PARTNER SERWISU
dwbopmhq
472 473 474 475 476
aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 23 marca 2022 11:52:50 przy kursie: 177,96 zł
baks napisał(a):

Są zgrani ale bardzo dobre opanowanie UE to także minimum 2-3 lata .... mówimy o bardzo dobrym poznaniu tak aby stworzyć hit na miarę W3.


W żadnym wypadku.
Unreal/ Red Engine to nie są języki programowania.
Każda kolejna edycja Unreal jest łatwiejsza w obsłudze. No.5 jest banalny w obsłudze.
Można stworzyć kompletną grę za pomocą samych kliknięć myszką, nie pisząc nawet linijki kodu.
Kilka tygodni to wystarczający czas dla solidnego programisty na opanowanie U5. Ci bardziej błyskotliwi mogą właściwie działać z marszu (zapoznanie się z narzędziem to kwestia dni, a nie lat).

Space Cowboy
PREMIUM
61
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 292
Wysłane: 23 marca 2022 11:55:53 przy kursie: 177,96 zł
Zdecydowanie nie.

To oczywiste, że pracując teraz nad DLC dla C2077 nie da się przeskoczyć na inny silnik. C2077 będzie rozwijany w RedEnegine a potem Spółka się z nim pożegna. Nie mam co do tego wątpliwości - praca z dwoma silnikami byłaby dla Redów totalnie bez sensu. Jedna sprawa to koszty, konieczność ciągłej rozbudowy silnika, ale też kwestia szkolenia, uczenia się silnika wewnątrz grupy.

Rekrutacja nowych fachowców też stanie się łatwiejsza i nie będą musieli się uczyć całkiem nowej technologii.

CDR zawsze jasno komunikował, że
1. Trylogia wiedźmińska jest odrębną zamkniętą całością i że W3 jest jej finałem
2. Nie mają zamiaru rezygnować z tego IP (co byłoby bez sensu)

Dlatego nigdy nie spodziewałem się, że nowa gra będzie mieć tytuł "Witcher 4: Cośtam", ale raczej "Witcher: Cośtam". To może nie być duża różnica, ale jednak jest - zwłaszcza z uwagi na zmianę bohatera (mój mokry sen gracza - możliwość stworzenia własnego bohatera i przejścia gry w naprawdę różne sposoby).

Dla mnie zresztą info o umowie z Epic to super wiadomość. Oczywiście trzeba im będzie zapłacić, ale korzyści są znacznie większe. Możliwości nowego Unreal sprawią, że studio nie będzie musiało iść na kompromisy w stosunku do swoich ambicji i wizji a możemy liczyć na szybszą, sprawniejszą produkcję nowych gier - a przede wszystkim mniej problemów na premierę.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 23 marca 2022 12:13:32 przy kursie: 177,96 zł
@Space Cowboy

UE5 nie nadaje się w postaci surowej do produkcji CDProjektowych RPGów w otwartym świecie. Stąd wieloletnia umowa, gdzie partnerzy doprowadzą do takiej rozbudowy UE5, że nie tylko CDR będzie miał narzędzie skrojone na miarę ale i Epic będzie miał produkt, który powinien zadowolić wielu twórców gier w otwartych światach. Myślę, że Epic odniesie korzyści ze współpracy z CDR i standardowe wynagrodzenie 5% od przychodu, jakie zgarnia Epic, było przedmiotem negocjacji.


Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 23 marca 2022 14:06:42 przy kursie: 177,96 zł
Podobny myk zrobili za czasow Wiedzmina 1 z Aurora, gdzie Bioware dalo im za darmo silnik do uzycia, pod warunkiem, ze maja prawo do wszystkich upgradeow jego jakie zrobia. Podejrzewam, ze tu umowa jest podobna i razem beda pracowac nad dostowaniem go do potrzeb gier rpg w stylu CDP. Stad pewnie 15 letni okres obowiazywania i pewnie beda traktowani jako wspolautorzy go.

3143507680
22
Dołączył: 2021-04-07
Wpisów: 52
Wysłane: 24 marca 2022 09:56:24 przy kursie: 175,98 zł
Cześć! Prośba do osób odpowiadających za stronę StockWatch o odniesienie się do fragmentu notki wiadomości ze strony StockWatch dotyczącej ceny CDR (www.stockwatch.pl/wiadomosci/r...):

Najważniejsze jest to, że wczorajszy zwrot spod lokalnych szczytów z lutego i utworzona długa czarna świeca na wykresie dziennym, dziś nie spowodowała spadku notowań. To potwierdza postawioną we wtorkowym komentarzu tezę, że owszem zapowiedź nowej gry z serii „Wiedźmin” może nie doprowadzi do wybicia notowań górą z 10-miesięcznej konsolidacji, ale jednocześnie zacementowała ona wsparcia i szanse na wybicie z tej konsolidacji dołem spadły do zera.

Jestem dość nowym użytkownikiem tej strony, ale szanuję wiele aspektów tego miejsca, w szczególności publikowane tutaj analizy fundamentalne. Jednak już po raz któryś skręca mnie, czytając tak nieprofesjonalne komentarze dotyczące cen poszczególnych walorów. Proszę mi odpowiedzieć na pytanie, jak można tak kategorycznie stwierdzić, że wybicie z jakiejś konsolidacji spadło do zera? Piszący komentarz do sesji posiada szklaną kulę i zna przyszłość?

Nie ukrywam, że jeśli chodzi o CDR to jestem nastawiony niedźwiedzio. Nie mniej jednak zdaję sobie sprawę, że jest wiele argumentów przemawiającymi za wzrostami tego waloru, po prostu w mojej ocenie znacznie więcej przemawia za spadkami. Nie zmienia to faktu, że nie przyszłoby mi do głowy wykluczyć tutaj wzrostów.

Ponieważ jest to już enty bardzo nieprofesjonalny komentarz tego Pana, uprzejmie proszę zwrócić mu uwagę, żeby nie formułował wypowiedzi w tak kategoryczny sposób. To jest giełda, tutaj wszystko jest możliwe!

Pozdrawiam.
Edytowany: 24 marca 2022 10:05

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 24 marca 2022 10:01:03 przy kursie: 175,98 zł
A mógłbyś wrzucić link do tej informacji?

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 24 marca 2022 11:03:59 przy kursie: 175,98 zł
aircanada15 napisał(a):
baks napisał(a):

Są zgrani ale bardzo dobre opanowanie UE to także minimum 2-3 lata .... mówimy o bardzo dobrym poznaniu tak aby stworzyć hit na miarę W3.


W żadnym wypadku.
Unreal/ Red Engine to nie są języki programowania.
Każda kolejna edycja Unreal jest łatwiejsza w obsłudze. No.5 jest banalny w obsłudze.
Można stworzyć kompletną grę za pomocą samych kliknięć myszką, nie pisząc nawet linijki kodu.
Kilka tygodni to wystarczający czas dla solidnego programisty na opanowanie U5. Ci bardziej błyskotliwi mogą właściwie działać z marszu (zapoznanie się z narzędziem to kwestia dni, a nie lat).

Może z 3 latami to nieco przesadziłem ale nie masz racji to nie jest przesiadka tak jak na innego worda ...
To prawda, że studentów uczą co semestr innego języka. Przykłady z jednej z uczelni w Wwie ... wcześniej Python a po semestrze Julia.
Silnik to prawda nie język ale nie mówimy o gierce na przeglądarkę i warto chyba to brać pod uwagę.
Oczywiście należy brać pod uwagę, że zatrudniają i będą zatrudniać ludzi znających już silnik i oni mogą być szkieletem pierwszego zespołu ale zgranie ludzi też zajmuje sporo czasu.
Być może zespół pracujący nad CP szybciej przejdzie na nowy silnik niż zgra się zespół mający tworzyć W4 trudno ocenić.
Nie ulega wątpliwości, że UE5 to dobry krok ale nie koloryzujmy to potrwa dłuższy czas. Chyba, że W4 ma być tylko na smartfony ...Angel
Proponuję zrobić jakąś grę jeśli to aż takie proste .... poklikać chyba każdy umie d'oh!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 24 marca 2022 11:05

bożyczko
14
Dołączył: 2020-08-14
Wpisów: 104
Wysłane: 25 marca 2022 16:59:33 przy kursie: 175,44 zł
Tak do poczytania dla Inwestorów.

"Wiedźmin 4 powstaje od co najmniej 3–4 lat, ale nie wiadomo, o jakim konkretnie etapie prac mówimy. Część działań to najpewniej w głównej mierze czyste planowanie wpisujące się w proces preprodukcji, choć od 2018 roku tworzona jest już fabuła owego dzieła. Odpowiada za nią doświadczony pracownik CD Projektu RED – Marcin Blacha, działający w firmie kolejno w roli producenta i scenarzysty. Pisał on historie zarówno do poprzednich odsłon Wiedźmina, jak i Cyberpunka 2077 (źródło: własne)."

www.gry-online.pl/newsroom/wie...
Wyrażane przeze mnie opinie nie stanowią rekomendacji inwestycyjnej w rozumieniu przepisów prawa. Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte przez czytelników.

imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 27 marca 2022 20:34:39 przy kursie: 175,44 zł
polecam materiał o tym dlaczego zmiana silnika na UR5 dla Cd projekt to dobry pomysł. Według autora silnik ten mocno przyśpieszy parce co przełoży się na duże oszczędności

Dlaczego WIEDŹMIN 4 na UNREAL ENGINE 5 to dobry pomysł? LINK

xseror
9
Dołączył: 2021-03-21
Wpisów: 57
Wysłane: 27 marca 2022 21:59:50 przy kursie: 175,44 zł
Nikt nie twierdzi że zmiana silnika na UE to zła decyzja, to bardzo dobra zmiana, tylko podjęta za późno (powinna zostać ogłoszona po pierwszych łatkach do CP77). Problem jest w tym że kasa jak poszła no rozwój RE jest nie do odzyskania, wiedza jaką zdobył zespół jest już im nie potrzebna, na przeszkolenie zespołu pójdzie kupa pieniędzy, a co gorsze czasu, zyski z produkcji będą redukowane przez prowizje dla Epica. Dodatkowo nie wróże przyszłości dodatkowi do CP77, który będą tworzyć ludzie z myślą że narzędzia których używają im się więcej nie przydadzą i wejdzie dodatkowy czynnik dążenie do redukcji ludzi, w dziale zajmujących się rozwojem spisanego na straty projektu.

Tylko nie należy zapominać że jeszcze lepszą widomością by było że Cd Projekt wydał RE6 który rywalizuje na rynku z UE i przynosi kolosalne zyski z prowizji, ale to tylko marzenia...
Edytowany: 27 marca 2022 22:04


tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 27 marca 2022 23:39:31 przy kursie: 175,44 zł
@xseror
Troszkę się zagalopowałeś. Dodatki do Cyberpunka MUSZĄ być tworzone w RedEngine gdyż dodane treści będą integralną częścią Cyberpunk 2077. Zmarnowanymi kosztami rozwojowymi silnika pod kątem CP2077 nie martwiłbym się - dzięki dodatkowi (a mam nadzieję, że dodatkom) gra przyniesie jeszcze setki milionów złotych rocznie przez najbliższe 5 lat więc wszystko powinno się ładnie zamortyzować.
Osobiście uważam, że na dzień wydania Cyberpunka na komputery PC RedEngine był najbardziej zaawansowanym silnikiem na rynku (choć niedokończonym i wymagającym jeszcze mnóstwa pracy). Żal mi więc porzucenia tego narzędzia przez spółkę. Mam nadzieję, że na UE5 będzie możliwe osiągnięcie na najmocniejszych sprzętach tak spektakularnych wizualiów, jakie oferował RE w Cyberpunku na mocne PC-ty.
Edytowany: 27 marca 2022 23:45

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 29 marca 2022 14:16:38 przy kursie: 178,30 zł
@ tgolik
Zgadzam się z Tobą trzeba zamknąć Zarząd "w wariatkowie" ....thumbright

Taka jest konkluzja z Twojej wypowiedzi ....d'oh!

Pytanie kto o zdrowych zmysłach rezygnowałby z najlepszego na rynku silnika ... ?

Poważnie uważasz, że to najlepszy silnik ?
Nie rozumiem więc dlaczego ktoś z niego zrezygnował - najwyraźniej Zarząd działą na szkodę spółki .... to pole do popisu dla prokuratury a może KNF ..... moim zdaniet to totalna bzdura ... d'oh!

Najwyraźniej Zarząd spółki ma całkowicie odmienne zdanie niż Ty.

Jeśli widzieliby, że silnik jest najlepszy bez wątpienia nie porzuciliby go tylko rozwijali dalej. Silnik od co najmniej 2013 był piętą achillesową spółki i już za czasów praca nad W3 ciągle wypływał temat problemów z silnikiem od pracowników spółki. Prześledź sobie archiwalne wypowiedzi sprzed lat.

Najwyraźniej UE5 ma taką przewagę na RE, że spółka zdecydowała się na poniesienie gigantycznych zmian w spółce aby wykonać ogromny skok do przodu.
Nie ulega wątpliwości, że są pewnie w obszary w których spółka chciałaby zoptymalizować silnik pod swoje potrzeby lu jakieś obszary rozbudować o funkcje które stanowiłyby jakiś pomost między UE5 a RE.
Jeśli spółka widziałaby przewagę RE nad UE5 to "Samobujstwem biznesowym" byłoby ogłaszanie tak gigantycznej zmiany aby pogorszyć możliwości spółki. Przeczytaj swoją wypowiedź bo nie jest zgodna z prawdą.
Inne spółki już wcześnie zauważyły, że UE5 daje wyraźną przewagę nad innymi silnikami i tylko skala spółki i struktury zespołów nieraz utrudniają zmianę silnika a czasem jest to poziom zaawansowania określonych projektów. Masz przykład na 11bit, że poświęcili ok 2 lat pracy nad P8 oby przepisać od nowa grę na nowy silnik.
Jeśli gra ma większe zaawansowanie np 60-70% prac to wtedy wątpliwe jest wywracanie wszystkiego do góry nogami. Jednak na wcześniejszym etapie ma to sens np 20-30%.

UE5 daje znacznie większe możliwości i nieco przyspiesza prace co po części rekompensuje zmiany silnika na wczesnym etapie nawet biorąc czas potrzebny na szkolenie.

Dlatego zmiana silnika to jedyny rozsądny krok.
Koszty licencji też nie są tak bolesne. Biorąc pod uwagę słabości CP i wydłużenie czasu produkcji związane z problemami silnika to zakup świetnego silnika zwróci się z dużą nawiązką w perspektywie 10 lat i to kilkukrotną. Dużo zaoszczędzą także na ekipie piszącej silnik. Teraz można ją zmniejszyć.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 29 marca 2022 14:28:39 przy kursie: 178,30 zł
@baks
Może nie wyraziłem się dość jasno.
Kiedy powstawał Cyberpunk a nawet w dniu premiery Cyberpunka nie istniał jeszcze UE5. Co więcej nawet dzisiaj ten silnik nie jest jeszcze gotowy - oferowany jest jako early access i będzie się rozwijał jeszcze przez kilka kwartałów wraz z powstającymi na nim grach.
Cyberpunk na konsolach podobno wygląda słabo, jednak na moim PC podłączonym do Oleda, z HDR i raytracingiem gra wygląda zjawiskowo i jest to poziom wizualny niedostępny dla żadnej gry na starym UE4.
Dopiero zapowiedź UE5 i demo Matrix, które wszyscy widzieliśmy, pokazało, że jest dostępny na rynku silnik, który może godnie zastąpić RE w nadchodzących produkcjach CD RED.
Edytowany: 29 marca 2022 14:38

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 29 marca 2022 14:51:39 przy kursie: 178,30 zł
Teraz pełna zgoda. Silniki nieustannie ewoluują ale wygląda, że UE5 jest ogromnym przełomem na rynku.
Nie dziwi to, że dla Epic to właściwie jeden z głównych tworów firmy. I to słuszne po co zatrudniać np 100 ludzi w firmie do rozwijania przez parę lat silnika gdy jest świetny produkt.
Można oczywiście mieć grupę ludzi którzy dopracowują zmiany w UE5 a może i trochę popracują nad RE bo to może się przydać kiedyś.
Ale w najbliższej dekadzie UE5 a może i UE6 za jakiś czas może być wiodącym silnikiem.
Szkoa by czekać aż RE pozwoli spółce nadrobić zaległości i zatrzymać spółkę w rozwoju.
Lepsze jest od razu wykonać duży krok naprzód i tworzyć gry nowej generacji.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 29 marca 2022 22:21:29 przy kursie: 178,30 zł
Na UE3 czy UE4 ciężko byłoby zrobić grę ala Wiedźmin 3 bez konieczności dużych modyfikacji. Tylko, że tamte wersje silnika Unreal tworzone były pod inny rodzaj gier i w branży wszyscy dobrze wiedzieli, w których grach silnik UE sprawdzi się świetnie, a w których będzie koszmarem.

Przy UE5 Epic wyraźnie przebudował pewne rozwiązania i dodał wiele nowych, w tym związanych z tworzeniem ogromnych, żywych światów. Podejrzewam, że właśnie dodanie możliwości tworzenia gier Open World na UE5 spowodowało, że w CDPR podjęto decyzję o przejściu na ten silnik. Dla programistów CDPR jest to o tyle dobre rozwiązanie, że przy wielu nowych rozwiązaniach będą mieli wsparcie armii programistów z Epica, którzy w szybszym tempie będą dodawali nowe funkcje. Dla Epica to będzie korzyść, bo to rozwinie mocno sam silnik, a dla Redów to będzie oszczędność czasu.

W EA od pewnego czasu też już zaczynają odchodzić od Frostbite Engine. BioWare już potwierdziło, że nowy Mass Effect będzie na UE, a nowy Dragon Age prawdopodobnie też ( bazując na ogłoszeniach o pracę ).

Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 31 marca 2022 23:35:38 przy kursie: 173,74 zł
Ale by bylo fajnie gdyby CDR zrobil split z dywidenda w formie akcji.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 1 kwietnia 2022 00:29:40 przy kursie: 173,74 zł
Tylko po co .... ?
Szczerze mówiąc ja nie widzę najmniejszego sensu mnożenia akcji. Ma to sens gdy cena akcji jest bardzo wysoka np. LPP.
Tutaj ani cena nie jest wysoka ani ilość akcji niska.
Sens ze 100mln akcji robienia 105 mln jest praktycznie neutralny dla inwestora. Co z tego, że zamiast 100 akcji będę miał 105 wartość na dobrą sprawę się nie zmienia.
Ani nie wpłynie na płynność ani wartość spółki. Płynność może mieć znaczenie gdy spółka ma kilkaset tyś akcji z tego tylko część w obrocie.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 7 kwietnia 2022 19:58:35 przy kursie: 174,00 zł
Mam pytanie do załogi Stockwatch. Czy organizujecie za tydzień czat wynikowy z szefostwem CDR?

Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 8 kwietnia 2022 21:09:48 przy kursie: 170,88 zł
Zbliza sie termin raportu i znowu nagle pojawiaja sie artykuly jaki to CDR jest slaby i Cyberpunk to porazka. W sklepach sprzedawany za 5$.

A tymczasem Melvin Capital ponownie raportuje rekordowa strate, tym razem w okolicach 20% wartosci kapitalu. O Citadel i Point72 moze lepiej nie wspominac, warto rzucic okiem na r/superstonk.

Na r/cyberpunkgame dla odmiany dominuja glosy pozytywne jak dobrym produktem jest CP2077 w wersji 1.5. Choc, zeby byc uczciwym, za premiere z embargiem na recenzje z wersji konsolowej i sprzedaz kolekcjonerskich PS4, baty im sie nalezaly. Pojawia sie pytanie co dalej. O dodatku wciaz zadnych informacji nie ma. Jesli nie zostanie ogloszony wkrotce, raczej w tym roku sie nie pojawi. Dywidenda raczej jest wykluczona o czym swiadczyc ostatnie espi z podbiciem pozytkowania rezerw gotowki na papiery dluzne o wysokim ratingu do 80%.

Naprawde ciekawe jak w tym roku sie kurs spolki potoczy, szczegolnie biorac pod uwage fakt, ze profesjonalne fundusze dysponujace miliardowym kapitalem i dostepem do wszelkiej masci instrumentow, ktorych drobny inwestor nawet nie moze tknac, tak kiepsko sobie z prowadzeniem pozycji radza.
Edytowany: 8 kwietnia 2022 21:16

imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 9 kwietnia 2022 13:48:21 przy kursie: 170,88 zł
Cytat:
Zbliza sie termin raportu i znowu nagle pojawiaja sie artykuly jaki to CDR jest slaby i Cyberpunk to porazka. W sklepach sprzedawany za 5$.

A tymczasem Melvin Capital ponownie raportuje rekordowa strate, tym razem w okolicach 20% wartosci kapitalu. O Citadel i Point72 moze lepiej nie wspominac, warto rzucic okiem na r/superstonk.

Na r/cyberpunkgame dla odmiany dominuja glosy pozytywne jak dobrym produktem jest CP2077 w wersji 1.5. Choc, zeby byc uczciwym, za premiere z embargiem na recenzje z wersji konsolowej i sprzedaz kolekcjonerskich PS4, baty im sie nalezaly. Pojawia sie pytanie co dalej. O dodatku wciaz zadnych informacji nie ma. Jesli nie zostanie ogloszony wkrotce, raczej w tym roku sie nie pojawi. Dywidenda raczej jest wykluczona o czym swiadczyc ostatnie espi z podbiciem pozytkowania rezerw gotowki na papiery dluzne o wysokim ratingu do 80%.

Naprawde ciekawe jak w tym roku sie kurs spolki potoczy, szczegolnie biorac pod uwage fakt, ze profesjonalne fundusze dysponujace miliardowym kapitalem i dostepem do wszelkiej masci instrumentow, ktorych drobny inwestor nawet nie moze tknac, tak kiepsko sobie z prowadzeniem pozycji radza.



Z tym za 5$ to była jakaś chwilowa promocja nawet nie wiem czy ona naprawdę miała miejsce. Bo jak wchodzę na stonę Best Buy USA to jest w cenie 29$. A według ppe.pl promocja ta miała miejsce właśnie na sklepie usa Best Buy. Wchodziłem nawet w dniu ukazania się artykułu i nie widziałem takiej ceny

link do sklepu Best Buy


Edytowany: 9 kwietnia 2022 13:51

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




472 473 474 475 476

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,362 sek.

sxcailrj
veefcubm
kpkexyzv
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
epjwpqqv
jfndlhgr
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat