32 Dołączył: 2012-09-24 Wpisów: 590
Wysłane:
12 października 2012 17:19:14
przy kursie: 9,61 zł
pablo_n napisał(a):Tyle mam na game center - co prawda nie kazdy chyba musi byc zalogowany do game center. To na GameCenter powinieneś też mieć dane odnośnie FS.
|
|
0 Dołączył: 2011-07-29 Wpisów: 1 159
Wysłane:
12 października 2012 17:20:14
przy kursie: 9,61 zł
podane przez was linki mówią jedno: gra pnie się w statystykach w górę. Co innego kurs... Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku... Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
12 października 2012 17:41:42
przy kursie: 9,61 zł
pablo_n jesli gra sie dobrze sprzeda to zobaczymy to w wynikach finansowych, wiec predzej czy pozniej kurs to uwzgledni. Wczorajsza sesja byla bardzo ladna- duzy obrot jakiego tu nie bylo od czasow premiery AWE, jestem raczej spokojny o kierunke kursu.
|
|
|
|
0 Dołączył: 2010-11-10 Wpisów: 808
Wysłane:
12 października 2012 18:43:31
przy kursie: 9,61 zł
Zasadniczo również jestem spokojny o kurs, choć wczorajszą sesję oceniam mega negatywnie. Mamy wyraźny, silny opór na 10 zł i rynek za nic nie daje szans na jego pokonanie. Wczoraj, mimo zahaczenia o 11,48 kurs zamknął się poniżej 10 zł, dzisiejszy dzień jest tylko tego konsekwencja.
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
12 października 2012 19:13:14
przy kursie: 9,61 zł
zachowanie kursu zawodzi, choć z drugiej strony, chłodno myśląc od dawna żadnej nowej gry nie było a kurs nie spadał poniżej 8.50 wiec te premiery moim zdaniem mogły być częściowo w cenie... duży sukces gier raczej mocno ruszy kursem
|
|
0 Dołączył: 2011-07-29 Wpisów: 1 159
Wysłane:
12 października 2012 19:18:37
przy kursie: 9,61 zł
na wykresie wystarczą dwie kreski, a raczej jedna żeby zobaczyć co się stało i jaka jest szansa na odwrócenie trendu:  kliknij, aby powiększyćWykres w zakresie 6m-c, ale górne ograniczenie (górne ograniczenie trendu spadkowego) można idealnie przedłużyć do historycznych maxów... Jak widać kurs pozostaje powyżej tej linii co jest dobrym prognostykiem, jak również to, że wybicie miało miejsce na podwyższonym (i to sporo) wolumenie. Jest duża szansa na zmianę trendu ze spadkowego na wzrostowy - wszystko w rękach FS oraz wyników sprzedaży Anomaly na PS3 (o ile dobrze pamiętam nie zostały ujęte w 2Q a będą w 3Q)... Jak na razie technika i zdarzenia ważne dla fundamentów idą ze sobą w parze - jak to zwykle bywa... Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku... Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
12 października 2012 19:22:06
przy kursie: 9,61 zł
Wyniki za Xboxa oraz PS3 powinny byc pokazane w tym kwartale.
W nastepnym kwartale pewnie wyniki FS, Sleep i Anomaly Korea.
|
|
0 Dołączył: 2009-02-09 Wpisów: 792
Wysłane:
12 października 2012 19:48:13
przy kursie: 9,61 zł
Nie znam się na tej branży, kupiłem tu pod kreski, ale powiedzcie mi dlaczego ta gra jest taka tania. To normalne w tej branży? Albo my ich, albo oni Was.
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
12 października 2012 20:02:22
przy kursie: 9,61 zł
@wujekcałkowicie normalne 11bit sprzedaje gry małe, które sprzedaje się w duzym wolumenie na urządzenia mobilne, skala sprzedaży, przy trafionym produkcie potrafi być ogromna. Konsumenci bardzo niechętnie wydają większa kase na takie małe produkty softwaru rozrywkowego, w które grają na tabletach czy komórkach. Nie mozna przegiąć z ceną bo się nic nie sprzeda. Szczególnie jak firma na dorobku i dopiero tworzy sobie markę. Firma nieźle zbalansowała cene do jakości produktów (dlatego mi się podoba od zobaczenia Anomaly, zarówno jakości gry jak i wyceny). Świetnie powoli buduje wartość i popularność marki. 11bit przyjęło inną taktykę rozwoju niż CDRED czy CIA. Nie jeden-dwa duże produkty co dwa lata, tylko parę produktów średniej i małej skali na rok. Do tego inne kanały dystrybucji - nie pudełkowe ale nowocześnie, Apple store, Google Play i przez sieciowe do PS3 i X360. Wg mnie jedna z najciekawszych polskich firm z tej branży (dlatego ją wybrałem ;) ). * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 12 października 2012 20:06
|
|
0 Dołączył: 2011-07-29 Wpisów: 1 159
Wysłane:
12 października 2012 20:04:57
przy kursie: 9,61 zł
ja znawcą gier również nie jestem - ale niska cena wg mnie ma przyciągnąć wielu graczy, na których będzie się zarabiać przez dodatkowo płatne dodatki (czy też funkonalności czy jak to tam nazywa młodzież  ). Więc wg mnie finansowy sukces tej gry to oczywiście "miodność" (mniej więcej czuje co się pod tym kryje ale niech się wypowie wiekowo docelowy target produktu  ) za appstore: 1.10000 Coin Pack $0.99 2.25000 Coin Pack $1.99a ci co grali na stacjonarnych automatach do gier wiedzą co to coin a tutaj oczywiście dodatkowe "ulepszanie" gry. Ja to tak rozumiem... Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku... Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj
Edytowany: 12 października 2012 20:08
|
|
|
|
32 Dołączył: 2012-09-24 Wpisów: 590
Wysłane:
12 października 2012 23:11:17
przy kursie: 9,61 zł
To nie jest ulepszenie gry tylko ułatwienie gry dla niecierpliwych. Choć spotkałem się już z sytuacjami, że ludzie chcąc wesprzeć dewelopera specjalnie kupowali jakieś dodatkowe gadżety do gry.
|
|
23 Dołączył: 2011-09-15 Wpisów: 243
Wysłane:
13 października 2012 00:51:36
przy kursie: 9,61 zł
"ulepszenie gry tylko ułatwienie gry dla niecierpliwych" - oczywiście, ale też bardzo intratne źródło przychodu dla developera. FS to rozrywka zaprojektowana raczej na krótką chwilę i to odróżnia ją od social gamingu, stąd pewnie może być tu jakaś bariera wydania dodatkowych pieniędzy u graczy, ale na mikro płatnościach można całkiem nieźle zarobić. I to na dwojaki sposób, bo oprócz wspomnianego już kupowania ulepszeń, dodatkowych przedmiotów i możliwości, jest to również paradoksalnie bardzo fajny nośnik reklamowy, który można spokojnie zmonetyzować zapraszając do współpracy firmy zewnętrzne. I odpowiednio je za tą współpracę cashując. Jestem sobie w stanie wyobrazić, że w FS dla przykładu jeden z poziomów mógłby być sponsorowany przez jakąś realną fimrę, odbrandowany konkretnym lotniskiem czy linią lotniczą, w trakcie rozgrwki zaś mógłby się pojawiać jakiś charakterystyczny przedmiot (puszka tigera, butelka coca-coli etc), a za coiny można zamówić jakiś specjaną rzecz ułatwiającą lub po prostu uatrakcyjniającą zabawę, która wprost nawiązywałaby do czegoś dostępnego w realu, w sklepie na półce. Przykłady na szybko, ale chyba wiadomo o co chodzi. To jest dodatkowy sposób na pozyskanie pieniędzy i bardzo dobrze to funkcjonuje w grach tworzonych przez Zyngę, Playdom czy EA na facebooku, nie wiem tylko czy 11bit również o tym pomyślało
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
13 października 2012 01:56:07
przy kursie: 9,61 zł
@rybeuszto co proponujesz to komercyjne lokowanie produktu, pewnie że mogłoby się pojawić, ale 11bit musiałoby być marką wyraźnie bardziej rozpoznawalną na świecie niż obecnie. Przy tak ładnym rozwoju może za dwa-trzy lata? Ale póki co nie wierzę że firmy typu Coca-cola zainteresują się lokowaniem w małej firmie. Z kolei zbyt nachalne lokowanie produktami słabszych marek może mocno zepsuć odbiór gry przez graczy. Koncepcja ciekawa, ale dyskusyjna. * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 13 października 2012 01:57
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
13 października 2012 01:58:58
przy kursie: 9,61 zł
Dobra recenzja Funky na Touch Arcade:
|
|
0 Dołączył: 2010-07-22 Wpisów: 132
Wysłane:
13 października 2012 22:08:19
przy kursie: 9,61 zł
Ale ta recenzja na TouchArcade niestety średnio zachęca do zakupu gry. Panowie nawet nie wiedzą o podrzucaniu, multi-touch, nie jest pokazany sklep, ulepszenia itp. Moje osobiste odczucia były następujące. Spodziewałem się fajnej gry i z takim nastawieniem zacząłem grać, po pewnym czasie zaczęła mi się szybko nudzić, ciągle to samo, zaczynanie od początku, nieprzejrzysty na początku system misji itp. Ale uparłem się że trochę pogram żeby podrasować statystyki w app store. I jak uzbierałem troche monet na ulepszenia i dopracowałem kilka strategii gra mnie wciągneła. Ale obawiam się że cześć graczy może nie mieć tyle cierpliwości i zniechęcić się do gry szybko. Panowie z 11bits wiem, że jesteście bardzo zajęci ale wydaje mi się że możecie zrobić coś więcej z działań promocyjnych, strona z grą nie ma żadnych linków z recenzjami, przydało by się może kilka filmików na youtube z bardziej hardcorowymi misjami, czy pokzaniem gry na wyższych poziomach, Wygląda na to że recenzenci też o tym nie wiedzą. Nie wiem czy z działaniami promocyjnymi (jak update strony gry -> brak recenzji) czekacie na wersje androidową czy nie, ale wygląda mi na to że gdyby gra miała wydawcę to działań promocyjnych było by więcej. A tak gra nie może się przebić w amerykańskim appstorze nawet do 150 miejsca w grach (iphone). Jeszcze raz podkreślam gra jest bardzo fajna i z dużym potencjałem ale potrzebuje osiągnąć masę krytyczną żeby był (mega) sukces. Dużo zależy również o szeroko pojmowanego szczęścia ale chciałbym żeby 11bits starał się wiecej mu pomóc.
|
|
32 Dołączył: 2012-09-24 Wpisów: 590
Wysłane:
14 października 2012 11:02:32
przy kursie: 9,61 zł
Zobaczymy jak gra będzie sprzedawała się w najbliższych tygodniach. Jak będzie słabo to pewnie zrobią ją free i może zarobią coś na sprzedaży coinów.
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
14 października 2012 19:43:36
przy kursie: 9,61 zł
Recenzja na Simblogu (ale z info na komorkomania.pl): simblog.pl/funky-smugglers-rec...* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
14 października 2012 21:56:28
przy kursie: 9,61 zł
jak czytam te recenzje to mam wrażenie że ich autorzy nie biorą pod uwagę ceny gry, gdyż wymagają za dużo od produktu za 0,79EUR, jakie są wasze odczucia?
|
|
0 Dołączył: 2010-07-22 Wpisów: 132
Wysłane:
14 października 2012 22:11:28
przy kursie: 9,61 zł
Cytat: jak czytam te recenzje to mam wrażenie że ich autorzy nie biorą pod uwagę ceny gry, gdyż wymagają za dużo od produktu za 0,79EUR, jakie są wasze odczucia?
Idąc tym tropem czego można wymagać o gry darmowej? Kryteria muszą być w miarę wysokie bo tak połowa gier była by super. Naważniejsza jest grywalność a walory estetyczne czy muzyczne ją podnoszą lub obniżają. W przypadku FS, mamy na początku jedną muzyczkę i jeden ekran przez całą grę. Jak nie złapiemy bakcyla to gra zniechęci dość szybko. Przeglądając recenzje na appstorze ogólnie są one bardzo przychylne, choć jest też trochę negatywów od osób którym gra wydaje się monotona. Z niektórych komentarzy można wyczytać że sporo osób docenia Anomaly, więc na Anomaly Korea powinna czekać spora rzesza fanów.
|
|
0 Dołączył: 2009-07-31 Wpisów: 358
Wysłane:
15 października 2012 10:56:56
przy kursie: 9,00 zł
Moim zdaniem Funky Smugglers moze miec wiekszy sprzedażowy wolumen niż Anomaly. Dlaczego? Bo to prosta gierka - Anomaly to już bardziej zaawansowana produkcja do innego typu gracza. W Funky może zagrać zarówno dziecko jak i kobieta w Anomaly jakoś sobie tego nie wyobrażam. Gra sprzedaje sie dobrze w GC pokazuje mi 5tys sprzedanych kopii jak na 5 dni sprzedaży to dobry wynik. Debiut na Androida pozwoli podowoić liczbę graczy ściągających grę. Myślę że w zasięgu Funky jest milion zł przychodu - pytanie jaki był koszt produkcji.
Zważywszy na czekające nas debiuty: Anomaly Korea, Sleepwalker's Journey i trzeci nieznany tytuł uważam że prognoza zysku i przychodów może być przekroczona.
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.