152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
3 grudnia 2016 22:35:06
przy kursie: 132,80 zł
Asston napisał(a):Cytat:Dobrze, że przypomniałeś ten stary wątek z forum Steam. Mamy tam świetny przykład wiedzącego wszystko użytkownika, który wmawia programiście Valve pracującemu m.in. nad algorytmem bestsellers, że się myli odnośnie sposobu działania tejże listy Boo hoo!
Może to taki Steam-owy Baks? No chyba w tym momencie mnie obrażasz....... podaj mi chociaż 2 przykłady gdzie upieram się przy czymś nie mając kompletnie racji. Zdarza się, że w czymś się mylę (i to nie raz. Lecz nigdy nie twierdziłem, że wiem coś najlepiej ani nie brnąłem w jakimś temacie pomimo tego, że ktoś mi udowodnił, że się myliłem. Potrafię się przyznać do błędu także publicznie. Znajdziesz tego co najmniej kilka przykładów także na forum o ile nie zostało wykasowane. Chociażby na CDP. Więc albo "płyniesz z prądem" hejtu na mnie albo masz niewiele pojęcia co się mówi i pisze na forum. Pozdrawiam Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
4 grudnia 2016 02:28:56
przy kursie: 132,80 zł
Dwa lata minęły, a o TWOM wciąż się pisze i to gdzie! Cytat:This War of Mine follows civilians trying to survive in a war-torn city, telling a story that’s become increasingly poignant amid the current refugee crisis. www.theguardian.com/cities/201...
|
|
0 Dołączył: 2014-12-23 Wpisów: 652
Wysłane:
4 grudnia 2016 08:55:37
przy kursie: 132,80 zł
Szok, reklama dla kolejnej produkcji. Choć boję się że wysoko zawiesili sobie poprzeczkę.
|
|
|
|
31 Dołączył: 2012-02-14 Wpisów: 110
Wysłane:
6 grudnia 2016 20:49:15
przy kursie: 139,65 zł
www.polityka.pl/tygodnikpolity..."Warszawska firma tworząca i wydająca gry wideo, założona w 2009 r. przez grupę ludzi jeszcze młodych, ale już doświadczonych w tej dziedzinie. Weszli na rynek przebojem, strategiczną grą „Anomaly: Warzone Earth”, ale jeszcze większy światowy rozgłos przyniósł im tytuł wprowadzony w roku 2014 – „This War of Mine”. Rozgrywka również zawiera elementy strategiczne i polega na zapewnieniu przetrwania grupie cywilów, mieszkańców oblężonego podczas wojny miasta. Dla zagłodzonych i zmarzniętych bohaterów wojna nie jest wielką batalią o zwycięstwo, tylko prowadzoną z dnia na dzień walką o przeżycie. W pewnym stopniu przełamało to rozrywkową konwencję opowiadania o wojnie w grach i spotkało się z doskonałym przyjęciem mediów. „Mroczne antidotum na »Call of Duty«” – pisał „Guardian”. Magazyn „Time” umieścił „This War of Mine” na liście 15 najlepszych gier 2014 r." Super, to się nazywa reklama/publicity na polskim rynku.
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
6 grudnia 2016 21:53:46
przy kursie: 139,65 zł
Prawdopodobnie jest to pokłosie artykułu w Guardianie jest to dość opiniotwórczy periodyk. Ale tak czy inaczej widać, że dział marketingu już pracuje. Koszty praktycznie żadne. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
|
|
166 Dołączył: 2016-01-17 Wpisów: 1 141
Wysłane:
8 grudnia 2016 14:40:42
przy kursie: 138,95 zł
Cisza taka, a spółka fajny komunikat przekazała. Biorąc pod uwagę fakt, że spółka tylko naprawdę ważne rzeczy komunikuje w ten sposób, to chyba mamy do czynienia z czymś dużym. Bo i współpraca z największym dystrybutorem gier w Chinach czymś takim jest. Na razie to TWOM, ale przypuszczam, że kolejne gry z wydawnictwa, zwłaszcza te, które mają ukazać się w przyszłym roku, będą również obecne w chińskiej sieci.
Gra „This War of Mine” dostępna na Tencent Games Platform
11 bit studios zwiększa aktywność na rynkach azjatyckich. Spółka rozpoczęła współpracę operacyjną z Tencent Holdings Limited, który zarządza największą siecią społecznościową i największą internetową platformą dystrybuującą gry w postaci cyfrowej w Chinach. Dzięki temu gra „This War of Mine”, w chińskiej wersji językowej, jest już dostępna dla posiadaczy konsoli Tencent Games Platform (TGP). – Liczymy, że Tencent, który jest absolutnym liderem na chińskim rynku gier komputerowych, pomoże nam w dotarciu z naszą grą do rzesz nowych klientów z tego regionu świata – deklaruje Grzegorz Miechowski, Prezes Zarządu 11 bit studios. Gra „This War of Mine” na chińskim rynku jest sprzedawana po 68 RMB (CNY – juanów) za sztukę, czyli po ok. 41 PLN. Strategia kierowanej przez Miechowskiego Spółki zakłada mocny rozwój na rynkach azjatyckich. – Chiny, według prognoz, wyprzedzą w tym roku Stany Zjednoczone i staną się największym rynkiem gier komputerowych na świecie. Stąd, chcąc odnieść sukces na skalę globalną, trzeba być obecnym na tamtejszym rynku – stwierdza Miechowski. Przypomina, że 11 bit studios na początku bieżącego roku wypuściło na rynek chińskojęzyczną wersję „TWoM”, która spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem klientów. – Przez pewien czas po premierze „TWoM” był najpopularniejszą płatną grą w wersji na sprzęt Apple w Chinach – zauważa przedstawiciel Spółki. Sprzedaż „TWoM” na dalekowschodnim rynku nadal utrzymuje się na satysfakcjonującym poziomie. Po trzech kwartałach 2016 roku Chiny były drugim, jeśli chodzi o wielkość generowanych przychodów, rynkiem dla 11 bit studios. Kolejne kwartały również zapowiadają się obiecująco. - Chcemy dalej poszerzać sieć sprzedaży w Chinach. Współpraca z Tencentem wpisuje się w te zamierzenia – oświadcza Prezes 11 bit studios.
O Tencent: Firma powstała w 1998 roku w Shenzhen w Chinach. Jest notowana na giełdzie w Hongkongu. Prowadzi serwisy internetowe i społecznościowe. Działa też w branży e-commerce i gier komputerowych. W 2015 roku Grupa Tencent miała 12,9 mld USD przychodów oraz 3,9 mld USD zysku netto.
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
8 grudnia 2016 16:56:42
przy kursie: 138,95 zł
No to koniec Games Republic.
|
|
3 Dołączył: 2009-11-20 Wpisów: 110
Wysłane:
8 grudnia 2016 17:38:06
przy kursie: 138,95 zł
Szkoda że ta operacja pochłonie takie koszty w IVQ
|
|
0 Dołączył: 2010-07-08 Wpisów: 45
Wysłane:
8 grudnia 2016 17:48:05
przy kursie: 138,95 zł
Spoko, tylko mogli nie łgać w sprawozdaniu za III Q 2016. Cytuję:
"Dużą dynamiką wzrostu sprzedaży może też pochwalić się nasza spółka zależna Games Republic, która jest na dobrej drodze do osiągnięcia progu rentowności w perspektywie kilku kwartałów." " Coraz większy wpływ na przychody Grupymiała też spółka zależna Games Republic, która dynamicznie zwiększa sprzedaż." "11 bit studios zamierza też intensywnie rozwijać platformę gamesrepublic.com, która zajmuje się sprzedażą, w postaci cyfrowej, gier komputerowych. Gamesrepublic.com, po zmianach kadrowych i technologicznych, szybko zwiększa obroty. W niedalekiej przyszłości platformę czekają kolejne istotne zmiany technologiczne. Planowana jest też dalsza rozbudowa portfolio sprzedawanych gier."
No i projekt unijny też mają na GR, więc ew. hajs do zwrotu...
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
8 grudnia 2016 18:13:30
przy kursie: 138,95 zł
A może to ma coś wspólnego z podejmowaniem współpracy z nowymi dystrybutorami? Może łatwiej się negocjuje nie prowadząc działalności konkurencyjnej? Może to był jeden z warunków podjęcia współpracy czy lepszych warunków współpracy? Stąd może tak nagła zmiana nastawienia do GR. Tak tylko spekuluję..
|
|
|
|
5 Dołączył: 2015-03-15 Wpisów: 279
Wysłane:
8 grudnia 2016 19:16:20
przy kursie: 138,95 zł
W pierwszej chwili wydawało mi się, że coś źle przeczytałem. Szkoda, że się nie udało, bo idea i plany były bardzo ciekawe. Niestety GR stał się zwykłym sklepem sprzedającym gry - zabrakło czynnika społecznościowego. Brak recenzji, własnych sklepów, twórców treści promujących swoje sklepiki. Konkurencja również jest ogromna i cieżko było zarobić na mocno przecenionej grze. Z drugiej strony to może być mądra i odważna decyzja - ludzie pracujący nad GR nigdy nie wygenerują takich samych zysków dla spółki jak Ci pracujący nad grami.
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
8 grudnia 2016 19:17:07
przy kursie: 138,95 zł
Najwyższy czas. Od początku byłem przeciwnikiem projektu Games Republic, gdyż nie miał on biznesowego sensu. A jego wartość jako "bannera reklamowego" dla Twom znacznie ustępowała kosztom. Komentarz o rozwoju serwisu w ostatnim raporcie powinni sobie zdecydowanie darować.
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
8 grudnia 2016 19:38:35
przy kursie: 138,95 zł
Projekt GR mi się podobał i był początkowo sukcesem i miał szansę się powieść. Tylko po początkowym sukcesie i rozgłosie zabrakło dalszej dobrej wizji pójścia za ciosem wśród załogi portalu. Przespano szansę a później było już po zawodach. Stąd decyzja ze wszech miar zdrowa. Wydaje mi się, że pisząc raport jeszcze liczono na jakąś zmianę wizji. Później zapewne zebrano się w gronie GR i po rozmowach z prowadzącym projekt doszli do wniosku, że szkoda czasu i energii na dalsze próby. Kasę i ludzi można dużo lepiej wykorzystać. Popieram. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
|
|
3 Dołączył: 2009-11-20 Wpisów: 110
Wysłane:
8 grudnia 2016 21:00:41
przy kursie: 138,95 zł
mrJackson napisał(a):W pierwszej chwili wydawało mi się, że coś źle przeczytałem. Szkoda, że się nie udało, bo idea i plany były bardzo ciekawe. Niestety GR stał się zwykłym sklepem sprzedającym gry - zabrakło czynnika społecznościowego. Brak recenzji, własnych sklepów, twórców treści promujących swoje sklepiki. Konkurencja również jest ogromna i cieżko było zarobić na mocno przecenionej grze. Z drugiej strony to może być mądra i odważna decyzja - ludzie pracujący nad GR nigdy nie wygenerują takich samych zysków dla spółki jak Ci pracujący nad grami.
G.R. jakby nie generował strat to by było OK,a to że można z tej działalności czerpać zyski ,przykład GOG.com.
|
|
PREMIUM
522 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24 Wpisów: 11 191
Wysłane:
8 grudnia 2016 22:05:26
przy kursie: 138,95 zł
Myślę, że dla czytelników analiz decyzja nie jest zaskoczeniem. Biznes nie wyszedł i najlepszą rzeczą jaką można było zrobić to uciąć chorą kończynę. Niech nie zatruwa zdrowego organizmu. Inna sprawa, to poziom komunikacji. Raport za 3q, to jedno. Ale jak teraz napisali, że strata ma charakter niegotówkowy to przepraszam kto te 3 mln wcześniej wydał? Za darmo im to ktoś napisał? To jest jak najbardziej strata gotówkowa. Ta gotówka co prawda nie wyszła ze spółki w tym kwartale, ale WYSZŁA! Niegotówkowe to są często przychody, bo są z nich należności :) Niegotówkowy jest cały rachunek wyników bo jest memoriałowy. Tym niemniej skala odpisu powinna być bez większego wpływu na wycenę. 3 mln firmy nie pogrzebie, a nikt poważny nie powinien zakładać wartości tego biznesu. @surfmen A gdyby 11B była CD Projektem to miałby większe zyski. Ale nie jest! GOG miał model biznesowy który się sprawdził, ale jak ten model CDP zaczął zmieniać to sprawdza się słabiej. Przynajmniej na razie. GR miał model który się nie sprawdził, albo jego wdrożenie nie było pełne. Moim zdaniem jedno i drugie na raz.
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
8 grudnia 2016 23:37:41
przy kursie: 138,95 zł
Wydaje mi się, że główny problem leżał w tym, że spółka nie miała za dużego doświadczenia w samodzielnej sprzedaży gier w przeciwieństwie do CDP , który wyrósł z "tego pnia". W dodatku zadanie rozwoju powierzono osobie która sobie z tym nie radziła i mamy przepis na klapę. Kasa wydana była przez cały okres więc niby na wyniku pieniężnym to nie zaważy za bardzo ale księgowo to wydaje mi się, że mógł być księgowane na jakimś zapasie czy coś podobnego i te koszty (stratę) trzeba będzie w którymś momencie wykazać prawdopodobnie w raporcie za 4 kw lub korektach wcześniejszych. Ale jak to mówią baba z wozu ... W końcu uzdrowiono tą wątpliwą sytuację i teraz mamy czystsze otoczenie i wszystko jasne. Nie będzie pompowania kasy w ten projekt. Na pocieszenie a może nie można przypomnieć, że nie pierwszy projekt upada. Ten chyba najkosztowniejszy. Miejmy nadzieję, że teraz spółka przyspieszy rozwój tak jak tego wszyscy oczekujemy... Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
|
|
35 Dołączył: 2013-01-21 Wpisów: 860
Wysłane:
12 grudnia 2016 07:37:28
przy kursie: 137,30 zł
Zarzad podjal jak najbardziej sluszna decyzje o odcieciu galezi ktora nie performuje... o zmiennym szczęściu i selektywności (nareszcie !) rynku. wkrotce zapewne raport z wyceny DM Trgion www.parkiet.com/artykul/150128..."11 bit studios zamyka platformę Games Republic. To dobra decyzja – oceniają analitycy. Kursy giełdowych producentów gier od początku roku wzrosły średnio o 35 proc. Pałeczkę lidera dzierży CD Projekt ze 131-proc. zwyżką, a stawkę zamyka Vivid Games, którego akcje potaniały o 22 proc. Kursy niedawnych debiutantów – PlayWaya oraz Artifeksu – są nadal poniżej cen z IPO. Według najnowszych danych firmy Newzoo polski rynek gier komputerowych jest już wart ponad 431 mln USD, czyli ok. 1,8 mld zł. Systematycznie rośnie, ale sytuacja w branży wcale nie jest łatwa. – Rynek jest niezwykle atrakcyjny, szczególnie w kontekście rosnącego znaczenia dystrybucji cyfrowej, która może znacznie ograniczyć koszty i ułatwia dotarcie z grą do klientów na całym świecie, ale rynek ten jest równocześnie bardzo konkurencyjny – podkreśla Michał Czerwiński, analityk Trigon DM." Everything you know is wrong.........
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
12 grudnia 2016 09:29:43
przy kursie: 140,30 zł
Mnie zastanowiła duża korelacja 2 zdarzeń podpisania kilku nowych umów na rynku chińskim i ogłoszenia decyzji o zamknięciu GR. Można to oceniać na co najmniej 2 sposoby. Po pierwsze możliwe, że spore osiągnięcia na tym rynku upewniły Zarząd, że nie jest im potrzebne to wątpliwe aktywo. Po drugie może w pewnym sensie chodziło o "przykrycie" informacji o nieco negatywnym wydźwięku informacją pozytywną. Możliwe są obydwa scenariusze. Ja jednak przychylam się do tego, że zdecydowanie większe znaczenie miał pierwszy scenariusz. Jednak tak na prawdę skalę sukcesu poznamy dopiero w kolejnych raportach a decydującym faktem będzie wynik za cały 2017 rok. A faktycznie recenzja Trigona może być pewnego rodzaju wskazówką co faktycznie się dzieje w spółce. Mają trochę bardziej bieżący dostęp do spółki. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 12 grudnia 2016 09:31
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
14 grudnia 2016 00:06:59
przy kursie: 145,90 zł
Na platformie Tencent promocja na TWOM. Na forum 11 Bit przedstawiciel spółki stwierdził: "jesteśmy baaaardzo zadowoleni z wyników sprzedaży naszego tytułu na TGP." Dodał też, że w Chinach świetnie sprzedają się multiplayery. Może właśnie tam chwyci Tower 57 z opcją local co-op. Ciekawy artykuł o powstawaniu Tower 57 ze wzmianką o 11-Bit: Cytat: Partnering with the amazing 11Bit Studios, they knew how to market Tower 57 perfectly. I’m looking forward to a successful launch of the game. www.eyeforgames.com/craft/arti... A tu sporządzone przez jeden z portali zestawienie najciekawszych polskich premier 2017 i obiecujący wpis dotyczący Beat Cop: Cytat:Kasjan: Na Beat Cop czekam z kilku względów – jednym z nich jest to, że wydawcą gry jest 11 bit studios. Drugi czynnik, chyba najważniejszy – miałem okazję już zagrać w tę grę i dzięki temu, wiem też, że Beat Cop posiada tony humoru, klimat i całkiem fajną historię. Jeśli dodamy do tego naprawdę świetnie wykorzystany i wyglądający pixel-art to mamy kandydata na top 3 wśród polskich gier w 2017 roku. gamerweb.pl/2016/12/08/zestawi... Rok 2017 zapowiada się naprawdę ciekawie.
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
14 grudnia 2016 21:14:57
przy kursie: 143,50 zł
Dość interesujący wydaje się dzisiejszy komentarz z forum spółki Dzień dobry Wersja "TWoM Anniversary Edition" na urządzenia mobilne, która trafi na rynek w niedalekiej perspektywie, nie wyczerpuje naszych planów na dalszą eksploatację i monetyzację gry. Mamy pomysły, jak podtrzymać zainteresowanie graczy tytułem i dalsze powiększanie bazy zadowolonych klientów (to bardzo cenne aktywo, z którego będziemy korzystać przy premierze "Frostpunka"). Od razu zastrzegam, że nie będą to rzeczy kalibru stworzenia do "TWoM" trybu multiplayer bo naszym priorytetem na 2017 rok jest "Frostpunk". Szczegółów nie zdradzamy ale na pewno słuch o "TWoM" szybko nie zaginie :) . Pozdrawiamy. Wygląda na to, że kilka osób wciąż będzie pracować nad podtrzymaniem sprzedaży TWOM. To sugeruje stosowanie zbliżonej polityki w kolejnych grach 11bit a może i publishera. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.