PARTNER SERWISU
uyupcnot
1 2 3
Jarbas
0
Wpisów: 1 169
Wysłane: 19 grudnia 2008 12:41:42 przy kursie: 1,57 zł
Nie miałem tego jeszcze ;) W prezencie świątecznym wziąłem troszeczkę zobaczymy co wyjdzie
A że wątku nie ma zobaczymy, może ktoś tu coś ciekawego napisze
Funduszu nie znam, zakup spekulacyjny...

Jarbas
0
Wpisów: 1 169
Wysłane: 22 marca 2009 21:25:17 przy kursie: 1,21 zł
Ostatnio się nie udało...

Ale ostatnio zapala się żółte światło

Think

Joker
127
Wpisów: 2 050
Wysłane: 17 kwietnia 2009 11:44:33 przy kursie: 1,46 zł
Przebicie głównej linii trendu spadkowego

kliknij, aby powiększyć

Joker
127
Wpisów: 2 050
Wysłane: 20 kwietnia 2009 14:43:48 przy kursie: 1,39 zł

noise
0
Wpisów: 281
Wysłane: 18 maja 2009 20:47:48 przy kursie: 1,74 zł
Dużo rysunków na tym wątku wave Ciekaw jestem opini fundamentalistów o tej spółce. Może ktoś skrobnie coś o ostatnim raporcie i perspektywach. Nie znam się na funduszch inwestycyjnych ... może jakies porównanie do MCI i innych. Wskaźniki wyglądają bardzo atrakcyjnie i to one mnie tu przywiodły.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Wpisów: 11 191
Wysłane: 20 maja 2009 11:50:37 przy kursie: 1,61 zł
noise napisał(a):
Dużo rysunków na tym wątku wave Ciekaw jestem opini fundamentalistów o tej spółce. Może ktoś skrobnie coś o ostatnim raporcie i perspektywach. Nie znam się na funduszch inwestycyjnych ... może jakies porównanie do MCI i innych. Wskaźniki wyglądają bardzo atrakcyjnie i to one mnie tu przywiodły.

Ponieważ nikt się nie wypowiedział postanowiłem nabazgrać parę słów, bo spółka wydaje się ciekawa.