PARTNER SERWISU
wpoqqqev
412 413 414 415 416
aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 21 maja 2016 14:01:51 przy kursie: 73,80 zł
Czy na udany, premierowy produkt daje się już na wstępie dużą przecenę ?
Wersja TWOM na mobilki dotyczyła gry już obecnej na PC. Poza tym polityki cenowej 11BIt uprawianej w obszarze PC-konsole-komórki-Koch nie nazwałbym optymalną.
Małe obniżki można stosować przy preorders, tutaj kupujący mogą wesprzeć tytuł jeszcze zanim jest on gotowy.
I nie, to rozwiązanie, które Ty proponujesz nie jest dla wszystkich korzystne.
Valve ma trochę większe doświadczenie od nas w tym względzie, nie mówiąc o statystykach jakimi dysponują.

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 21 maja 2016 14:10:20 przy kursie: 73,80 zł
@aircanada15:
Znudziła mi się ta dyskusja. Zerknij sobie do zakładki z nowymi premierami Steam i sam się przekonaj jak wiele z nich jest przecenionych:

store.steampowered.com/search/...

W przypadku niektórych, przeceny premierowe sięgają 40-60%, a jakoś nie widać z tego powodu wściekłych tłumów palących miasta w rytmie międzynarodówki.

To jest właśnie jeden z przejawów nowych trendów na Steamie, o których pisałem wyżej. Witamy w nowej rzeczywistości rynkowej... blackeye
Edytowany: 21 maja 2016 14:11

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 21 maja 2016 14:46:18 przy kursie: 73,80 zł
rockq napisał(a):

Znudziła mi się ta dyskusja. Zerknij sobie do zakładki z nowymi premierami Steam i sam się przekonaj jak wiele z nich jest przecenionych:
To jest właśnie jeden z przejawów nowych trendów na Steamie, o których pisałem wyżej. Witamy w nowej rzeczywistości rynkowej... blackeye

Cieszę się, że wywołałem tą dyskusję - Ciebie znudziła ale ja czytałem (z zapartym tchem) z przyjemnością. Sporo ciekawych spostrzeżeń wymieniliście. Jestem usatysfakcjonowany odpowiedziami. Nie jest tutaj najważniejsze kto będzie miał więcej racji. Takie wymiany poglądów są kształcące - a kto lepiej to przewidzi jest sprawą bardziej drugorzędną. Choć pewnie da nieco satysfakcji.wave
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 21 maja 2016 15:13:09 przy kursie: 73,80 zł
Tak rockq, jest tam kilka gier przecenionych nawet 30 czy 40 procent. Tylko coż to za tytuły ? 90 procent z nich nawet nie pojawi się na steamspy ze względu na śladową sprzedaż.
Ja osobiście nie oczekuje od produkcji 11BIT w przyszłości takich przecen w momencie premiery.
Na pewno nie raz czytałeś o tzw. Indie Apocalypse. Tymczasem co pokazują najnowsze dane ? Średnia ilość sprzedawanych kopii przypadająca na 1 tytuł wydawany na Steamie rzeczywiści spadła, ale nie dotyczy to bestsellerów. Jeśli 11Bit chce nawiązać Industrialem do sukcesu TWOM, to musi to być Top15 premier Indie w danym roku, czyli minimum 300-400tys sprzedanych egzemplarzy. Takie gry wygrywają klientów przede wszystkim nie ceną, a jakością i pomysłem.

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 21 maja 2016 18:51:19 przy kursie: 73,80 zł
@aircanada15:

Ale rozumiesz chyba, że dyskusja dotyczy wyłącznie strategii premiery bardzo konkretnego produktu tuż za rogiem? ;) Produktu który już ma teoretyczną bazę 1,1 mln klientów? Klientów którzy niezmiennie od premiery wystawiają grze przytłaczająco pozytywne oceny?

Dobra strategia promocyjna może zmobilizować tych klientów do zakupu DLC „tu i teraz”. A jeżeli to się uda, to spółka może mieć najlepszy kwartał od czasu premiery TWoM, co w połączeniu z bardzo dobrym pierwszym kwartałem może przełożyć się na ponad 10 milionów zysku netto w samym pierwszym półroczu.

Warto również wziąć pod uwagę to, że gra dorobiła się znaczącej bazy klientów mobilnych, którzy do tej pory mogli nie odczuwać potrzeby kupienia wersji pecetowej, a pojawienie się TLO na PC może skłonić ich do dokonania takiego zakupu.

Przy premierach nigdy nie ma gwarancji sukcesu, ale biorąc pod uwagę jak duża jest baza posiadaczy gry, jak dobrze jest oceniana przez graczy, i jak mocno TWoM zakotwiczył się emocjonalnie w ich umysłach, można ostrożnie obstawiać, że ta premiera może stać się istotnym wydarzeniem i punktem zwrotnym dla kursu spółki.


PS. Industrial nie będzie grą Indie – to zupełnie inna skala przedsięwzięcia. Napiszę o tym trochę później, bo ostatnio wygrzebałem trochę nowych informacji na temat tej produkcji (choć dla osób uważnie śledzących spółkę pewnie nie będzie to nic nowego).

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 21 maja 2016 19:09:45 przy kursie: 73,80 zł
vladinho napisał(a):
[quote= andy_dufresne]
Tak jak już pisałem przy prognozie wyników za pierwszy kwartał, wyniki pociągnęła wersja mobilna, a dokładnie Chiny.
Trend sprzedażowy tam umacnia się i maj jest lepszy niż kwiecień. Spodziewam się lepszego wyniku z mobilnych w drugim kwartale niż pierwszym, co w powiązaniu z czerwcową wyprzedażą na steam może stanowić podstawę do spekulacji na kursie przed wynikami drugiego kwartału - jeśli tylko spadające giełdy nie zepsują nastroju...


Maj jest lepszy niż kwiecień, tylko co z tego? W kwietniu średnio ok. 550 miejsce a w maju średnio ok. 450 miejsce.
sensortower.com/ios/us/11-bit-...
Dla przychodów i zysków spółki ma to marginalne znacznie. Nie wiedzę żadnych podstaw do lepszego wyniku z mobilnych w drugim kwartale. Wręcz odwrotnie, widać po rankingach, że ten wynik będzie dużo słabszy. Zobaczymy czy i jak zadziała ewentualna promocja na mobilne o ile zrobią ją w tym kwartale.

rockq napisał(a):
Kiedyś obstawiłbym cenę w okolicach $9.99. Ale biorąc pod uwagę historię z ceną wersji mobilnej, różnicę w cenie między wersją konsolową i PC, oraz nowe trendy ustalania cen na Steam, nie zdziwię się jeżeli bazową ceną DLC będzie $14.99, a w premierowym tygodniu będzie dostępne z 33% upustem po $9.99.


Myślę, że jest to zupełnie nierealne. DLC, w którym jedyną nowością jest dodanie postaci dzieci ma kosztować niemal tyle co oryginalna gra? 11bit lubi zaskakiwać polityką cenową, ale to byłby strzał w kolano. Nie przemawia do mnie zupełnie, że zrobią 33% upustu na premierze. To może cena DLC $100 i upust 90%, wtedy będzie branie dopiero thumbright Nikt nie lubi być oszukiwany, a cena wyjściowa $15 byłaby w tym momencie robieniem z ludzi idiotów. Osobiście zakładam maksymalną cenę $9.99, ale sądzę, że będzie mniej.
Edytowany: 21 maja 2016 19:10

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 22 maja 2016 08:24:26 przy kursie: 73,80 zł
lelo-pakero napisał(a):
Dla przychodów i zysków spółki ma to marginalne znacznie

W tej kwestii nie dyskutujesz ze mną, ale z ostatnim raportem.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 22 maja 2016 14:44:17 przy kursie: 73,80 zł
rockq napisał(a):

Ale rozumiesz chyba, że dyskusja dotyczy wyłącznie strategii premiery bardzo konkretnego produktu tuż za rogiem? ;) Produktu który już ma teoretyczną bazę 1,1 mln klientów? Klientów którzy niezmiennie od premiery wystawiają grze przytłaczająco pozytywne oceny?

Dobra strategia promocyjna może zmobilizować tych klientów do zakupu DLC „tu i teraz”. A jeżeli to się uda, to spółka może mieć najlepszy kwartał od czasu premiery TWoM, co w połączeniu z bardzo dobrym pierwszym kwartałem może przełożyć się na ponad 10 milionów zysku netto w samym pierwszym półroczu.

Nie ma co szaleć całościowy taki wynik jest prawdopodobny. Ale z wypowiedzi niektórzy mogą mogą wywnioskować, że piszesz o zysku tylko z DLC. Nie można nawet i tego wykluczyć ale dość mało prawdopodobne - za mało czasu. Choć jeśli sprzedaż ruszy w 1 tygodniu to wynik może być nawet do osiągnięcia.
Jest kilka warunków na te ponad 5,5mln zysku. Sprzedaż mobile musi być niewiele niższa niż wcześniej , podobnie z konsolami. Z wcześniejszych wpisów wynika, że mobile "dają radę" a ewentualny spadek z konsol spoko DLC może dociągnąć. Stąd czerwiec może wyglądać ciekawie. Bardzo mnie ciekawi jaki termin premiery DLC wybiorą i jakie będą "akcje wspierające".
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 23 maja 2016 06:55:32 przy kursie: 73,80 zł
Ten Walor Ożyć Może – analiza techniczna 11BIT w porannym Wykresie dnia.



kliknij, aby powiększyć


Szczegółowe omówienie sytuacji w serwisie Wiadomości SW:
www.stockwatch.pl/wiadomosci/t...
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 23 maja 2016 09:44:15 przy kursie: 75,67 zł
vladinho napisał(a):
lelo-pakero napisał(a):
Dla przychodów i zysków spółki ma to marginalne znacznie

W tej kwestii nie dyskutujesz ze mną, ale z ostatnim raportem.


Cytowane przez ciebie zdanie odnosiło się do wzrostu sprzedaży na urządzenia mobilne na rynku chińskim między kwietniem a majem. Jak powszechnie wiadomo te miesiące zaliczane są do II kwartału roku kalendarzowego, więc zdecydowanie polemizuję z tobą, bo ostatni raport nic do tego nie ma. Od ostatniego raportu, a więc końca marca, sprzedaż tam jest nieporównywalnie mniejsza, co obrazuje spadek w rankingu dochodowym o kilkaset miejsc.


rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 23 maja 2016 21:08:00 przy kursie: 75,67 zł
W kwestii Industriala.


Ktoś już wcześniej podawał link do poniższego wywiadu w Radiu Szczecin.
radioszczecin.pl/212,2432,1604...


Wcześniej nie miałem czasu go przesłuchać, a okazuje się że jest w nim kilka istotnych informacji:

1) Z wywiadu wynika, że spółka traktuje udaną premierę This War of Mine jako swoisty wewnętrzny benchmark, i ma ambicje by nakłady poniesione na Industriala również zwróciły się w pierwszych dniach po premierze.

2) Industrial ma być dla spółki tym, czym pierwszy Wiedźmin był dla CD Projektu.

3) Na trzy filmy promocyjne produkowane przez Platige Image wydadzą więcej, niż kosztowała produkcja TWoM.

Bardzo zaskoczyła mnie informacja o wielkości nakładów na filmy promujące grę. Budżet w okolicach 2mln złotych gwarantuje, że trailer będzie na poziomie zbliżonym do tego co można zobaczyć przy okazji premier wysokobudżetowych tytułów. To jest kolejna informacja świadcząca o tym, że spółka bardzo poważnie podchodzi do premiery swojego następnego flagowca.


Zsumowując różne elementy informacyjnych puzzli, w tej chwili wiemy o produkcji Industriala i jego premierze następujące rzeczy:

- gra jest największym przedsięwzięciem w historii spółki. Jest pod każdym względem naj – wielkości zespołu (ponad 50 osób na cały etat, plus około 60 luźnych współpracowników z zewnątrz), czasu produkcji, kosztów produkcji i nakładów przewidzianych na promocję.

- gra ma być z segmentu „almost AAA” i być w wyższej kategorii cenowej.

- spółka ma ambicje by gra stała się dla niej takim kamieniem milowym, jakim dla CDRu był Wiedźmin, oraz by Industrial powtórzył wyczyn TWoM i nakłady na niego zwróciły się w pierwszych dniach po premierze.

- gra równocześnie ma pojawić się na pecety (Windows/Mac/Linux) oraz konsole Xbox i PS4.

- spółka samodzielnie zamierza wydać zarówno wersje PC jak i konsolowe. Zastanawiają się również nad samodzielnym poprowadzeniem dystrybucji wersji pudełkowych do najważniejszych odbiorców na świecie (Amazon, Walmart, etc).

- na reklamę gry zamierzają przeznaczyć ponad 2 miliony złotych.

- grę będą promować trzy wysokobudżetowe filmy realizowane przez Platige Image (budżet w okolicach 2 milionów złotych).

- studio rozważa wystawienie własnego stoiska na prestiżowych targach, na których - ze względu na koszty - wystawiają się głównie producenci gier AAA.


Nie wiem kiedy zaczną się na tej spółce wzrosty pod marzenia, ale coraz więcej wskazuje na to, że Industrial faktycznie będzie dużą, ambitną i intensywnie promowaną produkcją. Być może najważniejszą premierą polskiego gamedevu w przyszłym roku.

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 23 maja 2016 21:13:56 przy kursie: 75,67 zł
Aha, i jeszcze jedna kwestia.

Ostatnio ponownie przesłuchałem i przejrzałem chyba wszystkie wywiady z pracownikami i przedstawicielami spółki od 2014 roku, by upewnić się że nie umknęła mi żadna istotna informacja. W pewnym sensie taką informację wyłowiłem.

Ciężko to dostrzec gdy słucha się wywiadów w większych odstępach czasowych, ale staje się dość oczywiste gdy przesłuchuje się je, jeden po drugim, przez kilka godzin z rzędu. W oczy, czy raczej uszy, od razu rzuca się to, że gdy tylko pojawia się temat Industriala, w głosach pracowników słychać wyraźny entuzjazm, a niektórych wręcz rozrywa od środka by opowiedzieć światu coś więcej o tym projekcie. Jeden, czy nawet kilku, mogłoby umiejętnie fejkować marketingowy entuzjazm, ale nie wszyscy. W żadnym z dziesiątków wywiadów nie wychwyciłem niczego co można by zakwalifikować jako „fałszywą nutę”, więc ten entuzjazm wydaje się autentyczny. Jakie to będzie miało przełożenie na produkt i jego jakość, dowiemy się za kilka miesięcy.

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 23 maja 2016 22:36:00 przy kursie: 75,67 zł
@rockq

Jeszcze zapomniałeś o tym wywiadzie gdzie mówią entuzjastycznie "slowly starting" king Premiera przekładana już nie wiadomo ile miesięcy a te 50 osób to nie wiem skąd wzięli, skoro w ostatnim roku ludzie tylko odchodzili ze spółki. No i jeszcze cały czas reanimowali TWoMa zamiast brać się za Industriala.
Gra będzie dla dorosłego gracza wiec dzieci i gospodynie domowe odpadają. Na konsole to pewna mizeria. Poważny temat i emocje też nie przyniosą efektów bo ludzie ludzie lubią się zabawić, zwłaszcza Ci co nabawili się depresji po TWoMie będą omijali grę z daleka. Wysoka cena zniechęci większą liczbę graczy więc gra się będzie sprzedawać tylko na wyprzedażach.
Zarząd na fali pierwszego entuzjazmu grą pozbył się konkretnego pakietu akcji i porwał tłumy akcjonariuszy brawurową konferencją - na wielu forach ludzie do dzisiaj wspominają o niej z wypiekami na twarzy.

PS>Piszę tak bo sobie przejrzałem forum i przypomniałem co pisano w ostatnich miesiącach. Boję się, że jak rockq przestanie chłodzić atmosferę to niektórym mogą zwoje przegrzać blackeye
Edytowany: 23 maja 2016 22:37

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 23 maja 2016 23:41:54 przy kursie: 75,67 zł
rockq napisał(a):

2) Industrial ma być dla spółki tym, czym pierwszy Wiedźmin był dla CD Projektu.

Chłopie nawet tak nie mów i wypluj to słowo ....Angel
W1 był prawie gwoździem do trumny dla CDProjektu. Gdyby nie ratowanie go przez Optimusa (dokapitalizowanie) spółki raczej by dawno nie było.
Więc nie życz tak źle spółce ..... rozumiem o czym mówisz ale pominąłeś bardzo istotny szczegół, że przychody a szczególnie zyski nie pokryły kosztów i spółka nie poradziła sobie z tą produkcją od strony kosztowej. Nic nie wskazuje aby taki scenariusz groził 11bit. Jak wiemy spółka ma zapas kasy na przynajmniej 4-6 lat działalności bez wydawania nowych produktów. Więc porównanie nie do końca szczęśliwe...Angel
Aczkolwiek między wierszami "widać" , że planują jakąś serię tego typu.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 24 maja 2016 06:51:10 przy kursie: 75,67 zł
mrJackson napisał(a):
Boję się, że jak rockq przestanie chłodzić atmosferę to niektórym mogą zwoje przegrzać blackeye


Myślę że lelo-pakero na jakiś czas chętnie przejmie rolę „głównego sikawkowego”. Przynajmniej póki jego „oczy” są zwrócone na CIG. Bo później… to sami wiecie… rozumiecie…

Warto również samodzielnie przeczytać dział poświęcony ryzykom w prospekcie emisyjnym. Ciekawa lektura. Zawierająca również kilka tematów które nigdy nie były dyskutowane na forum.


A samo chłodzenie atmosfery nie oznacza automatycznego lekceważenia istotnych informacji które pojawiły się w ostatnich tygodniach, oraz bycia ślepym na potencjał w nich się kryjący.

Jak połączymy dawne zapewnienia słowne (potencjał dużo większy od TWoM, segment „almost AAA”, etc.), z faktami które zaczęły wypływać w ostatnich tygodniach (równoczesna premiera na PC i konsole, skala projektu, wielkość nakładów na promocję, budżet trailera, informacje o projekcie i jego celach z ust pracowników, etc.), to coraz więcej wskazuje na to, że spółka zamierza walczyć w segmencie rynku, w którym sukces gry przekłada się na sprzedaż sięgającą miliona kopii w premierowym kwartale. Przy wyższej cenie, taki potencjalny sukces może oznaczać ponad 60 milionów złotych przychodu w samym premierowym kwartale.

Taki potencjał można było lekceważyć gdy był tylko pojedynczym akapitem na kartce papieru, czy luźno rzuconym zdaniem, ale nie wtedy kiedy powoli zaczyna wychodzić na jaw skala całego przedsięwzięcia, oraz to jak duże pieniądze spółka stawia na tę premierę. A przecież takich informacji będzie z czasem wypływać coraz więcej.

Patrząc na to jak agresywnie w ostatnich tygodniach piął się w górę oscylator AD, idę o zakład że nie tylko ja to dostrzegłem.

Greenthumb
0
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 162
Wysłane: 24 maja 2016 09:13:46 przy kursie: 77,70 zł
Cytat:
Myślę że lelo-pakero na jakiś czas chętnie przejmie rolę „głównego sikawkowego”. Przynajmniej póki jego „oczy” są zwrócone na CIG. Bo później… to sami wiecie… rozumiecie…


Znaczy, że kolega rockq już cel osiągnął? Wiemy, wiemy... rozumiemy thumbright

A na kickstarterze już 300k pękło. Widać jest spory potencjał, skoro tyle osób kupiło to z takim wyprzedzeniem czasowym.

Mam do was takie pytanie, co sądzicie na temat ogólnej wizji studia, o której mówił prezes na niesławnej konferencji? Mianowicie, że mają zamiar być alternatywą dla mainstreamu?
Mi podobało się porównanie z branżą filmową, fajnie, że takie analogie są dostrzegane w zarządzie.
Średnia wieku graczy rośnie, populacja też i z całą pewnością gust dużej części z nich będzie szedł w kierunku bardziej wyszukanych i trudniejszych tematów. W taką niszę warto się wpasować, zwłaszcza że jak widać indieapocalypse okazał się nieprawdą. Konsument jest obecnie dużo bardziej świadomy w swoich wyborach i w nowych grach szuka przede wszystkim jakości i pomysłu. Może to truizmy, ale myślę, że warto to przypomnieć, bo wówczas umknęło w kurzu ogólnej percepcji tej ekhmm prezentacji.

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 24 maja 2016 09:28:32 przy kursie: 77,70 zł
rockq napisał(a):
mrJackson napisał(a):
Boję się, że jak rockq przestanie chłodzić atmosferę to niektórym mogą zwoje przegrzać blackeye


Myślę [...]

Taki potencjał można było lekceważyć gdy był tylko pojedynczym akapitem na kartce papieru, czy luźno rzuconym zdaniem, ale nie wtedy kiedy powoli zaczyna wychodzić na jaw skala całego przedsięwzięcia, oraz to jak duże pieniądze spółka stawia na tę premierę. A przecież takich informacji będzie z czasem wypływać coraz więcej.

Patrząc na to jak agresywnie w ostatnich tygodniach piął się w górę oscylator AD, idę o zakład że nie tylko ja to dostrzegłem.


Zgoda i nie-zgoda skala na jak ich produkcję jest największa, powtarzają ciągle iż to kolejny kamień milowy w ich rozwoju będzie i że potencjał jest większy niż TWoM. Co do budżetu to się nie zgodzę, on nadal jest mały w porównaniu nawet z "hitami" CIG jak EF czy AR. Natomiast nie ignorowałbym dotychczasowego rozwoju spółki i tego, że TWoMem pokazali jakość emocji jakie potrafią przenieść w swojej grze. Jeśli takie emocje przeniosą na industriala który będzie miał bardziej komercyjna formułę przy znacznie bardziej rozbudowanej grze, to trzeba być totalnym ignorantem żeby nie widzieć ze jest szansa na znacznie większy wynik sprzedażowy niż osiągnął TWoM.
Edytowany: 24 maja 2016 09:32

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 24 maja 2016 09:30:55 przy kursie: 77,70 zł
rockq napisał(a):
Patrząc na to jak agresywnie w ostatnich tygodniach piął się w górę oscylator AD, idę o zakład że nie tylko ja to dostrzegłem.

Powiedziałbym raczej, że oscylator naśladował Andrzeja Gołotę, "agresywnie" wracając do poziomu równowagi.

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 24 maja 2016 10:11:51 przy kursie: 77,70 zł
To co się widzi często wynika z tego co chce się widzieć. Jeśli chodzi o ta równowagę to na dziennych była ona wynikiem często jednostkowych czarnych świec na którym były duże wolumeny. Natomiast jeśli na tygodniówce ten nawet AD pokazuje ty tego nie widzisz, ale w tej konsolidacji on jednak wyraźny nawet bardziej niż na tej sprzed TWoM( mówię o konsolidacji sprzed TWoM, a nie całym zakresie od debiutu do wejścia TWoM-a na rynek co zaznaczyłem na wykresie)


kliknij, aby powiększyć




krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 24 maja 2016 10:15:53 przy kursie: 77,70 zł
Jurror,
mówimy o ostatnich tygodniach a Ty nasz raczysz wykresem historycznym.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



412 413 414 415 416

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,497 sek.

hgwmizxp
kveomgvr
yalslpxq
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
piqyuhjc
gnynnqam
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat