PARTNER SERWISU
rjvcuqbw
229 230 231 232 233
Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 27 listopada 2014 10:54:42 przy kursie: 38,10 zł
@pieniek1

jesteś graczem? Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak masa ludzi kupuje grę żeby zagrać sobie "kiedyś", jak żona czy dzieci wyjdą, jak skończy się sezon czy sesja... to nie jest tak że każdy się rzuca na kupioną grę jak szczerbaty na suchary.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 27 listopada 2014 10:55

Jakub Kowalski
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2014-05-27
Wpisów: 22
Wysłane: 27 listopada 2014 11:19:02 przy kursie: 38,10 zł
Scarry napisał(a):
@pieniek1

jesteś graczem? Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak masa ludzi kupuje grę żeby zagrać sobie "kiedyś", jak żona czy dzieci wyjdą, jak skończy się sezon czy sesja... to nie jest tak że każdy się rzuca na kupioną grę jak szczerbaty na suchary.


Pojedyncza sesja to sesja "bez przerwy". Sam mam w TWoM-a przegranych kilkanaście godzin, myślę że z JEDEN RAZ miałem sesję dłuższą niż 82 minuty.

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 27 listopada 2014 11:35:55 przy kursie: 38,10 zł
polygamia.pl/Polygamia/1,10716...

Swoją droga są tam trafne komentarze , że gra po parunastu dniach(licznik czasu gry) w strefie bazy robi sie nudnawa, jak już wszytko wybudujesz to nuda wieje w dzień. Powinni nad tym mocno popracować, interakcja bohaterów, konieczność np pzremieszczenia sie z kryjówki do nowej lokalizacji, lub walka z banda o kryjówke i zniszczenia w niej itp.itd.

Gra ma naprawde swą emocjonalność, ale jest jeszcze sporo miejsca do jej uatrakcyjnienia, wiecej lokalizacji bardzije zroznicowane sytuacje w nich itp.itd, jakies mapki nie tylko o szabrownictwie i znieraniu, ale np te w ktorych mozesz pomoc innym( takie mini-historie napisane i rozgrywane przez gracza, gdy w dzien ktos opuszcza baze , zeby pomoc innym)itp itd.-
Edytowany: 27 listopada 2014 11:40


myton
23
Dołączył: 2011-06-14
Wpisów: 139
Wysłane: 27 listopada 2014 11:38:53 przy kursie: 38,10 zł
pieniek1 napisał(a):
To albo sesji ludzie maja mało, albo gra sie sprzedaje duzo, duzo gorzej niz np scarry zakłada Angel

osobiście mam nadzieje na 1 pierwszą opcje.Eh?

czytałem też komentarze, że gra jest stosunkowo krótka, ktoś narzekał, że tylko dwa wieczory i po grze..;)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 27 listopada 2014 11:44:05 przy kursie: 38,10 zł
Scarry napisał(a):

Tak naprawdę producenci TWOM ryzykowali, bo wydali grę w okresie teoretycznie największej konkurencji na rynku, a mimo to tak dobrze sobie radzi jak widzimy.

Najciekawsze jest to, że biorąc nawet najbardziej konserwatywny scenariusz to analiza @Anty-tersey
pokazuje, że nawet w najgorszym scenariuszu jest jeszcze dużo miejsca na wzrosty. Wydaje mi się, że rynek jest jeszcze w szoku po dotychczasowych wzrostach - jednak jeśli gracze uświadomią sobie, że to i tak niedoszacowanie to spodziewam się jeszcze znacznego urealnienia kursu.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 27 listopada 2014 11:47:52 przy kursie: 38,10 zł
pieniek1 napisał(a):
polygamia.pl/Polygamia/1,10716...

Swoją droga są tam trafne komentarze , że gra po parunastu dniach(licznik czasu gry) w strefie bazy robi sie nudnawa, jak już wszytko wybudujesz to nuda wieje w dzień. Powinni nad tym mocno popracować, interakcja bohaterów, konieczność np pzremieszczenia sie z kryjówki do nowej lokalizacji, lub walka z banda o kryjówke i zniszczenia w niej itp.itd.

Gra ma naprawde swą emocjonalność, ale jest jeszcze sporo miejsca do jej uatrakcyjnienia, wiecej lokalizacji bardzije zroznicowane sytuacje w nich itp.itd, jakies mapki nie tylko o szabrownictwie i znieraniu, ale np te w ktorych mozesz pomoc innym( takie mini-historie napisane i rozgrywane przez gracza, gdy w dzien ktos opuszcza baze , zeby pomoc innym)itp itd.-

Z tego co piszecie wygląda jednak, że jest potencjał jednak na kontynuację gry lub kilka dużych rozszerzeń. Pierwsze było gratis myślę, że drugie mogło by być także (kolejne drobne usprawnienia). Jednak kolejne duże update chyba mogło by być już płatne i do zakupu na GR. Info na wszystkich portalach społecznościowych i ponowienie takich akcji jak na pirate....
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 27 listopada 2014 11:49

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 27 listopada 2014 11:50:44 przy kursie: 38,10 zł
Powiedzmy, że to moja mechaniczna wycena jest na danych Scarrego, a to nie jest najbardziej konserwatywny scenariusz przynajmniej dla mnie. To jest scenariusz Scarrego. Bardzo wiele może się zdarzyć w jedną i drugą stronę. To jest jeden z prawdopodobnych scenariuszy.
Edytowany: 27 listopada 2014 11:51

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 27 listopada 2014 11:58:25 przy kursie: 38,10 zł
@baks

Oczywiście ,ze potencjał ma duży. Co najważniejsze daje naprawde mocne dawki emocji, i dlatego została zauwazona przez graczy, co nie znaczy że nie ma mankamentów, ale pracując nad nią mogą z niej jeszcze wiele dobrego wykrzesać.

Emo grafa klimat to mocne strony tej gry, wielkość swiata ,roznorodność postaci i lokacji( mi brakuje bardzoj otwartych przestrzenii i zadan ktore nie koniecznie wiąża sie tylko z szabrownictwem czystym), sytuacji w tych lokacjach to małe minusy, ale majac srodki ktore naplyna, beda nad tym na pewno pracowali żeby coraz mocniej uatrakcyjniać ten produkt. Moga go długo monetyzować z sukcesem.

P.S wczenisj tez napisalem o goat simulator ( post został wykasowany) weszli na PC w kwietniu 2014, we wrześniu 2014 weszli na mobilki ( gra kosztuje na 17,5 PLN ) niedawno ( listopad)podali ze sprzedaż pzrekroczyla ponad 1.5 mln kopii na PC i mobilki razem wzietych.Moim zdnaiem TWOM ze swoja elastycznością sprzetową na której może sie znaleść, może naprawde sprzedać sie w ciagu np 2 lat z nakładem wielu mln szt. A jak bedzie zobaczymy w przyszłości start ma naprawde dobry.

gra ma to cos, ta miodność co wszyscy podkreslaja, ale można to jeszcze mocniej podkrecic.
Edytowany: 27 listopada 2014 12:13

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 27 listopada 2014 12:01:53 przy kursie: 38,10 zł
pieniek1 napisał(a):
polygamia.pl/Polygamia/1,10716...

Swoją droga są tam trafne komentarze , że gra po parunastu dniach(licznik czasu gry) w strefie bazy robi sie nudnawa, jak już wszytko wybudujesz to nuda wieje w dzień. Powinni nad tym mocno popracować, interakcja bohaterów, konieczność np pzremieszczenia sie z kryjówki do nowej lokalizacji, lub walka z banda o kryjówke i zniszczenia w niej itp.itd.

Gra ma naprawde swą emocjonalność, ale jest jeszcze sporo miejsca do jej uatrakcyjnienia, wiecej lokalizacji bardzije zroznicowane sytuacje w nich itp.itd, jakies mapki nie tylko o szabrownictwie i znieraniu, ale np te w ktorych mozesz pomoc innym( takie mini-historie napisane i rozgrywane przez gracza, gdy w dzien ktos opuszcza baze , zeby pomoc innym)itp itd.-


Gra jest krótka? Może dla jednego gracza, bo 89% posiadaczy gry na Steam musi ją jeszcze przejść, skoro raptem 11% graczy udało się dotrwać do końca wojny.

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 27 listopada 2014 12:09:11 przy kursie: 38,10 zł
I to jest włansnie pytanie, skoro sesje sa bardzo długie jak twierdzi przedstawiciel 11 bit, to chyba nie ma ich duzo przypadajacych na 1 gracza, bo w przeciwnym razie wiecej graczy by ukończyło grę. Jest też opcja taka że graja od poczatku np, gdy stracą członka swojej drużyny.Angel Angel

koniec gry( z tego co można usłyszeć, bo sam do konca nie dotarłem jeszcze) jest w okolicach 40 dnia i wyżej.( jednostki czasu TWOM)
Edytowany: 27 listopada 2014 12:11


Jakub Kowalski
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2014-05-27
Wpisów: 22
Wysłane: 27 listopada 2014 12:22:45 przy kursie: 38,10 zł
Nie jestem przedstawicielem 11 bit. Wyrażam swoją opinię z pozycji człowieka dość doświadczonego w sposobach liczenia najróżniejszych rzeczy w grach. 82 minuty to dużo. Pragnę zwrócić uwagę, że 80 minut - save & quit - kawa - 80 minut - save & quit - kolacja - 80 minut zaniża średnią.

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 27 listopada 2014 12:25:12 przy kursie: 38,10 zł
A to przepraszam, myślałem że jest pan tym samym Jakubem Kowalskim , który jest aktywny na forum 11 bit, i jest przedstawicielem spółki, w temacie GR. poza tym ma pan grupe :EMITENT

P.S w twom nie ma save. save jest tylko automatyczny i zawsze cofa cie do początku dnia. Jesli zginiesz to giniesz rzuca cie na początek nowego dnia, bez utraconej postaci.Jesli nie zginiesz a wyjdziesz z lokacji szabrowniczej w nocy ,cofa cie do początku poprzedniego dnia,dlatego jak chcesz przejsc sesje to musisz ja przejsć do kolejnego dnia inaczej sporo czasu stracisz.

i to jest tez fajne ze jak tracisz kogos to juz na for ever. nie ma load.

Tyle ze musieliby na komórki to zmodyfikowac żeby save byly np co 1 goodzine w nocy i co 3 w dzien ( czasu growego TWOM) bo na mobilkach sie gra czesto od przypadku do przypadku , w metrze autobusie, przerwie itp, i jesliby mieli tracic gracze takie dlugie sesje, to by sie wkurzali. Oczywiscie zasada jak giniesz, zaczyna sie nowy dzień powinna być zachowana( nie ma powrotu zeby ocalic czlonka swojej grupy).
Edytowany: 27 listopada 2014 12:38

resor
25
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 402
Wysłane: 27 listopada 2014 12:38:59 przy kursie: 38,10 zł
zniesienia fibo sugeruja, ze prawdopodbny scenariusz na kolejne dni/tygodnie to koniec korekty na 32 (zamkniecie luki) oraz ruch na 59 z groszami (tu sie wartosc pokrywa z poprzednim wyliczeniem).

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 27 listopada 2014 12:40:31 przy kursie: 38,10 zł
@11BS:

Jak policzyliście, ze 3 700 000 osób przeczytało o TWOM na Steam? To by byl naprawde swietny news.

Niemniej, skoro macie takie dane, to oczywiscie macie takze dane o sprzedazy na Steam. Mysle, ze warto sie podzielic z inwestorami jak gra sprzeda sie ponad np. 500 000 kopii- mowie oczywiscie tylko o Steam.

Czekam tez na rekomendacje od analitykow, dr Kalliwoda ma wiele rekomendacji dla spolek z NC, moze sie doczekamy king
Edytowany: 27 listopada 2014 12:50

mrk
mrk
26
Dołączył: 2008-08-30
Wpisów: 1 968
Wysłane: 27 listopada 2014 13:06:28 przy kursie: 38,10 zł
Scarry napisał(a):
@pieniek1

jesteś graczem? Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak masa ludzi kupuje grę żeby zagrać sobie "kiedyś", jak żona czy dzieci wyjdą, jak skończy się sezon czy sesja... to nie jest tak że każdy się rzuca na kupioną grę jak szczerbaty na suchary.


To już Scarry moim zdaniem nieco życzeniowe podejście. Może przyznałbym Ci rację jakbyśmy mówili o sprzedaży pudełkowej, ale jak ściągasz przez Steama to trwa to 15 minut i bardziej kusi żeby ją od razu odpalić chociaż na chwilę. Po drugie jeśli wiesz, że przez jakiś czas nie będziesz mógł zagrać to po co kupować teraz? Cały proces zakupu trwa moment, a może się okazać, że grę będziesz w stanie kupić taniej po obniżce lub na promocji. Jeżeli jesteś w sklepie, masz pod ręką pudełko z grą, która Cię interesuje to ok - możesz kupić, żeby potem drugi raz nie jechać, ale w sieci możesz to zrobić w każdym momencie, więc po co to robić na zapas?
Kiedy kupujesz komuś edycję pudełkową na prezent to faktycznie może być tak, że poleży ona kilka dni/tygodni w szufladzie zanim ją dasz, ale znowu przy wersjach elektronicznych nie ma to zastosowania.
Nie widzę, więc powodów dla których byłyby dużo ludzi, którzy ściągnęli grę w ciągu 5 dni od premiery i jej choćby raz nie odpalili.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 27 listopada 2014 13:16:03 przy kursie: 38,10 zł
@mrk
ale mówię to ze swojego doświadczenia - co weekend spotykam się z grupką pięciu-sześciu przyjaciół, na gry planszowe papierowe (uwielbiam takie, rozbudowane, historyczne gry) albo pokera, namówiłem wszystkich na TWOM. Wszyscy kupili na Steam. Grały dwie osoby, dwie zajrzały, dwie nawet nie odpaliły, popykają pewnie w święta...

tak jest często że zakup nie znaczy granie. Ja sam mam kupionych trochę gier, w tym na promocjach, przecenach, w które jeszcze nie grałem.... ba! nawet nie włączyłem.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 27 listopada 2014 13:26

Jakub Kowalski
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2014-05-27
Wpisów: 22
Wysłane: 27 listopada 2014 13:28:35 przy kursie: 38,10 zł
Aby ukrócić dywagacje na temat tego, czy gry kupuje się po to, żeby je włączyć, polecam lekturę:

www.computerandvideogames.com/...

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 27 listopada 2014 13:46:51 przy kursie: 38,10 zł
Tak skromnie powiem, że u mnie to z 70% gier co mam na Steam nawet nie odpaliłem. Są to głównie gry z różnych humble bundle, gdzie tak naprawdę interesowała mnie jedna gra a dostawałem 7 gratis d'oh!

mrk
mrk
26
Dołączył: 2008-08-30
Wpisów: 1 968
Wysłane: 27 listopada 2014 14:02:39 przy kursie: 38,10 zł
OK - jedna trzecia gier nigdy nieodpalona. Tylko tę statystykę znacznie zawyżają gry kupione w różnych paczkach, gdzie dostaje się je "gratis" (jak wspomniał chimpo) oraz gdy kupione "na zaś" na jakiejś okazyjnej wyprzedaży. W przypadku TWOM ani jedno, ani drugie nie miało miejsca (jeszcze).
Edytowany: 27 listopada 2014 14:03

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 27 listopada 2014 14:23:22 przy kursie: 38,10 zł
I tak tego tematu nie rozkminimy. Trzeba czekać na oficjalne wyniki ,dane ,raporty.

Poki co wiemy ze TWOM był pzrez spory czas( ponad tydzien) na topowych miejscach w sklepach internetowych. Wiemy ze roczne przychody cyfrowej sprzedazy gier wynoszą ok 20 MLD$ w tym roku, wiemy ze steam ma spory udzial w tym rynku . Wiec TWOM jest HITEM. Jak wielkim okaże sie w kolejnych raportach.

Mam nadzieje że zapowiedzi prezesa ze TWOM dołoży kilka mln graczy pokryją się z rzeczywistoscia .

Niby mało wiemy, ale jednak na tyle dużo żeby wiedzieć że to co dzieje się z kursem to nie jest przypadek, i rozegranie przez tzw. spekułę, a reszte trzeba zostawić rynkowi i ludziom z 11 bit( to jak będa monetyzowali i udoskonalali TWOM , jakie inne projekty stworzą i jak one sie będą sprzedawały).
Edytowany: 27 listopada 2014 14:25

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



229 230 231 232 233

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,391 sek.

mwwqimei
jfdcksgl
gphihplx
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
eejsatlc
filprlrx
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat