PARTNER SERWISU
xhnizjrd
75 76 77 78 79
Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 12 listopada 2023 13:24:44 przy kursie: 20,20 zł
holek napisał(a):


Nie mogę potwierdzić, że opcje sprzedaży na konsoli Xbox widziałem w dniu 11 września oraz że możliwe było dodanie do koszyka i przejście do płatności.

Po prostu jeszcze przed premierą widziałem możliwość złożenia preorderów na The Invincible w sklepie Microsoft Store, w związku z czym byłem zdziwiony, gdy zobaczyłem tutaj twierdzenia, że nie było cyfrowych preorderów. Gra była pokazywana jako nadchodząca nowość i miała przy sobie wielki napis "preorder", który teraz z oczywistych względów został zdjęty i w sklepie jest już sama ikonka gry. Nie szykowałem się na udowadnianie czegokolwiek i nie robiłem żadnych zdjęć ani zrzutów ekranu. Osobiście kupiłem zwykłą wersję pudełkową gry.


Patrząc na oficjalne komunikaty od 11Bit i Starward wygląda na to że Sony i Microsoft mogli mieć pewną dowolność w decyzji kiedy pokażą dany tytuł u siebie w sklepie oraz kiedy mogą wystartować jego przedsprzedaż. Jednak nie była to oficjalna przedsprzedaż prowadzona przez 11Bit, o której zostali poinformowania wszyscy gracze przez oficjalne kanały komunikacyjne 11Bit i Starward.

Banery na stronie głównej są aktywowane przez algorytmy, które bazują na kwotach sprzedaży. Invincible napewno miał baner jako "popularne nowości" oraz przez pewien czas jako "bestsellery". Toglik wspominal też o banerze na stronie głównej w polecanych.

Wydaje mi się, że sprzedaż 8k kopi w ciągu jednego dnia była dużo za mała aby aktywować to co jest aktywowane jedynie przez najlepsze wolumeny sprzedażowe danego dnia, a konkurencja w dniu premiery Invincible była ogromna.

Jeżeli sprzedało się tak mało to jakim cudem były banery na głównej??

Nie wiem na jakich zasadach steam sprzedaje klucze wydawcą gier do np. pudełek oraz kiedy następuje rozliczenie między steam'em a wydawcą.
Przy założeniu, że 11Bit zakupiło 150k kluczy na potrzeby przedsprzedaży pudełkowej oraz że była możliwość ustawienia rozliczenia tej transakcji w dniu premiery 6 listopada, to mógłby to już być wystarczający wolumen to tego aby aktywować wspomniane wyżej 3 banery na steam'ie.

Ponad to tego typu pudełkowa przedsprzedaż na PC dawała by możliwość 11Bit upchania całej sprzedaży premierowej i pokazania jej na steam'ie jako jednodniowej przez co łatwiej będzie uzyskiwać wolumeny które aktywują banery na steam'ie. Jednym słowem pudełkowa przedsprzedaż zwiększała by szanse na aktywacje banerów steam'a niż w sama sprzedaż cyfrowa.

Albo eksperyment 11Bit się udał albo mają tam w marketingu gościa pokroju Alberta Einsteina.

Jeśli założenia, że cała sprzedaż premierowa poszła przez Signature oraz że sprzedaż na XBOX i PS5 była taka sama jak na PC są prawdziwe to właśnie obserwujemy paradoks kiedy Starward miał premierę porównywalną do premiery TWOM a jego wycena została sprowadzona do stanu bankrutującej firmy bez perspektyw.



Edytowany: 12 listopada 2023 13:27

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 12 listopada 2023 13:28:29 przy kursie: 20,20 zł
Przemekn napisał(a):
Jeśli założenia, że cała sprzedaż premierowa poszła przez Signature


Bajki. zapominasz ze peak graczy malutki. Jak to wyjasnisz?
Gdyby gra sie swietnie sprzedawala to w weekend na pewno wiecej osob by gralo... Mamy niedzielne popoludnie i 577 graczy.

Ja oczekiwalem peak ok 5000 w weekend przed premiera gry. a teraz bez zludzen

Przemekn napisał(a):
11Bit się udał albo mają tam w marketingu gościa pokroju Alberta Einsteina.


I jeszcze Marie Sklodowska-Curie
Edytowany: 12 listopada 2023 13:38

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 12 listopada 2023 14:39:13 przy kursie: 20,20 zł
Na samym Steamie jest już 729 recenzji co daje sprzedaż około 40.000 kopii zakładając standardowy mnożnik 55. Nie jest to zła sprzedaż jak na 6 dni a do tego doliczyć trzeba sprzedaż na konsolach


topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 12 listopada 2023 14:50:18 przy kursie: 20,20 zł
Dlatego warto w środę spytać na czacie o sprzedaż.

hal80
PREMIUM
27
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-29
Wpisów: 95
Wysłane: 12 listopada 2023 15:11:37 przy kursie: 20,20 zł
topfacet napisał(a):
Dlatego warto w środę spytać na czacie o sprzedaż.

Otrzymasz odpowiedz jak zwykle ze szczegółowych danych nie podają, przygladają się wynikom, albo ze są zadowoleni z wyników premiery, która odbyła się w poniedziałek zamiast w piątek.
Ja zapytam o to, dlaczego całkowicie zregygnowano z jakichkolwiek elementów survivalu, po co nam wskaźniki poziomu tlenu i promieniowania skoro są praktycznie nie używane i dlaczego kulminacyjna scena z cyklopem ( tu wygladającym jak pieczarka) jest tak mało widowiskowa w grze fabularnej.

Niewątpliwie popełniono wiele błędów, których można było uniknać. Wystarczyło zadawać pytania graczom i słuchać uwag, analizować je.
Tu niestety elegancko odbierano poszczególne etapy rozwoju, nie zastanawiając się co jest w środku. Mogło być dużo lepiej. Zapowiadana Azja zupełnie się tytułem nie interesuje, a w USA zbudowano za małą znajomosć uniwersum i Lema żeby sprzedaż była znacząca. To jeszcze można naprawić.

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 12 listopada 2023 16:44:53 przy kursie: 20,20 zł
GRAF78 napisał(a):
Na samym Steamie jest już 729 recenzji co daje sprzedaż około 40.000 kopii zakładając standardowy mnożnik 55. Nie jest to zła sprzedaż jak na 6 dni a do tego doliczyć trzeba sprzedaż na konsolach


Obecnie 740 z czego 612 steam 128 pozostałe. Dobry pomysł aby obserwować jak się będzie zmieniała ilość recenzji z odniesieniem do źródła zakupu.
Ciekawe jak to się będzie kształtowało jutro o 17-18.

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 12 listopada 2023 16:59:50 przy kursie: 20,20 zł
Vox napisał(a):


Bajki. zapominasz ze peak graczy malutki. Jak to wyjasnisz?
Gdyby gra sie swietnie sprzedawala to w weekend na pewno wiecej osob by gralo... Mamy niedzielne popoludnie i 577 graczy.

Ja oczekiwalem peak ok 5000 w weekend przed premiera gry. a teraz bez zludzen



Przeczytaj moje wszystkie wypowiedzi jeszcze raz. Znajdziesz moje założenia co będziemy obserwować na steam'ie oraz od kiedy oczekuję, że coś się ruszy i dlaczego akurat tego a nie innego dnia.

Dodam nawet, że moje szacowanie na temat możliwości pojawienia się graczy polskich którzy kupili pudełka nie było właściwe bo zapomniałem, że 11 listopada jest świętem i prawie cały transport ciężarowy jest zawieszony. W związku z czym moja paczka nie trafiła jeszcze do miasta docelowego. Pojawi się dopiero jutro, czyli we wtorek po południu będę mógł zagrać (przy założeniu że celnicy nie położą łapy na przesyłce).

Ciężko oczekiwać od gracza który kupił pudełko aby zalogował się na steam'ie i grał jak jego paczka z grą leży 300km od jego miejscowości w placówce pocztowej.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 12 listopada 2023 17:08:01 przy kursie: 20,20 zł
Moim zdaniem to brniesz w ten temat zupełnie bez sensu, bo sprzedaż pudełkowa to margines sprzedaży online, co już koledzy wyżej opisali.

rubik
56
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 738
Wysłane: 12 listopada 2023 17:33:01 przy kursie: 20,20 zł

Porażka inwestycyjna przede wszystkim powinna uczyć. Przyczyn należy szukać w sobie - z jakiego powodu kupiłem akcje STA, na co liczyłem i gdzie popełniłem błąd. Producent zawsze będzie tworzył "story" by jak najdrożej sprzedać swój projekt - to standard.

Zatem "chłopaki nie płaczą" i życzę sukcesu przy analizie i zakupie kolejnej spółki - co roku jakaś spółka gamedev notuje spektakularne wzrosty! Powodzenia!

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 12 listopada 2023 19:37:58 przy kursie: 20,20 zł
Przemekn napisał(a):
Nie wiem na jakich zasadach steam sprzedaje klucze wydawcą gier do np. pudełek oraz kiedy następuje rozliczenie między steam'em a wydawcą.
Przy założeniu, że 11Bit zakupiło 150k kluczy na potrzeby przedsprzedaży pudełkowej oraz że była możliwość ustawienia rozliczenia tej transakcji w dniu premiery 6 listopada, to mógłby to już być wystarczający wolumen to tego aby aktywować wspomniane wyżej 3 banery na steam'ie.

Ponad to tego typu pudełkowa przedsprzedaż na PC dawała by możliwość 11Bit upchania całej sprzedaży premierowej i pokazania jej na steam'ie jako jednodniowej przez co łatwiej będzie uzyskiwać wolumeny które aktywują banery na steam'ie. Jednym słowem pudełkowa przedsprzedaż zwiększała by szanse na aktywacje banerów steam'a niż w sama sprzedaż cyfrowa.

Albo eksperyment 11Bit się udał albo mają tam w marketingu gościa pokroju Alberta Einsteina.

Jeśli założenia, że cała sprzedaż premierowa poszła przez Signature oraz że sprzedaż na XBOX i PS5 była taka sama jak na PC są prawdziwe to właśnie obserwujemy paradoks kiedy Starward miał premierę porównywalną do premiery TWOM a jego wycena została sprowadzona do stanu bankrutującej firmy bez perspektyw.


Wystarczy już tych bzdur. Algorytmy Steam bazują na sprzedaży generowanej przez ich sklep, a nie pudełkach dostarczanych do domostw przez kurierów.
Nawet w marketingu garnków za 10 tys. zł dla seniorów, doszukamy się większych pokładów logiki niż w tego typu postach jak twoje.


Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 12 listopada 2023 19:54:09 przy kursie: 20,20 zł
aircanada15 napisał(a):

Wystarczy już tych bzdur. Algorytmy Steam bazują na sprzedaży generowanej przez ich sklep, a nie pudełkach dostarczanych do domostw przez kurierów.
Nawet w marketingu garnków za 10 tys. zł dla seniorów, doszukamy się większych pokładów logiki niż w tego typu postach jak twoje.

Przemekn napisał(a):
11Bit się udał albo mają tam w marketingu gościa pokroju Alberta Einsteina.


Ciekawe jak sprzeda kolejne gry pan Albert E. z 11BIT. Widze same hity z satelity!
Edytowany: 12 listopada 2023 19:56

rubik
56
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 738
Wysłane: 12 listopada 2023 20:14:24 przy kursie: 20,20 zł
Jeśli ktoś jest/zamierza pozostać akcjonariuszem STA powinien odpowiedzieć sobie na następujące pytania:
1. jakie są kwartalne koszty funkcjonowania spółki
2. jakie są/będą w perspektywie kilku kwartałów przychody że sprzedaży The Invincible (kiedy zostaną pokryte koszty wydawcy?)
3. ile czasu potrzebuje STA by przygotować kolejną grę
4. czy drugi raz uda się sprzedać "story" o doświadczeniu w produkcji gier i super fabule itd by pozyskać kasę od inwestorów
5. skąd spółka pozyska środki na kolejną produkcję
6. jaką kapitalizację mają spółki gamedev w podobnej do STA sytuacji

Wszystko o sukcesie gry mówią te dane:
steamdb.info/app/731040/charts...

Twierdzenie, że pudełka to Wunderwaffe STA wskazują na poważne "odklejenie"

Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 12 listopada 2023 23:47:26 przy kursie: 20,20 zł
rybeusz napisał(a):


Chętnie bym poznał opinię Elemisa, który jeszcze kilka miesięcy temu był bardzo aktywny w udzielaniu informacji i wchodzeniem w interakcję z użytkownikami tego wątku. Ale tak bez złośliwości, po prostu chciałbym poznać jego zdanie jak teraz to widzi, z chłodną oceną sytuacji i możliwości na kolejne tygodnie i miesiące. Watchdoga w sumie też - wiem że już nie udziela się na portalu, ale zawsze bardzo ceniłem w jego wypowiedziach rzeczowość i wnikliwość spojrzenia na sytuację, brakuje mi trochę tego w dyskusjach na wątkach spółek.



Cześć @rybeusz

Z tą "dużą aktywnością" sprzed "kilku miesięcy" bym nie przesadzał. W całym 2023 napisałem na tym wątku 2 wpisy. W obu przypadkach na prośby osób z akcjonariatu i przedstawiały one suchą faktografie.

W 2022 miałem krótki okres gdy starałem się rozwiać pewne wątpliwości wokół PM. Jednak moja duża aktywność forumowa ustała de facto w czerwcu 2021

Oczywiście. Był jednak czas, w którym byłem tu bardzo aktywny i wchodziłem w częste interakcje. Co zawsze jednak podkreślałem: pisałem tylko i wyłącznie w swoim imieniu.


Nie jest też tak, że zupełnie zniknąłem. Każdy kogo moje zdanie interesuje, a nie przytacza mój nick tylko po to, żeby dać upust emocjom, bezproblemowo wie gdzie mnie znaleźć.

Po rezygnacji z RN, przez kilka dni z rzędu spotykałem się z akcjonariuszami, którzy wyrażali taką chęć, de facto przemieżając Polskę wzdłuż i wszerz. Pojawiłem się także osobiście na kolejnym WZA w Krakowie, gdzie każdy mógł ze mną porozmawiać. Zarejestrowałem się na nim niezmienioną wielkością pakietu.

Od tamtego czasu nie posiadam żadnych informacji niejawnych, których nie znałem w momencie rezygnacji. Po odczekaniu kolejnych paru tygodni - stałem się zupełnie zwyczajnym akcjonariuszem, który jak każdy na podstawie dostępnych mu przesłanek dokonywał decyzji co do posiadania lub nie posiadania akcji w portfelu.

Tyle tytułem wstępu.


Co do mojej oceny aktualnej sytuacji o którą pytasz. To co w zasadzie dla mnie jest pewne to:

1.
Wysokie noty samej gry, które jasno wskazują, że team posiada jakość i kompetencje by coś ponadprzeciętnego stworzyć. Zgadzam się, że być może z czasem one zmaleją, kiedy przestaną je wystawiać jedynie "fanatycy". Nie mniej jednak około 600 recek to już miarodajna liczba. Nie będzie to IMHO duże wahnięcie. No i osobiście uważam, że zdecydowanie fajniej by było, gdyby te recki były w okolicach 84-85%, ale było ich zdecydowanie więcej. Zatem należy mocno pracować nad tym, by gra dotarła do szerokiego grona odbiorców - nawet kosztem obniżonych not.

2.
Komercyjna porażka debiutu projektu. Oczywiście w odniesieniu do oczekiwań. To co teraz ważne, to skala tej porażki. Czy jest bardzo źle, czy tylko źle? Tutaj dla mnie najważniejszą referencją, którą sam bym się posiłkował jest sprzedaż gry "The Talos Principle 2"

https://gamalytic.com/game/835960

7 ostatnich dni sprzedażowych. Podobne miejsca. Nieco wyższa cena linkowanego tytułu. No i ten portal zaniża raczej wartości sprzedażowe na początku sprzedaży tytułu. W przypadku "The Invincible" faktycznie może być mowa o trochę wyższej sprzedaży pudełkowej. Do tego inne kanały sprzedaży cyfrowej PC skłaniają by szacować sprzedaż na 30k Do tego dochodzą konsole. Które także pomimo rozczarowującej sprzedaży mogą kilka- małe kilkanaście tysięcy dorzucić.

Mój strzał jest jednak tak dobry jak każdy inny. Jakieś wartości mogą pojawić się w raporcie kwartalnym. Jeśli tak sie nie stanie - oczywiście należy bezpośrednie pytanie o to kierować do Zarządu w trakcie zapowiedzianego czatu. A jeśli odpowiedź nie padnie - to choć jestem przeciwnikiem co do zasady przerzucania się odpowiedzialnością - to pytałbym o to, czy spółka sama zdecydowała się takich wartości nie podawać - czy ma bezwzględny zakaz od wydawcy.


3
Relatywnie niewielka ilość "game-playa" w grze. Skoro przedstawiciele spółki wielokrotnie mówili, że zdają sobie sprawę z ryzyka wiążącego się z tego typu rozgrywką. Posiadali oni feedback od graczy z 2 dem, osób oceniających poszczególne buildy, a nawet części akcjonariuszy. Dlaczego nie udało się zaimplementować więcej mechanik? Gdzie leży tego przyczyna?


Co do przyszłości o której piszesz @rybeusz

- Tygodnie: Emocje, emocje i jeszcze raz emocje. Raj dla spekulantów. Niejeden stan przedzawałowy dla inwestorów. Czy ze smutku, czy ze szczęścia? Nie wiem. Nie odpowiem.

- Miesiące: To zeleży od bardzo wielu zmiennych, których aktualnie ja nie znam. Z których najważniejszymi są:

Ile sprzedało się do tej pory kopii Invincible - bo jednak znajomość tej wartości mocno pomoże szacować trajektorie dalszej sprzedaży
Nad jakim nowym projektem planuje pracować teraz Spółka. Konkrety. Kosztorys. Terminy. Potencjał sprzedażowy.
W jaki sposób Spółka planuje budżet na najbliższe miesiące / lata. I w jaki sposób zamierza zdobyć środki na jego realizacje


hal80
PREMIUM
27
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-29
Wpisów: 95
Wysłane: 13 listopada 2023 13:27:39 przy kursie: 18,25 zł
Przykre jest to, że inwestorzy i osoby zainteresowane spółką jak i grą zgłaszaly swoje zastrzeżenia i obawy.
Wychodzi na to że zostały zignrowane.
Ja nie wiem gdzie są te mechaniki o których opowiada spółka podczas czatu który odbył się prawie rok temu:
www.stockwatch.pl/czat-inwesto...

Gość: Szanowni Panowie, owszem to prawda że demo zostało przyjęte dobrze, natomiast nie zgodzę się, że przez wszystkie portale zostały ocenione pozytywnie. Jednak zdarzały się opinie, w których wskazywano na dużą linearność rozgrywki, brak wyzwań, czyli niski poziom trudności i w konsekwencji nudę. Czy możecie uchylić rąbka tajemnicy, czy gra w dalszych jej etapach zaspokoi oczekiwania tych - dziś nie do końca zadowolonych - graczy?
Zarząd Starward Industries: Nasza gra skierowana jest do konkretnych grup odbiorców i nie zadowoli wszystkich graczy. Jednocześnie pragniemy poinformować, że przedstawione publicznie grywalne demo nie reprezentuje w pełni całej gry.

Pojawiają się obawy inwestorów, że Invincible będzie symulatorem chodzenia, a więc grę będzie można obejrzeć na YouTube jak film w całości bez kupowania włąsnego egzemplarza. Co o tym sądzicie? Czy możemy liczyć na unikalne mechaniki?
Zarząd Starward Industries: Mechaniki w The Invincible zmieniają się w zależności od aktualnie rozgrywanego poziomu. Nasza gra jest znacznie bardziej rozbudowana aniżeli symulatory chodzenia. Firewatch, Alien Isolation, What Remains of Edith Finch czy niedawny Route 96, nie mogą narzekać na brak odbiorców :) Gry to w dalszym ciągu medium interaktywne, samo obejrzenie gry nie da tego samego co jej przejście.


Teraz każdy może sobie zweryfikować co opowiadano, a co zostało dowiezione. I jaki jest rezultat.


del-24062024
902
Dołączył: 2023-03-22
Wpisów: 677
Wysłane: 13 listopada 2023 13:39:34 przy kursie: 18,25 zł
GRAF78 napisał(a):
Na samym Steamie jest już 729 recenzji co daje sprzedaż około 40.000 kopii zakładając standardowy mnożnik 55. Nie jest to zła sprzedaż jak na 6 dni a do tego doliczyć trzeba sprzedaż na konsolach


Ależeś mnie rozbawił, 40tyś sprzedaych kopii a w gierkę gra średnio 400 osób :)) obecnie 200

Bergman
87
Dołączył: 2020-01-06
Wpisów: 202
Wysłane: 13 listopada 2023 14:47:35 przy kursie: 18,25 zł
W ogóle te recenzje gry na Steam są tak samo wiarygodne jak i ich wishlista. W 8 dni (!!!) zrobili 80% recenzji najnowszego Layers of Fear (premiera 5 miesięcy temu) oraz 53% recenzji Occupy Mars (premiera 6 miesięcy temu). Natomiast sprzedaż na Steam jest bardzo podobna do Layers of Fear i słabsza aniżeli Occupy Mars. W recenzjach Xboxa podobne cuda się dzieją. W żadnym wypadku wysoka wishlista jak i rosnąca liczba pozytwnych recenzji nie przekłada się ani na rosnącą sprzedaż ani na liczbę grających graczy, a wręcz przeciwnie (na konsolach o wiele słabiej aniżeli Layers of Fear). Skąd więc ta nawała pozytywnych recenzji ?

W komunikacie spółka się chwaliła tysiącem influencerów. Ja tych "tysięcy influencerów" jakoś nie widziałem ani na Twitch ani na Youtube. Natomiast mam swoją teorię gdzie można ich dojrzeć ...
Edytowany: 13 listopada 2023 14:49

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 13 listopada 2023 15:36:13 przy kursie: 18,25 zł
Bergman napisał(a):

W komunikacie spółka się chwaliła tysiącem influencerów. Ja tych "tysięcy influencerów" jakoś nie widziałem ani na Twitch ani na Youtube. Natomiast mam swoją teorię gdzie można ich dojrzeć ...


tysiace influencerow to randomowi youtuberzy, czesto invincible to ich pierwszy film na youtubie.
tak wyglada profesjonaly marketing firmy 11BIT salute
ciekawe jak sobie poradza kolejne tytuly wydawnictwa przy takiej degrengoladzie

Bergman napisał(a):
a wręcz przeciwnie (na konsolach o wiele słabiej aniżeli Layers of Fear). Skąd więc ta nawała pozytywnych recenzji ?


wspolczynnik recenzji na kopie prawde nam powie. jak zamiast 60 bedzie 20 to sie wiele wyjasni.
czekamy na raport sprzedazy, pierwotnie mial byc po 72h
Edytowany: 13 listopada 2023 15:39

Exar
11
Dołączył: 2010-09-13
Wpisów: 336
Wysłane: 13 listopada 2023 19:14:49 przy kursie: 18,25 zł
kamilcia napisał(a):


Seria, dataWZA, ilosc, cena nom, cena emisyjna
A - założycielska 2018-09-10 800 000 0,13 0,13
B - subskrypcja prywatna 2018-11-16 390 000 0,13 0,13
C - subskrypcja prywatna 2018-11-16 244 509 0,13 3,95
F - subskrypcja prywatna 2018-11-26 48 000 0,13 0,13
D - subskrypcja prywatna 2019-02-11 110 275 0,13 8,91
G - subskrypcja prywatna 2019-05-27 114 711 0,13 23,50
H - subskrypcja publiczna 2019-11-12 73 005 0,13 41,00
I - kapitał docelowy 2021-02-19 27 995 0,13 97,00
J - subskrypcja prywatna 2022-07-13 75 000 0,13 79,00

Niektórzy mają calkiem dobrą cenę.

E jeszcze byla po 20


EDIT: Które z ww. serii są objęte obecnie lock-upami? Uprzejme pytanie do stałych bywalców oczywiście, którzy takie drobiazgi recytują w środku nocy. Z góry dziekuję. :)
Edytowany: 13 listopada 2023 19:31

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 13 listopada 2023 22:43:16 przy kursie: 18,25 zł
Aticzek napisał(a):
GRAF78 napisał(a):
Na samym Steamie jest już 729 recenzji co daje sprzedaż około 40.000 kopii zakładając standardowy mnożnik 55. Nie jest to zła sprzedaż jak na 6 dni a do tego doliczyć trzeba sprzedaż na konsolach


Ależeś mnie rozbawił, 40tyś sprzedaych kopii a w gierkę gra średnio 400 osób :)) obecnie 200


jutro raport może pewnie podadzą przybliżone ilości, mnożnik zależy od typu gry, dlatego dobierz odpowiedni do swoich potrzeb

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 13 listopada 2023 23:47:58 przy kursie: 18,25 zł
Cytat:
As Carless explained, Steam users are much more willing to leave reviews for niche games (small developers ask their friends to support their title, players want to recommend it to others, etc.).



kliknij, aby powiększyć


Dlatego trzeba czekac na dane sprzedazowe... nie znamy wspolczynnika a rozrzut jest duzy.

P.S
znalazlem fajna grafike do ksiazki Lema pt. "Fiasko"


kliknij, aby powiększyć


Ale chyba nie jest to dobry tytul na kolejna gre studia... w uniwersum Lema.
Moze Solaris? tam w sumie jest romans.
Edytowany: 14 listopada 2023 00:00

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE STARWARD



75 76 77 78 79

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,180 sek.

xlrkrdlc
vpfeuefb
dhcznnms
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
mxvzhjrc
isheyqxx
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat