PARTNER SERWISU
chdsqljr
30 31 32 33 34
del-20120704
0
Dołączył: 2011-02-10
Wpisów: 37
Wysłane: 3 marca 2011 00:49:33 przy kursie: 10,63 zł
Chillingo to publish 11 Bit Studios’ Anomaly: Warzone Earth for iOS

A little while back, Gamertell told you about Anomaly: Warzone Earth. It’s a “reverse tower defense” game that’s generating a fair amount of buzz.

On the game’s official Facebook page, developer 11-Bit Studios confirmed Chillingo will publish the game.

Chillingo is a major publisher of handheld titles including Cash Cow, Bear Grylls’ Bear Essentials and a little game called Angry Birds. This could mean a huge promotional push for this game. Reverse tower defense could end up being this year’s zombie apocalypse. OK, perhaps not, but Chillingo has the power to put Anomaly:Warzone Earth into a lot of players’ hands...

www.gamertell.com/gaming/comme...

del-20120704
0
Dołączył: 2011-02-10
Wpisów: 37
Wysłane: 3 marca 2011 21:56:08 przy kursie: 10,65 zł
Fragment wywiadu z Grzegorzem Miechowskim z 11 Bit Studios z marcowego wydania PLAY:

"Robimy grę naszych marzeń” – dwustronicowy wywiad z Grzegorzem Miechowskim z 11 Bit Studios

Wiecie, co jest ową grą marzeń, nad którą pracuje były filar studia Metropolis, współtwórca takich klasyków, jak „Teenagent”, „Tajemnica statuetki” czy „Gorky 17″? To „Anomaly: Warzone Earth”. Tytuł, który PocketGamer zaliczył do 10 najbardziej oczekiwanych gier na iPhone’a w bieżącym roku.

Na urządzeniach Apple’a ambicje 11 Bit Studios się nie kończą. Jak mówi Miechowski:

Nasz silnik specjalnie został stworzony z myślą o równoległym tworzeniu gier na różne platformy (…) jest „fabryką” na komputery PC, Mac, iPhone’y i iPady, ale nie ukrywam, że jego możliwości są większe. Chcemy robić mniejsze gry, za to z oryginalnym, wykręconym gameplayem i dla takich gier platformy z Androidem czy tablety ogólnie i konsole sprawdzają się znakomicie."

cytat pochodzi ze strony:

http://jawnesny.pl/

Pozdrawiam wszystkich liczących na to, że Anomaly Warzone Earth to dopiero dobry początek ...

del-20120704
0
Dołączył: 2011-02-10
Wpisów: 37
Wysłane: 4 marca 2011 09:37:31 przy kursie: 11,39 zł


loook
0
Dołączył: 2010-08-06
Wpisów: 42
Wysłane: 4 marca 2011 10:17:52 przy kursie: 11,39 zł
@Geko
Bardzo ciekawe linki, szczegolnie podobal mi sie wywiad dotyczacy Anomaly.

Wyjasnilo sie tez ze gra pojawi sie w kwietniu.

del-20120704
0
Dołączył: 2011-02-10
Wpisów: 37
Wysłane: 4 marca 2011 12:59:36 przy kursie: 11,39 zł
Na Steam - "soon in April for about 10 $" Angel

del-20110907
0
Dołączył: 2009-04-10
Wpisów: 82
Wysłane: 4 marca 2011 15:31:30 przy kursie: 11,39 zł
Jeśli około 10 USD, to optymalną ceną byłoby 9,99 USD ze względu na istotny wpływ na sprzedaż tzw. "psychological pricing". Miejmy nadzieję, że będzie to początek kwietnia.


loook
0
Dołączył: 2010-08-06
Wpisów: 42
Wysłane: 4 marca 2011 15:36:50 przy kursie: 11,39 zł
hmm 10$ za sztuke..

Kapitalizacja 20mln zl... czyli 20mln/30zl=666tys sztuk.
Czyli tyle by musieli sprzedac zakladajac oczywiscie ze caly zysk idzie dla nich..
W przypadku gdyby tylko 5$ mieli na czysto, musieliby sprzedac 1.2 mln sztuk - mysle, ze to target jak najbardziej do osiagniecia. Dodatkowo firma ma juz zbudowana platforme i kolejne gry beda wychodzily znacznie szybciej i czesciej.

Dobrze to licze? Pytam bo leszczyna ze mnie :)
Co o tym myslicie?

gienek_majonez
0
Dołączył: 2008-12-21
Wpisów: 24
Wysłane: 4 marca 2011 21:41:08 przy kursie: 11,39 zł
Ta kapitalizacja to jest na teraz, pod aktualny kurs spółki, a chyba wszyscy by chcieli aby coś urosło, tylko nie tak jednorazowo pod MACD jak dzisiaj. Natomiast te ilości sztuk, które proponujesz pozwalałyby się porównywać do takiego hitu jak słynne Angry Birds. Jednak nie jestem pewien czy sama gra - oczywiście nic jej nie ujmując - będzie na tyle przystępna (czytaj: nieskomplikowana) dla graczy aby osiągnąć aż taki sukces.

del-20110907
0
Dołączył: 2009-04-10
Wpisów: 82
Wysłane: 4 marca 2011 22:12:00 przy kursie: 11,39 zł
Angry Birds sprzedało się w około 12 mln sztuk i było po 0,99 USD.

Moim zdaniem 100 tys. szt. sprzedaży dla Anomaly to jest minimum, 300 000 tys. to bardzo dobry wynik a każda ilość powyżej będzie mogła zostać okrzyknięta sukcesem.

rafalania
0
Dołączył: 2009-06-04
Wpisów: 60
Wysłane: 4 marca 2011 23:13:40 przy kursie: 11,39 zł
Do techników?
Czy mógłby ktoś pokazać linie trendu na dziennym i tygodniowym wykresie?


constant
7
Dołączył: 2010-08-26
Wpisów: 278
Wysłane: 5 marca 2011 14:41:11 przy kursie: 11,39 zł
rafalania, AT na tym papierze nie ma sensu.
Drobny leszcz, taki jak ja, przerzucajac kilka tysiecy akcji w posiadaniu,
moze wyrysowac kazda formacje, swieczke, czy inne wasabi ;->

Tu kupujemy przyszlosc, wiare w nia. Inna gra.

Frog
13
Dołączył: 2009-08-06
Wpisów: 5 508
Wysłane: 6 marca 2011 15:25:20 przy kursie: 11,39 zł
Strona spółki zastygła... Pojawiło się nieco nowych newsów - przydałoby się uaktualnić conieco...
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum

wersacze
0
Dołączył: 2011-01-26
Wpisów: 18
Wysłane: 6 marca 2011 17:54:06 przy kursie: 11,39 zł
Skoro spółka zajmuje się produkcją gier i jest blisko związana z forum to może podsunę kilka pomysłów na fajne superprodukcje, które na pewno odniosłyby spory sukces :)

Na rynku nie ma jeszcze żadnego crpga (jest jeden mmo, ale to nie to samo) osadzonego w klimatach warhammera. Warhammer to niesłychanie popularny świat fantasy, a zaletą Polski jest fakt, że nasz rynek papierowych rpgów był przez długi czas zmonopolizowany w dużej mierze przez młotka i wychowało się na nim mnóstwo fanów rpg w tym wielu świetnych mistrzów gry i osób czujących ten klimat. Bez problemu znajdziecie osoby, które obdarzyłyby grę klimatem i fabułą. Bez problemu znajdziecie także wielu nabywców w Polsce i na świecie. Problemem jest tylko licencja na świat. Mechanika walki jest już w sumie gotowa (na to nie trzeba mieć licencji bo zasady gier nie są chronione przez prawo autorskie). Wg mnie to murowany hit.

Druga rzecz, której nie ma na rynku to strategia wojenna (druga wojna światowa) w czasie rzeczywistym ala Close Combat (i Combat Mission). Strategia stawiająca na realizm bitwy (czyli np. realistyczne zasięgi dział czołgowych), a nie fajerwerki i widowiskowość jak w SuddenStrike czy jakiś Panzerach. Gracz dowodzi ekwiwalentem kompanii (gracz może sobie wybrać przynależność do konkretnej dywizji co będzie miało wpływ na rodzaje dostępnych jednostek i ich wygląd), podział na drużyny, duży wpływ morale i wyszkolenia, ciekawe mapy, dużo sprzetu, ciekawe tryby multiplayer takie jak bitwy kilku graczy naraz w drużynach (Niemcy vs Rosjanie) czy kampanie składające się z serii starć pomiędzy dwoma graczami (np. kampania przedstawiająca bitwę na łuku kurskim składająca się z kilku kolejnych map), podczas których ich oddziały zdobywają doświadczenie, medale, ponosza straty, otrzymują uzupełnienia. Obserwując wielki sukces World of Tanks, myślę że mozna by tu wprowadzić także elementy MMO. Np. gracz tworzy Grupę Bojową i po każdej bitwie w multiplayerze, jego żołnierze zdobywają doświadczenie, ulepszenia, medale, zmienia się ich wygląd, grupa dostaje punkty prestiżu (kasa) na dodatkowy sprzęt, do tego awanse itd. Po każdym wygranym starciu oddział ulega wzmocnieniu i mozna sie szykowac do kolejnej bitwy. Wg mnie tkwi tu duży potencjał.
Edytowany: 6 marca 2011 17:57

del-20120704
0
Dołączył: 2011-02-10
Wpisów: 37
Wysłane: 7 marca 2011 10:11:35 przy kursie: 11,41 zł
games.gamepressure.com/games_e...

games.gamepressure.com/game_in...

.... Anomaly Warzone Earth - platform: PC / Windows - release date: 30 March 2011


I po polsku:

www.gry-online.pl/S016.asp?ID=...

del-20120704
0
Dołączył: 2011-02-10
Wpisów: 37
Wysłane: 7 marca 2011 23:10:25 przy kursie: 11,41 zł
Kolejne bardzo dobre recenzje po Game Developers Conference: Anomaly w piątce najbardziej oczekiwanych gier na iPhona/IPada.

uk.wireless.ign.com/articles/1...

"GDC: 5 Great iPhone and iPad Games - Keep an eye on this handful of games.

The 2011 Game Developers Conference is now in the history books. During a dizzying week of panels, lectures, meet-ups, iPad 2 reveals, and cordial chats over the glow of iPhone screens, I saw a lot of games. Some were great, some were… not. But here are the five I was still thinking about on the plane ride home:

(1) Anomaly: Warzone Earth

Chillingo made a great pick-up here. 11 bit Studio's tower defender-in-reverse game not only looks phenomenal on the iPad, but the large touchscreen is perfectly suited for managing your brave convoy of trucks, armored carriers, and gun platforms. Anomaly starts off with a bang – an alien ship has crashed in future Baghdad and set up a huge dome under which the invaders are planning something rotten. This unique setting is gripping. Hopefully, when Anomaly drops into the App Store this spring, the script-flipped tower defending will be as finely tuned as some of the best in the App Store, like Star Defense".

Wkrótce ogłoszą oficjalnie termin premiery. Wtedy możemy spodziewać się konkretnego ruchu. Osobiście liczę na naprawdę duże wzrosty gdy 11 Bit zacznie szerzej pojawiać się w mediach związanych z naszą giełdą. Obecnie firma jest bardziej znana za granicą - tam mają największy rynek zbytu. Kiedy nasze media zaczną pisać o pierwszej polskiej spółce, która ma szansę odnieść sukces na rynku iPhonów/Ipadów (+ PC i MAC) a prezes pojawi się w TVN CNBC thumbright ludzie zwrócą uwagę na 11 Bit i będą chcieli ją mieć - licząc na powtórkę historii City Interactive i Optimusa.

Swoją drogą temat App Store jest ostatnio modny. Dzisiaj po oficjalnej informacji na EMITENCIE o tym, że Zarząd spółki e-Kiosk otrzymał informację o dopuszczeniu przez firmę Apple czytnika e-Kiosku przeznaczonego dla iPada do dystrybucji w App Store - kurs urósł o 18%.
10 lutego CITY rosło nawet 12-13% po informacji z dnia poprzedniego o planowanym wejściu spółki na rynek IPhonów/IPadów.

Pozdrawiam wszystkich niecierpliwych.

Gim
Gim
2
Dołączył: 2010-11-14
Wpisów: 300
Wysłane: 7 marca 2011 23:37:12 przy kursie: 11,41 zł
Nie była chyba poruszana dość ważna sprawa, a mianowicie jak spółka zabezpieczy się przed piractwem?

Jak wiemy jest dość powszechne zjawisko i nie ma chyba takiego producenta, którego to nie obchodzi.

Wersja steamowa to jest jakieś pośrednie zabezpieczenie, ale nie ma takiego, którego nie da się obejść. Jedynym ratunkiem obecnie jest rejestracja klucza online, ale i tak pewnie znajdą obejścia zabezpieczeń.

Czy ma ktoś jakieś bliższe informacje na temat zabezpieczeń produkt? Czy przedstawiciel 11bit może wypowiedzieć się w tej kwestii?

del-20110907
0
Dołączył: 2009-04-10
Wpisów: 82
Wysłane: 8 marca 2011 00:08:11 przy kursie: 11,41 zł
Gim napisał(a):

Nie była chyba poruszana dość ważna sprawa, a mianowicie jak spółka zabezpieczy się przed piractwem?

Jak wiemy jest dość powszechne zjawisko i nie ma chyba takiego producenta, którego to nie obchodzi.

Wersja steamowa to jest jakieś pośrednie zabezpieczenie, ale nie ma takiego, którego nie da się obejść. Jedynym ratunkiem obecnie jest rejestracja klucza online, ale i tak pewnie znajdą obejścia zabezpieczeń.

Czy ma ktoś jakieś bliższe informacje na temat zabezpieczeń produkt? Czy przedstawiciel 11bit może wypowiedzieć się w tej kwestii?

Im mniej zabezpieczeń tym lepiej dla graczy... 10 USD to żaden majątek, żeby tworzyć nie wiadomo jakie specjalne zabezpieczenia. Oczywiście nie piszę o krajach z przed "żelaznej kurtyny" - gdzie zawsze wszystko spiratują. Natomiast w krajach anglosaskich (a to jest główny rynek zbytu) problem piractwa praktycznie nie występuje.

endriu_l
0
Dołączył: 2009-10-19
Wpisów: 74
Wysłane: 8 marca 2011 00:14:59 przy kursie: 11,41 zł
@Gim

Akurat o piractwo bym się nie martwił. Jeżeli chodzi o produkty Apple w dość cwany sposób jest to załatwione (IMHO zbyt cwany dlatego osobiście nie popieram zachowania Apple) - tak naprawdę to Apple kontroluje co użytkownik może zainstalować na urządzeniu - a jeżeli chce to obejść (tzw. jailbreak) to de facto traci gwarancję.

Platforma PC - jak sam zauważyłeś - nie ma takiego zabezpieczenie którego nie da się obejść. Wg mnie opracowywanie nowych zabezpieczeń itp. to niepotrzebne wyrzucanie kasy w błoto - o wiele lepiej będzie, jeżeli firma skupi się na dopracowaniu produktu końcowego - w myśl zasady "dobra sztuka obroni się sama".

Poza tym, wszelkie zabezpieczenia - moim zdaniem - tylko zniechęcają uczciwych ludzi do zakupu. Pirat zawsze znajdzie sposób na obejście - a ty 'naiwniaku' męcz się z kolejnym DRM-em, rejestracją, ograniczoną ilością instalacji etc.
Edytowany: 8 marca 2011 00:16

endriu_l
0
Dołączył: 2009-10-19
Wpisów: 74
Wysłane: 8 marca 2011 12:48:11 przy kursie: 11,35 zł
@up Niestety nie mogę już edytować poprzedniej wypowiedzi

Najlepszym uzupełnieniem kwestii DRM i jej wpływu na zmniejszenie piractwa są fragmenty wywiadu z Łukaszem Kukowskim, PR managerem Good Old Games - zamieszczone w serwisie gry.interia.pl
Edytowany: 8 marca 2011 12:48

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 8 marca 2011 22:14:20 przy kursie: 11,35 zł
wersacze napisał(a):
Skoro spółka zajmuje się produkcją gier i jest blisko związana z forum to może podsunę kilka pomysłów na fajne superprodukcje, które na pewno odniosłyby spory sukces :)

Na rynku nie ma jeszcze żadnego crpga (jest jeden mmo, ale to nie to samo) osadzonego w klimatach warhammera.


Mnie też od dawna zastanawia, dlaczego nikt nie robi cRPG w świecie Warhammera. W settingach D&D jest cała masa cRPG a w Warhammerze nic. Bez sensu. Taki cRPG rzeczywiście mógłby odnieść duży sukces.

wersacze napisał(a):
Druga rzecz, której nie ma na rynku to strategia wojenna (druga wojna światowa) w czasie rzeczywistym ala Close Combat (i Combat Mission). Strategia stawiająca na realizm bitwy (czyli np. realistyczne zasięgi dział czołgowych), a nie fajerwerki i widowiskowość jak w SuddenStrike czy jakiś Panzerach.


Takie gry są trudne bo wymagają od gracza sporo wiedzy, zaangażowania i myślenia. Poza tym rozgrywka w realistycznych strategiach trwa długo. Tak więc taka gra nie odniosłaby wielkiego sukcesu ale zrobić można, tylko nie teraz a za parę lat, jak 11bit będzie najbogatszą firmą robiącą gry w Polsce i będzie ją stać na ryzyko utraty góry pieniędzy w takim niepewnym projekcie.

Gry zręcznościowe na urządzenia z ekranem dotykowym wydają mi się bezsensowną ideą bo ekran dotykowy nie nadaje się do sterowania w takich grach. Za to do gier logicznych, strategi turowych i RPG z walką turową nadaje się bardzo dobrze i 11bit powinno skupić się na tych gatunkach. Proponowałbym zrobienie czegoś w stylu Gorky 17 oraz pogadanie z Ubisoftem nad konwersją Heroesów na iPada i tablety z Androidem.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



30 31 32 33 34

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,010 sek.

pqncupmh
bcbulhjx
jwpvdlqq
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
sfywprau
mgiewfdx
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat