PARTNER SERWISU
vggmmlwy
2 3 4 5

VEDIA [Catalyst]

SirHoe
0
Wpisów: 708
Wysłane: 24 czerwca 2013 23:24:02
nie jestem prawnikiem, moje nakazy zapłaty zostały wystawione z innego tytułu niż brak wykupu obligacji.

wapkil
0
Wpisów: 1 472
Wysłane: 24 czerwca 2013 23:30:20
SirHoe napisał(a):
nie jestem prawnikiem

Szkoda, bo prawnik niewątpliwie przydałby się w tej dyskusji. Choć może jednak wystarczą opinie pań i panów z Sądu Najwyższego ;)

SirHoe
0
Wpisów: 708
Wysłane: 24 czerwca 2013 23:45:46
kilka pozwów składałem przez e-sąd tam są instrukcje, jak to się powinno robić. we wzorach jest jawnie określone, że odsetki ustawowe od dnia następnego po terminie płatności. jak ktoś ma chęć to może zajrzeć.

www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?...

spades
0
Wpisów: 39
Wysłane: 25 czerwca 2013 19:16:46
Wczoraj napisałem do Vedii email. Poprosiłem o wyjaśnienie na jakiej podstawie przyjęli 11,5% a nie 13%. Na razie nie mam żadnej odpowiedzi. Oczywiście jeśli pofatygują się odpowiedzieć to dam znać. Przy okazji zobaczymy jak u nich z komunikacją z inwestorami.

yayurek
0
Wpisów: 879
Wysłane: 26 czerwca 2013 06:51:21
ja proponuję przenieść wątek dotyczący obowiązywania odsetek ustawowych do innego niż VEDIA wątku, widać, że dziewczyny i chłopaki z VEDII mają dobre zamiary i starają się, aby dług spłacić, zaś to, czy 11,5% czy 13% odsetek to dla wierzyciela wątek całkiem poboczny, a wręcz czyste pieniactwo

spades
0
Wysłane: 27 czerwca 2013 14:18:13
spades napisał(a):
Wczoraj napisałem do Vedii email. Poprosiłem o wyjaśnienie na jakiej podstawie przyjęli 11,5% a nie 13%. Na razie nie mam żadnej odpowiedzi. Oczywiście jeśli pofatygują się odpowiedzieć to dam znać. Przy okazji zobaczymy jak u nich z komunikacją z inwestorami.

Dziś dostałem odpowiedź:

"Szanowny Panie,