0 Dołączył: 2011-02-24 Wpisów: 7
Wysłane:
17 grudnia 2017 12:56:26
przy kursie: 7,30 zł
Innowacje to tryby multi połączone z metagrą - mapą globalną konfliktu i działań co daje możliwość ciągłości rozgrywki i obserwacji postępów działań. To nowość w MMOFPS i daje szanse na budowanie długiego okresu gracza w grze. Dodatkowo możliwosc prowadzenia dzialań w realnych lokacjach miejskich, i tworzenie nowych po uwzglednieniu sugestii graczy. Trochę tych uniqów jest.
|
|
0 Dołączył: 2016-03-02 Wpisów: 124
Wysłane:
17 grudnia 2017 13:27:25
przy kursie: 7,30 zł
World War III toczy się w trzeciej dekadzie XXI wieku. Gra kładzie ogromny nacisk na realizm, dokładne odwzorowanie współczesnego pola walki, autentycznych działań taktyczno-bojowych i współpracę zespołową. W trakcie rozgrywki weźmiemy udział w wirtualnych bitwach z udziałem piechoty i pojazdów wojskowych, wcielając się w żołnierzy z całego świata, w tym Wojska Polskiego. Projekt jest tworzony z uznanymi ośrodkami wojskowymi, specjalistami z centrów strategicznych oraz weteranami sił specjalnych (GROM, SAS, SEAL's itp
|
|
0 Dołączył: 2016-03-02 Wpisów: 124
Wysłane:
21 grudnia 2017 08:00:00
przy kursie: 7,24 zł
gry.wp.pl/na-to-warto-czekac-o...Cytat:Czym jednak The Farm 51 chce w pierwszej kolejności zwabić potencjalnych członków nieistniejącej jeszcze społeczności? Realistycznymi planszami. Nie chodzi bynajmniej o grafikę, tylko realne odwzorowanie prawdziwych miast. Na razie pokazano Berlin oraz Warszawę - Brama Brandenburska i Pałac Kultury i Nauki wyglądają bardzo dobrze, choć mają w sobie tę nutę cyfrowej sterylności. Reklam oczywiście nie ma – to w sumie dodatkowa zaleta, bo centrum stolicy Polski bez wszechobecnych płacht wygląda niesamowicie, jak zupełnie inne miejsce. Element narodowy pozostaje bardzo istotny dla twórców – do prac zaproszono weteranów z takich jednostek jak GROM, SAS czy Seals, a firma współpracuje z Polską Grupą Zbrojeniową. Możemy się zatem spodziewać, że fani militariów oraz wszyscy, którzy jednak cenią realizm również na poziomie geopolitycznym, mogą być zadowoleni. Premierę ustalono na 2018 rok – kiedy dokładnie jednak, tego na razie nie wiadomo. Kod:mod: proszę dodawać cytaty do linków i nie zaśmiecać wątku informacjami bez znaczenia
Edytowany: 21 grudnia 2017 10:26
|
|
|
|
0 Dołączył: 2016-03-02 Wpisów: 124
Wysłane:
25 grudnia 2017 13:12:07
przy kursie: 7,05 zł
Get Even- gra roku w kategorii Dźwięk i Muzyka
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
26 grudnia 2017 17:26:00
przy kursie: 7,05 zł
Gra roku gdzie ? Przecież tego tytułu prawie nikt nie kojarzy.
|
|
0 Dołączył: 2016-03-02 Wpisów: 124
Wysłane:
1 stycznia 2018 12:28:06
przy kursie: 6,82 zł
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
1 stycznia 2018 13:07:47
przy kursie: 6,82 zł
Czyli ta gra roku to Pani prywatne wyróżnienie, nadane pół roki po premierze, tak ? Ma to zamaskować tragiczną sprzedaż tytułu ?
|
|
0 Dołączył: 2016-03-02 Wpisów: 124
Wysłane:
2 stycznia 2018 15:31:55
przy kursie: 6,82 zł
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję 400k, wynik 7-15mln zł, 1 akcja 40-60zl 600k wynik za 2018/2019 24-33mln zł, 1akcja 80-140zł 1mln , wynik 40-60mln zł, cena 1 akcji 150-200zł
|
|
63 Dołączył: 2017-08-01 Wpisów: 914
Wysłane:
2 stycznia 2018 15:56:41
przy kursie: 6,82 zł
Cytat:Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję 400k, wynik 7-15mln zł, 1 akcja 40-60zl Ja tylko pozwolę sobie nieśmiało zauważyć że ta spółka ma w granicach 8-9 mln kosztów operacyjnych rocznie, więc łączna sprzedaż 200k kopii czy nawet 400k w latach 2018 i 2019 przy np. 50 zł przychodu z kopii nie pozwoli raczej na wygenerowanie wskazanych kwot zysku - i nawet ponowne uzyskanie tytułu gry roku może w tym nie pomóc.
Edytowany: 2 stycznia 2018 15:59
|
|
0 Dołączył: 2011-02-24 Wpisów: 7
Wysłane:
2 stycznia 2018 19:40:23
przy kursie: 6,82 zł
www.videogamer.com/amp/feature...Get Even is a Bandai Namco effort, and an unusual one at that, having its first person fingers in shooter, puzzle and horror pies all at once. This does make for a bit of a messy combination at times, but as a whole experience Get Even is rather good as well as being very unique.
|
|
|
|
1 Dołączył: 2010-09-11 Wpisów: 47
Wysłane:
2 stycznia 2018 20:41:40
przy kursie: 6,82 zł
ElaS napisał(a):Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) Było jakieś oficjalne info dotyczące ilości sprzedaży Get Even? Pytam poważnie.
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
2 stycznia 2018 22:03:44
przy kursie: 6,82 zł
Przez 2 miesiące na największych rynkach sprzedano około 63 tys. sztuk. Pani Ela ma chyba jednak "lepsze" dane
|
|
6 Dołączył: 2011-02-23 Wpisów: 178
Wysłane:
2 stycznia 2018 22:28:40
przy kursie: 6,82 zł
Utnapisztim napisał(a):Cytat:Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję 400k, wynik 7-15mln zł, 1 akcja 40-60zl Ja tylko pozwolę sobie nieśmiało zauważyć że ta spółka ma w granicach 8-9 mln kosztów operacyjnych rocznie, więc łączna sprzedaż 200k kopii czy nawet 400k w latach 2018 i 2019 przy np. 50 zł przychodu z kopii nie pozwoli raczej na wygenerowanie wskazanych kwot zysku - i nawet ponowne uzyskanie tytułu gry roku może w tym nie pomóc. Przychód z kopii ma być na poziomie 45 -65 zł.(20-30euro minus podatki i marża Steam) Koszty operacyjne zostaną w najbliższych 2 latach ograniczone do 4-5mln rocznie ( dotacje do rozliczenia to w sumie ok.10mln na lata 2018-2020), więc 200k kopii sprzedanych powinno faktycznie dać zyski zwlaszcza, że część kosztów pokrywana jest że sprzedaży CHVR oraz pomniejszych zleceń VR-owych. Pamietajmy jednak, że WW3 to gra zrobiona w ciagu ok.3 lat, a może i więcej, więc zakładam, że by spolka udowodniła, że wraca do regularnych zarobków musi jednak wykazac nieco wieksze zyski niz 5mln zł w roku debiutu WW3, do tego wspomagana przez dotacje. 400tysiecy sprzedanych kopii ( 18-26mln przychodu netto w zależności od ceny gry) na pewno pozwoliloby na bardziej optymistyczne spojrzenie i znaczący wzrost wyceny, ale 200tysiecy to moim zdaniem za mało. W chwili obecnej to chyba jednak przedwczesne dywagacje.
Edytowany: 2 stycznia 2018 22:31
|
|
PREMIUM
522 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24 Wpisów: 11 191
Wysłane:
3 stycznia 2018 08:06:44
przy kursie: 6,82 zł
ElaS napisał(a):Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję Nie wiem skąd takie założenia... Według mnie przy 200 k kopii będzie tak: Dla Europy: cena 25 EUR sprzedaż 100 tys. szt efektywna cena sprzedaży (-20 proc. średnia cena) - 83 zł po podatkach - 66,4 zł po prowizji steam - 46 zł Dla USA i Azji cena 25 USD sprzedaż 100 tys. szt efektywna cena sprzedaży (-20 proc.) - 70 zł po prowizji steam - 50 zł dla F51 50 proc. czyli 25 zł Razem to daje 7,1 mln zł przychodów z gry. Jeśli weźmiemy pod uwagę, ze cykl produkcyjny trwa minimum 2 lata, to mamy w tej chwili średnio 3,5 mln zł przychodów. Patrząc na kapitalizację można uznać, że rynek oczekuje od spółki w niedalekiej przyszłości ok. 4 mln zł powtarzalnego średniego rocznego zysku netto. Skoro przychody są mniejsze niż zysk to w wycenie spółki jest już znacznie więcej sprzedanych kopii niż 200 tys. i taka sprzedaż zdecydowanie nie oznacza 10-25 zł za akcję.
|
|
63 Dołączył: 2017-08-01 Wpisów: 914
Wysłane:
3 stycznia 2018 08:39:09
przy kursie: 6,82 zł
Cena na rynkach poza strefą euro może być nominalnie wyższa niż wyrażona w Euro (np. 27,99 EUR i 29,99 USD) z drugiej strony trzeba odjąć jeszcze 5% opłaty za UE4. Trzeba także wziąć pod uwagę że gra ma debiutować w Early Access czyli cena początkowa będzie zapewne (także ze względów promocyjnych) znacznie niższa niż docelowe 20-30 EUR/USD i być może w pierwszych kilku kwartałach średni przychód z kopii dla F51 (liczony łącznie dla wszystkich regionów) może nie przekraczać 25PLN. Czyli np. 200k kopii w 2018 dałoby by przychód ok. 5 mln nie pozwalający na wypracowanie jakiegokolwiek zysku przy obecnym poziomie kosztów operacyjnych.
|
|
0 Dołączył: 2016-03-02 Wpisów: 124
Wysłane:
3 stycznia 2018 19:14:44
przy kursie: 6,96 zł
Łukasz Rosiński, wiceprezes The Farm 51 Group, będzie gościem Dariusza Wieczorka w czwartkowym programie „Prosto z Parkietu”, który startuje o godz. 12.00.
|
|
6 Dołączył: 2011-02-23 Wpisów: 178
Wysłane:
3 stycznia 2018 20:10:53
przy kursie: 6,96 zł
anty_teresa napisał(a):ElaS napisał(a):Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję Nie wiem skąd takie założenia... Według mnie przy 200 k kopii będzie tak: Dla Europy: cena 25 EUR sprzedaż 100 tys. szt efektywna cena sprzedaży (-20 proc. średnia cena) - 83 zł po podatkach - 66,4 zł po prowizji steam - 46 zł Dla USA i Azji cena 25 USD sprzedaż 100 tys. szt efektywna cena sprzedaży (-20 proc.) - 70 zł po prowizji steam - 50 zł dla F51 50 proc. czyli 25 zł Razem to daje 7,1 mln zł przychodów z gry. Jeśli weźmiemy pod uwagę, ze cykl produkcyjny trwa minimum 2 lata, to mamy w tej chwili średnio 3,5 mln zł przychodów. Patrząc na kapitalizację można uznać, że rynek oczekuje od spółki w niedalekiej przyszłości ok. 4 mln zł powtarzalnego średniego rocznego zysku netto. Skoro przychody są mniejsze niż zysk to w wycenie spółki jest już znacznie więcej sprzedanych kopii niż 200 tys. i taka sprzedaż zdecydowanie nie oznacza 10-25 zł za akcję. zapomniałeś o kwotach jednorazowych, które zapłacą wydawcy za udział w przychodach w USA i Azji. Założyć trzeba, że nie będzie to jedynie pokrycie kosztów marketingu , a raczej x mln od kazdego z nich w zależności od atrakcyjności tytułu. Te kwoty należy doliczyć do tych 7mln i wtedy rachunek jest nieco inny. Co do powtarzalnego zysku i C/Z na poziomie 10 to raczej konserwatywna wycena. Spolki growe nierzadko wchodziły poniżej C/Z 10 w roku premiery, ale średnia z cyklu produkcyjnego wychodzi raczej w okolicach C/Z 30. vide 11bit czy cdred. co do reszty zgoda choć sprzedaż w pierwszych miesiącach na pewno będzie koncentrować się na Europie, choćby z racji lokacji w WW3. Myślę, że proporcje mogą być 80/20.
Edytowany: 3 stycznia 2018 20:21
|
|
6 Dołączył: 2011-02-23 Wpisów: 178
Wysłane:
3 stycznia 2018 20:13:24
przy kursie: 6,96 zł
Utnapisztim napisał(a):Cena na rynkach poza strefą euro może być nominalnie wyższa niż wyrażona w Euro (np. 27,99 EUR i 29,99 USD) z drugiej strony trzeba odjąć jeszcze 5% opłaty za UE4. Trzeba także wziąć pod uwagę że gra ma debiutować w Early Access czyli cena początkowa będzie zapewne (także ze względów promocyjnych) znacznie niższa niż docelowe 20-30 EUR/USD i być może w pierwszych kilku kwartałach średni przychód z kopii dla F51 (liczony łącznie dla wszystkich regionów) może nie przekraczać 25PLN. Czyli np. 200k kopii w 2018 dałoby by przychód ok. 5 mln nie pozwalający na wypracowanie jakiegokolwiek zysku przy obecnym poziomie kosztów operacyjnych. wg przedstawicieli spółki cena od początku będzie mieścić się w przedziale 20-30 euro
|
|
63 Dołączył: 2017-08-01 Wpisów: 914
Wysłane:
3 stycznia 2018 21:39:14
przy kursie: 6,96 zł
A można wiedzieć skąd taka informacja? W mediach można znaleźć coś takiego Cytat:„World War III” pojawi się na rynku w przyszłym roku. Gra będzie kosztować ok. 20-30 euro. innpoland.pl/139531,to-bedzie-...Ja to rozumiem w ten sposób że jeszcze nie ustalili ceny - a jest oczywiste że jeśli pełna wersja będzie ostatecznie kosztować 20 EUR to wersja EA musi być tańsza.
|
|
6 Dołączył: 2011-02-23 Wpisów: 178
Wysłane:
3 stycznia 2018 22:16:36
przy kursie: 6,96 zł
Byłem obecny na grudniowym spotkaniu z zarządem i pokazie gry. Wtedy padla cena WW3 w early accessie. Dodam,że powiedzieli iż chcą podazac krokami PUBG , a wiele gier w tym Pubg od EA do tzw.pelnej wersji nie zmieniło ceny. Nizsza cena w EA nie jest zatem regułą. Trzeba nadmienić, że planowane jest sporo dodatków w postaci dlc personalizujacych żołnierzy, wiec nawet jesli cena ostateczna wyniesie 20 euro, to przychod brutto z jednej kopii uwzględniając Dlc może być bliżej 25 euro Tak, jak kompromisowo szacował anty-teresa.
Edytowany: 3 stycznia 2018 22:26
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.