PARTNER SERWISU
flbgygqp
93 94 95 96 97

TECHMEX [TEX]

gezar
0
Wpisów: 2
Wysłane: 16 listopada 2009 16:36:28 przy kursie: 2,69 zł
po co teorie spiskowe?jakby chcial zanizyc to by wysypal z 30 tys akcji i zrobil padake bo opor i popyt jest smieszny.wlasnie jakis fund ma koniec wystawil 45 tys akcji.spadek 9% popyt zaden z rozmow wiec nic nie wynika zadna ciotka wujek menadzerek poinforomowany nie kupuje tyko grubi spuszczaja.zaczynam brac juz leki uspokajace.ta szulernia gorsza jest niz las vegas. na wigu 20 znow goldman wyprawia cuda. wycofuje kase bo ja jestem pokerzysta amator wsrod 2 szulerów ktorych dawno powinni juz pogonic. w basenie nie plywaja juz rybki mneijsze czasem wieksze, z odwiedzajacym z zadka basen rekinem. tu plywa 1 wieloryb ktory walnieciem ogona wyrzuca rybki na trawe zeby zdechly.czy w koncu zrobia wig 30 chociasz troszeczke by to sprailo ze jaks ryba odbila sie od sciany baseni i wpadla do wody a nie na trawnik .czy ten rudzielec w koncu to zrobi czy dalej bedzie siedzial w kieszeni wielorybicha?????????????????

discopolo
0
Wpisów: 1 035
Wysłane: 16 listopada 2009 17:08:27 przy kursie: 2,69 zł
Nieśmiało przypominam że powyżej 4.00 stanowczo odradzałem zakupy.
Niestety miałem rację.

Pinki
0
Wpisów: 252
Wysłane: 16 listopada 2009 17:19:47 przy kursie: 2,69 zł
discopolo napisał(a):
Nieśmiało przypominam że powyżej 4.00 stanowczo odradzałem zakupy.
Niestety miałem rację.

Nie tylko Ty, ja również się tylko przyglądam z ciekawości.

Można się mocno blackeye poobijać na takich spółkach, raz zarobisz 5% a jutro stracisz 15% , nie ma konkretnych dobrych wieści, pewności że spółka stanie na nogi to pozostaje zabawa jak w kasynie ( a nuż się UDA Pray ) ale to nie dla mnieThink
Edytowany: 22 listopada 2009 22:44

owner
6
Wpisów: 2 876
Wysłane: 16 listopada 2009 17:27:29 przy kursie: 2,69 zł
w czwartek ten sąd ostateczny? to w środe kupie za tysiaka, niech się dzieje wola nieba Angel
EEX

Taurus80
0
Wpisów: 2 936