O ile gra będzie dość interesująca to osiągnięcie 300% zysku z ubiegłego roku nie będzie zbyt trudne. Istotne jest to, że:
1. Dotychczas spółka dość dobrze potrafiła oszacować spodziewane zyski (wywiązywała się z obietnic).
2. Dotychczasowe gry były dobrej i bardzo dobrej jakości.
3. Spółka nabiera doświadczenia w produkcji i sprzedaży.
4. Doskonale weszli z informacją - ciągle się spekuluje na forach - to szeroka bezpłatna reklama.
Jedynym mankamentem jest właściwe "ulokowanie" czyli termin premiery ale to nie jest takie proste. Ważne aby nie "zginąć" w nawale innych premier w tym samym czasie.
Gram ma na razie doskonałą promocję przez podsycanie zainteresowania co to będzie za gra. Jeśli spółka będzie ciągle udostępniać kolejne ciekawe informacje, to może zbudować dość duży rynek chętnych do sprawdzenia produktu. Jeśli jeszcze sam produkt będzie na poziomie Anomaty lub wyżej to możemy być spokojni o prognozy. Ważne aby sama gra ukazała się najpóźniej na początku 3 kwartału - bo później czas będzie działał na niekorzyść. Nie da się utrzymać rok czasu dużego zainteresowania stosunkowo małą grą.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)