pixelg
11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 501,00 zł (-3,65%) 06-05-2021 17:00
Dapi
0
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-07
Wpisów: 1 002
Wysłane: 16 sierpnia 2011 18:09:48 przy kursie: 11,20 zł
@ Janus Corvinus
Bądźmy sprawiedliwi Paper Wars miał chyba w marcu premierę.

Ale fakt faktem że nigdy z tego co pamiętam w nawet w Polsce nie był pierwszy


@Videoyogi
To miejsce w rankingu appstore
Te miejsca swiadczą o sprzedaży paru sztuk na swiecie Paper Wars- dosłownie paru...
Rynki mogą pozostać irracjonalne dłużej niż ty możesz pozostać wypłacalny.

Rozbudowane wykresy: http://www.atcharts.pl
Centrum analizy technicznej: http://www.attrader.pl
Edytowany: 16 sierpnia 2011 18:28

del-25032021
0
Dołączył: 2010-11-17
Wpisów: 46
Wysłane: 16 sierpnia 2011 18:40:15 przy kursie: 11,20 zł
Cytat:
Nie było wielkich pakietów, więc nie podejrzewam żeby cichaczem zwiększał się FF. Wygląda to tak, jakby wielu grało "pod premierę".


Naprawdę myślisz, że ktoś Ci uwierzy?

Przecież wszyscy się domyślają kto sypie - człowiek dostał w spadku 4,99% king

Frog
6
Dołączył: 2009-08-06
Wpisów: 5 486
Wysłane: 16 sierpnia 2011 18:45:08 przy kursie: 11,20 zł
@Policaj,

Liczą się fakty:

1. Nie 4,99%, tylko 4,81% (ten drugi dostał 3,21%)
2. Nie dostali w spadku, tylko w formie darowizny
3. Nie dbam o to kto mi wierzy bo nikogo do niczego nie przekonuję. Głośno się zastanawiam.

Po prostu nie sądzę że sypią obdarowani...
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum


Qrczak
0
Dołączył: 2011-03-06
Wpisów: 75
Wysłane: 16 sierpnia 2011 18:59:57 przy kursie: 11,20 zł
Abstrahując od kursu i tego kto sypie akcjami. Przyjrzałem się dzisiaj rankingom w Gamecenter. Łącznie w obu wersjach Anomaly notowanych jest ok 50tys graczy.

iPhone ok 33k
iPad ok 22k

Nie wiem na ile te liczby są wiarygodne ale myślę że jest to jedyny sposób w jaki można ocenić szacunkową wielkość sprzedaży. Nie powinna chyba za bardzo odbiegać od rzeczywistości. Jeśli sprzedaż utrzymała by się na podobnym poziomie jeszcze przez miesiąc to możemy powoli zacząć świętować. :D

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 16 sierpnia 2011 19:45:50 przy kursie: 11,20 zł
patrzyłeś w każdym kraju na świecie ?! i wyszło ci 33k? wow !! jestem w szoku :)!

hello1

www.quora.com/iOS-App-Store/Ho...

Depends on the country and category you are looking to get into the Top 10 with. Some geographical markets are extremely large requiring significant amounts of traffic to climb the charts. Same goes with specific categories as Games requires much more downloads than Utilities. Here are some statistics from my experience working with mobile gaming studios:

For Free US Games, it will take usually 60k-80k daily downloads to crack the Top 10. To start cracking the top 5 you will need to consistently be getting 100k downloads per day. (This number is actually dropping with the ban of incentivized install networks across the iOS. Top gaming studios were buying significant amount of installs on a PPI basis to jump the charts. With this practice now dead, traffic numbers will be significantly lower now.)

For Paid US Games, it will take usually 10k-15k daily downloads to crack the Top 10. To start cracking the top 5 you will need to consistently be getting 20k downloads per day. (The ban of incentivized install networks doesn't impact the paid charts significantly as the traffic numbers were much lower. But it should be taken into consideration.)
Edytowany: 16 sierpnia 2011 20:01

Qrczak
0
Dołączył: 2011-03-06
Wpisów: 75
Wysłane: 16 sierpnia 2011 20:01:06 przy kursie: 11,20 zł
Gamecenter jest wspólny dla wszystkich krajów. Poza tym patrząc do twojego linka:

"To get to top 10 you will need to sell minimum 200.000 per month. For top 25 minimum 80.000 per month."

Jest to sprzedaż z całego miesiąca "per month". Więc nie wiem co ci nie pasuje.

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 16 sierpnia 2011 22:46:07 przy kursie: 11,20 zł
Dziś komuś bardzo zależało na pozbyciu się akcji - jak dla mnie pozytywnie zachowywał się popyt. Jutro sytuacja może być zgoła inna bo tu kurs wyznaczany jest skokowo.

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 16 sierpnia 2011 23:58:47 przy kursie: 11,20 zł
Qrczak napisał(a):
Abstrahując od kursu i tego kto sypie akcjami. Przyjrzałem się dzisiaj rankingom w Gamecenter. Łącznie w obu wersjach Anomaly notowanych jest ok 50tys graczy.

iPhone ok 33k
iPad ok 22k

Nie wiem na ile te liczby są wiarygodne ale myślę że jest to jedyny sposób w jaki można ocenić szacunkową wielkość sprzedaży. Nie powinna chyba za bardzo odbiegać od rzeczywistości. Jeśli sprzedaż utrzymała by się na podobnym poziomie jeszcze przez miesiąc to możemy powoli zacząć świętować. :D


Jeśli tempo się utrzyma to do końca roku sprzedaż spokojnie powinna dobić do miliona sztuk. Trzymam kciuki.

A w dłuższej perspektywie pomyślałem sobie właśnie, że następną grą 11bit studios mogłaby być gra należąca do gatunku Multiplayer Online Battle Arena. Ostatnio jest modny. Valve robi grę Dota 2 zaś Heroes of Newerth i League of Legends są dość popularne. Nie słyszałem by na iPada była gra z tego gatunku a te, co są na PC rozgrywają się w realiach fantasy. Można by więc zrobić grę MOBA w realiach SF lub steam punk by się czymś wyróżniała na tle konkurencji.

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 17 sierpnia 2011 00:39:01 przy kursie: 11,20 zł
Janus Corvinus napisał(a):
Zakładając, że z jednego sprzedanego egzemplarza mieli 10 zł przychodu - sprzedali prawie 100 tys. egzemplarzy gry. Tyle, ile się spodziewałem, że sprzedadzą w wersji na Mac i PC.

Dlaczego tylko 10zł ? Cena gry to powiedzmy te 9,99$, z tego 30% dla Apple czy Steam, co daje nam ok 7$, czyli w okolicach 20zł z gry.
Pamiętać należy, że były obniżki ceny. Pi razy drzwi mamy liczbę między 50 a 70 tys. sprzedanych gier.


Janus Corvinus napisał(a):
Sądzę, że Anomaly w wersji na iPada i iPhone rozejdzie się w co najmniej milionie egzemplarzy do końca roku. Zakładając, że średni przychód z każdego sprzedanego egzemplarza wyniesie 2 zł daje to 2 mln przychodu do końca roku.

Apple znowu bierze 30%, ale tym razem do podziału jest Chillingo. Zakładając optymistycznie, że 11bit bierze 50% ceny gry to z ajfona mamy niecały dolar przychodu; z ajpada jest tego 2x więcej.

Moje wróżenie ze szklanej kuli: spółka musi sprzedać ok. 1mln iOSowych gier do końca roku, żeby uzasadnić obecną wycenę.

del-25032021
0
Dołączył: 2010-11-17
Wpisów: 46
Wysłane: 17 sierpnia 2011 08:47:15 przy kursie: 11,20 zł
na Gamecenter nie ma wszystkich osób, które pobrały aplikację.
Trzeba się tam zarejestrować - ja np. tego nie zrobiłem.


Cytat:
As of December 2010 Apple was selling 280 million apps per month, which works out to just over 9 million apps sold per day.

Since December this is number has almost certainly gone up substantially.


gigaom.com/2010/01/12/the-appl...

Gra utzymuje się już od tygodnia w top 10 w UE oraz w stanach.

Ja uważam, że milion został już przekroczony.

Należy jeszcze zwrócić uwagę na dobrze się sprzedającą wersję w MAC Store...


Qrczak
0
Dołączył: 2011-03-06
Wpisów: 75
Wysłane: 17 sierpnia 2011 08:59:28 przy kursie: 11,20 zł
Zakładając że z każdej sztuki dostają 50%. Wychodzi na iPhona ok 3 zł i na iPada 6 zł.
Przyjmijmy że średnio będzie to 4,5zł od sztuki.

1 mln * 4,5 = 4,5 mln

2 razy więcej niż zakładany przychód na ten rok. A to wszystko nie wliczając wersji na PC i konsolowych.

Chociaż osobiście sam w taki wynik nie wierzę. Może uda się dociągnąć do 500k przy ciągłym wsparciu gry (dodatki, jakieś nagrody itp) co dalej pozostaje bardzo dobrym wynikiem.

Ale 11 zł przy 1mln sztuk wydaję się czystą abstrakcją. Obecny kurs w miarę uwzględnia realizację planu na 2011 rok ale niewiele ponad to. Przy znacznym jego przekroczeniu powinniśmy być sporo wyżej.


@Policaj

Zauważ ze aplikacje płatne stanowią tylko 25% wszystkich sprzedanych programów. Zresztą gra sprzedaje się lepiej na iPadzie których jest kilkukrotnie mniej.

Gorbashow
Gorbashow PREMIUM
6
Dołączył: 2009-04-15
Wpisów: 271
Wysłane: 17 sierpnia 2011 11:51:27 przy kursie: 11,00 zł
MOBA sie nie nadaje na ipada, a juz na pewno nie na iphona. Rozgrywka jest zbyt dynamiczna, zbyt wielu klawiszy na raz sie uzywa w trakcie gry. Nie wyobrazam sobie tego na dotykowych.
Poza tym przy MOBA nie starczy zrobic gre, trzeba miec jeszcze infrastrukture i budowac community.
No i last but not least wychodzi DOTA 2.
Ergo jest bardzo malo miejsa na rynku i na 95% bylby to wielki fail.
Edytowany: 17 sierpnia 2011 11:53

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 17 sierpnia 2011 11:56:48 przy kursie: 11,00 zł
Na razie niech zrobią dobry DLC !
Potem ANOMALY 2
i niech potwierdzą w końcu co jest grane z XBOX/PS3 !!!

a najważniejsze, to niech się wezmą za promowanie swojej spółki w mediach finansowych...bo tutaj ich PR oceniam na 0 !!! a naprawdę mają czym się chwalić...inni już by dawno to wykorzystali...ale nie 11B to jest nie potrzebne !! po co ma być głośno w mediach...o ANOMALY i sukcesie Polskiego Developera?!

A inni wykorzystują, każdą okazję, żeby tylko coś napisali o nich w prasie...
www.bankier.pl/wiadomosc/Polsk...

www.parkiet.com/artykul/108396...

naprawdę nie rozumiem postępowania 11B...
Edytowany: 17 sierpnia 2011 11:59

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 17 sierpnia 2011 12:14:30 przy kursie: 11,00 zł
Crowl - ja wolę jak ludzie 11bit zajmują się biznesem na którym zarabiają - czy mniej ich w mediach finansowych tym lepiej. JEsli chodzi o gry - to trzeba robić to w czym jest się dobrym - Anomaly pokazało kierunek gier - nowy standard - ten standard trzeba rozwijać - dlatego też różne wariacje na temat tower offense będą strzałem w dziesiątkę. Oczywiście 11 bit może wymyslać coś innego - innowacyjnego - nie mam przeciwwskazań - moim zdaniem błędem jest wchodzenie w cudze buty(czyli w gry które już ktoś zrobił i zrobił to dobrze). Innowacyjność to szansa dla spółki nie zaś powielanie starych rozwiązań.

Qrczak
0
Dołączył: 2011-03-06
Wpisów: 75
Wysłane: 17 sierpnia 2011 12:27:19 przy kursie: 11,00 zł
Zgadzam się z pablo. Firma ma robić dobre gry a nie chwalić się w mediach jacy to oni są świetni. Wystarczy spojrzeć na Nicolas Games. Od dawna chwalą się jaki to ich Afterfall nie będzie wspaniały a od kilku lat oprócz emisji nowych akcji i zapewnień o wspaniałej przyszłości, niczego nie wyprodukowali.

topfacet
10
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 2 614
Wysłane: 17 sierpnia 2011 12:34:27 przy kursie: 11,00 zł
Moim zdaniem jednak powinni wynająć dobra agencje PR do pracy.

Frog
6
Dołączył: 2009-08-06
Wpisów: 5 486
Wysłane: 17 sierpnia 2011 12:40:39 przy kursie: 11,00 zł
Agencja PR kosztuje. Poniesienie tego kosztu nie jest niezbędne do prowadzenia biznesu. Niech działania PR będą skierowane na produkty, a marka (spółka) sama się wypromuje.

Zastanówcie się, czy ten koszt zwróci się w jakikolwiek sposób samej firmie (nie mówię o potencjalnym możliwym wzroście cen akcji, bo akurat z tego firma jako taka nic nie ma).
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum

Fidiasz
5
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-04-23
Wpisów: 154
Wysłane: 17 sierpnia 2011 12:42:02 przy kursie: 11,00 zł
Agencja PR to czysta rozrzutność na starcie, teraz powinni inwestować w zespół, w zasoby ludzkie, programistów, grafików, testerów, itp.

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 17 sierpnia 2011 12:58:31 przy kursie: 11,00 zł
no nie gadajcie, że nie chcielibyście przeczytać wywiadu/artykułu w Polityce, Parkicie czy innej gazecie lub portalu jak money.pl, onet.pl, itp ?

Oczywiście robienie gier jest najważniejsze i panowie z 11B bardzo dobrze sobie radzą, ba nawet promocja na zachodzie jest SUPER !!! w tej materii nie można im nic zarzucić!
ale najwyraźniej zapomnieli o POLSCE, i że tu również jest ich biznes, czytaj dbanie o dobry wizerunek i odbiór przez szeroko rozumiany rynek kapitałowy, a co za tym idzie, o jego wpływ na kurs :)

Co do agencji PR...wydaje mi się, że Paweł Miechowski, radził sobie do tej pory całkiem dobrze jak osoba odpowiedzialna za komunikację, lecz wg. mnie im się po prostu wydaje, że to jest nie potrzebne...lub mają jakiś szerszą strategię o której nie wiemy, a oni realizują założenia... nie wiem...ale na tym polega komunikacja i PR, żeby podnosić sytuację oczekiwania, zainteresowania, nie pewności...ale komunikować o tym !!

Wg. mnie od dnia premiery można było zrobić kilka press releasów:
wejśćie do appstore
ogromny sukces w pierwszych dniach w APPSTORE
gra tygodnia w USA na iphona i ipada
anomaly w top 10 na ipada

... każdy oddzielnie, i przesyłany do agencji, portali, gazet itp, to oni muszą zadbać, żeby te wszystkie strony o nich mówiły
... co prawda napisali o powyższym komunikat EBI, bardzo suchy komunikat, który przepadł w morzu innych i nikt, tego nie odnotował...a można było zrobić z tego mega wydarzenie...

a tutaj dla przykładu:
imagazine.pl/2011/08/12/anomal...

tutaj link skąd możecie pobrać artykuł :)
webfile.pl/103431-imagazine-06...
strona 28 wywiad z Pawłem Miechowskim
strona 88 recenzja gry

szkoda tylko, że szary akcjonariusz musi szukać takich informacji, bo to spółka powinna dbać o wizerunek i chwalić się takimi artykułami w dziale "press release" na swojej stronie
....ale co ja mogę wiedzieć o zabijaniu...stara dupa ze mnie :)
PS czy ktoś z was już to widział?
PS2. samą informacją o XBOX/PS3 mogliby rozgrzać rynek do czerwoności na zielono :) !!

Fidiasz
5
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-04-23
Wpisów: 154
Wysłane: 17 sierpnia 2011 13:06:15 przy kursie: 11,00 zł
Wszystko to o czym piszesz, ma oczywiście znaczenie. Zapewne idealną sytuacją byłoby komunikowanie tych wszystkich newsów inwestorom. Ale... ideałów najwyraźniej nie ma, a Ja z dwojga złego wolę aby panowie prezesi skupiali się na firmie i jej produktach.

Wszyscy pamiętamy, jaki efekt przyniosło zainteresowanie się członków zarządu akcjami (vide darowizny :)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 3,793 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +167,49% +33 498,69 zł 53 498,69 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło