193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
17 kwietnia 2012 13:01:44
przy kursie: 6,04 zł
@siccniestety kompletnie sie mylisz, ja nie narzekam - po prostu jestem SCEPTYCZNY do hurraoptymistyczie nastawionych forumowiczów. Na 80% moje podejście się sprawdza, nigdy na giełdzie nie straciłem większych pieniędzy (znaczy więcej niż parę % całości), sporo zarobiłem, a gram wiele wiele lat. Jeśli chodzi o mój profil inwestycyjny to obecnie tylko NewConnect spółki high-tech/med-tech/social-tech (tylko temat innowacja który sam subiektywnie oceniam) a tak to giełda USA. Z głównego rynku nic nie zamierzam w tej chwili kupować. naprawdę nie wierzę że wyobrażasz sobie że wpis na forum może w nawet 1% zmienić kurs dużej firmy na GPW>... raczej traktuję to w kategorii średnio udanego żartu @sgormam w domu wprawdzie obydwie konsolki (PS3 z Move i X-a, bez kinecta bo mi się nie podoba jak ta technologia mocno laguje) ale grać jak już to wolę zdecydowanie na PC. Opinię o wersji konsolowej wyrabiam sobie z filmów z gry. Na pewno nie kupię jej - byłoby to bez sensu biorąc pod uwage że mam wersję pecetową, o zdecydowanie lepszej grafice za to słabszych cut-scenkach. Wg mnie tak zachowała się większość fanów fantasy/sapkowskiego/gier rpg - kupili już dawno przecenioną wersję pecetową i nie kupią drugiej na X-a ani na PS-a 3(jeśli ta się pokaże). Do tego na X-a gros klientów to jednak młodzież, a gra do nich nie jest skierowana. tak przy okazji: polscy producenci w większości oprogramowania rozrywkowego są IMHO bardzo mało innowacyjni. Te produkty przypominają mi software zachodni sprzed paru lat - brak nacisku na sieć, na social-media, brak pomysłu na wysokodochodowe MMO, całkowicie klasyczne produkcje. Trudno na tym zrobić majątek. Zarówno firmie jak i akcjonariuszom. * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 17 kwietnia 2012 13:17
|
|
PREMIUM
248 Dołączył: 2009-06-08 Wpisów: 1 258
Wysłane:
17 kwietnia 2012 14:35:15
przy kursie: 6,04 zł
Scarry napisał(a):@siccniestety kompletnie sie mylisz, ja nie narzekam - po prostu jestem SCEPTYCZNY do hurraoptymistyczie nastawionych forumowiczów. Na 80% moje podejście się sprawdza, nigdy na giełdzie nie straciłem większych pieniędzy (znaczy więcej niż parę % całości), sporo zarobiłem, a gram wiele wiele lat. Jeśli chodzi o mój profil inwestycyjny to obecnie tylko NewConnect spółki high-tech/med-tech/social-tech (tylko temat innowacja który sam subiektywnie oceniam) a tak to giełda USA. Z głównego rynku nic nie zamierzam w tej chwili kupować. naprawdę nie wierzę że wyobrażasz sobie że wpis na forum może w nawet 1% zmienić kurs dużej firmy na GPW>... raczej traktuję to w kategorii średnio udanego żartu @sgormam w domu wprawdzie obydwie konsolki (PS3 z Move i X-a, bez kinecta bo mi się nie podoba jak ta technologia mocno laguje) ale grać jak już to wolę zdecydowanie na PC. Opinię o wersji konsolowej wyrabiam sobie z filmów z gry. Na pewno nie kupię jej - byłoby to bez sensu biorąc pod uwage że mam wersję pecetową, o zdecydowanie lepszej grafice za to słabszych cut-scenkach. Wg mnie tak zachowała się większość fanów fantasy/sapkowskiego/gier rpg - kupili już dawno przecenioną wersję pecetową i nie kupią drugiej na X-a ani na PS-a 3(jeśli ta się pokaże). Do tego na X-a gros klientów to jednak młodzież, a gra do nich nie jest skierowana. tak przy okazji: polscy producenci w większości oprogramowania rozrywkowego są IMHO bardzo mało innowacyjni. Te produkty przypominają mi software zachodni sprzed paru lat - brak nacisku na sieć, na social-media, brak pomysłu na wysokodochodowe MMO, całkowicie klasyczne produkcje. Trudno na tym zrobić majątek. Zarówno firmie jak i akcjonariuszom. Czy mógłbyś wymienić więcej niż 2-3 gry MMO, które przynoszą znaczące zyski? A może znasz jakieś multiplayerowe strzelanki poza COD i CS, które gromadzą miliony graczy, którzy zapłacili za grę kilkanaście-kilkadziesiąt USD? Jeśli nie, to jakie masz prawo do krytykowania firmy, która przy 2-3 razy niższych kosztach niż konkurencja sprzedaje gry w nakładach zbliżonych do czołówki światowej?
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
17 kwietnia 2012 14:43:13
przy kursie: 6,04 zł
@tgolikchcesz żebym wymieniał, a potem w pytaniu od razu stawiasz tezę o zakazie krytykowania CDRED... litości, w ten sposób na pewno się spółce nie przysłużysz. ależ oczywiście że mogę wymienić poza oczywistym World of Warcraft by EA, masz produkcje których koszt był znikomy, zyski bardzo duże, a dodatkowo pomysł na rozrywkę innowacyjny: - World of Tanks - League of Legends - EVE online (chciałeś 3, proszę bardzo, choć jest tego więcej ofc) to są innowacyjne produkty, których twórcy naprawdę moga liczyć na x-krotny wzrost wartości firmy przy sprzedaży produktów opartych na bieżących trendach w rozrywce. BTW: produkt w kategorii rozrywkowego software wcale nie musi być sprzedawany jako box-produkt, gra może być rozdawana za darmo, jeśli producent potrafi spieniężyć ją w inny sposób (obecnie najlepszym sposobem są mikro-płatności) (poza tym co mają sieciowe strzelanki FPS do tego?  coś Ci sie pomyliło chyba albo uprościłeś sobie w locie pojęcie MMO do produktów FPS ...). Zachodni rynek rozrywki coraz bardziej ewoluuje, przebieg tej ewolucji wygląda mniej więcej tak: produkty box, płatne jednorazowo -> produkty online, płatne jednorazowo -> produkty online, z abonamentem -> produkty online bezpłatne + mikropłatności za dodatkowe możliwości Polskie firmy na ogół są dopiero na początku tej ewolucji. Jej koniec pozwala wyciągnąć od gracza dużo więcej pieniędzy niż początek i produkty box, co przekłada się dla firmy na regularne i duże wpływy finansowe ;) * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 17 kwietnia 2012 15:03
|
|
|
|
30 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 201
Wysłane:
17 kwietnia 2012 19:27:33
przy kursie: 6,04 zł
Hmm - mam nadzieję (choć zdaje się płonne) że dzisiejsze wywalanie na koniec dnia to krótkoterminowi gracze którzy już swoje zarobili. Wie ktoś może jaka była średnia wartość transakcji dzisiaj?
Przy okazji korygując oczywiste nieścisłości i niedopatrzenia: WoW to produkt Blizzardu czyli teraz Activision Blizzard - którego większościowym właścicielem jest Vivendi - EA nie ma z tym wiele wspólnego :)
Scarry, przy całym moim szacunku - koszt produkcji WoW czy jakiegokolwiek innego MMORPG jest zawsze daleki od "znikomego". Akurat mam że tak powiem "niedaleko" do tej branży zawodowo. Chodzą słuchy (nie mam niestety danych bo Blizzard zdaję się nie upublicznił tego nigdy) że WoW kosztował w pierwszych 4-5 latach tworzenia między 100 a 200 mln $. Ładnie wygląda oczywiście teraz przychód z tych 10 czy 11mln kont zarejestrowanych, ale nie zapominajmy że koszta ponoszone przez Blizzard na utrzymanie 2500 serwerów i armii pracowników też nie są małe. Niemniej - nie o WoW czy innym MMORPG mamy tu dyskutować więc wracając do meritum - nie zgodzę się, że W2 na Xbox'a jest skazane na porażkę / niewielką sprzedaż.
Scarry - sam piszesz tu o fanach W2 - ale to nie do nich skierowana moim zdaniem jest wersja Xbox. W moim mniemaniu założeniem tej premiery jest rynek zachodni - z naciskiem na Amerykę. Tam zaś, dzięki WB które prowadzi dystrybucję - może być nieźle. Tak czy inaczej - poczekamy zobaczymy.
Patrząc na wykres kursu, myślę że kluczowym momentem będzie teraz 5.9zł i to - ilu krótkoterminowych graczy sie zaangażowało, a ilu postanowi zostać na dłużej.
Edytowany: 17 kwietnia 2012 19:38
|
|
PREMIUM
248 Dołączył: 2009-06-08 Wpisów: 1 258
Wysłane:
17 kwietnia 2012 19:58:53
przy kursie: 6,04 zł
@scarry
Przepraszam, zagalopowałem się. Chodziło mi o to, że na jedną firmę, która odniosła sukces w MMO lub multiplayerowych strzelankach typu CoD i Battlefield przypadają całe dziesiątki nieudanych prób. Przykładów jest wiele Star Wars Galaxies (MMO), Medal of Honor (fps Multi), Age of Conan (MMO).
CDProjekt od lat związany był w Polsce z RPGami. W tym trudnym temacie czują się dobrze i należą do wąskiego grona firm, których produkty liczą się na rynku. Może nie jest to innowacyjne, jednak zapotrzebowanie na duże fabularne produkcje zawsze będzie i nie zaspokoją go multiplayerowe produkcje. Te bowiem z natury nie są w stanie opowiedzieć rozbudowanej, ciekawej historii.
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
17 kwietnia 2012 20:16:18
przy kursie: 6,04 zł
@KrzysztofKdlatego podałem WoW jako całkowicie przy okazji, pozostałe tytuły są przykładami produktów innowacyjnych i dających bardzo wysoką stopę zwrotu. WoW był tylko innowacyjny (w swoim czasie), ale stworzony przez giganta za duże pieniądze. Na Blizzard nie mogłem poprawić bo po 15 min możliwość edycji wygasa ;). Pozostałe tytuły tworzyły małe studia które na nich dorobiły się (lub aktualnie dorabiają) bardzo dużego zysku. (to EA łomocze mi się w głowie od czasu wygrania głosowania na najbardziej znienawidzoną korporację USA  .. co ciekawe wygrali z samym Bank of America ;) ) @tgolikmasz rację, produkty sieciowe, na których zarabia się najwięcej, nie opowiadają historii fabularnych, ale za to pozwalają na rywalizację z innymi ludźmi, co obecnie daje producentom rozrywki największe zyski (jak już się tych ludzi przyciągnie). Nie chce zapeszać ale moim zdaniem klasyczne gry RPG stają się powoli produktami niszowymi. Po prostu za nic nie umiem sobie wyobrazić konkretnej dużej grupy docelowej dla tej gry na X360. Gra jest poważna i dla dorosłych, do tego dawno wydana (i przeceniona) na PC.... ja tego za nic nie czuję  .. gdyby jeszcze miała jakieś innowacyjne elementy - sterowanie Geraldem przez Kinect... albo jakoś rozbudowany multiplayer obok singla... no i gdyby jeszcze wyszła najpierw na X360, potem na PS3 a potem na PC - IMHO miałoby to najwięcej sensu biznesowego * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 17 kwietnia 2012 20:35
|
|
0 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 379
Wysłane:
17 kwietnia 2012 23:59:25
przy kursie: 6,04 zł
Gry - jak i cały szołbiznes - to branża wysoce ryzykowna, więc włożenie w grę kilkudziesięciu czy kilkuset mln niczego nie gwarantuje. Ostatnio przykładowo EA i Blizzard zwalniają pracowników - więc nawet WoW nie gwarantuje rozwoju firmy. Zatem odniesienie sukcesu z jedną grą nic nie znaczy. Jest sporo przykładów producentów, którzy pomimo wydania dobrze sprzedającej się gry zlikwidowali działalność z powodu wysokich kosztów produkcji (i jeszcze większych marketingu). Gry typu farmville też nie gwarantują dobrych wyników - z doświadczeń Zyngi wynika, że tylko kilka % graczy płaci w modelu freemium, a gry się szubko nudzą i bez nowych produkcji przychody dość gwałtownie spadają. Zresztą Zynga poniosła za poprzedni rok potężną stratę. W zeszłorocznym wywiadzie Adrian Chmielarz mówił, ze praktycznie zanikł rynek gier-średniaków - czyli albo robisz duże i bardzo kosztowne produkcje kategorii AAA, albo niewielkie gry z ograniczonym budżetem. Ogólnie branża jest praktycznie niemożliwa do prognozowania i wszystkie analizy zakładające określony przychód na kolejne lata można sobie włożyć... między bajki. tgolik napisał(a):Jeśli nie, to jakie masz prawo do krytykowania firmy, która przy 2-3 razy niższych kosztach niż konkurencja sprzedaje gry w nakładach zbliżonych do czołówki światowej? Wieśka od czołówki dzieli przepaść - porównaj sobie pre-ordery W2 i Skyrim w USA - różnica jest kilunastokrotna. Notabene jestem zdziwiony słabym wynikiem pre-orederów na W2 w USA (CDR podał dzisiaj, że zamówiono 60k). Byłem przekonany, że będzie sporo więcej.
Edytowany: 18 kwietnia 2012 00:02
|
|
0 Dołączył: 2010-11-10 Wpisów: 808
Wysłane:
18 kwietnia 2012 00:08:55
przy kursie: 6,04 zł
Scarry: zgodziłbym sie z przedmówcami. Targetem dla W2xbox są ludzie, którzy o marce albo słyszeli, ale nie mieli okazji bezpośrednio pograc, albo ludzie dla których tytuł jest zupełnie obcy. Dowodem tego, jest przecież ta "mega-łatka" uzupełniająca wersje PC do standardu xbox.
Celem jest wzmacnianie marki i budowanie gruntu pod produktów które mają wprowadzic CDR do grona najwiekszych na świecie nie tylko pod wzgledem jakości, ale i rozmachu - W3 wspomaganego przez drugi IP. Dla mnie to wprost wynika z planu na lata 2012-2015.
Inną kwestią jest natomiast, czy działania i zyski spółki do wydania drugiego IP i W3 są w stanie przełożyc sie na znaczący wzrost kursu. Jak na razie mamy jedną zapowiedzianą i wykonaną premiere produktu o świetnej jakości. Tylko nic ponad to. Z drugiej mamy rynek niecałych 60 mln maszyn w posiadaniu ludzi których raczej należy zaliczyc do hardcore gamers niż casual. A niestety już drugi raz sprawdza sie scenariusz, żeby w dniu release gry zrobic i release akcji spółki z portfela.
|
|
23 Dołączył: 2011-09-15 Wpisów: 243
Wysłane:
18 kwietnia 2012 01:16:36
przy kursie: 6,04 zł
Fantomas napisał(a): Notabene jestem zdziwiony słabym wynikiem pre-orederów na W2 w USA (CDR podał dzisiaj, że zamówiono 60k). Byłem przekonany, że będzie sporo więcej.
Czasem zdarza mi się oglądać kanały i strony z USA, kampanię reklamową W2 na xboxa zauważyłem dopiero kilka dni temu (wspomniałem wcześniej o ESPN i meczu NBA drużyn Rockets-Suns). Skyrim hulał gdzie tylko się dało już miesiąc przed premierą - być może tu jest pies pogrzebany?
|
|
PREMIUM
248 Dołączył: 2009-06-08 Wpisów: 1 258
Wysłane:
18 kwietnia 2012 07:50:38
przy kursie: 6,04 zł
Ostatnio gdzieś widziałem informację, że Battlefield 3 przy 12 mln sprzedanych egz. zarobił tylko 13 mln USD (zakładam, że jest to kwota, która pozostała po opłaceniu wszelkich kosztów). Jednocześnie podobno koszt promocji gry wyniósł 30 mln USD - 2,5 raza więcej niż kosztowała produkcja Wiedźmina 2!!!. Podobnie w przypadku Skyrima - wysoki koszt promocji przekłada się na wielkość sprzedaży, jednak drastycznie zmniejsza zysk z każdego sprzedanego egzemplarza.
|
|
|
|
PREMIUM
49 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29 Wpisów: 2 767
Wysłane:
18 kwietnia 2012 08:17:51
przy kursie: 6,04 zł
Notowania producenta gier wykreśliły formację RGR, a na wtorkowej sesji doszło do przełamania linii szyi. Analiza techniczna w porannym Wykresie dnia.  kliknij, aby powiększyćSzczegółowe omówienie sytuacji w serwisie Wiadomości SW: www.stockwatch.pl/wiadomosci/w...Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą
|
|
0 Dołączył: 2012-03-05 Wpisów: 6
Wysłane:
18 kwietnia 2012 08:25:02
przy kursie: 6,04 zł
Nie zgodzę się z powyższym technicznie, że doszło do przełamania. Dojdzie do potwierdzonego dopiero poniżej ~6,00, gdzie mamy dwa minima. Często się można na to nabrać, ponieważ nie ma sesji potwierdzającej. Tak więc dziś albo wyratują, albo spuszczą kurs.
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
18 kwietnia 2012 16:07:30
przy kursie: 6,17 zł
tgolik napisał(a):Ostatnio gdzieś widziałem informację, że Battlefield 3 przy 12 mln sprzedanych egz. zarobił tylko 13 mln USD (zakładam, że jest to kwota, która pozostała po opłaceniu wszelkich kosztów). Jednocześnie podobno koszt promocji gry wyniósł 30 mln USD - 2,5 raza więcej niż kosztowała produkcja Wiedźmina 2!!!. Podobnie w przypadku Skyrima - wysoki koszt promocji przekłada się na wielkość sprzedaży, jednak drastycznie zmniejsza zysk z każdego sprzedanego egzemplarza. te 12 mln sprzedanych egz (do sklepów) i 8 mln sprzedanych w detalu to owszem prawda, ale ... za pierwszy miesiąc sprzedaży BF3, od tego czasu na pewno jest dużo dużo więcej  Ogólnie to nie mam zielonego pojęcia jakim cudem mieliby zarobić tylko JEDNEGO DOLARA z każdej sprzedanej gry, kiedy sprzedają ją w tak ogromnej ilości w wysokiej cenie, w tej chwili BF3 ciągle kosztuje 51 dolarów za podstawową wersję. Chcesz mi powiedzieć że sprzedali 12 mln za 80-50 dolarów i zarobili na tym tylko po 1 dolarze od sztuki?  Jassssne. 12 mln x (średnio) 65 usd daje 780 mln usd przychodu, to jest prawie miliard dolarów za pierwszy miesiąc od gry, co to jest przy koszcie produkcji gry 30 mln USD ? Coś Ci się chyba pomyliło w tym co widziałeś. Może zarobił 130 mln USD, ale na pewno nie 13. * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 18 kwietnia 2012 16:11
|
|
0 Dołączył: 2012-04-18 Wpisów: 1
Wysłane:
18 kwietnia 2012 20:29:19
przy kursie: 6,17 zł
@up Tak to jest poszli na wojnę z Activision i spaprali sprawę www.neogaf.com/forum/showthrea...www.ppe.pl/news-15043-Przygoto...co do zwolnień to dementują , ale tak to jest wyżej wszystko do wyliczenia wydatki i koszty EA: - to bf3 na czysto: koszt gry 30 mln $ wpłynęło do kasy 43 mln $ zarobek 13 mln $ a co do Witchera 2 to pc'towa wersja by na siebie nigdy nie zarobiła gdyby nie to , ze Cdr składa się z czego widzimy szkoda , trochę ze nr1. dla nich to pc jak wchodzą w ten rynek i dopiero się rozkręcają a zarazem bija się z koniem bo nie stać/ nie ogarniają 3 platform to czas przejść na handhealdy niższa liga i większa kasa zaraz nowe nex-geny , nowe silniki nie ma to tamto żółwie tempo, w2-ps3 2013 komu oni krzywdę robią sobie bo nie graczowi 2014-2015 chcą być na podium z najlepszymi phii nie z taka polityka ale to moje 3 grosze
Edytowany: 18 kwietnia 2012 20:41
|
|
0 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 379
Wysłane:
18 kwietnia 2012 21:11:17
przy kursie: 6,17 zł
To tak na poważnie czy sobie jaja robicie ?
1. Tam jest mowa o 13 mln sprzedanych sztuk BF3, a nie 13mln USD. 2. Koszt gry nie wyniósł 30mln tylko takie były koszty popremierowego marketingu. 3. Koszt marketingu przedpremierowego to ponad 100mln - znalezienie tej informacji zajęło mi jakieś 2 sekundy. Tak wysoki koszt wynikał z tego, że gra wchodziła prawie równocześnie z nowym CoDem. 4. Na konta EA nie wpłynęło z tytułu sprzedaży 43mln USD - żeby dojść do takiego wniosku wystarczy znajomość tabliczki mnożenia. Koszty gry i marketingu zwróciły się najpóźniej w 3. tygodniu sprzedaży.
|
|
50 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25 Wpisów: 8 588
Wysłane:
18 kwietnia 2012 22:04:55
przy kursie: 6,17 zł
Kolega spoza branży - nie inwestuje [przyjdzie czas i na niego] zwrócił uwagę, że terminy minęły, a nic się nie wydarzyło. Cytat:Pierwszy film z oferty CD Projekt powinien wejść do kin na przełomie marca i kwietnia biznes.onet.pl/cd-projekt-chce...Cytat:Q1 2012 • Uruchomienie nowej, wysokomarżowej linii produktowej o docelowym potencjale przychodu na poziomie 5 mln PLN rocznie, komplementarnej z już eksploatowanymi kategoriami. • Rozpoczęcie działalności operacyjnej w nowym kanale sprzedaży – dystrybucja kinowa (pierwsza* premiera kinowa filmu dystrybuowanego w Polsce przez CD Projekt). cdprojektred.com/resources/doc...
|
|
0 Dołączył: 2009-11-24 Wpisów: 43
Wysłane:
23 kwietnia 2012 09:47:18
przy kursie: 5,20 zł
Wygląda, że AT działa w tym przypadku, działa podręcznikowo. Kurs CDRed jest w dużym stopniu zależny od otoczenia, a indeksy GPW nie zaskakiwały ostatnio wzrostami. Jedno z drugim i mamy zjazd. 27 kwietnia mamy skonsolidowany i jednostkowy raport za rok, złe nie będą, więc mogą zatrzymać spadek. Spadek jest spory, rzędu 6% ale obroty malutkie. Btw: Jeden z przedmówców napisał coś o zwolnieniach w Blizzardzie. Sygnałem dla mas o rozpoczęciu prac nad D3, było zwiększenie zatrudnienia. Projekt tworzenia gry dobiega do końca, są zwolnienia. Blizz do rozrzutnych nie należy.
Edytowany: 23 kwietnia 2012 09:54
|
|
30 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 201
Wysłane:
23 kwietnia 2012 10:17:51
przy kursie: 5,20 zł
WatchDog była by szansa na wystosowanie pytań do zarządu CDRED przez Stockwatch w najbliższym czasie? Na niektórych spółkach była taka akcja już - może i tu by się przydała - sądząc z ilości drobnych akcjonariuszy w akcjonariacie - mogło by się spotkać to z dość dobrym odzewem na forum.
MrCairo fakt obroty nie porażają na ten moment, co nie zmienia faktu że brzydko to wygląda na razie technicznie.
|
|
50 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25 Wpisów: 8 588
Wysłane:
23 kwietnia 2012 10:23:05
przy kursie: 5,20 zł
Jeżeli jest zapotrzebowanie, chętnie zbierzemy pytania. Sprawdzę wcześniej czy prezes zechce się wypowiedzieć i dam znać.
|
|
0 Dołączył: 2009-11-04 Wpisów: 100
Wysłane:
26 kwietnia 2012 15:29:57
przy kursie: 5,25 zł
Po pierwszym tygodniu sprzedazy - Wiedzmin 2 najlepiej sprzedajacym sie tytulem w USA, wedlug VGC. Nie ma jeszcze danych globalnych. Nie jest to moze zbyt imponujaca liczba, zobaczymy jak bedzie dalej.
Edytowany: 26 kwietnia 2012 15:30
|
|