wypadku Wittchena 22–23,5, podczas gdy u Gino Rossi, który wydaje się najbliższym do porównań podmiotem z GPW (uwzględniając szacunki zarządu dotyczące zysku netto na poziomie 10,8 mln złotych) byłby on na poziomie 8,8. Również dużą dysproporcję widać, gdy patrzy się na wskaźnik EV/EBITDA z uwzględnieniem prognoz za 2011 r. – w przypadku Wittchena jego wartość to ok. 10,3, a u Gino Rossi o połowę mniej – podkreśla analityk.

PARKIET Aneta Wieczerzak-Krusińska

skoro cena max wynosi 12,3 to ile wynosi C/Z 17,9?
Edytowany: 8 lipca 2011 13:38

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 9 lipca 2011 04:34:58
Omówienie wyników Spółki Wittchen w związku z IPO.

Rozpoczęły się zapisy na akcje firmy. Potrwają one do w transzy dla inwestorów indywidualnych do 14 lipca.
Do objęcia jest 384’800 akcji serii B oraz 3’848’000 akcji serii C.
Do obrotu będzie wprowadzone 5’400’500 akcji serii B oraz 3’848’000 akcji serii C.
Obecnie kapitał dzieli się na 10’400’500 akcji (A i B); po emisji zaś będzie to 14’248’500 (A,B i C).

Historia firmy sięga 1990 roku, jednak dynamiczny rozwój, mierzony ilością własnych salonów, nastąpił z nastaniem XXI wieku. Firma działa jako sprzedawca na rynku osobistych dóbr luksusowych – galanterii skórzanej, torebek, walizek, butów itp. Szacuje wielkość tego rynku w Polsce na ok. 500-650m zł, a tempo jego wzrostu na 12% rocznie. Największy udział w sprzedawanym asortymencie mają portfele, torebki damskie oraz bagaż. Firma w obecnej postaci sprzedaje przez następujące kanały:

- detaliczny – stabilnie w okolicach 34m rocznie;
- B2B(klienci korporacyjni) – tu sprzedaż sięga kilkunastu milionów złotych, ale zmienność jest duża;
- hurtowy – kilka milionów złotych, przy czym jego udział ulega zanikowi;
- eksportowy – w okolicach 5 milionów złotych.
Ponadto wykazuje marginalny udział usług (nieco ponad 1m zł) – jest to wynajem powierzchni użytkowej oraz emisja reklam na LCD w salonach.

Zarząd podkreśla utrzymanie stabilnej sprzedaży detalicznej w latach (post)kryzysowych (2009 - 2010). Trzeba tu zauważyć, że odbyło się to w wyniku odważnej rozbudowy sieci (skok o +11 salonów w 2009r. i kolejne +3 w 2010r.). Liczba salonów wzrosła, sprzedaż na metr kwadratowy spadła. Zarząd tłumaczy to kryzysem, co wydaje się potwierdzać obserwacja lat 2006 – 2008, gdy ponad 60-procentowy wzrost powierzchni połączony był z 10-procentowym wzrostem sprzedaży na metr kwadratowy. Choć pewnie zaznacza się tu też zjawisko dochodzenia nowych lokalizacji do pełnej wydajności.

Sprzedaż podlega silnej sezonowości. Mimo wprowadzanego urozmaicenia asortymentowego jest ona wyraźnie widoczna w wynikach sprzedaży – q4 jest ponad dwa razy lepszy, niż q1.

Firma planuje rozwijać sprzedaż na cztery sposoby:
1. Jednym z celów emisyjnych jest dokończenie przejęcia kontroli nad marką VIP Collection (na potrzeby niniejszego omówienia: VC). Pozwoliłoby to na segmentację docelowego rynku – marka Wittchen miałaby być pozycjonowana w segmencie premium, VC w segmencie średnim. Obecnie w ramach sieci Wittchen działają 52 punkty, a VC 26. Dzięki segmentacji i marce VC Spółka oczekuje też lepszego wykorzystania potencjału segmentu B2B. To za sprawą niższego (czytaj: tańszego) pozycjonowania tej marki. Po przejęciu VC firma oczekuje również wygenerowania synergii kosztowych związanych z organizacją procesu dostaw oraz optymalizacją zatrudnienia.

2. W planach jest dalszy organiczny rozwój sieci, czyli otwarcie kolejnych 10 punktów marki Wittchen oraz 25 punktów VC. A także wzbogacanie asortymentowe kolekcji.

3. Zupełnie nowym kanałem dystrybucji ma być master franczyza na rynkach WNP i Europy Środkowo-Wschodniej.

4. Kolejna ścieżka to akwizycje podmiotów konkurencyjnych na terenie Polski. Brak jednak w tej kwestii szczegółów.

Co do przyszłych trendów Spółce sprzyjać może wzrost udziału klienteli męskiej, która skłonna jest nabywać produkty skórzane. Nie sprzyja zaś wzrost sprzedaży poprzez outlety. Firma zauważyła wprawdzie ten trend i planuje otwarcie 6 nowych outletów, jednakże specyfika takiej sprzedaży będzie wywierać presję na marżę. Kanał internetowy wydaje się być neutralny - nie sprzyja utrzymywaniu wysokich cen, choć z drugiej strony daje szansę na obniżkę kosztów sprzedaży.

Spójrzmy na wyniki historyczne. Za ostatnie trzy lata ujawniają dużą wrażliwość biznesu na koniunkturę. Nieprawdziwe okazało się potoczne przekonanie, że sektor dóbr luksusowych zawsze sobie poradzi. Spadek popytu w 2009 zepchnął sprzedaż z 64m do 56m zł. Ogromny udział miał tu spadek popytu w kanale B2B. Została ona z nawiązką odbudowana w roku następnym, ale zauważmy, że odbyło się to po części za sprawą przejęcia VIP Collection (+3,6m zł). Następna kwestia to zniżkująca w marża brutto na sprzedaży. Z 69% w 2008r. poprzez 63,8% w 2009r. aż po 61,8% w 2010r oraz 54,9% w 2011q1. Trzeba jednak przyznać, że wciąż są to poziomy bardzo wysokie.

Nominalnie po około 1m złotych rocznie rosną koszty sprzedaży. Relatywnie zaś to nieco ponad 1/3 wartości przychodów. Koszty zarządu po redukcji o 3m w 2009r wzrosły o 1m rok do roku. Ogólne wrażenie n temat kontroli jest jednak pozytywne. Utwierdza w tym rzut oka na zestawienie kosztów rodzajowych. Większość kategorii jest trzymana w ryzach. Rośnie amortyzacja, co jest naturalnym efektem znacznych inwestycji. Uwagi wymaga jedynie pozycja usług obcych. Jeden driver kosztowy nie powinien stanowić problemu dla Zarządu.

Osobną historią jest linia pozostałych przychodów / kosztów operacyjnych. Turbulencje, przez które firma przeszła w roku 2009 odcisnęły tu swoje piętno, generując duże, jednorazowe kwoty. Po stronie kosztów to przede wszystkim 9,9m odpisów na zapasach i należnościach. Wraz z1m innych pozycji dobiło to wynik operacyjny za ten rok, spychając go 8 milionów poniżej zera. Rok 2010 to z kolei przede wszystkim +1,5m pochodzące z odwrócenia odpisów na zapasach.

Linia finansowa to przede wszystkim koszty odsetek: od kredytów, leasingu, obligacji oraz opłaty factoringowe. Firma jest również narażona na zmiany kursów walut. Jest bowiem importerem netto w dolarach ($3,5m w 2010r) oraz euro (€1m w 2010r).

Warto zauważyć, że firma ponosi bardzo niskie obciążenia z tytułu podatku dochodowego. Ponadto są one w dużej mierze generowane przez podatek odroczony. Niestety zestawienie w odpowiedniej nocie jest dość enigmatyczne, co do szczegółów.

W bilansie Spółki zwraca uwagę wysoki udział kapitału obcego – prawie 74%. Nie da się ukryć, że to dużo. Z drugiej jednak strony w trudnym roku 2009 udział ten spadł. Sposób finansowania majątku jest prawidłowy – aktywa trwałe finansowane są długoterminowo. Firma rośnie w dużej mierze za sprawą inwestycji w środki trwałe. Wzrost ten finansowany jest w znacznym stopniu kapitałem obcym. Warto zwrócić uwagę, że niespełna 24% wartości aktywów trwałych to pochodząca jeszcze z 2000 roku wartość firmy. Do niedawna była to wielkość prawie równa wartości rzeczowych aktywów trwałych. Sytuacja zmieniła się w 2010 roku, gdy firma przeprowadziła znaczne inwestycje.

Zwracają uwagę wysokie salda składowych kapitału obrotowego. Zapasy to 24m, należności z tytułu dostaw i usług to 8,7m (przy czym należy dodać, że ponad tą kwotę trzeba wziąć pod uwagę jeszcze odpis na 7,5m). Firma po części tłumaczy tak wysokie salda specyfiką branży, po części przejęciem majątku VIP Collection. Patrząc na dane historyczne wygląda na to, że to raczej specyfika działania. Generalnie mechanizm działa w ten sposób, że Spółka (dbając o dostępny dla klientów wybór) utrzymuje wysokie zapasy, z drugiej zaś strony korzysta z długich terminów zapłaty. Należności są znacznie „krótsze”. Model ten został zakłócony przejęciem składników VIP Collection, ale powinniśmy chyba spodziewać się, że Spółka do niego wróci.

Po stronie pasywów razi wysokie saldo niepokrytej straty z lat ubiegłych. Jednak sposób jej kreowania jest dla mnie częściowo zagadką. W 2010 roku wzrosło zarówno zadłużenie finansowe krótko-, ale przede wszystkim długoterminowe. To paliwo rozwoju widocznego w aktywach. Firma zaciągnęła dodatkowe kredyty oraz wyemitowała obligacje. Obligacje te chce zresztą przedterminowo spłacić (o czym później). Źródłem finansowania była również dotacja (9,2m) do inwestycji w nowy magazyn, której kwota figuruje w saldzie długoterminowych rozliczeń międzyokresowych.

Na pierwszy rzut oka cash flow wygląda dość zniechęcająco – dwa lata pod rząd ujemnych przepływów operacyjnych. Pamiętajmy jednak, że rok 2009 był dla Spółki dużym wyzwaniem. Moim zdaniem za spory sukces można uznać fakt, że Zarządowi udało się zniwelować słaby wynik poprzez optymalizację kapitału pracującego. Przy okazji redukując o 11,4m zobowiązania. Końcówka roku 2010 to z kolei zakup części majątku handlowego VIP Collection.

Sekcja inwestycyjna pokazuje potężny nacisk na rozwój, finansowa zaś wspomniane wyżej źródła finansowania tego rozwoju. Faktem jest jednak, że prezentowany cash flow operacyjny nie pokrywa spłat odsetek, a tym bardziej kapitału zadłużenia. Na dłuższą metę jest to sytuacja nie do utrzymania. Nie dziwi więc chęć wykorzystania części wpływów z emisji na spłatę obligacji.

A więc jeszcze kilka słów o celach emisyjnych. Licząc wg dolnych limitów Spółka chce wydać:
- 12m na uzyskanie kontroli nad V VIP COLLECTION;
- 10m na rozwój sieci detalicznej;
- 3m na kapitał obrotowy;
- 13,5m na przedterminową spłatę obligacji;
- 13,5m na akwizycje.
Razem to 52m zł.

Na wzmiankę zasługują jeszcze następujące sprawy:
1. Firma podaje w prospekcie nieaudytowane dane finansowe za q1’2011. Nie były one jednak brane pod uwagę w niniejszym omówieniu z uwagi na sezonowość, wg której q1 jest najsłabszym kwartałem w roku. A także ze względu na to, że w firmie trwają procesy optymalizacyjne związane z przejęciem majątku VIP Collection. Dlatego uważam, że dane te nie są w pełni wartościową podstawą do oceny Spółki. Generalnie kryzys roku 2009 i późniejsze przejęcie VC razem mocno utrudniają analizę.

2. Firma wyemitowała 3-letnie, niezabezpieczone obligacje z kuponem w wysokości 9,8%. Istnieje możliwość wcześniejszego ich wykupu. Spółka zamierza to zrobić przeznaczając część środków z emisji, a pozostałą część refinansując kredytem. Zarząd jest najwyraźniej w tym postanowieniu zdeterminowany, ponieważ w przypadku nieuzyskania kredytu zapowiada podjęcie negocjacji z obligatariuszami w celu przeprowadzenia częściowego wykupu.

3. Sprawa przejęcia VIP Collection jest dość skomplikowana. Do tej pory przejęto jedynie część handlową tej jednostki. W tym np. prawo do używania znaku handlowego, ale jedynie w stosunku do przejętych magazynów. W stosunku do pozostałych Spółka WIttchen korzysta z umowy licencyjnej. Celem jest przejęcie całkowitej kontroli nad znakiem towarowym. Cała transakcja jest niejako rozłożona na raty, aby możliwe było pełne wykorzystanie sezonowego popytu w q4’2010. Całkowite przejęcie wymaga zaś znacznie dłuższej procedury formalnej.

4. Po zakończeniu emisji główny akcjonariusz będzie nadal kontrolował (z podmiotami powiązanymi) około 77% głosów na walnym zgromadzeniu. Statut zaś nie przewiduje ponadstandardowych mechanizmów ochrony interesów akcjonariuszy mniejszościowych. Wspomnę na przykład, że firma zainwestowała w 2008 r w Business Angel Seedfund, a więc jest to inwestycja o podwyższonym ryzyku. Decyzja zrozumiała w przypadku firmy prywatnej. Kontrowersyjna, gdyby była podjęta w warunkach spółki publicznej.

Reasumując:

Na giełdę wchodzi Spółka działająca w ciekawym segmencie rynku. Odważnie zarządzana, jednak mocno zadłużona. Zarząd ma wizję dalszego rozwoju, jednak rozwój ten wymaga finansowego paliwa. Możliwości finansowania dłużnego właściwie zostały wyczerpane, stąd zapewne zwrot ku giełdzie. Model biznesowy bardzo mocno zależy tu od koniunktury gospodarczej i nastrojów konsumentów.
Link do finansowych technikaliów: www.stockwatch.pl/ipo/wittchen...

morfeusz
0
Dołączył: 2008-12-12
Wpisów: 936
Wysłane: 9 lipca 2011 12:15:27
siekoo napisał(a):
z ciekawoscia zajrzalem na podana przez Kamila strone i stwierdzam, ze za duzo informacji to na razie tam nie ma.
generalnie nasuwa mi sie wniosek, ze powinni zatrudnic morfeusza jako lacznika z akcjonariuszami - bez zbednego wodolejstwa w 4 zdaniach zmiescil to, co istotne thumbright
mam jednakze prosbe o pomoc w zrozumieniu zestawienia z 14 strony prezentacji - firmy Quazi nie znam (zgooglowalem i tyle tylko wiem), CCC, to jak rozumie jest 'to' CCC od obuwia. jaki ma sens porownywanie siebie do firmy co prawda z tej samej branzy, ale zupelnie innej polki? czy chcieli pokazac, ze sa jeszcze lepsi w zarabianiu niz sklep ktory z definicji ma przyciagac cena?
druga rzecz, to po porownaniu wlasnego detalu i detalu+B2B - prosty ogladacz prezentacji (taki jak ja) dochodzi do wniosku, ze skoro B2B daje takie zyski, to po co im w takim razie detal? wychodzi mi, ze w takim razie nastepny logiczny krok to rezygnacja z detalu i rozszerzenie B2B - wszak marke maja, a internet to potega (zalando na przyklad operuje tylko w sieci).

co do samej strony e-sklepu to faktycznie wyglada przyzwoicie i czytelnie (imho na plus to PayPal, na minus sprzedaz tylko w granicach kraju i ten rustykalny, mnie osobiscie odstraszajacy wyglad).


Z tego co wiem to spółka chce otworzyć e-sklepy na Ukrainie i w Rosji.

To nie jest tak że detal jest zbędny. Detal generuje zyski no a raczej w każdej firmie mile widziane jest zdywersyfikowane źródło przychodów :)


Mr Gambler
0
Dołączył: 2011-03-07
Wpisów: 110
Wysłane: 9 lipca 2011 15:03:18
19r20 napisał(a):
może to niepolityczne ale:

Wycena za wysoka?

Maksymalną cenę sprzedaży akcji spółka poda po zatwierdzeniu aneksu do prospektu emisyjnego.

– Biorąc pod uwagę liczbę oferowanych akcji i przychody z emisji, jakie spodziewa się osiągnąć Wittchen, można by oszacować cenę emisyjną na 14–15,5 zł – oblicza Marcin Stebakow, analityk z DM BDM. Jego zdaniem, jeśli sprawdziłyby się te szacunki, oznaczałoby to, że spółka wycenia się bardzo wysoko. – Wskaźnik ceny do zysku na 2011 r. wyniósłby w wypadku Wittchena 22–23,5, podczas gdy u Gino Rossi, który wydaje się najbliższym do porównań podmiotem z GPW (uwzględniając szacunki zarządu dotyczące zysku netto na poziomie 10,8 mln złotych) byłby on na poziomie 8,8. Również dużą dysproporcję widać, gdy patrzy się na wskaźnik EV/EBITDA z uwzględnieniem prognoz za 2011 r. – w przypadku Wittchena jego wartość to ok. 10,3, a u Gino Rossi o połowę mniej – podkreśla analityk.

PARKIET Aneta Wieczerzak-Krusińska

skoro cena max wynosi 12,3 to ile wynosi C/Z 17,9?


Też postanowiłem wczoraj przeanalizować tę cenę w oparciu o ten sektor, ale... skasował mi się post angry7. Streszczając obliczałem średnią pierwszego miesiąca notowania spółek w tym sektorze na giełdzie (z wykresów, interwał miesięczny), bo nie mogłem znaleźć wszystkich cen debiutów. Wyszło mi chyba 16,3 zł, ale mogę się mylić o góra 0,2 zł. Oczywiście to nie oddaje całkowicie średniej z debiutów, bo cena miesięczna to nie debiut.

19r20
0
Dołączył: 2010-12-15
Wpisów: 497
Wysłane: 12 lipca 2011 09:34:42
Na 12,3 zł ustalono maksymalną cenę akcji spółki Wittchen, która zadebiutuje na GPW na przełomie lipca i sierpnia.

W ramach oferty publicznej zarządzająca siecią sprzedaży Wittchen i V VIP Collection firma sprzeda do 384,8 tys. istniejących akcji serii B (kapitał dzieli się na 10,45 mln walorów) oraz zaoferuje maksymalnie 3,848 mln nowych papierów serii C.

Z prospektu wynikało, że na realizację celów emisyjnych spółka chce pozyskać 55–60 mln zł. Tymczasem po ogłoszeniu ceny maksymalnej wartość oferty wyniesie nieco ponad 52 mln zł, z czego 4,7 mln zł trafi do sprzedającego istniejące walory akcjonariusza.

Dlaczego spółka poskromiła swój apetyt? – Taką dostaliśmy rekomendację od oferującego. Cena maksymalna odzwierciedla obecną sytuację rynkową uwarunkowaną dużą liczbą debiutów – tłumaczy Marcin Sadlej, partner w CC Group, która jest doradcą finansowym Wittchena. Wielkość środków przeznaczonych na poszczególne cele emisyjne podano w widełkach. Ich dolna granica zakłada wpływy rzędu 52 mln zł. Jeśli wszystkie akcje zostaną sprzedane po cenie maksymalnej, do spółki wpłynie 48 mln zł. Tę różnicę – zgodnie z zapisami w prospekcie emisyjnym – Wittchen może finansować kredytem – zaznacza Sadlej.

Wśród celów emisyjnych podano m.in. uzyskanie kontroli nad spółką V VIP Collection (pójdzie na to ok. 12 mln zł), rozbudowę sieci (ok. 10–12 mln zł) oraz akwizycje (ok. 13,5–15 mln zł).

Na podstawie prospektu analitycy szacowali, że maksymalna cena zostanie wyznaczona na 14–15 zł. Patrząc na wskaźniki podobnej giełdowej firmy Gino Rossi, handlującej obuwiem i dodatkami, twierdzili, że jest ona bardzo wysoka. Obniżenie maksymalnej ceny emisyjnej nie wpłynęło jednak na zmianę tych opinii. – Przy cenie 12,3 zł podstawowe wskaźniki nadal są na wysokim poziomie w porównaniu z najbliższym konkurentem z GPW – firmą Gino Rossi. W przypadku wskaźnika cena do zysku jest to 19,3. Oznacza to, że spółka poskromiła nieco swój apetyt i zapewne celuje w minimalny poziom przychodów z emisji. Samo powodzenie oferty będzie zależało w głównej mierze od zainteresowania inwestorów – uważa Marcin Stebakow, analityk z DM BDM.

PARKIET

sytuacja na giełdzie oraz ich wycena chyba nie pozostawiają złudzeń...

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 12 lipca 2011 10:22:37
Czytał Kolega 19r20 regulamin? Chyba nie czytał. To niech przeczyta.

morfeusz
0
Dołączył: 2008-12-12
Wpisów: 936
Wysłane: 12 lipca 2011 10:39:28
CCC ma C/Z 20,6
Gino Rossi C/Z 14,69

Tylko niewielu inwestorów pamięta że GRI jeszcze nie tak dawno było na skraju bankructwa.

Dlatego C/Z na tym poziomie co ma Wittchen wcale mnie nie zniechęca.

neo-mone
0
Dołączył: 2011-07-12
Wpisów: 2
Wysłane: 12 lipca 2011 13:09:18
Obserwuje dyskusję od dłuższego czasu. Zauważyłem ciekawe wydarzenie - czat z prezesem Wittchena ! Mam nadzieje, że w końcu uzyskam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.

Jutro o 12stej - http://www.parkiet.com/chat/

Kamil Gemra
0
Dołączył: 2009-12-09
Wpisów: 3 001
Wysłane: 14 lipca 2011 08:03:40
Przypominam, że dzisiaj ostatni dzień zapisów na akcję Wittchena.

pop
pop
0
Dołączył: 2008-12-30
Wpisów: 3 427
Wysłane: 14 lipca 2011 10:42:35
Cytat:
Przypominam, że dzisiaj ostatni dzień zapisów na akcję Wittchena.

Życzę im aby sprzedali wszystkie akcje,im więcej kapitału trafia do spółek na rozwój,tym lepiej dla rozwoju naszej gospodarki,o ile oczywiście spółki nie zmarnują szansy na rozsądne ulokowanie kapitału...

Kamil Gemra
0
Dołączył: 2009-12-09
Wpisów: 3 001
Wysłane: 15 lipca 2011 09:47:58
Spółka wydłużyła termin przyjmowania zapisów na akcje: wittchen.stockwatch.pl/aktualn...


19r20
0
Dołączył: 2010-12-15
Wpisów: 497
Wysłane: 15 lipca 2011 12:14:09
wszytko pięknie ładnie tylko jak to ma się do słów prezesa "oferta sprzedaje się bardzo dobrze"
Edytowany: 15 lipca 2011 12:14

666
666
0
Dołączył: 2009-03-08
Wpisów: 319
Wysłane: 15 lipca 2011 14:16:31
Przecież nie będzie torpedował upublicznienia własnej spółki. Jak się zapytasz na targu "pani, a te pomidory świeże?", to zawsze odpowie "świeże świeże"Angel

Samo przedłużenie zapisów dla mnie jest równoznczne z tym, że nie idzie tak dobrze jak zakładano -To raz.

a dwa, tutaj ameryki nie odkryję - skoro debiut JSW czyli nr 1 IPO w tym roku wypadł tak jak wypadł, zapisywanie się na cokolwiek innego, szczególnie małego, mając na uwadze sentyment do małych spółkek, bardzo delikatnie mówiąc - jest ryzykowne.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE WITTCHEN
  • Wittchen rekomenduje niewypłacanie dywidendy z zysku za 2024 r.
    Wittchen rekomenduje niewypłacanie dywidendy z zysku za 2024 r.

    Wittchen, biorąc pod uwagę bieżącą sytuację rynkową, większe zapotrzebowanie na kapitał obrotowy oraz planowaną rozbudowę centrum logistycznego w Palmirach, zarekomendował przeznaczenie zysku netto za 2024 r. w całości na kapitał zapasowy. Jednocześnie intencją zarządu jest, aby w długim terminie Wittchen pozostał spółką dywidendową.

  • Wittchen miał 4,2 mln zł zysku netto w I kw. 2025 r.
    Wittchen miał 4,2 mln zł zysku netto w I kw. 2025 r.

    Wittchen odnotował 4,22 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec 4,87 mln zł zysku rok wcześniej.




1 2 3 4

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,549 sek.

puujctsg
gmzdwowa
nyhclnmk
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 827,68 zł +384,14% 96 827,68 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
unlxjaqq
knmqfjhm
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat