PARTNER SERWISU
rftfklug
93 94 95 96 97
chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 11 października 2012 13:39:46 przy kursie: 9,84 zł
Zauważyłem taką ciekawą informację przy grze z amerykańskiego AppStore'a

Top In-App Purchases

1. 25000 Coin Pack $1.99

Czy to dodatkowa kasa dla spółki ze sprzedaży w wewnętrznym sklepie w grze?

EDIT: Przy okazji premiery gry do sprzedaży trafiły też piosenki z gry - www.cdbaby.com/cd/funkysmuggle...
Edytowany: 11 października 2012 13:45

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 11 października 2012 13:48:35 przy kursie: 9,84 zł
To chyba pytanie tylko i wylacznie do spolki:)

Vach
0
Dołączył: 2009-10-06
Wpisów: 61
Wysłane: 11 października 2012 13:56:50 przy kursie: 9,84 zł
chimpo napisał(a):
Zauważyłem taką ciekawą informację przy grze z amerykańskiego AppStore'a

Top In-App Purchases

1. 25000 Coin Pack $1.99

Czy to dodatkowa kasa dla spółki ze sprzedaży w wewnętrznym sklepie w grze?



Patrząc przez analogię do innych gier na iOS, to tak właśnie wygląda. W zależności od tego jak się użytkownicy napalą na rzeczy do zdobycia w samej grze, to do jej ceny mogą jeszcze sporo dorzucić.

O ile ilość sprzedanych gier będzie pewnie można monitorować jakoś po rankingach, to już niestety nie dowiemy się ile sprzedanych zostało takich coin packów, dopóki nie zobaczymy jakiegoś raportu.


endriu_l
0
Dołączył: 2009-10-19
Wpisów: 74
Wysłane: 11 października 2012 14:47:42 przy kursie: 9,84 zł
topfacet napisał(a):
Pewnie "soon".


Odpowiedź twittera:
11bitstudios twitter napisał(a):
VERY very soon ;)


twitter.com/11bitstudios/statu...

Vach
0
Dołączył: 2009-10-06
Wpisów: 61
Wysłane: 12 października 2012 09:21:41 przy kursie: 9,61 zł
Patrzę sobie na iTunes i widzę Funky Smugglers na 3. miejscu na iPhone'a i na 2. miejscu na iPada w Top10. Pytanie tylko czy te listy, które tam widać to są wyłącznie dla naszego regionu? Ktoś się orientuje?

Swoją drogą kupiłem wczoraj grę na iPada - jest bardzo miodna i jestem zachwycony. Moim zdaniem przy odpowiedniej promocji mogłaby zawojować rynkiem na skalę np. Fruit Ninja.

Dodatkowa informacja jest taka, że takich in-app purchase są 4 do wyboru, wszystkie skierowane są na kupno dodatkowych monet. Kosztują od 0,79 euro do 7,99 euro bodajże.

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 12 października 2012 09:51:50 przy kursie: 9,61 zł
Ranking jest tylko na Polskę. Zmieniając kraj w AppStore zmieniasz statystyki. Najważniejsze żeby gra utrzymywała widoczność w rankingach poszczególnych krajów. Są strony które pokazują aktualne miejsca maja jednak opóźnienie. Ogólnie jak na pierwszy dzień sprzedaży jest super. Dziwne ze spółka nie stosuje wersji free z jedna misja. Stoi pewnie za tym jakaś decyzja biznesowa. Troszkę lepiej mogli by dopracować wersje spolecznosciowa. Gra korzysta z facebooka ale tylko przez stronę nie aplikacje facebook. Wrzuciłem grę na facebooka ale tam zamiast nazwy gry mam napis testowa aplikacja. Nikt tego nie polubi a graczowi za każdy like należy sie kasa ;). Tak samo z wyzwaniem znajomego można by to zrobić na kilka sposobów a nie tylko przez game center.
Ogólnie gra świetna wciągająca z duża grywalnoscia i fajna muzyka.

Vach
0
Dołączył: 2009-10-06
Wpisów: 61
Wysłane: 12 października 2012 10:13:51 przy kursie: 9,61 zł
Jeden z komentarzy na FB pochodzący od 11 bit studios:

"Android and Mac will be released this month as promised."

Vach
0
Dołączył: 2009-10-06
Wpisów: 61
Wysłane: 12 października 2012 10:47:10 przy kursie: 9,61 zł
pablo_n napisał(a):
Dziwne ze spółka nie stosuje wersji free z jedna misja. Stoi pewnie za tym jakaś decyzja biznesowa.


Moim zdaniem przy takiej cenie gry nie miało by to najmniejszego sensu. Nie oszukujmy się ale za taką zabawę cena rzędu 0,79 euro to jak bezcen, bo gra jest warta zdecydowanie więcej. Ostatnio czytałem wywiad z ludźmi odpowiedzialnymi za Puzzle Craft, którzy swoją grę również opublikowali w takiej cenie i mieli sporo odzewu od graczy, że generalnie oni wiedzą, że ta gra jest warta znacznie więcej i pomimo, że nie były im potrzebne rzeczy z tamtejszego sklepiku, to kupowali je, aby wesprzeć twórców, którzy niemal za darmo oddali im dziecko wielomiesięcznej pracy. Co prawda typ produkcji jest zgoła odmienny, ale być może i w FS trochę ludzi skusi się na monety.

Co moim zdaniem pozytywne, 11 bit udało się uniknąć sytuacji pay-to-win - można spokojnie w FS grać nie kupując monet, ale są w sklepiku na tyle fajne rzeczy, które chciałoby się zobaczyć jak najszybciej.

pablo_n napisał(a):
Gra korzysta z facebooka ale tylko przez stronę nie aplikacje facebook. Wrzuciłem grę na facebooka ale tam zamiast nazwy gry mam napis testowa aplikacja.


Też to zauważyłem, mam nadzieję, że w miarę szybko pojawi się na to jakiś patch, a może trzeba zmienić nazwę tej aplikacji na Facebooku? W każdym razie trzeba się tym w miarę sprawnie zająć.

wujek_staszek
0
Dołączył: 2009-02-09
Wpisów: 792
Wysłane: 12 października 2012 11:06:52 przy kursie: 9,61 zł
Pojawiają się recenzje:

antyapps.pl/funky-smugglers-je...
Albo my ich, albo oni Was.

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 12 października 2012 11:34:37 przy kursie: 9,61 zł
Vach napisał(a):

Moim zdaniem przy takiej cenie gry nie miało by to najmniejszego sensu. Nie oszukujmy się ale za taką zabawę cena rzędu 0,79 euro to jak bezcen, bo gra jest warta zdecydowanie więcej.



Vach pozwol ze się z Toba nie zgodzę. Udowodniono ze kazda rzecz za darmo jest lepsza niz chociazby za 1zl. Podam Ci przyklad: jestes na deptaku rozdajesz gre lub zadasz 1zł za gre w ktorej opcji rozdasz wiecej? Wersja free/lite to reklamowka - pozwala wciagnac sie w klimat, zlapac bakcyla - Angry birds tez jest w niskiej cenie a maja wersje lite. Aby kupic trzeba doladowac konto trzeba wykonac akcje - jakis wysilek.

Moim zdaniem wydanie wersji free napedzilo by sprzedaz tak samo jak spolecznosciowka w rozbudowanej formie: wyniki, zapraszanie poszczegolnych znajomych, smieszne dowcipy publikowane na wallu prosto z gry. Wiele tu przychodzi mi pomyslow do głowy(nie bede ułatwiał pracy pracownikom 11bit lub tez konkurencji ;)). Gra jest bardzo miodna - uwazam ze jest duze pole do popisu od strony miodnosci spolecznej ;).


Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 12 października 2012 14:04:04 przy kursie: 9,61 zł
@pablo_n

zgadzam się, jeden z największych sukcesów w historii Apple store to gra freemium (czyli darmowa + mikropłatności) Clash of Clans, zarabia 0,5 miliona dolarów DZIENNIE na samych mikropłatnościach. Gra jest za darmo. Jej autorzy, Finowie z firmy Supercell, zrobili na grze biznes życia.

ofc Apple zasysa sobie 30%, ale nadal jest to ogromna suma dzień w dzień.

Na PC podobny sukces odniosła darmowa gra World of Tanks.


Nie mam nic przeciwko temu żeby 11bit równiez przymierzyło się do takiej, bardzo nowoczesnej, formy pozyskiwania kasy z produktu ;)
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 12 października 2012 14:08

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 12 października 2012 14:15:42 przy kursie: 9,61 zł
Mnie ciekawi kwestia wielkości rynków - jakby ktoś miał jakieś wyliczenie byłbym bardzo wdzięczny. Jak sie ma pierwsz miesce w Polsce do np 10 w USA?

Vach
0
Dołączył: 2009-10-06
Wpisów: 61
Wysłane: 12 października 2012 14:18:10 przy kursie: 9,61 zł
Żeby zrobić produkt freemium, który na siebie zarabia, trzeba od początku go w ten sposób projektować i mieć dużo głowy na karku, a i doświadczenie jest nie do przecenienia.

W grze typu Funky Smugglers nie ma na to miejsca. Fajnie, że 11bit dodało możliwość płacenia za dodatkowe rzeczy, ale spokojnie można mieć pełne doznania z gry nie wydając na nią ni grosza więcej niż opłata za produkt.

Coraz więcej firm idzie w kierunku free-to-play, co dla samych graczy nie musi być dobrą informacją, ale kwestią jest raczej dobre wypełnienie swojej niszy niż chwytanie wielu srok za ogon. Jak dla mnie 11bit mogliby jeszcze poczekać przed wchodzeniem w ten segment. Tym bardziej że w tym segmencie pieniądze robi masa - masa graczy, do której trzeba dotrzeć, co związane jest ze zmasowanym marketingiem, który moim zdaniem u 11bit nieco kuleje.


chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 12 października 2012 14:46:01 przy kursie: 9,61 zł
pablo_n napisał(a):
Mnie ciekawi kwestia wielkości rynków - jakby ktoś miał jakieś wyliczenie byłbym bardzo wdzięczny. Jak sie ma pierwsz miesce w Polsce do np 10 w USA?


W Polsce rządzi Android i na tej wersji 11Bit zarobi w Polsce najwięcej. U nas produktów Apple (Iphone, Ipad) jest może z 500 tys, w Stanach ponad 130 mln, czyli 260 razy więcej. Dla przykładu: 1% osób kupuje Funky Smugglers w Polsce co da 5 tys osób. Ta sama ilość osób w USA dała by raptem 0,004% użytkowników.

Tak więc 1 miejsce w Polsce to nie wiem czy zmieściło by się w top 500 w USA.


EDIT: Z tego co udało mi się znaleźć w internecie to:

#10 na liście sprzedaży u amerykańskim Itunes to 10-15 tys szt dziennie.

Miejsca ok #200 to ok 400-500 szt dziennie.



Edytowany: 12 października 2012 15:06

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 12 października 2012 15:15:13 przy kursie: 9,61 zł
Dla zainteresowanych ranking:

http://www.applyzer.com/main.php


Czy ktos zna takie strony dla Android?


Ps. Dzięki Chimpo!

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 12 października 2012 15:23:42 przy kursie: 9,61 zł
W przypadku Androida jest łatwiej, bo wystarczy wejść na google play i przy danej grze jest podana przybliżona ilość wszystkich instalacji.

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 12 października 2012 15:39:29 przy kursie: 9,61 zł
Ale na Polske czy na świat?

Jesli na swiat to ile sprzedalo sie Anomaly na Androida? Bo na iOS to było około 300tyś sztuk - odejmiemy od tego 20% i bedziemy miec spodziewaną szacunkową sprzedaz Anomaly Korea.

Trzeba tez pamietac ze w tej chwili 11 bit bierze wieksza czesc z calej kwoty dla siebie nie dzieli sie z Chillingo.

Jesli chodzi o marketing to tu bym sie kłócił co jest lepsze marketing szeptany, spolecznosciowy, czy tez inna forma reklamy bardziej kosztowna. Wydaje mi sie ze droga wybrana przez 11 bit - dzialania marketingowe ograniczajace sie do prasy branzowej - jest słuszna. Koszt poniesiony na inna reklame moglby zabic zyski spolki nei dajac gwarancji efektow.


Nie mylcie tez gry freemium z grą w wersji lite. Wersja lite to reklamówka/demo.

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 12 października 2012 15:56:02 przy kursie: 9,61 zł
300 tys na iOS-a? Wątpię w te liczby. Na google play masz wyniki ze świata.

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 12 października 2012 15:58:47 przy kursie: 9,61 zł
Tyle mam na game center - co prawda nie kazdy chyba musi byc zalogowany do game center.

wujek_staszek
0
Dołączył: 2009-02-09
Wpisów: 792
Wysłane: 12 października 2012 16:22:37 przy kursie: 9,61 zł
Tu jest fajnie pokazane:

www.appannie.com/app/ios/funky...
Albo my ich, albo oni Was.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



93 94 95 96 97

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,264 sek.

oqssesqk
nlpeuwwn
tkcazfsi
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
jnmusjhq
puyuludp
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat