PARTNER SERWISU
xgppuflt
38 39 40 41 42
koszyk
0
Wpisów: 1 099
Wysłane: 30 listopada 2011 19:40:20 przy kursie: 132,50 zł
Szutnik napisał(a):
Spełniając życzenie Moderacji, by było bardziej nt. KGH.
Dziś na KGH mamy odwrót niedźwiedzi, połączony z dwuświecową formacją objęcia hossy, w którym na drugiej świecy wyraźnie rośnie obrót. Pozycje długie są faworyzowane przez rynek.
Moim zdaniem to powrót do "przerwanej przez Tuska" hossy na tym papierze. Argumenty do znalezienia we wcześniejszych moich wypowiedziach nt. KGH tutaj.

@ koszyk
Tak z życzliwości, naprawdę. Nie uwierz w swoją nieomylność, co do prognozowania rynku.

Nie ma problemu. Nie ma takiego błędu, którego bym w przeciągu 19 lat swoich inwestycji na GPW, potem za granicą nie popełnił. Za stary na to jestem i za duzo widziałem.
Nie zyczę Ci nawet połowy z nich Angel

To przemycając teksty niemerytoryczne - gratuluję funkcjonowania na rynku.
My "nestorzy", musimy się dzielić refleksjami. Aha, też na dzisiaj jestem technikiem - jednogodzinnym spekulantem - rynek jest ...nie ma rynku, są tylko infa.

Co do KGHM - wzrośnie - jako wunderwaffe, przy zbijaniu kursu EUR/PLN.

broker_ns
0
Wpisów: 506
Wysłane: 30 listopada 2011 23:22:13 przy kursie: 132,50 zł
Szutnik napisał(a):
@ Broker_ns

Tak wiec odreagowanie pewnie nastąpi - nawet może dojść ta fala gdzieś do poziomu 150, ale w dłuższej perspektywie to nie technika będzie decydować lecz sytuacja w Europie i na świecie.

Pozwolisz, że się z Tobą nie zgodzę? I nie chodzi mi tu o to czy KGH jest w hossie czy nie - masz prawo mieć w temacie inne zdanie ode mnie.
Nie zgadzam się ws. takiego widzenia spraw: technika nie decyduje, tylko politycy i sytuacja.
Otóż rynek akcji, a z nim technika wyprzedza całą sytuacje fundamentalno - polityczną, a nie na nią reaguje. Owszem, dzienne reakcje na news'y czasem występują, ale nie przeceniałbym ich znaczenia dla trendu.