pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

mlutek68

mlutek68

Ostatnie 10 wpisów
Jakies nowe info w sprawie spółki? bo po spadkach znowu walczymy z górnym oporem

Oj chyba nie tak wczesnie te wzrosty...
Wojtek nieco inaczej to widzi i moze byc trudno...
Ja jestem nieco większym optymistą chociaz na pewno nie fachowcem:( bo podobnie tez było na 11Bit w zasadzie do premiery kurs stal w miejscu w później mocno wystrzelił...oby na CDR było podobnie...
a tutaj takie info znalezione na necie ciekawostki z CDR
W najbliższym czasie mamy DODATKOWO parę dużych (oficjalnie zapowiedzianych) wydarzeń związanych z CDR, po których można spodziewać się czegoś kreującego wzrosty:


Targi Madrid Games Week – 3-6 października
Targi Igromir (Moskwa, Rosja) – 3-6 października
The Finest CEElection Investor Conference – Wiedeń - 9 października 2019
PREMIERA WIEDŹMINA 3 na konsolę Nintendo Switch - 15 października
Premiera mobilnej wersji GWINTA: Wiedźmińska Gra Karciana - 29 października
Targi Paris Game Week (Paryż, Francja) – 30 października – 3 listopada
Premiera gry na urządzenia mobilne produkowanej przez studio Spokko (jesień br?)
Targi EGX Berlin 2019 1 - 3 listopad 2019
Berenberg Video Gaming Conference – Londyn - 6 listopada 2019
Skonsolidowany raport kwartalny za III kwartał 2019 - 21 listopada
Mocna kampania marketingowa „Cyberpunka” od początku 2020 r.
PREMIERA CYBERPUNKA 2077 - 16 04 2020 r !!
Równocześnie Cyberpunk 2077 pojawi się na Google Stadia (?)
Premiera papierowej gry rpg Cyberpunk Red
Kilka dni po światowej premierze gry ukaże się książka „World of Cyberpunk 2077” - 21 kwietnia 2020
Gra karciana Cyberpunk 2077 — Afterlife zadebiutuje w 2020 roku.
Atmosferę podgrzewa też tajemnicza gra AAA od CD Projekt z premierą do 2021 r nad którą już pracuje 40 osób. (Wiedźmin 4 lub Cyberpunk online-multiplayer?)
wyglada wiec ciekawie oby tylko na rynku tez było podobnie:)

No i mamy juz raport
Jak ogolnie oceniacie? ciekawe jak zareaguje jutro rynek czy w koncu pęknie na dobre te 400 i sie oddalimy bo cos dzisiaj było kiepsko

11bit studios miało 1,97 mln zł zysku netto, 2,93 mln zł zysku EBIT w II kw. 2019 r.
11bit studios odnotowało 1,97 mln zł jednostkowego zysku netto w II kw. 2019 r. wobec 25,9 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 2,93 mln zł wobec 30,98 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 16,56 mln zł w II kw. 2019 r. wobec 43,48 mln zł rok wcześniej.

W I-II kw. 2019 r. spółka miała 6,41 mln zł jednostkowego zysku netto w porównaniu z 24,92 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 30,74 mln zł w porównaniu z 45,73 mln zł rok wcześniej.
"Bardzo dobra sprzedaż "Frostpunka", "Moonlightera" i "This War of Mine" w I półroczu 2019 roku, uzupełniana przez przychody ze sprzedaży pozostałych gier z portfela sprawiły, że w tym okresie 11 bit studios S.A. zanotowało 30 738 966 zł przychodów ze sprzedaży. Koszty operacyjne w I półroczu 2019 roku sięgnęły 22 213 016 zł. Były o 38,8% większe niż w analogicznym okresie 2018 roku. Główną pozycją kosztów operacyjnych spółki w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku były usługi obce. Wyniosły 11 948 337 zł czyli były o 72,39% większe niż rok wcześniej. Absolutnie dominującą częścią usług obcych tantiemy należne producentowi "Moonlightera" z tytułu bardzo dobrej sprzedaży gry w tym okresie. Istotną pozycją kosztów operacyjnych 11 bit studios S.A. w I półroczu 2019 roku były też wynagrodzenia (6 185 241 zł), która to pozycja uwzględnia również niegotówkowe rezerwy (4,1 mln zł) tworzone na poczet kosztów Programu Motywacyjnego na lata 2017-2019 roku. Spółka rozpoczęła tworzenie wspomnianej rezerwy począwszy
od II kwartału 2018 roku. Zauważalną, daleko większą niż rok wcześniej składową kosztów operacyjnych spółki była też amortyzacja. W I półroczu 2019 roku wyniosła 3 038 143 zł wobec 1 388 989 zł przed rokiem. Zmiana wynikała z objęciem (począwszy od II kwartału 2018 roku) amortyzacją wydatków poniesionych na stworzenie "Frostpunka" i "Moonlightera" - czytamy w raporcie.
"Wyższe koszty operacyjne w zestawieniu z nieco niższymi niż rok wcześniej przychodami ze sprzedaży sprawiły, że zysk operacyjny 11 bit studios S.A. w I półroczu 2019 roku sięgnął 8 679 891 zł wobec 30 182 797 zł w I półroczu 2018 roku wcześniej. Na poziomie netto 11 bit studios S.A. w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku zarobiło 6 413 255 zł wobec 24 916 340 zł w I półroczu 2019 roku" - czytamy także.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews

Hej Witajcie, macie jakieś nowe info w sprawie Pure? cos sie zacieło albo jakieś przecieki bo dzisiaj poszedł duzy pakiet po 9-tej i kurs wstrzymany , widełki dolne...

Wiesz wczoraj nie spojrzałem na wykres i obroty wiec nie wiedziałem co się dzieje, jak dziś zauważyłem szpulkę to bylem zaskoczony, a oczywiście później zobaczyłem ze ktos rzucił maly pakiecik na koniec, i pewnie masz racje zeby zachwiać kurs, ciekawe czy beda jeszcze nizej testowali.

Hej co sie stało ze wczoraj taki spadek 11B? czyżby testowanie poziomu wsparcia?


@Teresa...@ Baks
Faktycznie wykład ciekawy, warto tutaj wchodzić chociażby aby sie czegoś dowiedzieć, wiec nie zaluje tutaj czasu na wchodzenie, ani tez kosztow abonamentu na analizy i opinie...
Faktycznie dzisiaj kurs przyspieszył, ciekawe jaka bedzie swieca tygodniowa, dzis Wig ze spadkami a 11B zrobił niespodziankę, oby to nie byla podbitka, chociaz po wolumenie widac ze cos sie jednak działo.
Ja liczyłem ze okres wakacyjny nie bedzie sprzyjał takiemu ruchowi, ale widocznie walor lubi ciszę...
Ciekawe czy CDR tez wybije w koncu 220, powoli zbliza sie do celu, ale oby znowu sie nie odbił...
Pozdrawiam wszystkich Ciebie Baks szczegolnie, bo juz mialem ochote pozbyc sie czesci 11B myslac ze to chwilowe przebicie 400, a jak widać może powoli znowu sie bodziemy wpinać na szczyty i może faktycznie 500 do końca roku pęknie:)

Hej...
Nowe rekomendacje
Poranne rekomendacje DM BOŚ
17 lipca 2019 9:35
Unimot: "kupuj" (bez zmian), cena docelowa w górę z 21,50 zł do 25,50 zł...
w sumie ciekawe czy zatrzyma sie na 20 czy faktycznie ruch jest mocny i pójdzie wyzej...
na razie chwilowa chyba korekta ale walor trzyma sie mocno i chyba ma ochote dalej rosnąć...

HEJ:)
Troszeczkę sie ruszuło na społce...ciekawe czy sobie poradzą z wybicej 20,50
byc moze z powodu komunikatu albo z powodu wyjscia nowej gry
Warszawa, 17.07.2019 (ISBnews) - Ultimate Games liczy na "znaczące zwiększenie" wyników w II półroczu 2019 roku z uwagi na zbliżające się premiery gier, podała spółka. W tym roku planowany jest także debiut na głównym parkiecie GPW.
"Cały czas intensywnie pracujemy nad nowymi produkcjami i są one ciepło przyjmowane przez rynek. Kluczowe dla spółki będzie jednak drugie półrocze, w który odbędzie się najwięcej premier, co w naszych założeniach wpłynie na istotny wzrost wyników finansowych. Dodatkowo w tym okresie na zyski będą miały wpływ także przychody z premier gier na Nintendo Switch, wydanych w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku" - powiedział CEO Ultimate Games Mateusz Zawadzki, cytowany w komunikacie.

Według wstępnych szacunków, w I połowie 2019 roku spółka zarobiła 1,85 mln zł netto przy przychodach rzędu 3,38 mln zł. Wpływ na wzrost wyników finansowych miały liczne premiery mniejszych produkcji oraz stałe zyski generowane przez gry wędkarskie, takie jak m.in. "Ultimate Fishing Simulator" w wersji na PC i Mobile, wskazano w komunikacie.

"Zarząd spółki planuje rok do roku wykazywać stałe wzrosty w wynikach finansowych. W najbliższych planach, oprócz przeniesienia się z NewConnect na rynek główny GPW, znajduje się także podpisanie wielu kolejnych umów i wydawanie dużej liczby nowych gier. W 2019 roku Ultimate Games S.A. zamierza wydać ponad 50 gier, zarówno nowe produkcje, jak i porty wydanych już tytułów na nowe platformy" - czytamy dalej.

Wśród nich znajdują się m.in. "Unlucky 7" (PC), "Bakery Simulator" (PC), "Woodzone" (PC) czy "Deadliest Catch: The Game" (PC), tworzone w ścisłej współpracy z Discovery Channel. Rok ten zapowiada się więc dla spółki rekordowo, zarówno pod kątem liczby tytułów, jak i związanych z ich wydaniem przychodów oraz zysków, podsumowano w informacji.

Ultimate Games prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne. W 2016 r. spółka pozyskała znaczącego inwestora PlayWay, wiodącego producenta i wydawcę gier komputerowych, notowanego na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2018 r.

Oj jesli do konca tygodnia nie bedzie konkretnego ruchu w gorę to cos mi sie wydaje ze wkrotce bedziemy znowu testowali dolną bandę:( i nie wiem czy przypadkiem jej nie wybijemy....
obecnie nie ma nowych newsów:( ...okres letnie wiec dopiero raport połroczny a tym bardziej za 3 kw mzoe cos zmieni zwłaszcza ze bedzie blizej do inauguracji CP

Informacje
Stopień: Obeznany
Dołączył: 7 listopada 2017
Ostatnia wizyta: 17 października 2019 09:46:34
Liczba wpisów: 87
[0,03% wszystkich postów / 0,12 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,659 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d