Kilka starszych i najnowszych faktów i mitów

:
- Anomaly 2 będziej najprawdopodobniej wydane w połowie maja (za 7 tygodni) wg.
tej wypowiedzi- będą bezpłatne dodatki z nowymi mapami dla trybu MP
- prace na wersją Android/iOS ruszą zaraz po wydaniu gry na PC - więc można założyć że premiera Anomaly 2 na te urządzenia będzie również w tym roku (IV kwartał?)
- wersje konsolowe są ostatnie w kolejce do portowania
- gra oraz tryb MP zbierają bardzo pozytywne recenzje
- wygląda na to, że po dodaniu tylko kilku zmian w gameplay'u (transformacje, nowe zdolności) gra zyskała wiele dodatkowych walorów strategicznych
- sprzedaż Anomaly Korea w "Huble bundle" pozwoli na przyzwoite zyski i dodatkową reklamę przed premierą Anomaly 2 (btw wygląda na to że spółka ma b. dobre relacje z "Humble bundle" - to już 3 raz gra z 11b jest umieszczana w paczce, gry sprzedawane są również przez humble store)
- kurs zaczyna również obierać kierunek na północ
- zawirowania na rynku europejskim wpływają na osłabienie naszej waluty co również pozytywnie powinno wpłynąć na zyski
- jestem spokojny o koszty produkcji - duże ale niewygórowane (sporo kodu i wiedzy zostało wykorzystane z AWE)
- znając życie będziemy mieć jeszcze jakiegoś asa w rękawie (nagrody?, specjalne akcja promocyjne?)
- baza graczy którzy grali lub słyszeli o Anomaly jest bardzo duża (kilka milionów?)
Reasumując szacowaną liczbę premier na ten rok, cenę A2, oraz bardzo dobre przyjęcie gry przez krytykę wydaje się, że spełnienie prognozy przychodów i zysku będzie możliwe przy umiarkowanej sprzedaży. W pozytywniejszych wariantach powinno być tylko lepiej.
O ile wcześniej miałem wątpliwości w stosunku do strategii czy samego pomysłu Anomaly2 to teraz widzę sporo pozytywów. Bardzo chętnie wysłucham też głosów na "nie".