PARTNER SERWISU
smdzgyna
435 436 437 438 439
Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 11 listopada 2016 15:39:09 przy kursie: 119,30 zł
Rekinku - w pełnej cenie tej gry już się nie sprzeda - nawet jak będzie odświeżona i z dużą ilością nowych elementów. Oczywiście ktoś tam ją kupi, ale nie będzie to jakiś znaczący i długotrwały skok sprzedaży. Gdyby spółka rozegrała to w ten sposób jak piszesz - to od razu pojawiłyby się zarzuty, że próbuje wcisnąć odgrzewanego kotleta, a po chwili także narzekania, że sprzedaż idzie wyjątkowo słabo.
A tak - mamy niemal 10 stron pochwał dla spółki w komentarzach na Steam - zachwytów nad tym jak to fajny deweloper oraz zapewnień, że ludzie już czekają na ich nową grę.
W ten sposób buduje się markę i jakość i pozyskuje fanów. A to jest wartość nie do przecenienia. Rzecz znacznie ważniejsza dla rozwoju firmy niż zysk na pojedynczym produkcie. Bardzo dobry ruch ze strony 11-Bit. thumbright

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 12 listopada 2016 07:17:11 przy kursie: 119,30 zł
@sharky - rozumiem Twoj punkt widzenia ale tym razem wyjatkowo zgadzam sie z Mr Baksem -

chodzi o lojalnosc i zaufanie Klientów /graczy -

tutaj rzecz idzie o 1,5 mln graczy ktorzy kupili TWOM aby wszyscy kupili FP. - to tak jak kupujesz dobra sztuke artysty.....po dziele wybitnym kupujesz kolejne dzielo nie ogladajac sie na recenzje, cene etc....gracz staje sie lojalnym "wyznawca" sztuki spod szyldu 11B.....

a co to oznacza dla nas ? 1,5 mln kopii po cenie brutto 29,99 USD oznacza dla spolki 14,99 USD - przy kursie 4,08 ......
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 12 listopada 2016 07:21

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 12 listopada 2016 11:41:11 przy kursie: 119,30 zł
Ja jestem lekko sceptyczny. Z grami jest tak, że jest jakaś rzesza ultra-fanów, jest też znacznie szersza grupa graczy "zwykłych" i potem okazjonalnych. Trochę jak na forum 11B :) TWOM zrobił już to co miał zrobić - wypromował markę i pokazał studio szerszej publiczności. Kolejne darmowe DLC niewiele tutaj zmieni. Owszem pierwsza grupa będzie bardzo zadowolona, tyle tylko że oni i tak kupią FP. Druga grupa pewnie już w grę nie gra, podobnie jak trzecia i owe DLC niewiele tutaj zmieni Efekt marketingowy jakiś z tego pewnie będzie, ale ja osobiście wolałbym dostać jak najszybciej FP


Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 14 listopada 2016 18:11:21 przy kursie: 118,60 zł
Zysk netto 1.7mln bardzo dobry kwartał hello1

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 14 listopada 2016 18:22:21 przy kursie: 118,60 zł
Trochę się to nie zgadza z komentarzem do wyników w raporcie...

W III kwartale 2016 roku zysk netto przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej zamknął się kwotą 1,36 mln PLN czyli był o 14,1 proc. niższy niż rok wcześniej gdy wyniósł 1,55 mln PLN. Niewielki spadek w tej pozycji to w głównej mierze pochodna niekorzystnego salda na operacjach finansowych, które jednak miały wyłącznie niegotówkowy charakter oraz konieczności zapłacenia, istotnie wyższego niż rok temu podatku dochodowego.

Wynik jednak w pełni spełnia moje oczekiwania. Byłem przygotowany na wynik oscylujący w pobliże ZERA.
To chyba zamyka usta sceptykom. Warto przeczytać cały komentarz. Moim zdaniem wygląda dość optymistycznie. Ważne, że przychody nie spadają i są w stanie pokryć koszty produkcji.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 14 listopada 2016 21:34:34 przy kursie: 118,60 zł
najważniejsza czesc raportu to ta o przyszlosci: wyjatkowo obiecujaco...

chyba jednak bylo stac spolke na Anniversary Edition w "promocji" dla posiadaczy old version... 11bit staje sie kultowym gamedev

"5.25. CZYNNIKI MAJĄCE WPŁYW NA WYNIKI GRUPY W PRZYSZŁOŚCI
Najważniejszym czynnikiem determinującym wyniki finansowe Grupy w przyszłości będzie, zapowiedziana na II kwartał
2017 roku, premiera gry „Frostpunk”. Prace nad tym tytułem są bardzo mocno zaawansowane. Angażują większość
zasobów ludzkich Spółki. Budżet produkcyjny „Frostpunka” jest istotnie większy niż w przypadku gry „This War of
Mine”. Spółka zamierza też przeznaczyć istotnie większe pieniądze ma marketing i promocję „Frostpunka”. W
połączeniu ze znacznie większą rozpoznawalnością marki 11 bit studios w środowisku graczy komputerowych (dzięki
sukcesowi „TWoM”) pozwala to oczekiwać, że tytuł może odnieść duży sukces sprzedażowy. Taki scenariusz może
skłonić Spółkę do stworzenie, na bazie „Frostpunka”, całej serii gier.
Równolegle z produkcją „Frostpunka” Spółka chce produkować kolejną grę. W tym celu rozpoczęto budowę drugiego
zespołu deweloperskiego. Na jego czele stanął Artur Ganszyniec, który w przeszłości pracował m.in. w CD Projekt Red.
Był scenarzystą „Wiedźmina” i współtwórcą „Wiedźmina 2”. Przez ostatnie kilka lat Artur Ganszyniec, który dodatkowo
uczy projektowania gier na Politechnice Łódzkiej, związany był z AT Games, liczącym się producentem gier mobilnych z
Warszawy. Projektował m.in. mobilne hity z serii „Puzzle Craft” i „Another Case Solved”. Docelowo, w perspektywie
kilku kwartałów, nowy zespół deweloperski powinien liczyć kilkadziesiąt osób, czyli będzie tak samo liczny, jak zespół
zaangażowany obecnie przy „Frostpunku.
Spółka zamierza też dalej czerpać przychody ze sprzedaży gry „This War of Mine”. W tym celu prowadzone będą
działania zmierzające do podtrzymania zainteresowania tytułem. 11 listopada 2016 roku na rynek trafiła specjalna
wersja gry „This War of Mine Anniversary Edition” przygotowana z okazji drugiej rocznicy premiery „TWoM”. Spółka
prowadzi też negocjacje z partnerami z Chin w sprawie wprowadzenia „TWoM” do ich ofert handlowych.

W ramach pionu wydawniczego 11 bit publishing (d. 11 bit launchpad) Spółka przygotowuje się do wydania, w I kwartale
2017 roku, gry „Beat Cop”, której producentem jest warszawskie studio Pixel Crow. Również w 2017 roku planowana
jest premiera gry „Tower 57”, której producentem jest berlińskie studio Pixwerk. Zespół zarządzający 11 bit publishing
prowadzi zaawansowane negocjacje w sprawie zawarcia kolejnych umów wydawniczych. W przyszłości liczba tytułów
wydawanych w ramach 11 bit publishing powinna wynosić 3-4 rocznie
11 bit studios zamierza też intensywnie rozwijać platformę gamesrepublic.com, która zajmuje się sprzedażą, w postaci
cyfrowej, gier komputerowych. Gamesrepublic.com, po zmianach kadrowych i technologicznych, szybko zwiększa
obroty. W niedalekiej przyszłości platformę czekają kolejne istotne zmiany technologiczne. Planowana jest też dalsza
rozbudowa portfolio sprzedawanych gier. "
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 14 listopada 2016 21:36

albercik8503
0
Dołączył: 2010-07-08
Wpisów: 45
Wysłane: 14 listopada 2016 21:43:01 przy kursie: 118,60 zł
Na koncie mieli na 30.09.2016 r. 4 328 669 USD, więc licząc tylko orientacyjnie (30 gr więcej za dolca), gdyby to teraz sprzedali, to na samym kursie zarobią na czysto... ponad 1,2 mln zł:) a nie dolar rośnie, oby ktoś im dobrze doradził kiedy to spieniężyć. Wiadomo, że nie mogą wszystkiego, bo rozliczają się też pewnie w USD. Pozdrowionka dla myślących.

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 15 listopada 2016 10:44:37 przy kursie: 118,20 zł
Trigon ocenia wyniki pozytywnie:

Cytat:

Wyniki są lepsze od naszych oczekiwań (prognozowali przychody 3,7 mln zł i zysk netto 0,9 mln - dopisek mój)

W ujęciu segmentowym przychody z segmentu Produkcja gier wyniosły 5mln PLN (+41% r./r.), a segment Globalna cyfrowa dystrybucja osiągnął przychody na poziomie 0,2mln PLN (+53% r./r.); z kolei na poziomie zysku operacyjnego Produkcja gier uzyskała 2,5mln PLN (+49% r./r.),
a Globalna cyfrowa dystrybucja -0,2mln PLN.

Koszty operacyjne w kwartale wyniosły -2,9mln PLN i były wyższe od naszych prognoz (-2,2mln PLN); różnica wynika z wysokości kosztów usług obcych w kwartale, które były -0,8mln PLN wyższe od naszych prognoz; z drugiej strony amortyzacja w kwartale była o 0,2mln PLN niższa od naszych prognoz.

Wynik na działalności finansowej wyniósł -0,5mln PLN (w porównaniu do 0,1mln PLN przed rokiem), co jest konsekwencją negatywnego wpływu z tytułu różnic kursowych.

W II kw.’17 planowana jest premiera własnej produkcji spółki – gry „Frostpunk”
Nakłady na niezakończone prace rozwojowe wynosiły na koniec III kw.’16 5,4mln PLN
Przepływy z działalności operacyjnej wyniosły 4,1mln PLN (+4% r./r.)
Na koniec III kw. spółka posiadała 27,1mln PLN środków pieniężnych i ekwiwalentów


Link do pełnego raportu: www.trigon.pl/wiedza/trigon-da...


W mojej ocenie największym plusem raportu jest to, że potwierdza dalszą znakomitą monetyzację TWOM, umożliwiającą z naddatkiem pokrycie kosztów
(rosnących, ale nie skokowo) bieżacego funcjonowania firmy w oczekiwaniu na kolejne premiery. A przed nami jeszcze najlepszy dla branży 4Q, z perspektywą wyprzedaży rocznicowej edycji gry na Steam.

To potwierdza dla mnie słuszność strategii polegającej na dbałości o maksymalną jakość produktu, nawet kosztem dotrzymania wstępnych harmonogramów, bo jak widać to procentuje przez lata.

O ile pamiętam, prezes na konferencji wynikowej w lutym 2014 powiedział, że gra w kwartale premierowym generuje ok. 10-20% całości swoich przychodów. To jeszcze trochę zostało...
Jestem na Twitterze

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 17 listopada 2016 12:05:15 przy kursie: 118,20 zł
Omówienie sprawozdania finansowego 11 Bit Studios SA

Trzeba przyznać, że wyniki kwartału są zaskakująco dobre, choć od premiery This War of Mine minęły w raportowanym okresie już prawie dwa lata. Co ciekawe, motorem sukcesu była najprawdopodobniej wersja wydana na PC, choć w kwartale nie pojawił się żaden dodatek na tę platformę.

Przychody ze sprzedaży wyniosły w III kw. 5,23 mln zł i były o 42 proc. wyższe niż w analogicznym okresie czasu poprzedniego roku.


kliknij, aby powiększyć


Warto zwrócić uwagę, że rachunku segmentowym, geograficznym spółka wyróżniła w tym kwartale rynek Chiński, który we wcześniejszych okresach ukrywał się w segmencie „inne” Po 3 kw. przychody z tego roku wyniosły 383 tys. zł, ale większość z tej kwoty przypadła na ostatni, trzeci kwartał (co najmniej 278 tys.).


kliknij, aby powiększyć


Zwróćmy uwagę, że gra w tym języku została wydana już 1 kw. roku:

Cytat:
Istotne znaczenie dla wyników Grupy w okresie sprawozdawczym miało również udostępnienie graczom (od 8 lutego) chińskiej wersji językowej „TWoM”. Jej premiera zbiegła się z Chińskim Nowym Rokiem. Produkt został bardzo pozytywnie przyjęty przez rynek, szczególnie wśród posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym iOS. W konsekwencji po pierwszych dziewięciu miesiącach 2016 roku chiński rynek był drugim co do wielkości (po USA) rynkiem zbytu dla produktów Spółki.


Taki układ prowadzi do wniosku, że w 11Bit pozyskało jakiegoś dystrybutora(sklep online), albo zlokalizowała grę na ten rynek. W Chinach tradycyjne, największe sklepy jak Steam nie mają aż takiej pozycji jak w USA czy EU. Obiecująco dla przyszłych wyników wyglądają także pertraktacje z kolejnymi dystrybutorami:

Cytat:
Spółka prowadzi też negocjacje z partnerami z Chin w sprawie wprowadzenia „TWoM” do ich ofert handlowych.


Ale to nie Chiny (jako miejsce lokalizacji dystrybutora) zdecydowały o wynikach kwartału. Są smacznym dodatkiem, ale nie podstawowym źródłem dochodu. Z samej struktury sprzedaży wynika, że motorem były klienci z ameryki, czyli Valve itp. Podobne wnioski płyną z analizy należności.


kliknij, aby powiększyć


Wygląda na to, że koniem pociągowym sprzedaży w tym kwartale był Steam, a zatem wersja PC. Należności od Kocha, czyli z wersji konsolowej to tylko 6,4 proc. wszystkich należności, a przecież od premiery na konsole minęło raptem 6 miesięcy. Zauważmy, że należności od Kocha były większe za spełnienie milestonów ( 3kw. 2015 r.) niż te za ostatnie 2 kwartały łącznie. Sprzedaż na smartfony i tablety to tylko 15 proc. całości i jest pewnym rozczarowaniem.

Skoro już mówimy o przychodach to trzeba także powiedzieć słowo o Games Republic. Przychody w 3 kw. wyniosły 202 tys. zł i były o 52 proc. wyższe r/r. Podobne dynamiki mieliśmy w 2 poprzednich kwartałach. W raporcie czytamy:

Cytat:
Dużą dynamiką wzrostu sprzedaży może też pochwalić się nasza spółka zależna Games Republic, która jest na dobrej drodze do osiągnięcia progu rentowności w perspektywie kilku kwartałów.


Ten optymizm co do rentowności ciężko jest podzielić. EBITDA w tym kwartale wyniosła minus 181 tys. zł. Z analizy wyników poszczególnych kwartałów w tym roku wynika, że wyższa sprzedaż oznacza wyższą stratę. Tak czy owak na razie segment ma marginalne znacznie.

Parę słów o kosztach. Przypomnę, że koszty pisania gier nie ujawniają się rachunku kosztów tylko kapitalizowane są na aktywach i po oddaniu gry wracają jako amortyzacja. Względem poprzedniego roku koszty wzrosły o 40 proc. i to przy spadku obciążeń z amortyzacji (rozliczanie kosztów pisania gier) o 36 proc. Mocno wzrosły wynagrodzenia (318 proc.), natomiast w wartościach nominalnych największą kwotę wzrostu wykazały usługi obce - 618 tys. zł.


kliknij, aby powiększyć


Do wysokich relatywnie kosztów prawdopodobnie przyczyniły się targi i promocja Frost Punka, a także gier wydawanych w segmencie publishing.

Cytat:
W III kwartale 2016 roku przedstawiciele 11 bit publishing brali m.in. udział w targach Gamescom organizowanych w Niemczech w Kolonii oraz w targach Pax East w Seattle.


Względem poprzedniego kwartału mocno wzrosły niezakończone prace rozwojowe, czyli skapitalizowane wydatki na produkcję GR i gier. Obecnie pozycja wynosi 5,4 mln zł. Nierozliczone koszty gier i dodatków w poprzednich okresach wynoszą prawie 2 mln zł, natomiast silnika tylko 122 tys. zł.


kliknij, aby powiększyć


W raporcie napisano, że:

Cytat:
Na zakończoną produkcję gier komputerowych według stanu na dzień 30 września 2016 roku składają się gry, dla których pozostały średni okres amortyzacji wynosi 7 miesięcy.


Warto jednak zwrócić uwagę, iż mowa jest o wartości średniej, a nie wiemy jaką średnią zastosowano (arytmetyczna czy ważona). Średnia arytmetyczna, kwartalna amortyzacja z ostatniego roku wynosi 600 tys. zł. z czego wniosek, że koszty TWOM rozliczane będą jeszcze ponad 9 miesięcy. Zakładam, że do momentu premiery Frost Punka.

Mocny przyrost niezakończonych prac rozwojowych wynika z intensyfikacji nakładów na pisanie, ale także braku wyksięgowań (premiera dodatków czy wersji). Kwota 1,26 mln jest prawdopodobnie rekordowa, choć jak widać na poniższym wykresie słupek w 2 kw. 2015 r. jest wyższy. W tym miejscu trzeba wyjaśnić, że część kosztów nowych gier, do momentu kiedy nie pewności na monetyzację idzie w koszty (jako prace badawcze), natomiast gdy spółka uzyska pewność, że taki projekt może jej przynieść pieniądze koszty te są kapitalizowane. W 1 kw. 2015 r. nakłady wynosiły zero, a w drugim był skok, który prawdopodobnie jest związany z wyksięgowaniem kosztów i kapitalizacją na wnip.


kliknij, aby powiększyć


Monetyzacja TWOM choć przyniosła bardzo dobre wyniki (nie sensu stricte, tylko w odniesieniu do terminu premiery TWOM) w tym kwartale nie będzie trwać wiecznie, a już z pewnością nie będzie usprawiedliwiać obecnej wyceny spółki. Zarząd i inwestorzy liczą na udany debiut Frost Punka, ale co ważniejsze 11B planuje powołać drugi zespół i zintensyfikować prace.

Cytat:
Równolegle z produkcją „Frostpunka” Spółka chce produkować kolejną grę. W tym celu rozpoczęto budowę drugiego zespołu deweloperskiego. Na jego czele stanął Artur Ganszyniec, który w przeszłości pracował m.in. w CD Projekt Red. Był scenarzystą „Wiedźmina” i współtwórcą „Wiedźmina 2”. Przez ostatnie kilka lat Artur Ganszyniec, który dodatkowo uczy projektowania gier na Politechnice Łódzkiej, związany był z AT Games, liczącym się producentem gier mobilnych z Warszawy. Projektował m.in. mobilne hity z serii „Puzzle Craft” i „Another Case Solved”. Docelowo, w perspektywie kilku kwartałów, nowy zespół deweloperski powinien liczyć kilkadziesiąt osób, czyli będzie tak samo liczny, jak zespół zaangażowany obecnie przy „Frostpunku.


To wiadomość bardzo dobra, bo 2,5 pół roku pomiędzy premierami kluczowych tytułów w segmencie indyków to naprawdę bardzo długi czas.

Od premiery TWOM spółka zarobiła około 30 mln zł na czysto (EBIT po opodatkowaniu - NOPAT), co przy powtarzalności sukcesu w tym (miejmy nadzieję historycznym już) tempie i kaszcie kapitału na poziomie 10 proc. daje wycenę około 150 mln zł (przy założeniu dla uproszczenia premiery FP w IV kw. tego roku i średniego wyniku rocznego na poziomie 15 mln zł), plus oczywiście gotówka (27 mln zł). Kapitalizacja na wczorajszym zamknięciu wyniosła 265 mln zł (a po odjęciu gotówki 238 mln zł), co można odczytać oczywiście na wiele sposobów. Ja osobiście widzę w tym oczekiwanie zwiększenia wyników o 50 proc., albo skrócenie dystansu wynikającego z intensyfikacji prac/zwielokrotnienia produkcji o połowę przy podobnym sukcesie FP i oczywiście warianty pomiędzy.

Oczekiwania co do sukcesu sprzedażowego FP nadal ciężko racjonalnie przekuć w liczby, ale spółka ma już markę, będzie mieć środki na dużą promocję tej gry, której nie miał TWOM, a i nie można pominąć zdobytych przyczółków na rynku chińskim. Już same te fakty przemawiają za tym, że sprzedaż FP przy takim samej jakości gry jak TWOM powinna być znacznie większa. Widzimy też chęć przyspieszenia tempa prac. Jeżeli Frost Punk będzie tak samo dobrą grą to kapitalizacja spółki nie wydaje się w tej chwili wygórowana. Jeżeli, bo tego niestety nie wiemy.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 17 listopada 2016 12:12

daro_1975
1
Dołączył: 2014-12-31
Wpisów: 187
Wysłane: 24 listopada 2016 09:23:39 przy kursie: 124,70 zł
Witam może ktoś mądry wyjaśnić mi rozbieżność w pozycjach na steam TWOM

-na steam wg kryterium trafności miejsce ok.30
store.steampowered.com/search/...

-a w steam Top Sellers ok.80-90

tools.garry.tv/steamchart/?sho...


faraquet
19
Dołączył: 2010-09-14
Wpisów: 130
Wysłane: 24 listopada 2016 09:31:45 przy kursie: 124,70 zł
@daro
powinieneś patrzeć na ranking globalny. Link ponizej: TWOM na 4 stronie
store.steampowered.com/search/...
Edytowany: 24 listopada 2016 09:32

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 24 listopada 2016 18:28:26 przy kursie: 124,70 zł
Jeszcze przypomnę, że ranking ten układany jest nie według ilości sprzedanych kopii gry, a według przychodu. Tak taniej grze ciężko będzie zawędrować na same szczyty - ale jak dostanie reklamę na szczycie strony głównej - to kto wie...
A tak przy okazji - czy ostatnio zmieniły się zasady wystawiania opinii na Steam? Strasznie dużo od wczoraj przybyło nowych opinii TWOM. Z tego co widzę to około ... tysiąca(!)

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 24 listopada 2016 19:47:58 przy kursie: 124,70 zł
Jak na razie to chyba najsłabsza wyprzedaż w wykonaniu Twom. Co do opinii to chyba chodzi o konkurs i głosy są zaliczane do opinii.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 24 listopada 2016 22:12:04 przy kursie: 124,70 zł
Na wyprzedaży ponad 13 tysięcy gier. Powiedzmy, że z tego 500-1000 udanych produkcji. TWOM bez żadnej reklamy mieści się w granicach 100-125 miejsca. Mówienie o takiej pozycji "słaba" jest dość zabawne.

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 24 listopada 2016 22:16:58 przy kursie: 124,70 zł
Po pierwsze - wyprzedaż obejmuje ponad 13 tyś gier. TWOM obecnie w rankingu global bestsellers krąży wokół setnego miejsca. To nie jest zły rezultat - zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę, że ranking - jak już pisałem, jest układany według uzyskiwanego przez grę przychodu, a nie ilości sprzedanych egzemplarzy. Żeby zatem TWOM (3,79 Euro) wyprzedziło w rankingu GTA V (29,99 Euro), musiałoby sprzedawać się 8 razy lepiej.
Po drugie - nie wiemy jak ma się ogólnie ta wyprzedaż do wyprzedaży letniej. Może być tak, że obecnie ogólnie liczba kupujących jest większa i wolumeny sprzedaży większości gier - też (w to akurat wątpię - z uwagi na to, że zaraz będzie wyprzedaż świąteczna i część ludzi czeka na nią).
Po trzecie - wyprzedaż się dopiero rozpoczęła. Nie wykluczone, że TWOM dostanie wyróżnienie na szczycie strony główniej i wówczas szybko zawędruje w okolice pierwszej strony. Do tej pory z tego co pamiętam takie wyróżnienie zawsze dostawało - więc jest spora szansa, że i tym razem dostanie.
W przeciwieństwie do Ciebie, patrząc na szybkość przyrastania komentarzy, jestem dobrej myśli.
Zresztą - jakie to ma znaczenie? Chyba już nikt nie kupuje akcji 11-Bit pod dochody z TWOM, które nieuchronnie będą malały. Przez dłuższy czas będą one dla spółki istotne i wcale nie muszą być małe (będą kolejne wyprzedaże, potem zapowiadane prezesa już na konferencji w lutym 2015 r. bundlowanie). Ale to nie o nie toczy się gra, a o znaczne zwiększenie przychodów dzięki nowym projektom.

mori
0
Dołączył: 2015-03-13
Wpisów: 127
Wysłane: 25 listopada 2016 11:47:29 przy kursie: 126,40 zł
uo jezusicku :D
"11 bit legendarnym developerem", "kupią w ciemno każdą ich produkcję"
ładne tu stwierdzenia :D

udostępnienie wersji rocznicowej tego TWOM było bardzo dobrym ruchem z ich strony - bo dali patch+ kosmetykę za darmo, które praktycznie nic nie znaczą, a przypomnieli obecnym posiadaczom o dodatku,
który jakoś specjalnie przeceniany nie był, teraz raptem 50%, i to właśnie dodatek nakręca sprzedaż :)

bardziej mnie ciekawi jak rozwiążą kwestię GamesRepublic i sprzedaży grubo pod wodą Cywilizacji Whistle

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 26 listopada 2016 19:33:26 przy kursie: 126,40 zł
No i proszę - TWOM dostało wyróżnienie thumbright

Jest też jeszcze jedna dobra wiadomość - Tower 57 jest już grywane od początku do końca.

Cytat:
The game is now playable from the very first level all the way to the last boss. If you are an alpha or beta backer and have been playing the builds up to now, you will be happy to know that all levels have been re-worked in terms of "encounters" and gameplay, so you should go into a somewhat "fresh" experience with the final game.

This means we can now focus on polishing the game, fixing bugs, adding cut-scenes and lore, passing console certifications, optimising the multiplayer, etc. (and after that the digital art-book, the OST, the boxed edition, and much more!)

So the game is not quite finished yet, but we are getting that much closer!

pixwerk.net/home/news/39-lives...




baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 26 listopada 2016 23:44:43 przy kursie: 126,40 zł
No i efekt widać od razu 1 strona na globalnym jeszcze nie było. Jak widać ma takie wyróżnienie ogromny wpływ. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Wcześniej była 3-4 strona. Mnie zastanawia jeszcze jedna sprawa. Z tego co zauważyłem to TWOM zazwyczaj wyżej w rankingu jest w godzinach wcześniejszych rano i do jakiejś 15 jest na 3-4 stronie a późnym popołudniem spada na 5 stronę.
Ma ktoś jakieś wytłumaczenie. Zaczynam sądzić, że więcej gry jest kupowanych na Wschodzie (być może Chiny) a gdy oni idą spać spada ranking. Nie wiem czy dobrze to sobie tłumaczę. Ma ktoś wytłumaczenie tego. Ta same tendencja występowała właściwie codziennie od początku promocji.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 27 listopada 2016 12:41:23 przy kursie: 126,40 zł
Jak widzisz rekinek, ze sprzedażą TWOM nie jest wcale tak źle (15 miejsce nawet) jak to pierwotnie oceniałeś.
Baks: co do rankingu w różnych częściach dnia, to ja tu też widzę tylko jedno wytłumaczenie i jest nim poziom sprzedaży gry w USA/Europa/Wschód. Aczkolwiek wielkość rynku amerykańskiego i tak rekompensuje różnicę.

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 27 listopada 2016 16:47:19 przy kursie: 126,40 zł
Muszę przyznać że moje obawy okazały się płonne. Bardzo dobra sprzedaż, bedzie z tego kasahello1

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



435 436 437 438 439

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,324 sek.

ofuinlay
svvsyrzk
leqmuyat
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
blgoecyg
gpuovhrw
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat