Polemizować można i nawet należy ...
Jednak faktem jest, że znacznie rosną nakłady i wielkości gier a to pozwala na taki wniosek.
Większe gry z doświadczonych zespołów powinny dać wyraźne zwiększenie przychodów.
Poza tym kontynuacja współpracy z Sun pokazuje, że 11bit sprawdził się w roli wydawcy i obydwie strony traktują poprzedni kontrakt jako duży sukces.
Sun nabrał doświadczenia w produkcji i współpracy to same pozytywy.
Bie zdziwi mnie jeśli producent CoM okaże się tym kolejnym nieujawnionym lub dołączy niebawem. Jak widać także rodzimi producenci "odkryli" 11bit jako wydawcę. To może być jak kostka domina. Jeśli pojawią się dobre i ciekawe projekty 11bit może sięgnąć po nie. Konkurencja wydawnicza jest duża ale niewielu odnosi większe sukcesy.
Na 2021 są 2 a na 2022 na razie 1 produkt. Myślę, że to nie zamyka listy. Tak czy inaczej jeśli uda się wydać 2 w 2021 to i tak będzie więcej niż dotychczas.
11bit dość mocno ciąży ideologia o jakiej piszą na angielskiej wersji strony spółki. Nie produkują gier podobnych do innych i nie robią sequeli. To istotnie ogranicza eksplorację tematu. To bardzo utrudnia wzrost przychodów i zysków. Wystarczy popatrzeć na sukcesy serii Wiedźmin. Każdy kolejny był większym sukcesem i dał więcej zarobić.
Niezwykle trudno jest wypromować wciąż nowe marki w świecie gier i nie tylko.
11bit nie bez powodu tak dba o jakość produktów aby być coraz bardziej rozpoznawalnym.
Być może dojdą do etapu gdy samo hasło 11bit będzie powodowało u niektórych kupno kolejnej gry w ciemno dla nazwy wydawcy. Do tego jeszcze jednak dość długa droga.
Sami sobie wyznaczyli niezwykle ambitne zadania ale to ich wybór.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)