Jest raport roczny za 2020:
biznes.pap.pl/pl/news/ebi/info...(2-2021)-raport-roczny-spolki-za-2020-rok-obrotowy
Odnośnie Wishlisty, łączna liczba to
382.900 na dzień 19/03/2021. Od ostatniego raportu kwartalnego (10/11/2020) jest przyrost +32.800 osób.
Największy przyrost oczywiście na Occupy Mars (+19.900 osób) i łącznie 172.900 - czyli pomyliłem się wyżej w szacunku o 500 osób

Fajnie, że Wishlista jest cały w miarę 'świeża', a przecież marketing gry się praktycznie nie zaczął.
Już wiadomo, że trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać na premiery gier, oto najnowsze terminy planowanego ukończenia gier:
1. Occupy Mars: EA Q2/Q3 2021
2. Dinosuar Fossil Hunter: EA Q2/Q3 2021
3. Farming Life: Q2/Q3 2021
4. Zookeeper: Q2/Q3 2021
5. Castle Flipper: Q2/Q3 2021
Ciekawe jak te późniejsze niż pierwotnie zakładane terminy przełożą się na dowiezienie warunków Programu Motywacyjnego na 2021 (wynik netto jeżeli dobrze pamiętam 3 mln zł).
Spółka rok 2020 zakończyła na niewielkiej stracie netto (-0.2 mln zł), na koniec roku miała ponad 2 mln zł cashu. W całym IV kw. przychody wyniosły ok. 653 tys. zł, a sam wynik netto za IV kw. na małym plusie (ok. 11 tys. zł).
Jakieś ciekawe spostrzeżenia z Waszej strony?
To be a rock and not to roll