11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 406,00 zł (-1,22%) 13-09-2019 17:01
chris_martin
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 588
Wysłane: 26 sierpnia 2019 10:17:29 przy kursie: 396,00 zł
Szacuje przychody pln 12,2mln i zyk netto pln 3,3mln

Uwazacie konserwatywnie?
Everything you know is wrong.........

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 840
Wysłane: 26 sierpnia 2019 10:41:56 przy kursie: 396,00 zł
Ile z tych przychodów to Frostpunk, a ile Moonlighter ?

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 847
Wysłane: 26 sierpnia 2019 11:05:28 przy kursie: 396,00 zł
Dziś koniec embargo na streamowanie COM - powinny pojawić się filmiki na youtube i zacznie się ogrywanie na twitchu itp. Embargo na recenzje i wszelkie punktacje dla gry zostanie jednak zniesione dopiero 2.09.



chris_martin
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 588
Wysłane: 26 sierpnia 2019 11:40:14 przy kursie: 396,00 zł
aircanada15 napisał(a):
Ile z tych przychodów to Frostpunk, a ile Moonlighter ?

Fp 40%
Ml 60%
Everything you know is wrong.........

Bidzos
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 86
Wysłane: 26 sierpnia 2019 14:10:43 przy kursie: 396,00 zł
Forumowicze, mam pytanie z innej beczki, może ktoś pomoże :)
Czy ranking whislisty na steam jest tworzony pod względem sumy zapisów na grę, czy też na podstawie ostatnich przyrostów?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 840
Wysłane: 26 sierpnia 2019 14:28:39 przy kursie: 396,00 zł
Ranking największych wishlist do momentu premiery. Notowania dobowe to już byłaby przesada.
Oczywiście jak pamiętasz ze spotkania, nie liczy się tlyko liczba zapisów...

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 592
Wysłane: 27 sierpnia 2019 15:20:15 przy kursie: 392,00 zł
Niezła niespodzianka!
Season pass dla Frostpunka za 24,50 dolarów od dzisiaj w sprzedaży, podobnie jak pierwsze DLC The Rifts.
Kolejne (The Last Autumn) w Q4, a ostatnie z tego sezonu(Project 'TVADGYCGJR) w 2020.

Osobno dodatki kosztują do kupy 35 dolarów.



Edytowany: 27 sierpnia 2019 15:21

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 847
Wysłane: 27 sierpnia 2019 16:32:31 przy kursie: 392,00 zł
Rzeczywiście niespodzianka! thumbright

Dużo ostatnio się dzieje w 11Bit. I szybko.
Obserwuję tymczasem pierwsze reakcje związane z CoM i powiem tak - zapowiada się bardzo dobrze - może być hicior na miarę Moonlightera (przynajmniej).
A gra wygląda pięnie! Jak obraz - jak to ujął jeden z użytkowników Tweetera. thumbright

constant
Dołączył: 2010-08-26
Wpisów: 257
Wysłane: 27 sierpnia 2019 17:14:44 przy kursie: 392,00 zł
Witam wszystkich :)

Jak duzy sukces, w porownaniu do wersji na PC
(pierwsze miejsce na steam zaraz po debiucie, ogromny hype, i niezla sprzedaz)
moze dac debiut wersji konsolowej?

Jakies analizy, opinie, ktos cos? Anxious
Valar Morghulis

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 840
Wysłane: 27 sierpnia 2019 20:13:17 przy kursie: 392,00 zł
Ujmując rzecz żartobliwie: pomyliłeś się dokładnie tak samo jak anale.
Sprzedaż Moonlightera na Nintendo Switch dość mocno zaniżyła marżę na sprzedaży. Prawie 6 mln zł przychodu z Japonii.
Myślę, że w tym kwartale wynik będzie podobny, ze względu na przeceny w US i EU.
Również dziekuję za ostrzeżenia od przedmówców. Niby spółka zapowiada mocne drugie półrocze, ale czy same premiery COM i Frostpunka, plus Moonlighter na NS i PS4 dadzą radę ? Wsparcie staruszki TWOM też pewnie niewiele da...


Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 592
Wysłane: 27 sierpnia 2019 20:51:32 przy kursie: 392,00 zł
DLC do Frostpunka jak dzisiaj widać coś swojego do wyniku dorzuci, a i 3 mln dolarów maja do zaksięgowania z umów z EA, MS, Epic i Humble. Kto wie czy nawet nie więcej, jeśli wolumeny były dobre. Założę się, że na drugiej połowie roku zarobią conajmniej drugie tyle, co w pierwszej tj. ponad 30 mln przychodu.

mlutek68
mlutek68 PREMIUM
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2017-11-07
Wpisów: 80
Wysłane: 27 sierpnia 2019 20:53:45 przy kursie: 392,00 zł
No i mamy juz raport
Jak ogolnie oceniacie? ciekawe jak zareaguje jutro rynek czy w koncu pęknie na dobre te 400 i sie oddalimy bo cos dzisiaj było kiepsko

11bit studios miało 1,97 mln zł zysku netto, 2,93 mln zł zysku EBIT w II kw. 2019 r.
11bit studios odnotowało 1,97 mln zł jednostkowego zysku netto w II kw. 2019 r. wobec 25,9 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 2,93 mln zł wobec 30,98 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 16,56 mln zł w II kw. 2019 r. wobec 43,48 mln zł rok wcześniej.

W I-II kw. 2019 r. spółka miała 6,41 mln zł jednostkowego zysku netto w porównaniu z 24,92 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 30,74 mln zł w porównaniu z 45,73 mln zł rok wcześniej.
"Bardzo dobra sprzedaż "Frostpunka", "Moonlightera" i "This War of Mine" w I półroczu 2019 roku, uzupełniana przez przychody ze sprzedaży pozostałych gier z portfela sprawiły, że w tym okresie 11 bit studios S.A. zanotowało 30 738 966 zł przychodów ze sprzedaży. Koszty operacyjne w I półroczu 2019 roku sięgnęły 22 213 016 zł. Były o 38,8% większe niż w analogicznym okresie 2018 roku. Główną pozycją kosztów operacyjnych spółki w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku były usługi obce. Wyniosły 11 948 337 zł czyli były o 72,39% większe niż rok wcześniej. Absolutnie dominującą częścią usług obcych tantiemy należne producentowi "Moonlightera" z tytułu bardzo dobrej sprzedaży gry w tym okresie. Istotną pozycją kosztów operacyjnych 11 bit studios S.A. w I półroczu 2019 roku były też wynagrodzenia (6 185 241 zł), która to pozycja uwzględnia również niegotówkowe rezerwy (4,1 mln zł) tworzone na poczet kosztów Programu Motywacyjnego na lata 2017-2019 roku. Spółka rozpoczęła tworzenie wspomnianej rezerwy począwszy
od II kwartału 2018 roku. Zauważalną, daleko większą niż rok wcześniej składową kosztów operacyjnych spółki była też amortyzacja. W I półroczu 2019 roku wyniosła 3 038 143 zł wobec 1 388 989 zł przed rokiem. Zmiana wynikała z objęciem (począwszy od II kwartału 2018 roku) amortyzacją wydatków poniesionych na stworzenie "Frostpunka" i "Moonlightera" - czytamy w raporcie.
"Wyższe koszty operacyjne w zestawieniu z nieco niższymi niż rok wcześniej przychodami ze sprzedaży sprawiły, że zysk operacyjny 11 bit studios S.A. w I półroczu 2019 roku sięgnął 8 679 891 zł wobec 30 182 797 zł w I półroczu 2018 roku wcześniej. Na poziomie netto 11 bit studios S.A. w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku zarobiło 6 413 255 zł wobec 24 916 340 zł w I półroczu 2019 roku" - czytamy także.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews

slider
slider PREMIUM
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2013-08-03
Wpisów: 67
Wysłane: 27 sierpnia 2019 20:58:00 przy kursie: 392,00 zł
wydaje mi się, ze się oddalimy ale na południe.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 729
Wysłane: 27 sierpnia 2019 21:44:32 przy kursie: 392,00 zł
Długa zima – omówienie sprawozdania finansowego 11 bit studios po II kw. 2019 r.
Uwaga! Pełna treść wpisu zarezerwowana jest dla osób posiadających abonament i stanie się ogólnodostępna dnia 26-08-2020 21:44:32.

Zamiast czekać, zamów abonament, a uzyskasz natychmiastowy dostęp do wszystkich treści i narzędzi serwisu.

(Liczba znaków: 10018)


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj
Edytowany: 28 sierpnia 2019 07:13

topfacet
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 2 459
Wysłane: 27 sierpnia 2019 21:46:42 przy kursie: 392,00 zł
A mi się wydaje, że trzeba już myśleć o przyszłości - bardzo dobrze przyjęty został dziś dodatek do FP, wygląda też na to, że spółka dowiezie w tym roku wszystko to co zapowiadała na konferencji inwestorskiej.

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 840
Wysłane: 27 sierpnia 2019 23:00:49 przy kursie: 392,00 zł
Anty-teresa: w raporcie podano, że przychody z Japonii to 5,7 mln zł, a Ty piszesz o 3 mln...
Wspominasz też o wynagrodzeniu z Microsoft Game Pass. Tymczasem spółka jeszcze w maju informowała, że te środki (podobnie jak od Epic, Humble i EA) zasilą wynik dopiero 3/4 kwartału. W tym przypadku jednak widzimy prawdopodobnie owe należności w raporcie (około 5 mln zł).

t0m4s
t0m4s PREMIUM
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 115
Wysłane: 27 sierpnia 2019 23:13:24 przy kursie: 392,00 zł
@graf
Masz coś merytorycznego do przekazania na temat Twojego współczucia do akcjonariuszy?
Czy chodzi Ci o bańkę mniej zysku netto niż konsensus w Q2, czyli kwartale w którm nic się nie działo?
Pytam zupełnie serio.

@aircanada
Jeszcze masz 3mln$ z umów ze sklepami, spółka twierdzi że będzię to rozliczone w Q3.
Konsensus zysku netto na 2019 to 31,4 mln.
Wygląda, że do zrobienia.

@anty
Piszesz w omówieniu:
Cytat:
Mimo wszystko spółka wręcz śpi na gotówce - na koniec półrocza miała ponad 60 mln zł w gotówce i aktywach finansowych jak lokaty i jednostki funduszy.

Tymczasem w raporcie jest:
Cytat:
Spółki (środki pieniężne, lokaty bankowe, instrumenty finansowe i
należności handlowe) wynosiła blisko 84 mln PLN, co oznacza, że w porównaniu z końcem 2018 roku powiększyła się o kolejne 13 mln PLN.

Gdzie 24bańki? Należności?

BTW. skąd te 13baniek? Zysk netto 6,4mln wirtualny program motywacyjny 4,1 mln.
Skąd dodatkowe 2,5mln?

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 840
Wysłane: 27 sierpnia 2019 23:22:01 przy kursie: 392,00 zł
Przecież Microsoft to właśnie jeden z tych sklepów.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 729
Wysłane: 28 sierpnia 2019 07:03:17 przy kursie: 392,00 zł
aircanada15 napisał(a):
Anty-teresa: w raporcie podano, że przychody z Japonii to 5,7 mln zł, a Ty piszesz o 3 mln...
Wspominasz też o wynagrodzeniu z Microsoft Game Pass. Tymczasem spółka jeszcze w maju informowała, że te środki (podobnie jak od Epic, Humble i EA) zasilą wynik dopiero 3/4 kwartału. W tym przypadku jednak widzimy prawdopodobnie owe należności w raporcie (około 5 mln zł).

Spółka podaje kwotę 5,7 za półrocze, natomiast ja piszę o II kwartale. Kogo w tej chwili interesuje co wydarzyło się w I kwartale? ;)
Nie wiem o czym spółka informowała i jakiego sformułowania dokładnie użyto, natomiast wiem jak działają zasady rachunkowości. Jeśli zdarzenie z którego ma być płatność miało miejsce w czerwcu i da się wiarygodnie wycenić korzyści ekonomiczne to należy je ująć w okresie w którym miało miejsce. O ile tylko znana jest wartość umowy z Microsoftem (a na 99 proc. jest) to przychody odpowiadające czerwcowi muszą się pojawić i się pojawiły. Co więcej, jeśli piszesz o należnościach to tym bardziej musiały najpierw pojawić się przychody - tak to działa. No chyba, że masz na myśli zaliczki? Że kasa wpłynęła, ale jeszcze nie została pokazana? To nie należności - nie ta strona bilansu. To będą zobowiązania z umów z klientami - zaliczki na kwotę 5,7 mln zł - nota 3.21

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 729
Wysłane: 28 sierpnia 2019 07:13:04 przy kursie: 392,00 zł
t0m4s napisał(a):

@anty
Piszesz w omówieniu:
Cytat:
Mimo wszystko spółka wręcz śpi na gotówce - na koniec półrocza miała ponad 60 mln zł w gotówce i aktywach finansowych jak lokaty i jednostki funduszy.

Tymczasem w raporcie jest:
Cytat:
Spółki (środki pieniężne, lokaty bankowe, instrumenty finansowe i
należności handlowe) wynosiła blisko 84 mln PLN, co oznacza, że w porównaniu z końcem 2018 roku powiększyła się o kolejne 13 mln PLN.

Gdzie 24bańki? Należności?
BTW. skąd te 13baniek? Zysk netto 6,4mln wirtualny program motywacyjny 4,1 mln.
Skąd dodatkowe 2,5mln?

Tak, spółka liczy także należności, co z resztą jest wprost napisane. Należności to zupełnie normalny stan w biznesie. Teraz są, ale będą i za kolejny kwartał. To nie są środki do dyspozycji i ja ich nie ujmuję w liczeniu stanu wolnych środków pieniężnych.

Te 13 mln zł to głównie bardzo dobry cashflow operacyjny z I kwartału roku. W całym półroczu było tego 19,9 mln zł, ale zostało pomniejszone o wydatki na aktywa trwałe i wnip (głównie koszty pisanych gier) w kwocie 5,3 mln zł. Dodatkowo wydano 0,7 mln zł na spłatę kredytu i odsetki. Netto wychodzi z tego 13,9 mln zł. A program motywacyjny nie jest wirtualny. Jest jak najbardziej rzeczywisty.

W omówieniu jest błąd - zaraz go poprawię. powinno być 70 mln zł, a nie 60
Edytowany: 28 sierpnia 2019 07:15

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość, mr miyagi

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,194 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d