PARTNER SERWISU
vlijtfso
74 75 76 77 78
hal80
PREMIUM
27
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-29
Wpisów: 95
Wysłane: 11 listopada 2023 09:45:48 przy kursie: 20,20 zł
krewa napisał(a):
hal80 napisał(a):
A wybraniec rady nadozrczej który deklarował w jednym z pierwszych postów że będzie chronił interesy inwestorów indywidualnych, wziąl i zniknął, wcześniej sprytnie schodząc pod próg.

Kogo masz na myśli?


Jeden z pierwszych postów na pierwszej stronie tego wątku:

Cytat:
Wysłane: 25 listopada 2019 11:47:40
Dzień dobry,

Pragnę serdecznie podziękować za zainteresowanie działalnością studia Starward Industries SA.

Po wielu latach obecności na forum, będę miał zaszczyt reprezentować interes akcjonariuszy indywidualnych w radzie nadzorczej tej spółki.
To zobowiązanie, które traktuję z największą powagą!

Bardzo jasno pragnę zaznaczyć tę zależność, rodzi bowiem ona potencjalny konflikt interesów.
Dlatego właśnie trwale powstrzymam się od jakiegokolwiek komentowania bieżącej wyceny spółki czy przebiegu oferty publicznej.

Zachęcam jednocześnie do zapoznania się z kompletnymi informacjami dostępnymi na stronie studia.
W klarowny i transparentny sposób przedstawiają plany i zamiary zespołu Starward Industries:
starwardindustries.com/inwesto...

Szczególnie warto zauważyć:
1. Unikalną struktura własności, w której zespól deweloperski posiada ponad 50% udziałów w Spółce,
2. Nieprzeciętne doświadczenie każdego z członków zespołu,
3. Doskonały materiał źródłowy by Stanisław Lem,
4. Manifest STARWARDA ;)

Cel postawiony sobie przez założycieli studia jest ambitny i trudny. Należy pamiętać, że ryzyko inwestycji w branży gamedev jest bardzo wysokie.

Inwestorskie pozdrowienia!

Kamil

Bergman
87
Dołączył: 2020-01-06
Wpisów: 202
Wysłane: 11 listopada 2023 11:40:00 przy kursie: 20,20 zł
aircanada15 napisał(a):
Natomiast wpomniane przez ciebie wyniki sprzedaży pudełek Spidermana 2, to chyba jakieś nieporozumienie. .


Na Amazon jest podane +60k kopii za ostatnie 30 dni więc wziąłem to jako bazę. Oficjalnie nie ma żadnych liczb sprzedaży pudełkowej, ale pewnie są wyższe. Natomiast już sama ta liczba wystarczyła na wykazanie absurdu oczekiwań, że tuż za horyzontem czai się kilkuset tysięczna armia pudełek The Invincible.

MarekPtrl
24
Dołączył: 2016-11-09
Wpisów: 68
Wysłane: 11 listopada 2023 11:58:45 przy kursie: 20,20 zł
Studio szacowało sprzedaż na 500-700 tysięcy. Ile sprzedało... pozostaje czekać na oficjalne dane.

Gdybym był na miejscu prezesa, który powinien wrzucić na klatę temat (bo nie uszukujmy się, robić za kilkanaście milionów grę na kilka godzin to każdy potrafi), to zastanawiałbym się teraz mocno jak ratować firmę i skąd na to brać pieniądze.

To prezes namaścił siebie leaderem projektu, nie ma co szukać odpowiedzialnych w innych strukturach. Chociaż, może warto zacząć do RN powoływać jednak osoby, które mają cokolwiek wspólnego z tworzeniem gier i byłyby w pewnym momencie w stanie powiedzieć "Stop".

Pytanie, czy w dzisiejszych czasach Starwardowi nie jest przypadkiem potrzebny lepszy leader, który potrafi "huknąć" i zarządzić kryzysem w odpowiedni sposób, nie bojąc się podejmowania decyzji niepopularnych.

Jedyny sensowny scenariusz jaki widzę, lecz biorąc pod uwagę sytuację finansową spółki najtrudniejszy do zrealizowania, to pójście w kierunku jaki obrali developerzy No Man's Sky. Sezonowe aktualizacje i rozbudowa gry darmowymi poprawkami i dodatkami, przerobienie jej na minecrafta bis, chyba tylko tak dałoby się tutaj napędzić sprzedaż. Jedyny problem, że to zupełnie innego typu produkcje...

Drugi scenariusz, to położyć uszy po sobie i liczyć na przeczekanie. Ale zdaje mi się, że Starward chciał się na główny parkiet przenosić. No to czekam na wycenę. Miał być drugi CDR a wyjdzie z tego zaraz SIMFABRIC ...


topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 11 listopada 2023 12:03:35 przy kursie: 20,20 zł
Z tymi rozwiązaniami jest jeden problem - brak finansowania. Nawet jak dadzą spółce te pożyczki, to bieżąca sprzedaż gry nie pozwoli na pokrycie kosztów funkcjonowania studia.

Bergman
87
Dołączył: 2020-01-06
Wpisów: 202
Wysłane: 11 listopada 2023 12:28:48 przy kursie: 20,20 zł
Mnie ciekawi jak władze spółki sobie dalej wyobrażają funkcjonowanie tej firmy. Po kosztach widać, że cenią się bardzo wysoko więc raczej obniżka pensji nie wchodzi w rachubę. Produkt jaki stworzyli nie ma przełożenia na komercjalizację. Firma jest nierentowna, musi brać pożyczki. Jaka jest więc perspektywa ? Przecież patrząc na oczekiwania pracowników to tam potrzebny jest wagon pieniędzy - ja myślę, że kwota 25+ mln lekko by dowieść kolejny produkt za pewnie jakieś 4-5 lat. Kto takie pieniądze wyłoży i po co ?

hal80
PREMIUM
27
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-29
Wpisów: 95
Wysłane: 11 listopada 2023 12:34:45 przy kursie: 20,20 zł
Bergman napisał(a):
Mnie ciekawi jak władze spółki sobie dalej wyobrażają funkcjonowanie tej firmy. Po kosztach widać, że cenią się bardzo wysoko więc raczej obniżka pensji nie wchodzi w rachubę. Produkt jaki stworzyli nie ma przełożenia na komercjalizację. Firma jest nierentowna, musi brać pożyczki. Jaka jest więc perspektywa ? Przecież patrząc na oczekiwania pracowników to tam potrzebny jest wagon pieniędzy - ja myślę, że kwota 25+ mln lekko by dowieść kolejny produkt za pewnie jakieś 4-5 lat. Kto takie pieniądze wyłoży i po co ?

W wywiadzie udzielonym 10 miesięcy temu przy negatywnym scenariuszu sprzedażowym zakladali że kolejny tytuł powstanie przy pomocy wydawcy, który już na wczesnym etapie udzieli finansowania. Tu fragment tego wywiadu:


Natomiast czasy się zmieniły, ostatnie premiery nie nastrają wydawców do sypania gotówką. Czy taki udział wydawcy ma szanse się zrealizować w dzisiejszych realiach?

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 11 listopada 2023 13:54:22 przy kursie: 20,20 zł
Ja bym poczekał na raport i czat, i tam zadał pytania o sprzedaż, zadowolenie z premiery i przyszłość spółki. O ile moderator takie pytania dopuści a zarząd będzie się chciał otwarcie wypowiedzieć.

myton
23
Dołączył: 2011-06-14
Wpisów: 139
Wysłane: 11 listopada 2023 14:43:38 przy kursie: 20,20 zł
Mnie też trochę zastanawia gdzie ten marketing o którym mówiła spółka !? zakładałem, że na weekend będzie jakaś szerokozakrojona akcja promocyjna... a tu chyba nic się nie dzieje... albo ja nie zauważam ... :(

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 11 listopada 2023 15:03:20 przy kursie: 20,20 zł
Przejrzałem na szybko wpisy za ostanie dni i wypada napisać jasno że za porażkę projektu napewno nie odpowiada ani Pan Kamil Klinowski ani Watchdog - Marcin Przasnyski, odpowiedzialnym za stan faktyczny jest w głowniej mierze Wydział Wydawnictwa spółki 11Bit który półtora roku temu odbierał poszczególne buildy i je akcepotował dokonując przelewu na konto Starward Industries bez jakichkolwiek zastrzeżen. Nie przeprowadził też zadnych badać marketinkowych i nie oszaczował potencjału sprzedaży gry która jest bardzo podobna do The Vanishing of Ethan Carter tyle że koszta produkcji wyniosły ok 22 mln PLN (suma wszystkich kwot pozyskanych z emisji oraz kwota bezpośredniej inwestycji 11Bit w produkcję) marketingu nie liczę.
Edytowany: 11 listopada 2023 15:04

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 11 listopada 2023 15:15:24 przy kursie: 20,20 zł
Koszt gry to 13 mln produkcja, 3 mln marketing. A co do wydawnictwa bitów, to oni odbierali projekt realizowany wg. założeń STA w zakładanej jakości. I ta jakość została dowieziona.

Zgadzam się natomiast, że zawiodło oszacowanie potencjału sprzedażowego gry.


Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 11 listopada 2023 16:47:56 przy kursie: 20,20 zł
GRAF78 napisał(a):
Przejrzałem na szybko wpisy za ostanie dni i wypada napisać jasno że za porażkę projektu napewno nie odpowiada ani Pan Kamil Klinowski ani Watchdog - Marcin Przasnyski, odpowiedzialnym za stan faktyczny jest w głowniej mierze Wydział Wydawnictwa spółki 11Bit który półtora roku temu odbierał poszczególne buildy i je akcepotował dokonując przelewu na konto Starward Industries bez jakichkolwiek zastrzeżen. Nie przeprowadził też zadnych badać marketinkowych i nie oszaczował potencjału sprzedaży gry….


Czyli za to, że tak cudowna i wielce doświadczona ekipa Starward zrobiła nudną grę, która się nie sprzedaje - odpowiada dział marketingu 11bit…kabaret…d'oh!

To gra starwarda a nie bitów.
Tak jak wcześniej tu tgolik napisał - marketing może sporo pomóc w sprzedaży ale cudów nie zdziała i braku contentu w grze nie zatuszuje.

Edytowany: 11 listopada 2023 16:48

rybeusz
23
Dołączył: 2011-09-15
Wpisów: 243
Wysłane: 11 listopada 2023 17:00:09 przy kursie: 20,20 zł
Zespół redakcyjny portalu jak trzeba to sam potrafi się dobrze obronić, ale zrzucanie winy w tym kierunku jest jakimś absurdem. Rozumiem frustrację i rozgoryczenie sytuacją na kursie, ale mimo wszystko wstydziłbym się coś takiego publicznie napisać - Panowie nauczcie się brać odpowiedzialność za swoje decyzje.

Nie tylko 11bits przeszacowało potencjał, to samo zrobiła sama tworząca grę spółka - która w dyskusjach podawała moim zdaniem kosmiczne założenia - ale też inwestorzy indywidualni, którzy zdawali się nie zwracać uwagi na żadne ryzyka i znaki ostrzegawcze.

Przekładają premierę? - no i fajnie, znaczy że będzie więcej materiału, to i pewnie krzykną wyższą cenę gry, inwestorzy powinni się cieszyć, więcej i szybciej zarobią ...

Przekroczono trzykrotnie koszty produkcji? - nie ma problemu, znaczy że właściciel mocno wierzy w sukces gry. No i start musi być na grubo. Go win or go home! ...

Biorą pożyczkę od wydawcy na poczet skończenia gry? - wspaniale, przecież co dwie głowy, to nie jedna ...

Umowa z wydawcą gwarantuje zarobek jednemu podmiotowi i jest mało atrakcyjna dla spółki? - doskonale, byle komu się nie sprzedali przecież, a przyjmując takie warunki w spółce muszą wiedzieć że oni też na siebie zarobią. Czyli sprzedaż pewnie będzie jeszcze wyższa, niż początkowo zakładano

Ten hurraoptymizm widać nawet po tym wątku, gdzie gorące głowy co chwila publikowały fantazyjne wizje sukcesu i podgrzewały atmosferę, jaki to rozwój wypadków nas nie czeka w niedalekiej przyszłości. Prawdę mówiąc, na wątku 11bits wyglądało to jeszcze gorzej, lukier aż kapał. Gdzie są Ci użytkownicy teraz i czemu zamilkli?

Ja tego potencjału sprzedażowego tu nie widziałem - pisałem to po opublikowaniu trailerów, pisałem kilka tygodni temu, choć jeśli mam być zupełnie szczery nie mam zupełnie satysfakcji, że trafnie oceniłem sytuację. Wolałbym się mylić. Pomysł na spółkę i projekt (projekty?) w środowisku Lemowskim mi się podobał, a jakość jak na spółkę debiutującą jest bardzo wysoka - a to obecnie rzadkość. Wydaje mi się, że tego typu gry idealnie nadają się do odsprzedaży na produkty bundlowe czy do platform subskrypcyjnych / abonamentowych (GamePass etc) - w tym sensie, projekt powinien się w końcu zwrócić, nie przyniesie po prostu inwestorom rewolucji na kursie. Większość już chyba zresztą uciekła szukając szansy na szybki (szybszy) gdzie indziej.

Chętnie bym poznał opinię Elemisa, który jeszcze kilka miesięcy temu był bardzo aktywny w udzielaniu informacji i wchodzeniem w interakcję z użytkownikami tego wątku. Ale tak bez złośliwości, po prostu chciałbym poznać jego zdanie jak teraz to widzi, z chłodną oceną sytuacji i możliwości na kolejne tygodnie i miesiące. Watchdoga w sumie też - wiem że już nie udziela się na portalu, ale zawsze bardzo ceniłem w jego wypowiedziach rzeczowość i wnikliwość spojrzenia na sytuację, brakuje mi trochę tego w dyskusjach na wątkach spółek.

Do spółki miałbym tylko jedno pytanie: Czy posiadając obecną wiedzę na temat tego, jaki potencjał i jakie przyjęcie ma tematyka Lemowska, zamierzają kontynuować ten kierunek - nawet w przypiętym wyżej filmie wspominają, że bazowo chcą rozwijać linię produktową The Invincible o kolejne pozycje. Trafiłem też na kilka wypowiedzi przedstawicieli spółki, gdzie wspominano o pomyśle ewentualnego crossowania środowiska Lemowskiego na inne kategorie gier, chciałbym wiedzieć na ile są one jeszcze aktualne w świetle obecnej sytuacji.

MarekPtrl
24
Dołączył: 2016-11-09
Wpisów: 68
Wysłane: 11 listopada 2023 17:19:37 przy kursie: 20,20 zł
rybeusz napisał(a):
Rozumiem frustrację i rozgoryczenie sytuacją na kursie, ale mimo wszystko wstydziłbym się coś takiego publicznie napisać - Panowie nauczcie się brać odpowiedzialność za swoje decyzje.


Otóż to.

Wiszę na kilku spółkach, w tym na CDR z gilem po pasa i gdybym obwiniał kogokolwiek oprócz Siebie, musiałbym przyznać że jestem mało inteligentną osobą. A tak, traktuję to ciągle jeszcze jako naukę i zabawę. Wartość akcji w portfelu się zmienia, ich ilość nie. Szklane kule wyszły z użycia.

MarekPtrl
24
Dołączył: 2016-11-09
Wpisów: 68
Wysłane: 11 listopada 2023 17:28:17 przy kursie: 20,20 zł
Frey napisał(a):
Tak jak wcześniej tu tgolik napisał - marketing może sporo pomóc w sprzedaży ale cudów nie zdziała i braku contentu w grze nie zatuszuje.


Oczywiście, ale ktoś kto wykonywał due dilligence projektu ze strony 11stki, oraz odbierał kolejne etapy produkcji, musiał chyba być świadomy skali projektu. 11stka ma przecież bogate doświadczenie w Q&A (TWOM/FP), w outsourcingu projektów (Crunching Koalas). Może doskonale wiedzieli w co wchodzą, bo oszacowali że wyjdą w najgorszym przypadku na zero. W dodatku pomogli kolegom z branży.

Nie zmienia to faktu, że chętnie zadam prezesowi kilka pytań na czacie.
Edytowany: 11 listopada 2023 17:29

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 11 listopada 2023 17:29:36 przy kursie: 20,20 zł
holek napisał(a):
Przemekn napisał(a):

11Bit odpalił przedsprzedaż tylko pudełek a sprzedaż cyfrowa wystartowała dopiero w dniu oficjalnego wydania, tutaj nie było żadnego dodatkowego wyboru poza chcesz kupić grę szybciej czy poczekać na oficjalną datę wydania.


To nieprawda... skąd taka informacja? Jestem właścicielem konsoli Xbox i w oficjalnym sklepie cyfrowym widziałem możliwość złożenia zamówienia na grę przed premierą. Gracze zainteresowani kupieniem The Invincible też mieli wybór "między szybko i tanio (wersja cyfrowa) a wolno i tradycjonalnie (pudełko)".


Sprzedaż pudełek przez Signature oficjalnie wystartowała 11 Września co zostało zakomunikowane na oficjalnym kanale twitter StarwardInd.
twitter.com/StarwardInd/status...
Na tym kanale nie zauważyłem aby Starward informował o tym że będzie prowadził przedsprzedaż cyfrową na konsole (również, nie zauważyłem takiej informacji na kanale 11Bit)

Czy możesz potwierdzić, że opcje sprzedaży na konsoli Xbox widziałeś w dniu 11 Września, oraz że możliwe było dodanie do koszyka i przejście do płatności.
Na konsolach pojawia się możliwość zakupu gry na kilka dni przed oficjalną premierą, nie jest to żadna "oficjalna" przedsprzedaż ale taki trik aby można pobrać zawartość przed datą premiery i zacząć grać od pierwszej sekundy po oficjalnej dacie wydania.

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 11 listopada 2023 18:02:59 przy kursie: 20,20 zł
MarekPtrl napisał(a):

Oczywiście, ale ktoś kto wykonywał due dilligence projektu ze strony 11stki, oraz odbierał kolejne etapy produkcji, musiał chyba być świadomy skali projektu. 11stka ma przecież bogate doświadczenie w Q&A (TWOM/FP), w outsourcingu projektów (Crunching Koalas). Może doskonale wiedzieli w co wchodzą, bo oszacowali że wyjdą w najgorszym przypadku na zero. W dodatku pomogli kolegom z branży.


To nie był outsorcing - jak w przypadku Crunching Koalas. To zupełnie inny układ. The Invincible to autorska gra STA, a nie bitów. Bity współfinansowały w pewnym zakresie produkcję i odpowiadały za marketing. Pytanie czy i jaki wpływ 11bit miało na ostateczny kształt gry. Pewnie jakiś miało - ale jaki - tego się raczej szybko nie dowiemy.
Niemniej jednak zwrócić trzeba uwagę na to, że główny ciężar finansowy tej gry ponosił STA i to pewnie STA w głównej mierze o kształcie gry decydował. Scenariusz powstał znacznie wcześniej niż w projekt weszło 11Bit. Jako, że nigdy nie miałem akcji STA, nie mam i nie zamierzam ich mieć - to ten projekt mnie interesował tylko o tyle, że 11Bit został jego wydawcą. Niemniej jednak jeśli jest tak jak pisze VOX - że ostateczna wersja gry została mocno okrojona z contentu w stosunku do zapowiedzi - to pewnie zadecydowały o tym względy finansowe - brak środków w kasie STA. Założę się też, że 11bit miało na ten cel wydawniczy również ograniczone i z góry założone środki. W ich ramach zrobiono pewnie ile się dało i więcej nie chciano na tę grę wydawać. Za to STA zabrakło już środków - a grę trzeba było wydać bo kasa pusta. Liczono, że jakoś pójdzie a wyszło jak wyszło (choć w długim terminie to wcale nie powinno być tragicznie - z tym, że czas na poczekanie ma tylko 11bit).
Po raz kolejny napiszę - gry to showbiznes. Tu można się wymądrzać i czynić założenia ale czy gra chwyci i jeśli tak - to jak mocno - to do końca nie będzie wiadomo. Ja właśnie za to lubię spółki growe - przeciętny, ogarnięty inwestor siedzący w grach i słuchający opinii graczy (bo gry się robi dla graczy a nie inwestorów) ma szansę przewidzenia czy będzie hit czy wtopa podobną a przynajmniej niewiele mniejszą niż profesjonalne podmioty analityczne z armią analityków.
Poza tym - jak w każdej formie iwestowania - istotne znaczenie ma horyzont czasowy.

holek
9
Dołączył: 2011-05-24
Wpisów: 6
Wysłane: 11 listopada 2023 19:32:26 przy kursie: 20,20 zł
Przemekn napisał(a):
Czy możesz potwierdzić, że opcje sprzedaży na konsoli Xbox widziałeś w dniu 11 Września, oraz że możliwe było dodanie do koszyka i przejście do płatności.
Na konsolach pojawia się możliwość zakupu gry na kilka dni przed oficjalną premierą, nie jest to żadna "oficjalna" przedsprzedaż ale taki trik aby można pobrać zawartość przed datą premiery i zacząć grać od pierwszej sekundy po oficjalnej dacie wydania.


Nie mogę potwierdzić, że opcje sprzedaży na konsoli Xbox widziałem w dniu 11 września oraz że możliwe było dodanie do koszyka i przejście do płatności.

Po prostu jeszcze przed premierą widziałem możliwość złożenia preorderów na The Invincible w sklepie Microsoft Store, w związku z czym byłem zdziwiony, gdy zobaczyłem tutaj twierdzenia, że nie było cyfrowych preorderów. Gra była pokazywana jako nadchodząca nowość i miała przy sobie wielki napis "preorder", który teraz z oczywistych względów został zdjęty i w sklepie jest już sama ikonka gry. Nie szykowałem się na udowadnianie czegokolwiek i nie robiłem żadnych zdjęć ani zrzutów ekranu. Osobiście kupiłem zwykłą wersję pudełkową gry.

MarekPtrl
24
Dołączył: 2016-11-09
Wpisów: 68
Wysłane: 11 listopada 2023 20:43:09 przy kursie: 20,20 zł
Frey napisał(a):
To nie był outsorcing - jak w przypadku Crunching Koalas. To zupełnie inny układ.


Mam tego świadomość, to nie była omyłka. Współpracowali z zewnętrznym zespołem (który co prawda siedział u nich wtedy na Brechta jeszcze) i odbierali etapami pracę, w tym przypadku port TWOM. Rozumiem, że wtedy kontrola była ściślejsza, bo produkt pochodził z ich studia. binky

myton
23
Dołączył: 2011-06-14
Wpisów: 139
Wysłane: 12 listopada 2023 10:27:05 przy kursie: 20,20 zł
Panie i Panowie.
czytając Wasze wypowiedzi na forum (które bardzo lubię i szanuję) mam takie niedzielne przemyślenia. Chętnie się z Wami paroma podzielę :

1.Wydaje się , że STI zrobiło dobrą grę - 91 % pozytywnych komentarzy - to już ktoś napisał , nie jest to wcale takie proste . nie tworzę gier ale się z tym zgadzam. Nudna, nie nudna - kwestia gustu , jeden lubi strzelanki, drugi strategiczne . Statystyki nie kłamią - 91% kupujących dobrze ocenia grę :):)
Gra się nie sprzedaje jakoś super ale się sprzedaje i ma dobre komentarze. Dla mnie to wciąż spory potencjał sprzedażowy i może długi ogon sprzedażowy.

2. Może 11Bit tak właśnie ocenił tę grę ? Będzie dobrze zrobiona ,bedzie miała długi ogon i bedzie pasować do naszego portfolio. Jest szansa , że chwyci i bedzie się świetnie sprzedawać. wchodzimy w to! podjeli to ryzyko biznesowe. Jako przedsiębiorca ich rozumiem a na ocenę tego kroku, wg mnie , trochę za wcześnie. Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.:) Może trochę przepłacili ale efekt biznesowy przedsięwzięcia można ocenić po zakończonym projekcie. Na samym początku projektu tylko wielki sukces albo wielka klapa pozwalają jednoznacznie wystawić ocenę ... :)

3. Wydaje się , że na marketing brakuje kasy w sejfie STI . Trochę liczyłem na jakąś akcję w weekend , skok sprzedaży , dużo większy pik , banery, promocje itd, itp .. nie bylo chyba kasy... Może za chwilę kasa się pojawi ze sprzedaży i jakiś marketing ruszy . Bo na razie ja tego szeroko zakrojonego marketinku nie widzę . Mam nadzieję, że pomysł na ten marketing mają tylko brakuje im kasy. Wydaje się , że 11B już wiecej nie dołoży ale tego też nie można wykluczyć ..we wil see :)

4. Oceny piłkarzom, siatkarzom wystawiane są po meczu . Jak już się mecz obejrzało i zna się wynik . Tutaj mecz trwa :) Jako inwestorzy chcielibyśmy żeby przez tygodnie gra nie schodziła z top 3 (moredatorzy nie zdązyliby usuwać komentarzy pieśni pochwalnych i zachytów ) :) a jest trochę inaczej . Poczekajmy na konferencję prasową trenera to się czegoś dowiemy . Może nie jest aż tak źle jak tu wszyscy piszemy?

Dobrej niedzieli Wam życzę :)

Edytowany: 12 listopada 2023 10:33

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 12 listopada 2023 12:19:54 przy kursie: 20,20 zł
myton napisał(a):
1.Wydaje się , że STI zrobiło dobrą grę - 91 % pozytywnych komentarzy - to już ktoś napisał , nie jest to wcale takie proste . nie tworzę gier ale się z tym zgadzam. Nudna, nie nudna - kwestia gustu , jeden lubi strzelanki, drugi strategiczne . Statystyki nie kłamią - 91% kupujących dobrze ocenia grę :):)


ocena gry nie jest do konca reprezentatywna bo zrobiliśmy gre dla Fanow Lema.
Oni są wdzięczni bardzo za pierwsza gre w uniwersum i daja pozytywy na zachete.
Jakas czesc komentarzy pochodzi tez od akcjonariuszy, i nie sa to negatywy.
Realna ocena w moim odczuciu to ok 80%. Co jest niezła ocena bo wyzej niz w recenzjach krytykow.

myton napisał(a):
4. Oceny piłkarzom, siatkarzom wystawiane są po meczu . Jak już się mecz obejrzało i zna się wynik . Tutaj mecz trwa :) Jako inwestorzy chcielibyśmy żeby przez tygodnie gra nie schodziła z top 3 (moredatorzy nie zdązyliby usuwać komentarzy pieśni pochwalnych i zachytów ) :) a jest trochę inaczej . Poczekajmy na konferencję prasową trenera to się czegoś dowiemy . Może nie jest aż tak źle jak tu wszyscy piszemy?


To prawda ale w weekend przegraliśmy kolejnego seta. Marketing lezy i kwiczy, a przypominam ze zgodnie z umowa wydawnicza jest w gestii 11BIT.

- gra osuwa sie na top sellers steam, systematycznie
- na konsolach slabo, w dniu premiery nie bylo jej nawet widac w ps store (brak reklamy?)
- bundle z frostpunkiem 1 w żart-cenie 240zl
- jedyne co widze to gameplay od randomowych youtuberow... dobre kilkadziesiat kluczy na steam? gdzie reklamy, gdzie promocja?

P.S
Mam nadzieje ze 11BIT da pieniadze firmie na dalszy rozwoj. Bo bez tego cienko bedzie.
Edytowany: 12 listopada 2023 12:28

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE STARWARD



74 75 76 77 78

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,460 sek.

atxiulrh
meglqcgs
hbsokoue
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
zlocvopx
gruclbag
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat