No to może trochę o "szumie tła" jak to określił @Scarry, czyli o Castle Flipper.
- premiera gry została pierwotnie ustalona na 27/05 po czym nastąpiło przesunięcie o 1 dzień wcześniej, na 26/05,
- na stronie Steam House Flippera pojawiło się info o premierze gry, więc jest "jakieś" cross-promo już na ten moment,
- od momentu ogłoszenia premiery gra rośnie na Steam Top Global Wishlist, na ten moment +26 pozycji w ciągu tygodnia,
- przeliczając przyrost Community na Wishlist przelicznikiem z dnia ogłoszenia premiery do teraz, total WL wynosi około 49,1 tys. osób, z czego świeża WL to około 4.1 tys. osób,
- gra wzbudza zainteresowanie Youtuberów - tu filmik z dzisiaj, który ma już ok. 20 tys. wyświetleń, a Youtuber ma spore zasięgi (max. wyświetleń jego filmiku to 2.3 mln):
www.youtube.com/watch?v=gOz6o1...Dodatkowo, jako ciekawostka, ktoś na forum Steam zapytał o plan Multiplayera, Pyramid Games odpisał:
Cytat:We have tested this idea, it's too early to declare anything for sure, but I can say that there are some plans to update & expand the game. Decisions about future expansions will depend on how the release will go and the number of people interested in that :)
A takie gry się fajnie streamuje i buduje zasięgi.
Także mimo malutkiego budżetu gry, w mojej ocenie jest tu potencjał na szybki zwrot kosztów i jest to tytuł, który w jakimś stopniu może potwierdzić potencjał produkcji na które wszyscy akcjonariusze czekają, tj. Occupy Mars i Dinosaur Fossil Hunter.
To be a rock and not to roll