Noty wam rosną. Obecnie to 8.5 :
www.gametrailers.com/video/exc...20 tys. wyświetleń, to niezły wynik. Pozytywne opinię graczy pod gameplay-em dobrze wróżą.
Ponad 8 tys. wyświetleń serwisie YT gry, która jest całkowitym debiutem i jeszcze nie jest w sprzedaży to również dobry prognostyk.
Gienek_majonez, informacje dotyczące prowizji dystrybutorów zwykle są objęte tajemnicą handlową. Prognoza na temat sprzedaży jest zapewne ostrożna i brzmi podobnie do: sprzedać jak najwięcej sztuk ( to żart ;-) ). Na tym rynku nie da się przewidzieć sprzedaży w debiucie chyba, że są pre-ordery. Może być, to zarówno 10 tys jak i 10 mln sztuk. Minimum, to zapewne pozyskać ze sprzedaży środki na tworzenie kolejnych produkcji - wszystko ponadto będzie dużym sukcesem. Trzeba mieć respekt dla rynku i być ostrożnym w biznesie.
Gra prezentuje się obiecująco. Oprócz jakości, kluczem jest też dobrać odpowiednią cenę, tak aby znalazła się w odpowiednim punkcie krzywej elastyczności popytu - bo to jest najczęściej popełniany błąd w marketingu. Metodologie wyznaczenia owego punktu są kluczowe i gwarantują maksymalizację potencjalnych zysków. Osobiście sam miałbym z tym problem będąc na miejscu zespołu 11B, ale na pewno wszystkie uwarunkowania przebadają i wezmą pod uwagę.
Jeśli chodzi o ciszę, to bardziej miałem na myśli rozgłos o grze (a nie o spółce - źle zdigitalizowałem myśl ;-) ). Choć widzę, że przeglądarka wyrzuca już ponad milion wyników więc przyrost jest zauważalny. Niemniej kluczem do sukcesu są działania promocyjne w sieci bo gra jakością na pewno się obroni. W waszym przypadku jakiś mocny akcent marketingu wirusowego by się przydał - choć to tylko moja luźna myśl i nie przywiązywałbym do niej większej uwagi. Szkoda, że akcja gry nie toczy się w Libanie - można by to umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać ;-) .
Przydałby się jakiś trailer, który we wstępie podkreślałby wszystkie wyróżnienia wortali branżowych z jakimi do tej pory spotkało się Anomaly - buduje to silną markę produktu i firmy w morzu dostępnych gier na rynku, a w konsekwencji wywołuje chęć posiadania produktu u konsumenta i to nawet za wyższą cenę ;-) .
Tymczasem wszyscy z niecierpliwością czekają na datę premiery (w założeniu 1Q, 2011), która po opublikowaniu wywoła ostatnią falę promocji i zelektryzuje potencjalnych odbiorców produktu oraz podwoi liczbę odwołań w wyszukiwarkach ;-) .
Pozdrawiam i powodzenia życzę