Bergman napisał(a):Polecam prześledzenie profilu Krzysztofa Kostowskiego na twiterze. Zaledwie 4 gry znajdują się na tej liście poniżej 12 miesięcy (i bodajże jedna gra ma szansę ukazać się w oknie 12 miesięcznym), a cała reszta tkwi tam najkrócej od ponad roku z tendencją, że raczej będzie tam się odbywało standardowe pompowanie wishlisty bo dokładnie taki marketing ma Playway od zawsze. Kłania się tutaj znane w ekonomii prawo Goodharta - "Gdy dowolny wskaźnik zaczyna być traktowany jako cel, przestaje być dobrym wskaźnikiem". I jak rozumiem jednym z "fundamentów" pod obecną kapitalizację STA jest dokładnie ta stara lista życzeń od Steam.
A co do porównywania The Invincible do Wiedźmina 3 ... to najwyraźniej marzenia zaczęły już bardzo niebezpiecznie zniekształcać obraz rzeczywistości.
Nie wiem po co wyciągasz argumenty które w sposób wątpliwy potwierdzają Twoje przemyślenia ... ?
Po co piszesz o okresach wiszenia na WL ?
Jakoś nie podałeś przykładów gier które pojawiają się tuż przed premierą.
Czy tak było z W3 ?
Nie bo sama premiera była przekładana 3 razy łącznie ok 6 miesięcy. Ile w takim razie W3 wisiał na WL ? Rozumiesz sens tej wypowiedzi ?
Jeśli się chce to można niemal każdą rzecz udowodnić ..... szczególnie jeśli wybiera się jeden z argumentów ignorując nie pasujące argumenty.
Każda spółka ma swoją strategię i jeśli się ona sprawdza to akcjonariusze przyklasną.
WL ma jakieś znaczenie marketingowe. Gdyby tak nie było to spółki pomijały by to medium i większość premier mogłoby odbywać się bez.
Jednak bez tego CDR nie sprzedał by tyle w przedsprzedaży i nie byłoby tyle zwrotów.
Szkoda, że wywołuje się temat bez większej znajomości tematu. FP też chyba już wisi z rok i może jeszcze powisieć z rok ..... i co z tego ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)