Średnia wzrostu dla mężczyzn w Polsce wynosi 177cm, ale nie oznacza to że że większość Polaków ma podobny wzrost - faceci są pod tym względem bardzo różni. I tak samo jest z C/Z dla spółek gamingowych, to że średnia jest zbliżona do 20 to nie znaczy że wszystkie spółki przez większość czasu będą ten wskaźnik mieć w takiej czy podobnej wysokości. Spółki których kursy są spekulacyjnie napompowane są przed premierą swoich gier, będą miały c/z dużo wyższy (nawet przewyższający 50 czy 100), podobnie jak spółki po premierach swoich gier które poniosły klapę (czyli w ca 90% przypadków w giełdowym gamingu) - przy stratach c/z dąży do nieskończoności.
Osobną grupą są nieliczne spółki (można je wyliczyć na palcach dwu rąk a pewnie kilka palców zostanie jeszcze na zapas) których gry odniosły sukces komercyjny - te będą mieć c/z dużo niższy niż 20, historycznie zwykle c/z liczony za 4 kwartały od premiery spadał w okolice lub nawet poniżej 10 (np. CDR w 2016, 11B i CIG w 2015, czy też CIG, Drago i Bloober w 2022) choć były i wyjątki (CRJ w 2021 - tu na pewno duży wpływ miał fakt wzrostu zysków do 2022 po premierach GH na kolejne platformy, albo 11B w 2019). Jeśli ktoś liczy na przyszły sukces gry i chciałby rzetelnie oszacować oczekiwany c/z w okresie niedługo po premierze to generalnie powinien się ograniczyć WYŁĄCZNIE do analizy historycznych przypadków sukcesu a nie bezrefleksyjnie (powiedziałbym nawet: bankierowo) posługiwać się uśrednionym wskaźnikiem dla wszystkich możliwych przypadków obejmujących sukces, klapę i pompowanie przed premierą.
Ponadto na poparcie tego co powyżej napisałem informuję, że nie mam 177 cm wzrostu tylko wyraźnie więcej.