Nie ściemniaj.
Zaawansowanie to co innego niż koncepcja.
Szkoda, że toczone są dyskusje o produkcji bez znajomości działalności w branży.
Zaawansowanie to jakaś faza produkcji.
Chcesz powiedzieć, że nad prototypem pracowało rok temu 350 osób ?
Wyraźnie przyznał, że za pół roku chcą aby tam pracowało ok 400 osób .... czyli teraz pracuje wyraźnie mniej a 350 to nie jest wyraźnie mniej.
Szkoda tej dyskusji. Widać nie umiesz przyznać się do pomyłki - Twój problem.
Koncepcja gry zajmuje bardzo dużo czasu aż jej wystarczająco dobra czasem trwa nawet ponad 2 lata i wiel z nich ląduje w koszu. Przykładowo w 11bit koncepcja P8 lądowała w koszu 3 lub 4 razy stąd tak długi cykl tworzenia.
Sugestia w wypowiedzi Badowskiego o możliwej premierze w 2026 abstrakcyjna. Produkcja 2 lata moim zdaniem za mało minimum 3 lata a gdzie testowanie i usuwanie bugów .. ?
Oby nie było premiery typu Cyberpunk. Dopracujcie grę na premierę ....
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)