PARTNER SERWISU
lykvwlkk
107 108 109 110 111
chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 26 listopada 2012 16:21:24 przy kursie: 8,23 zł
O jakich graczach mowa, jak tutaj obroty są praktycznie żadne i kursem można zachwiać mając raptem 1000 akcji.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 26 listopada 2012 16:42:14 przy kursie: 8,23 zł
pacpaw napisał(a):
Każdy tu liczy (szacuje) ile to spółka zarobi, a kurs zachowuje sie troszkę inaczej. Czyżby tamci gracze inne algorytmy stosowali?
Pytanie z innej beczki. Słyszał ktoś może o planach (czy takowe w ogóle istnieją) wejścia spółki na rynek główny. Ja osobiście nigdy z takimi wzmiankami się nie spotkałem, a IMHO popularność NC spółce chyba nie służy.


Tez mnie zastanawia sprawa przejscia na duzy parkiet. Do tego czy ktos ze spolki moze wreszcie odpowiedziec w sprawie umowy z Samsungiem?!

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 26 listopada 2012 17:04:29 przy kursie: 8,23 zł
pacpaw napisał(a):
Każdy tu liczy (szacuje) ile to spółka zarobi, a kurs zachowuje sie troszkę inaczej..


kurs sie zachowuje odpowiednio do polityki informacyjnej Spółki, nic nie wiadomo, strona www tragiczna to już wydmuszki maja lepsze, jak osoba zewnątrz ma kupować akcje 11Bit?


Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 26 listopada 2012 17:44:23 przy kursie: 8,23 zł
Czasem mam wrażenie że macie pretensje że mała spólka z NC nie zachowuje się przewidywalnie jak KGHM. To jest New Connect. Kazda, ale to każda, najfajniejsza nawet spółka będzie przechodzić spore wahania kursu. Mam jeszcze 2 spółki NC, które zarabiają kase i są zdrowe - Kompleks i Vedię, obydwie przeszły wahania kursu dużo gorsze niż 11bit.

NC to albo kasyno albo inwestycja długoterminowa. Sorry, taki life Panowie i na każdym spadku kursu nie warto wylewać łez (tak jak nie warto cieszyć się zbyt krótkimi podbitkami).

Taki a nie inny rynek nam GPW sprezentowało z kilkuset firmami, wśród których roztapia się ten nieliczny kapitał inwestorów wtórnego rynku.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 26 listopada 2012 17:52

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 26 listopada 2012 20:02:42 przy kursie: 8,23 zł
topfacet napisał(a):


Tez mnie zastanawia sprawa przejscia na duzy parkiet. Do tego czy ktos ze spolki moze wreszcie odpowiedziec w sprawie umowy z Samsungiem?!


Panowie na razie spółka ma kilka razy za małą kapitalizację aby wejść na duży rynek. Co innego było na szczytach, wtedy była bliska szans - spora kapitalizacja , dość duże obroty. W najbliższych 2 latach bez szans. Poziom przejścia o ile pamiętam to chyba 20mln euro kapitalizacji. Na dziś to niespełna 5mln.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 26 listopada 2012 22:20:41 przy kursie: 8,23 zł
frogger napisał(a):
Z sufitu to może za mocne słowo.

Już kiedyś pisałem jakim algorytmem się posługuję, napiszę jeszcze raz.

Zrobiłem analizę ilości ocen vs. średnia ilość pobrań z playa

Toć piszę, że to sensu nie ma.
Takie BF3 w metacritic ma więcej ocen użytkowników niż Black Ops - teraz zgadnij co się sprzedało lepiej ?
Tego się zwyczajnie przełożyć nie da choćbyś stosował nie wiem jakie algorytmy.
Jedynie spółka może to zrobić. Spółki-producenci gier jak najbardziej podają wielkość sprzedaży, dlatego nie rozumiem czemu nie wymagacie tego od 11b.

endriu_l
0
Dołączył: 2009-10-19
Wpisów: 74
Wysłane: 27 listopada 2012 07:23:32 przy kursie: 8,23 zł
@Fantomas

Tylko że różnica pomiędzy metacritic a 'Customer rating' u Apple jest taka, że oceny w tym pierwszym może dodawać każdy a w tym drugim tylko faktyczni posiadacze gry/aplikacji.

Nie mówię że Frogger ma 100% racji, ale moim zdaniem jego kalkulacje są w stanie rzucić w miarę przybliżoną ilość sprzedanych kopii. Tylko że ta liczba tak naprawdę niewiele daje - pamiętajmy że gra była sprzedawana w różnych promocjach i nie wszystkie te sztuki sprzedały się za 100% aktualnej ceny.

Faktycznych danych dotyczących sprzedaży chyba się nigdy nie dowiemy - umowy z wydawcami z reguły zabraniają dzielenia się takimi informacjami.

Nie ma się co licytować na to jak dobrze spółce idzie i jak bardzo inwestorzy tego nie doceniają. jak wcześniej wspominał Scarry, NC rządzi się swoimi prawami i trzeba o tym pamiętać.
Edytowany: 27 listopada 2012 07:27

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 28 listopada 2012 14:50:36 przy kursie: 8,28 zł
Wiem jak 11bit może zarobić dużo pieniędzy.

Anomaly ma świetną mechanikę gry ale gier o świetnej mechanice jest cała masa i dlatego przeważnie do nie wystarcza do uzyskania megaprzeboju. Potrzebne jest jeszcze coś więcej. Np. znany i lubiany świat.

Niedawno Disney kupił LucasArts i od razu uderzył z grubej rury zapowiadając 7 filmów w świecie Gwiezdnych Wojen. Gwiezdne Wojny są tym dla Amerykanów czym w starożytności była mitologia grecka dla Greków. Sądzę, że tak jak filmami, Disney zaleje rynek również grami ale większości nie będzie sam produkował tylko zlecał produkcję różnym dobrym studiom (jak np Gearbox Software) a także sprzedawał licencję innym chętnym dbając przy tym o jakość gier, by nie popsuć marki tak jak przez lata usiłował zrobić George Lucas. 11bit powinno podpisać umowę z Disneyem i zrobić grę o mechanice Anomaly w świecie Gwiezdnych Wojen. To byłby hicior a zgoda Disneya na produkcję takiej gry i korzystną dla obu stron umowę jest bardzo prawdopodobna. Gry 11bit są bardzo dobre i maja bardzo dobre oceny. Ludzie z firmy pracowali jakiś czas w CDP a CDP jest dystrybutorem Disneya na Polskę i dostał nawet od niego jakąś nagrodę dla najlepszego dystrybutora w Europie Środkowo-Wschodniej. Wystarczy więc pogadać z którymś Kicińskim albo Marcinem Iwińskim by przekazali pomysł do Disneya i można podpisywać umowę. Skoro Disney zgodził się na Angry Birds Star Wars (co jest moim zdaniem bez sensu bo wkurzone ptaki nijak nie pasują do Gwiezdnych Wojen) to tym bardziej powinni się zgodzić na zrobienie gry z gatunku tower offense. Amerykanie oszaleliby na punkcie kierowania konwojem AT-AT, AT-ST, AT-TE czy AT-PT. Nasz ludzik zaś mógłby być sithem albo jedi.

Nawiasem mówiąc CDP też powinno się zakrzątnąć i zdobyć zgodę Disneya na produkcje Star Wars RPG.
Edytowany: 28 listopada 2012 14:52

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 28 listopada 2012 15:17:12 przy kursie: 8,28 zł
pomysł ciekawy, może podeślij maila do Spółki bo nie wiadomo czy ktoś z załogi 11Bit tu zaglada

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 28 listopada 2012 15:22:09 przy kursie: 8,28 zł
Janus Corvinus napisał(a):
Wiem jak 11bit może zarobić dużo pieniędzy.

Anomaly ma świetną mechanikę gry ale gier o świetnej mechanice jest cała masa i dlatego przeważnie do nie wystarcza do uzyskania megaprzeboju. Potrzebne jest jeszcze coś więcej. Np. znany i lubiany świat.

Niedawno Disney kupił LucasArts i od razu uderzył z grubej rury zapowiadając 7 filmów w świecie Gwiezdnych Wojen. Gwiezdne Wojny są tym dla Amerykanów czym w starożytności była mitologia grecka dla Greków. Sądzę, że tak jak filmami, Disney zaleje rynek również grami ale większości nie będzie sam produkował tylko zlecał produkcję różnym dobrym studiom (jak np Gearbox Software) a także sprzedawał licencję innym chętnym dbając przy tym o jakość gier, by nie popsuć marki tak jak przez lata usiłował zrobić George Lucas. 11bit powinno podpisać umowę z Disneyem i zrobić grę o mechanice Anomaly w świecie Gwiezdnych Wojen. To byłby hicior a zgoda Disneya na produkcję takiej gry i korzystną dla obu stron umowę jest bardzo prawdopodobna. Gry 11bit są bardzo dobre i maja bardzo dobre oceny. Ludzie z firmy pracowali jakiś czas w CDP a CDP jest dystrybutorem Disneya na Polskę i dostał nawet od niego jakąś nagrodę dla najlepszego dystrybutora w Europie Środkowo-Wschodniej. Wystarczy więc pogadać z którymś Kicińskim albo Marcinem Iwińskim by przekazali pomysł do Disneya i można podpisywać umowę. Skoro Disney zgodził się na Angry Birds Star Wars (co jest moim zdaniem bez sensu bo wkurzone ptaki nijak nie pasują do Gwiezdnych Wojen) to tym bardziej powinni się zgodzić na zrobienie gry z gatunku tower offense. Amerykanie oszaleliby na punkcie kierowania konwojem AT-AT, AT-ST, AT-TE czy AT-PT. Nasz ludzik zaś mógłby być sithem albo jedi.

Nawiasem mówiąc CDP też powinno się zakrzątnąć i zdobyć zgodę Disneya na produkcje Star Wars RPG.

tyle że sporo gier spod znaku gwiezdnych wojen, jak i spod znaku Disneya ostatnio przylicza porażki komercyjne, na czele z flagowym produktem MMO - Star Wars: The Old Republic, który po długich zmaganiach jako gra abonamentowa został udostępniony w wersji free, żeby uratować spadającą popularność (Amerykanie nie oszaleli jednak na jego punkcie). Również fatalnie odebrany wielki hit Disney-a John Carter nie nastraja optymistycznie.

Amerykanie mają już setki gier z wyeksploatowanej tematyki SW i wcale nie jestem pewien entuzjastycznego przyjęcia kolejnej.... no nie wiem sam Think
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 28 listopada 2012 15:32


Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 28 listopada 2012 16:37:13 przy kursie: 8,28 zł
Scarry napisał(a):
tyle że sporo gier spod znaku gwiezdnych wojen, jak i spod znaku Disneya ostatnio przylicza porażki komercyjne, na czele z flagowym produktem MMO - Star Wars: The Old Republic, który po długich zmaganiach jako gra abonamentowa został udostępniony w wersji free, żeby uratować spadającą popularność (Amerykanie nie oszaleli jednak na jego punkcie). Również fatalnie odebrany wielki hit Disney-a John Carter nie nastraja optymistycznie.


To prawda, ale ostatnie porażki gier z serii Star Wars oraz filmów to zasługa LucasArts a osobiście stawiałbym na samego Georga Lucasa. Nie jestem jakimś wielkim fanem Gwiezdnych Wojen ale starą trylogię obejrzałem z przyjemnością w dzieciństwie. Sądziłem, że skoro stara trylogia była dla dzieci a to nowa będzie co najmniej dla nastolatków. Tym bardziej, że pierwszy film miał podtył "Mroczne Widmo". Bardzo się podjarałem. Poszedłem na to do kina, zaprosiłem nawet tam jedną dziewczynę i srodze się zawiodłem. Był to jeden z najgorszych filmów jakie widziałem i nigdy nie zapomnę Lucasowi tego upokorzenia.

Star Wars zawsze miały znakomite efekty specjalne, świetną scenografię, kostiumy, design statków kosmicznych i zarąbistą muzykę ale jednoczesne miały poważne wady w postaci zbytniej infantylności i cukierkowatości, słabej reżyserii, słabego scenariusza i drewnianego aktorstwa. Te wady dotyczą szczególnie nowej trylogii.

Disney kupił Marvela i filmy z superbohaterami mają dobre recenzje i bardzo dobrze się sprzedają. Szychy z Disneya potrafią wyciągać wnioski ze swoich porażek (np. John Carter) i liczę na to że nowe filmy będą dojrzalsze, mroczniejsze i brutalniejsze. Coś w klimatach "Kronik Riddicka" bo tego domagają się fani.

Podobnie jest z grami na licencjach filmowych. Są zazwyczaj słabe bo firmy każą je robić szybko by zdążyć na premierę filmu i muszą być ściśle powiązane z filmem. Z kolei gry, w których daje się twórcom wolną rękę i pozwala czerpać z wymyślonego świata ile wlezie są znacznie lepsze a bywają też mistrzowskie jak np. "Batman: Arkham Asylum". Skoro ja to wiem to powinien wiedzieć też to Disney. Star Wars to nie tylko sześć filmów serial animowany dla dzieci ale też ze 100 książek i masa komiksów. Jakieś 10 tys. lat wymyślonej historii. Głupotą byłoby zmuszać twórców gier do sięgania jedynie po wydarzenia z filmów skoro można czerpać z tak dużego rogu obfitości.

Regułą jest też, że wewnętrzne studia wielkich film robią gry słabsze niż niezależni producenci, którzy dostają zlecenia od wielkich wydawców. Np. Gearbox na zlecenie Segi robi teraz Aliens: Colonial Marines i nikt nie ma raczej wątpliwości, że to będzie bardzo dobra gra i bardzo dobrze się sprzeda. Niezależnej firmy bardziej zależy na dobrej jakości produktu niż wewnętrznemu studiu. Dlatego gdybym to ja był Disneyem to zlecałbym robienie gier zewnętrznym deweloperom i kontrolował jedynie jakość.

Mechanika Anomaly moim zdaniem świetnie nadaje się do świata SW i zawarcie umowy według której 11bit miałby zrobić grę częściowo za swoje a częściowo za Disneya pieniądze i podzielić się z nim zyskami uważam za dość realne. Małe gry nie są drogie w produkcji a dzięki nim zainteresowanie światem Star Wars byłoby podtrzymywane. Co prawda Disney mógłby kazać zrobić klona Anomaly jakiemuś swojemu studiu bo robią gry na smartfony i im to dobrze wychodzi ale po co skoro może nająć oryginalnych twórców?

Cytat:
Amerykanie mają już setki gier z wyeksploatowanej tematyki SW i wcale nie jestem pewien entuzjastycznego przyjęcia kolejnej.... no nie wiem sam


Setki ale starych. Nowych jest mało a jak już się jakaś ukaże to jest co najwyżej przeciętna. Nowa, dobra, a przy tym niedroga gra na komórki mogłaby stać się hitem.
Edytowany: 28 listopada 2012 16:39

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 28 listopada 2012 16:54:32 przy kursie: 8,28 zł
Jak się komuś wydaje, że zawarcie umowy z Lucasem czy Disneyem jest proste to powinien sam założyć firmę i realizować takie wielomilionowe pomysły.

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 28 listopada 2012 18:14:31 przy kursie: 8,28 zł
Ocena polskich firm z branży GameDev na podstawie ankiet wypełnianych przez pracowników.
polskigamedev.biz/info/ocenafi...

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 28 listopada 2012 20:43:52 przy kursie: 8,28 zł
Pojawiaja sie pierwsze zajawki przed debiutem:

"Anomaly Korea" will be available on Android devices soon. An iOS version will be published in a partnership between 11 bit studios and Chillingo and will be available at the same time as the Android release."

www.gamasutra.com/view/pressre...

"As of right now there is no official release date for Anomaly Korea onto Android although it was originally slated to arrive 'this Fall'. Since 11 Bit Studios is now promoting the game once again, it could be arriving any day now. Still no word on pricing but if it follows what Anomaly Warzone: Earth was priced at, we can expect it to be around the $3.99 mark. You can check out the trailer below to get your fix until it is released."

www.droidgamers.com/index.php/...

"As we await more information about Anomaly Korea, there are some new details we want to share with you. The game will have 12 campaign missions, and will feature a new mode called “Art of War.” "

www.technologytell.com/gaming/...

Wybralem tak na szybko najwazniejsze info- myslalem ze jednak Chillingo nie bedzie juz teraz odpowiadac za Anomaly na iOS, choc oznacza to na pewno lepsza promocje gry.

Majac na uwadze te nowosci, moim zdaniem debiut mozna szacowac na przyszly tydzien.
Edytowany: 28 listopada 2012 20:50

rybeusz
23
Dołączył: 2011-09-15
Wpisów: 243
Wysłane: 29 listopada 2012 00:47:38 przy kursie: 8,28 zł
Janus Corvinus napisał(a):
Wiem jak 11bit może zarobić dużo pieniędzy.

11bit powinno podpisać umowę z Disneyem i zrobić grę o mechanice Anomaly w świecie Gwiezdnych Wojen. To byłby hicior a zgoda Disneya na produkcję takiej gry i korzystną dla obu stron umowę jest bardzo prawdopodobna.


Idea tyleż piękna, co niestety mało realna. I to z wielu powodów. Raz - Disney ma swoje zespoły od gier, całkiem sprawne, do tego nie tak dawno zakupili dwie firmy tworzące soft - Playdom (social media gaming) Tapulous (platformy mobilne). Dla bardziej zainteresowanych:
LINK

Wcześniej, były inne zakupy, choćby Pixar (2006). Pewnie nie po to wszystko kupowali, żeby teraz szukać podwykonawców. Ba, widać dokładnie odwrotny trend i ostatnio przybiera on jeszcze bardziej na sile (patrz - np. ostatnie info o przejęciu od października br dystrybucji kinowej od Forum Film. Zakończyli wieloletnią współpracę z FF i biorą to pod swoje skrzydła). Więcej info: LINK
W każdym razie - kupują fajne firmy i centralizują zadania w ramach swojej grupy, a nie odwrotnie.

Dwa - Jak to z wielkimi korporacjami bywa, zwykle nie dzielą się ani zyskiem, ani kosztami. Wolą proste rozliczenia. Albo zlecają coś firmom zewnętrznym do zrobienia i dalej ogarniają już gotowy produkt (w woj. łodzkim zdaje się są dla przykładu dwie agencje, które obrabiają wszystkie oddziały Disneya w Europie pod kątem tworzenia stron, podstron, aplikacji etc. Nie wiem czy współpraca jest na stałe czy na zasadzie konkretnych zleceń, ale podobno trwa to już kilka ładnych lat), albo musisz zakupić licencję produktową. W zależności od wielkości projektu i "rozległości" licencji, przy SW będzie to przynajmniej ładnych kilka mln USD. Jakiś czas temu chyba prezes NG2 wspomniał w wywiadzie o negocjacjach z Disneyem na zakup jakiejś licencji, że nie są to małe koszty, choć powinno się to jego spółce zwrócić na przestrzeni kilku lat. Jednym słowem - zakup licencji na Star Wars to chyba budżetowo jeszcze nie ta liga, z całym czacunkiem dla zespołu 11bit.

Trzy - w którymś z ostatnich raportów rocznych zaznaczali, że Disney w kategorii gier koncentruje się na rodzinnej rozrywce lub prostych grach dla młodzieży / dzieci (patrz: Lego Piraci z Karaibów), ewentalnie grach edukacynych. Rozrywki skomplikowanej, dla trochę bardziej kumatego lub starszego gracza (przypomnę, mówimy o sadze Gwiezdnych Wojen), tam jest niestety nie za wiele.

Janus Corvinus napisał(a):

Gry 11bit są bardzo dobre i maja bardzo dobre oceny. Ludzie z firmy pracowali jakiś czas w CDP a CDP jest dystrybutorem Disneya (...) Wystarczy więc pogadać z którymś Kicińskim albo Marcinem Iwińskim by przekazali pomysł do Disneya i można podpisywać umowę.


A nie prościej pójść do budynku Forum, tóż przy Metrze Politechnika, centrum miasta Warszawa, IV piętro i samemu pogadać? Albo odezwać się bezpośrednio do oddziału francuskiego, bo chyba tam są certyfikowane / tworzone gry na Europę? blah5

Janus Corvinus napisał(a):

Skoro Disney zgodził się na Angry Birds Star Wars (co jest moim zdaniem bez sensu bo wkurzone ptaki nijak nie pasują do Gwiezdnych Wojen) to tym bardziej powinni się zgodzić na zrobienie gry z gatunku tower offense.


A skąd pomysł, że to Disney się zgodził? To, że kupili licencję, wcale nie znaczy, że od teraz mają prawa do wszystkiego z logo SW. Moim zdaniem ten deal z ptakami był już dawno temu podpisany i Disney nie miał z tym nic współnego. Dam może inny przykład - piszesz o zakupie Marvela przez Disneya (2010 r)., sprawdź zatem kto widniał na plakatach do Niesamowitego Spidermana (2012 r.). Podpowiem, że właściciel praw sprzedanych daaawno, daaawno temu, jeszcze zanim Disney zaczął się interesować Marvelem. Taki na literę "S". Z licencją na Gwiezdne Wojny może być podobnie i upłynie pewnie nieco czasu zanim będą mogli rozporządzać pełnymi prawami.

Moim zdaniem, wobec powyższego szansa realizacji w/w pomysłu jest nikła, łatwiej juz chyba będzie sprzedać im całą spółkę i niech sobie Disney z mechaniką gry robi już co tam sobie uważa Whistle

PS. I nie: Disney "uderzył z grubej rury zapowiadając 7 filmów w świecie Gwiezdnych Wojen". Musiałeś coś przekręcić z oficjalnego komunikatu wave bo póki co zapowiedzieli jedynie 7. część sagi - niby drobiazg, a jednak spora różnica.
Edytowany: 29 listopada 2012 00:49

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 29 listopada 2012 10:16:51 przy kursie: 8,46 zł
topfacet napisał(a):


Wybralem tak na szybko najwazniejsze info- myslalem ze jednak Chillingo nie bedzie juz teraz odpowiadac za Anomaly na iOS, choc oznacza to na pewno lepsza promocje gry.

Majac na uwadze te nowosci, moim zdaniem debiut mozna szacowac na przyszly tydzien.


Skoro wydają grę z Chillingo, który jest partnerem i dystrybutorem, to już wiadomo skąd wezmą ten milion zysku. Pewnie tak, jak w przypadku CDRed i CI mają zapisaną przedpłatę od dystrybutora gry, która jest zapisana w zapasach do momentu premiery gry. To samo było przy Wiedźminie 2.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 29 listopada 2012 15:34:53 przy kursie: 8,46 zł
i Chimpo rozwiazal zagadke :)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 29 listopada 2012 16:25:56 przy kursie: 8,46 zł
To jeszcze wrzuce oficjalny news od Chillingo:

“We are proud to work so closely with 11 bit Studios to publish this phenomenal sequel,” explains Ed Rumley, COO of Chillingo. “Anomaly Korea is visually stunning and we are certain players will enjoy the unparalleled tower offense gaming experience it delivers.”

www.chillingo.com/news/chillin...

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 29 listopada 2012 16:39:03 przy kursie: 8,46 zł
Dobrze, że przynajmniej partnerzy handlowi 11Bit uważają, że warto poinformować o współpracy Whistle

bava
0
Dołączył: 2011-05-09
Wpisów: 62
Wysłane: 29 listopada 2012 17:38:20 przy kursie: 8,46 zł
Na facebooku 11 bit potwierdzają powyższe info



Anomaly Korea will be published SOON. For Apple's devices it will be published in cooperation with Chillingo. For Android we will publish it ourselves. Just look at these screenshots!
By the way, to answer a rising demand for explanations regarding recent power station fire close to our headquarters: we deny any relation of that accident to development of new functionalities for the defence tower code Scorcher. Just rumors.
Moje spółki

ATD, BFT,WWL,BTM

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



107 108 109 110 111

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,307 sek.

ntfronpl
uewafopb
feqjsers
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +77 094,31 zł +385,47% 97 094,31 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
qtyoxvhy
lsndoypf
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat