PARTNER SERWISU
srmnvins
592 593 594 595 596
chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 30 sierpnia 2024 09:46:12 przy kursie: 183,10 zł
Wypuszczanie teasera w grudniu 2024 jest trochę bez sensu. Już prędzej zrobią to w grudniu 2025, gdy gra już będzie w bardzo zaawansowanym stanie, tak jak było przy okazji Phantom Liberty.

En
En
17
Dołączył: 2020-06-30
Wpisów: 64
Wysłane: 30 sierpnia 2024 10:07:33 przy kursie: 183,10 zł
Nie jest bez sensu, a tobie chyba się pomylił teaser z trailerem. Pełnoprawny trailer dopiero w 2025 - tak - zapewne okres czerwiec-jesień 2025. Ale teaser to co innego, to jest coś co wypuszcza się 2-2,5 roku przed premierą dużego tytułu (tak było z W3, z Cyberpunk w ogóle zaszaleli i wypuścili teaser prawie 8 lat przed ostateczną premierą, co nie miało w ogóle sensu). Byłoby bardzo dziwne jakby nic nie wypuścili w tym roku.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 30 sierpnia 2024 14:23:49 przy kursie: 183,10 zł
En: błędnie zinterpretowałeś, że finalna chronologia teaser -> premiera w3 była zgodna z planami spółki. W momencie wypuszczania teasera w 2013, CDR zapowiadał wypuszczenie gry już w kolejnym roku. W 2014 ogłoszono jednak przełożenie premiery na luty 2015, a następnie raz jeszcze ją opóźniono, o kolejne 3 miesiące.


tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 30 sierpnia 2024 14:28:08 przy kursie: 183,10 zł
Trzeba jednak pamiętać że pierwotny czas prac nad wiedźminem 3 miał nie przekroczyć trzech lat ostatecznie skończyło się na czterech latach.
Czyli zajawka pojawiła się po w dwóch latach od początku pracy nad grą. Prace nad wiedźminem 4 trwają już natomiast trzeci rok a teasera jeszcze nie ma.
Edytowany: 30 sierpnia 2024 14:32

tomhead
27
Dołączył: 2024-08-14
Wpisów: 69
Wysłane: 30 sierpnia 2024 15:32:08 przy kursie: 183,10 zł
Nie porównywałbym pojawienia się akcji informacyjnych i marketingowych obecnego projektu do W3 i CP2077 ponieważ CDPR od tamtego czasu się zmieniło i jak widzicie mocno pilnują tajemnic. Gdzieś czytałem wypowiedź kogoś z CDPR (nie przytoczę ani kogo ani źródła), że w przypadku Polarisa musza zacząć odpowiednio wcześnie przygotowywać graczy na nową trylogię z nowym protagonistą. W W3 każdy znał Geralta z W1 i W2 oraz książek. A tu cały czas mowa o nowym bohaterze, nowym rejonie.

Tak wczoraj jeszcze myślałem o datach premiery i tak naprawdę gdyby preprodukcja zaczęła się w styczniu 2022 i gdyby premiera miała mieć miejsce w grudniu 2026 to mielibyśmy prawie 5 lat na preprodukcję i produkcję. Nie wiem dlaczego ten 2026 mi tak cały czas siedzi w głowie...później W1 remake 2027-2028, Polaris2 2029-2030 i Orion 2030-2031.

Podtrzymuję swoje wróżbiarstwo, że teaser w grudniu na GameAward (duża impreza więc dotarcie do wielkiego grona osób i zakończenie roku z pompą), poza tym zakończą etap preprodukcji więc będą mieć wytyczony kierunek prac.
Trailer#1 na Summer Fest i nie zdziwiłbym się gdyby podali rok premiery (jeśli będzie ona miała mieć miejsce w 2026) - patrzcie na Rockstar i GTA VI.
Edytowany: 30 sierpnia 2024 15:35

CSharpBeginner
45
Dołączył: 2017-09-26
Wpisów: 333
Wysłane: 30 sierpnia 2024 16:29:54 przy kursie: 183,10 zł
Cytat:
– Jesteśmy zadowoleni z postępów – zgodnie z zapowiedziami Polaris wkrótce wejdzie w fazę produkcji. Prace [nad projektem Syriusz – dop.red.] postępują, ale wciąż jesteśmy na bardzo wczesnym etapie. Ten projekt jest częściowo zależny od rozwiązań, które są opracowywane i testowane dla Polarisa – powiedzieli przedstawiciele CD Projektu na czacie inwestorskim w StockWatch.pl.


To jest ciekawe, prace nad Syriuszem kiedy się zaczęły? 3 lata temu wystartowały? A projekt dalej na wczesnym etapie. Nawet zakładając całkowity restart na początku 2023 po odpisach, to prawie 2 lata by minęły i ciągle wczesny etap? Albo goście z Molasses Studio nie ogarniają albo nie wiem co tam się dzieje.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 30 sierpnia 2024 16:38:34 przy kursie: 183,10 zł
Wg mojej wiedzy ten cytat dotyczy Canis Mayoris. To Wiedźmin Remake zależy od rozwiązań z Polarisa. Fools Theory zaczęło poważniejsze prace nad grą po premierze The Thaumaturge.
Edytowany: 30 sierpnia 2024 16:39

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 30 sierpnia 2024 16:39:27 przy kursie: 183,10 zł
tgolik napisał(a):
Trzeba jednak pamiętać że pierwotny czas prac nad wiedźminem 3 miał nie przekroczyć trzech lat ostatecznie skończyło się na czterech latach.
Czyli zajawka pojawiła się po w dwóch latach od początku pracy nad grą. Prace nad wiedźminem 4 trwają już natomiast trzeci rok a teasera jeszcze nie ma.


Przecież plan marketingowy układa się pod premierę i jej zakładany termin. Czas rozpoczęcia prac nad grą jest tu bez znaczenia.

Cashmere
2
Dołączył: 2010-11-24
Wpisów: 66
Wysłane: 30 sierpnia 2024 18:39:27 przy kursie: 183,10 zł
CSharpBeginner napisał(a):
[quote=tgolik]

Poważnie wiedząc, że jeszcze nie zaczęli produkcji obstawiasz premiere w 2026? Patrząc, że już wrzesień i mówią, że niedługo zaczną produkcje, dodatkowo praca w grudniu wiadomo jak wygląda to pewnie produkcja w pełnej mocy ruszy gdzieś styczeń/luty 2025. Wg. mnie spokojnie trzeba 2.5 - 3 lata liczyć i optymistycznie premiera Q4 2027 albo 2028 przy założeniu, że wszystko pójdzie gładko i nie będzie po drodze jakiś niespodziewanych problemów. Z szacunkiem do Ciebie tgolik, ale zakładanie półtora roku na produkcje brzmi komicznie, a jak się doliczy, że pewnie nie każdy tam jest jeszcze zaznajomiony z UE to tymbardziej.


Na czacie potwierdzili, że nadal mają plan zrealizować założenia planu motywacyjnego 3mld zł do 2027. By tak się stało uważam, że niezbędne jest wydanie przynajmniej jednej a najlepiej dwóch gier z sukcesem do 2027 najpóźniej.
Optymistyczne też marzyłaby mi się premiera Polarisa pod koniec 2026 roku.

Ricordare
219
Dołączył: 2024-07-01
Wpisów: 253
Wysłane: 2 września 2024 09:57:45 przy kursie: 181,40 zł
Moderator:
Po raz kolejny i tym razem ostatni proszę - podawaj źródło
Edytowany: 2 września 2024 10:00


Ricordare
219
Dołączył: 2024-07-01
Wpisów: 253
Wysłane: 4 września 2024 12:05:12 przy kursie: 177,35 zł
Dane są z https://simplywall.st/

@krewa czy nadal podtrzymujesz szansę na okolice 200?

www.stockwatch.pl/forum/wpisy-...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 6 września 2024 14:00:52 przy kursie: 170,75 zł
tomhead napisał(a):
Nie porównywałbym pojawienia się akcji informacyjnych i marketingowych obecnego projektu do W3 i CP2077 ponieważ CDPR od tamtego czasu się zmieniło i jak widzicie mocno pilnują tajemnic. Gdzieś czytałem wypowiedź kogoś z CDPR (nie przytoczę ani kogo ani źródła), że w przypadku Polarisa musza zacząć odpowiednio wcześnie przygotowywać graczy na nową trylogię z nowym protagonistą. W W3 każdy znał Geralta z W1 i W2 oraz książek. A tu cały czas mowa o nowym bohaterze, nowym rejonie.

Tak wczoraj jeszcze myślałem o datach premiery i tak naprawdę gdyby preprodukcja zaczęła się w styczniu 2022 i gdyby premiera miała mieć miejsce w grudniu 2026 to mielibyśmy prawie 5 lat na preprodukcję i produkcję. Nie wiem dlaczego ten 2026 mi tak cały czas siedzi w głowie...później W1 remake 2027-2028, Polaris2 2029-2030 i Orion 2030-2031.

Podtrzymuję swoje wróżbiarstwo, że teaser w grudniu na GameAward (duża impreza więc dotarcie do wielkiego grona osób i zakończenie roku z pompą), poza tym zakończą etap preprodukcji więc będą mieć wytyczony kierunek prac.
Trailer#1 na Summer Fest i nie zdziwiłbym się gdyby podali rok premiery (jeśli będzie ona miała mieć miejsce w 2026) - patrzcie na Rockstar i GTA VI.

A podasz powód dla którego nie porównywać .... ?
Właśnie koniecznie trzeba porównywać. To ta sama firma i ten sam rodzaj produkcji. Zmieniła się tylko nieco ilość ludzi i silnik ale doszła większa obszerność gier a także nieco zmienione uniwersum.
Wróżbiarze to istna plaga forów. Każdemu się wydaje, że gra jest już prawie gotowa ..... nic to, że spółka potwierdziła to co już dawno sugerowałem ... produkcja na pewno nie ruszyła w 2021 czy 2022.
Sami to już kilka razy wspominali, że produkcja nadal nie ruszyła a gry są dalej w prototypowaniu lub preprodukcji.
Tylko fantaści mogą zakładać premierę w 2026. Nie raz już było wspominane, że taka gra to co najmniej 3 lata fazy produkcyjnej.
Poczytaj ostatnie wypowiedzi a także zapis czatu ale ze zrozumieniem.
Rozsądne spółki nie mówią wszystkiego. Jednak zakładanie premiery za 2 lata to fantazja najwyższych lotów - istny Lem.
Może warto przypomnieć, że nad takich W3 blisko rok zajęło dopracowywanie niemal gotowej już gry.
Teraz poskładaj sobie wszystkie fakty i wtedy pisz sensownie.
Podsumowując ja nie widzę możliwego terminu wcześniej niż jesień 2027 - mam nadzieję, że się wyrobią a jeśli nawet nie to nie będzie tragedii. Ja 2 lata wstecz spodziewałem się kłopotów ze sfinansowaniem produkcji 2 gier. Jednak korzystne dla spółki otoczenie w postaci seriali i dobre dopracowanie CP jak widać pozwoliło spółce wyjść z impasu i spokojnie pracować nie nad 2 a nawet nad 4 projektami.

Do komunikatów należy podchodzić ze spokojem. Dla mnie wariackie były wzrosty kursów (za wcześnie) ale przed W3 i CP także na długo wyceny były wysokie. Czy to atrakcyjne wyceny każdy podejdzie do tego inaczej zależnie od zaangażowania i strategii.

Tak więc W4 2027-28, remake 2028-29, Polaris 2030. Orion zależy mocno od terminów poprzednich. Jak sami mówili siły będą przesuwane między projektami (podobnie jak w 11bit) i to bardzo rozsądne. Nie ma więc szans na razie, że będą mieli 3 lub 4 pełnowymiarowe zespoły a przesuwanie ludzi będzie warunkowane premierami wcześniejszych produkcji.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tomhead
27
Dołączył: 2024-08-14
Wpisów: 69
Wysłane: 6 września 2024 15:12:09 przy kursie: 170,75 zł
tomhead napisał(a):
Cytat:
sawestor: Czy dobrze zrozumiałem wczoraj na konferencji słowa prezesa Nowakowskiego, że standardowo faza produkcji gier CD PROJEKT trwa 4-5 lat?
Karolina Gnaś: Prezes Nowakowski miał na myśli całość procesu produkcji gier, czyli od rozpoczęcia preprodukcji gry do jej wydania.




Stąd podaję termin końcówki 2026...4-5 lat wskazali na okres preprodukcji i produkcji. Ponadto chcą spełnić warunki programu motywacyjnego czego nie dadzą rady osiągnąć bez jakiejkolwiek premiery, nawet nie udanej.
Kapitalizacja preprodukcji Polarisa rozpoczęła się w marcu 2022 więc licząc maksymalny czas wskazany na czacie to mamy wiosnę 2027.

Dlaczego tak uparcie porównywana jest produkcja W3 do Polarisa? To są zupełnie dwie różne metodologie prowadzenia projektu. W3 to waterfall en.wikipedia.org/wiki/Waterfal... a W4 to agail pl.wikipedia.org/wiki/Programo...
Do tego dochodzi zmiana silnika na zewnętrznego dostawcę dzięki czemu kilka etatów zostało uwolnionych ponieważ współpracują z Epic.

Nie, gra nie jest skończona i tego nigdy nie powiedziałem. Jest w kokardę pracy nad tym, ale jak już chcesz porównywania do W3 to tam pracowało 240 deweloperów, teraz mamy ponad 400 plus zespół shared services. W3 był robiony w całości przez 3,5 roku. Dlaczego więc mając większy zespół, zewnętrzny silnik który po aktualizacji 5.4 jest znacznie sprawniejszy, do którego nie trzeba oddelegowywać tylu etatów, pracując na innej metodologii która znacznie przyśpiesza i ułatwia pracę nie można zrobić gry w 4,5-5 lat? Czemu?
Edytowany: 6 września 2024 15:14

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 6 września 2024 16:33:34 przy kursie: 170,75 zł
Czytając uważnie można zrozumieć - przynajmniej biorąc na serio to co mówią - , że produkcja jeszcze się nie rozpoczęła a nadal trwa pre... Dość nieprecyzyjne jest rozdzielenie tych faz. Jednak ogólny zarys podziału jest znany.
Sama spółka jakiś czas temu wypowiadała się, że produkcja potrwa ok 3 lata. Nie chce mi się teraz szukać.... gdzie to było. Pewnie na jakimś czacie.
Nawet biorąc tylko 2,5 roku .... to i tak jeśli produkcja ma się rozpocząć pod koniec roku jak deklarowali to zakończenie produkcji da połowę 2027.... Do tego raczej można założyć 6-12 miesięcy testów końcowych i poprawek.
Wolałbym aby kolejną grę wydali w lepszym stanie niż CP.
Oczywiście można pójść na żywioł i wydać coś w takim stanie jak CP i być może tak będzie. Ja jednak bym oczekiwał, że spółkę stać na to aby premiera CP była tylko wypadkiem przy pracy a nie "standardem made in CDP".
Wielu pewnie było by za tym.
Jednak jak pokazała historia CP spółka jednak straciła sporo wpływów przez kiepską jakość gry a i tak musieli pracować jeszcze ponad rok. Czyż nie lepiej było popracować ten rok dłużej i mieć efekt "WOW" a nie fauuuu ... ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tomhead
27
Dołączył: 2024-08-14
Wpisów: 69
Wysłane: 6 września 2024 17:29:24 przy kursie: 170,75 zł
tomhead napisał(a):
Naszym problem jako graczy i inwestorów jest to, że tak naprawdę nie wiemy co w trakcie preprodukcji zostało zrobione. Musimy chociażby wziąć pod uwagę zmianę procesu z waterfall na agile gdzie zespoły pracują nad danym obszarem(zadaniem) od początku do końca i to co wytworzą ma działać więc myślę, że etap alfy i bety powinien się znacznie skrócić. Wcześniej jeden zespół coś wymyślił, zrobił i szło dalej, a kolejny zespół dokonał zmian albo coś odrzucał i wracało do początku. Teraz całe zagadnienie jest w rękach jednego zespołu co pokazali podczas prezentacji podsumowującej premierę Widma Wolności w październiku zeszłego roku. Jedyne co interesuje zespoły to punkty styku ich zadań i konsekwencji które z nich wypływają, ale to mają również ogarnięte przy pomocy matrycy interakcji.

W kwietniu/maju Vavra w czeskim podcaście powiedział, że CDPR mają zrobione tereny, a to już jest coś. Po udostępnieniu oficjalnej informacji o pracach nad kolejnymi Wiedźminami Grysław powiedział, że on wie że prace już jakiś czas trwały. Ponadto coraz więcej twórców mówi, że UE5 znacznie przyspiesza prace nad grami. Podczas ostatniej konferencji dotyczącej UE pochwalili się, że udało im się we współpracy z Epiciem poprawić wydajność. Wsparcie ze strony twórcy silnika uważam, że bardzo duży plus ponieważ od wieków każdy wspominał że praca na RedEngine była koszmarem pod kątem jego możliwości i optymalizacji. Możliwe zatem, że etap preprodukcji i produkcji jest rozmyty i umowny więc nie do końca powinniśmy patrzeć na to moim zdaniem. Bardziej opierałbym się na całościowym czasie produkcji gry od koncepcji do premiery niż na czasie poszczególnych etapów.

Jakiś czas temu CDPR wrzucili na insta post z sesji motion capture co też już jednak jakimś procesem produkcyjnym jest.



Stan CP2077 wynikał z ułomności RedEngine który miał problem zdaje się z buforowaniem danych oraz generowaniem obiektów wertykalnych. A CP2077 był znacznie bardziej skomplikowany pod kątem ilości danych niż W3. Ale tak - gra nie powinna wyjść w takim stanie.
I to pojawia się UE 5.4 który wydaje się nie mieć już problemów z generowaniem tekstur, właśnie dzięki współpracy CDPR i Epic. Ponadto UE5 ma system Nanite który sam zajmuje się generowaniem ilości poligonów w zależności od odległości kamery, wcześniej deweloper musiał stworzyć kilka obiektów w różnej jakości który ładowały się w zależności od odległości kamery od niego. I tu już mamy ogromny zysk czasowy, ponieważ te kilka obiektów musi zostać stworzonych oraz odpowiednio zaimplementowanych do silnika, aby pojawiały się w odpowiednim momencie. Jest też MetaHuman który również przyspiesza pracę nad tworzeniem postaci, system Lumen...

Wracając do wypowiedzi Vavry - w ramach preprodukcji nie robi się czegoś takiego jak tereny. Może być koncepcja terenów, mapy. A tu padły słowa, że tereny są gotowe. Motion capture również nie robi się podczas preprodukcji tylko tworzy się listę co jest potrzebne.
I tu wchodzi właśnie agile który zmienia całkowicie podejście do tworzenia. Bo np. cześć rzeczy jest zrobionych, ale inne nie do końca i stąd nie mogą oficjalnie powiedzieć, że gra jest w fazie produkcji. Mogą mieć już część scenariuszy kompletnych, gotowe prototypy ale brakuje im dokumentacji do jednego modułu albo dokumentu. Zespoły są interdyscyplinarne, jest scenarzysta, level designer, quest designer, QA....więc robią wszytsko od A do Z.

Nie upieram się na premierę w Q4 2026, ale biorąc pod uwagę powyższe plus oczekiwane zyski z programów motywacyjnych które jasno wskazują gigantyczny zysk, który może wygenerować jedynie świeża premiera. CP2077 sprzedał się w 25mln egzemplarzy i nie wiem czy możliwe jest aby, w ciągu 2-3 lat sprzedali tyle żeby zapewnić wystarczający zysk. Szczególnie, że gra raczej teraz już będzie sprzedawana podczas obniżek cen. W latach 2023-2026 jest to zysk 2mld, a 2024-2027 3mld ZYSKU nie przychodu. CDPR za 2020 rok gdy była premiera CP2077 miał 1,154 mld, a w 2021 już tylko 0,220 mld zysku, 2022 to 0,347mld, a 2023 z premierą (udaną) Widma Wolności - 0,481 mld. Myślę, że po nie spełnieniu warunków 6mld zysku z ostatniego programu motywacyjnego te już by chcieli spełnić.
Masz jakiś pomysł jak to można zrobić bez jakiejkolwiek premiery w 2026?
Edytowany: 6 września 2024 17:31

Ricordare
219
Dołączył: 2024-07-01
Wpisów: 253
Wysłane: 6 września 2024 18:45:37 przy kursie: 170,75 zł
Jak shorty nie mogą sobie poradzić w zbiciu kursu normalnymi metodami, to sobie pozew wymyślili przeciwko CD Projekt

2024-09-06 Warszawa (PAP) - Jeden użytkownik i potencjalni inni użytkownicy platformy cyfrowej dystrybucji gier komputerowych GOG. com złożyli cywilny pozew zbiorowy przeciwko CD Projekt - poinformowała polska spółka w komunikacie.

Pozew zbiorowy został złożony przed Sądem Okręgowym Stanów Zjednoczonych dla okręgu Wschodniego Dystryktu Nowy Jork.

Powód domaga się ustalenia na drodze sądowej, czy stosowanie przez GOG określonych rozwiązań technicznych jest zgodne z United States Video Privacy Protection Act oraz wypłaty ewentualnego odszkodowania, gdyby sąd stwierdził wystąpienie naruszenia.

"Na obecnym etapie spółka weryfikuje zasadność roszczeń w ramach powyższego pozwu. Liczba potencjalnych powodów, która będzie uczestniczyć w sprawie (Class Members), a tym samym łączna wartość roszczeń nie jest jeszcze znana" - napisano w komunikacie. (PAP Biznes)

Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 6 września 2024 19:35:54 przy kursie: 170,75 zł
Mam deja vu.

imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 6 września 2024 21:41:36 przy kursie: 170,75 zł
Jak nie możemy sobie poradzić ze wzrostem kursu. Wymyślimy jednego użytkownika i po co zbiorowy. To nie jest deja vu bo przypadku cyberpunka można by było to się spierać.

asganis
68
Dołączył: 2010-10-30
Wpisów: 164
Wysłane: 6 września 2024 22:10:02 przy kursie: 170,75 zł
I czym tu się przejmować, myślę że nikt na tym forum nie kupił akcji w perspektywie czasowej najbliższego tygodnia i konkretnie wie pod co zainwestował :) a jak rynek zareaguje negatywnie na taką pierdołe to tylko się cieszyć, że okazja taniej kupić będzie. GOG na rynku od 16 lat a teraz wypływa jakiś pozew od jednego człowieka, śmiech na sali :)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 6 września 2024 22:40:18 przy kursie: 170,75 zł
Za oceanem także ludzie chcą zarabiać i każda metoda jest dobra. Spółka obroni się premierami i wynikami - mam nadzieję.
Do tego przydała by się świetna premiera. W3 może miał także sporo "za uszami: ale gra była bardzo dobra jakościowo. Podobna premiera przy W4 na pewno pomogła by w osiągnięciu celów.
Inwestorzy za oceanem mają swoje przyzwyczajenia ale całe góry kasy i może ich przekonać tylko świetna premiera i wyniki.
Jeśli spółka nie posłucha niektórych wieszczów o szybkiej premierze.....bandhead
To ma przed sobą pasmo sukcesów.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




592 593 594 595 596

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,251 sek.

wyqsgqgh
fceanrzs
vwlsuhtw
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
byzyqnhn
ixtjxeby
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat