lcviuhzm
Advertisement
PARTNER SERWISU
lypvshjn
25 26 27
FilipBonn
19
Dołączył: 2019-01-27
Wpisów: 162
Wysłane: 1 czerwca 2020 15:05:59 przy kursie: 6,90 zł
Ten trailer jest bardzo marny, próbuje w nieudolny sposób dodać dramatyzmu całej tej sytuacji związanej z pandemią poprzez jakieś randomowe cut scenki, zdecydowanie z mało gameplay'u. Jakieś niby "trudne decyzje" też przedstawione bardzo słabo, taki trochę żałosny skok na kasę.

Jak pisali przedmówcy, produkt spóźniony.

niemogącysłuchać
0
Dołączył: 2015-01-04
Wpisów: 29
Wysłane: 1 czerwca 2020 19:13:13 przy kursie: 6,90 zł
jacy tu wszyscy merytoryczni dlatego nie mogę słuchać.jeden pisze że 100 kopi się sprzedało i gra się nie zwróci drugi że w kwietniu powinni wydać jak jeszcze mało ludzi umarło ehh wiecznie niezadowoleni.teraz możecie mnie skasować ku chwale waszego nadmuchanego egowave

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 1 czerwca 2020 20:24:50 przy kursie: 6,90 zł
@niemogacysluchac
Jeśli ktoś Ci tu przeszkadza/argumenty uważasz za niewłaściwe/głupie/złośliwe to wrzuć go do ignorów, tutaj to proste.
Moderator:
usunięto treść niezgodną z regulaminem


Ale to i tak najlepsze miejsce do wymiany poglądów z polskich for. Może nie idealne, ale nie ma konkurencji tak naprawdę.

Btw - przy obecnej wycenie JJB i szansie na sukces DarkMoon wcale nie uważam firmy za złą, ja tam akcji nie pozbyłem się, choć przyznam że mam wciąż duży margines bezpieczeństwa, nie mam stresu jaki pewnie dotyka wielu inwestorów tutaj. Największy problem to marketing, jeśli do premiery DM nie zauważę skokowej poprawy .... to wiadomo. Nawet udany RP2 da firmie wtedy tylko trwanie a nie wzrosty.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 1 czerwca 2020 21:31


bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 1 czerwca 2020 21:27:48 przy kursie: 6,90 zł
na giełdzie są:
zarządy, które skupiają się na biznesie i nie patrzą na kurs wychodząc z założenia, że wyniki zrobią swoje,
-zarządy które skupiają się na biznesie i także na odbiorze swojej pracy przez rynek ( i kurs)
- zarządy,które głównie patrzą na kurs akcji a działanie spółki jest determinowane przez kurs i podejmują działania pod kurs.. choćby chwilowy kurs ( na dłuższą metę zawsze te spółki kończą tak samo)
model trzeci tu pasuje do sytuacji z grą COVID?


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

trudno100
6
Dołączył: 2018-07-07
Wpisów: 89
Wysłane: 2 czerwca 2020 10:42:08 przy kursie: 6,20 zł
A tu przecież, tak mi się wydaję, istnieje bardzo łatwa droga "wyprostowania" całej sytuacji, jeśli szefostwo ma rzeczywiście dobre intencje i chciałoby budować wiarygodność firmy.
W tym momencie prezes powinien wydać jakiś komunikat albo udzielić wywiadu i powiedzieć: tak, zrobiliśmy błąd z covidem, niepotrzebnie się rozproszyliśmy i połasiliśmy na łatwy zarobek. Teraz przerzucamy wszystkie siły na prace nad Dark Moon. Potem powinien w miarę precyzyjnie podać najważniejsze informacje co do projektu: długość rozgrywki, liczbę scenariuszy itd. Następnie zapowiedzieć DEMO gry na konkretny termin: to byłby świetny ruch zarówno od strony marketingowej (co pokazał ostatnio OML z Ghostrunnerem), jak i budujący wiarygodność firmy. Jeśli gra ma być dobra, to takie demo miałoby same zalety.
Powyższe rozumowanie wynika z tego, że dla mnie jedynym punktem zaczepienia, jedyną jaskółką w tej całej mizerii, jest tych kilkanaście sekund z trailera DM, które rzeczywiście wyglądają zachęcająco. Ale biorąc pod uwagę wszystkie pozostałe okoliczności (dotychczasowe produkty, ruch z covid, struktura akcjonariatu itd.), to dla mnie zdecydowanie za mało, żeby zaufać spółce i wejść tu z jakimś kapitałem. Droga, którą zarysowałem powyżej, mogłaby jednak zmienić moje zdanie i gdyby firma nią poszła, z chęcią bym tu zainwestował nawet przy dużo większym capie.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 2 czerwca 2020 10:45:32 przy kursie: 6,20 zł
@bankrucik
nie chce się kłócić, ale wg mnie zdecydowanie upraszczasz. Tej spółce nie brakuje kompetencji do robienia gier, brakuje kolosalnie wyczucia marketingowego. Parę osób orzekło że gra jest spóźniona, może i tak, może i nie. Wg mnie, powtarzam się, zawalona jest cena i dramatycznie słaby nacisk na reklamę w mediach społecznościowych.

Jestem przekonany że gdyby JJB dało 29 zł (max 39) i wzięło 20 czy 30 youtuberów/twitcherowców do reklamowania (a nie dosłownie dwóch) sytuacja dzisiaj byłaby wyraźnie inna. I wcale nie rzutowałoby wtedy spóźnienie do nastrojów społecznych o miesiąc. No ale nie dało.

Mnie interesuje czy JJB wyciągnie z tego wnioski dla kluczowej dla firmy premiery Dark Moona, i kiedy te wnioski będę mógł zobaczyć w działaniach marketingu/PR/reklamy.

trudno100 napisał(a):
A tu przecież, tak mi się wydaję, istnieje bardzo łatwa droga "wyprostowania" całej sytuacji, jeśli szefostwo ma rzeczywiście dobre intencje i chciałoby budować wiarygodność firmy.
W tym momencie prezes powinien wydać jakiś komunikat albo udzielić wywiadu i powiedzieć: tak, zrobiliśmy błąd z covidem, niepotrzebnie się rozproszyliśmy i połasiliśmy na łatwy zarobek. Teraz przerzucamy wszystkie siły na prace nad Dark Moon. Potem powinien w miarę precyzyjnie podać najważniejsze informacje co do projektu: długość rozgrywki, liczbę scenariuszy itd. Następnie zapowiedzieć DEMO gry na konkretny termin: to byłby świetny ruch zarówno od strony marketingowej (co pokazał ostatnio OML z Ghostrunnerem), jak i budujący wiarygodność firmy. Jeśli gra ma być dobra, to takie demo miałoby same zalety.
.

w 100% z tym się zgadzam, i takich lub podobnych kroków oczekuję od JJB w max parę tygodni.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 2 czerwca 2020 10:53

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 21 czerwca 2020 14:04:16 przy kursie: 6,60 zł
Jak na razie ten Juju dość słabo wypalił. Chyba inwestorzy zawiedzeni .... a miało być tak dobrze. Patrząc na reakcje kursu po premierze to chyba część się wycofała z inwestycji ....
Spółka ma jeszcze kilka projektów o ile coś się nie zmieniło. Tylko takie ciągłe przełączanie wajchy .... przesuwanie ludzi z projektu do projektu na sens jednak w przypadku kompletnego fiaska tegoż powstaje pytanie ... czy oraz kto robił jakieś rozeznanie możliwości sukcesu i jego potencjału.
Jeśli ktoś ma tak słabe rozeznanie to może lepiej aby nie oceniał kolejnych projektów.
Dla mnie nawet z daleka patrząc wydanie tej gry właściwie u schyłku "epidemii" gdy przestawał już działać straszak i podejmowano już luzowanie zakazów wydawał się wątpliwy większy sukces tej produkcji.
Obawiam się, że nakłady nie zwróciły się.
Mam nadzieję, że w kolejnych produkcjach będzie lepiej i będzie je oceniał ktoś z większym wyczuciem ...d'oh!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 21 czerwca 2020 14:38:21 przy kursie: 6,60 zł
Może będzie druga szansa Nasdaq doszedł do 10k pkt więc zaczyna się mówić o powrocie drugiej fali "przyjaciela wirusa" Boo hoo!

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 22 czerwca 2020 12:32:32 przy kursie: 6,58 zł
Moim zdaniem temat strachu już spowszedniał.
Wystarczy popatrzeć na stadion Legii jak to funkcjonuje. Niech mi ktoś udowodni, że tam był strach przed wirusem ...
kto więc ma tą grę kupować ?
Może za parę lat gra chwyci gdy ktoś będzie chciał przypomnieć sobie jak to było.
Inna sprawa szkoda straconej energii i czasu na ten projekt - para w gwizdek ...
Mam nadzieję, że chociaż uda się wykorzystać doświadczenia z prac przy RP2 ...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Exar
11
Dołączył: 2010-09-13
Wpisów: 336
Wysłane: 23 czerwca 2020 14:01:40 przy kursie: 6,46 zł
Wydaje mi się, że zmarnowano pomysł na fajne DLC do RP2.


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 24 czerwca 2020 12:59:00 przy kursie: 6,48 zł
Pomysł można jeszcze zrealizować na jakiejś inne wymyślonej epidemii czy to wirusa czy bakterii, owada etc.
Jak widać jednak takie odtwarzanie aktualnej rzeczywistości raczej nie ma szans za chwycenie.
Co innego gdyby gra ukazała się jesienią ubiegłego roku. Wtedy może rzucono by się zobaczyć jakie są spodziewane lub wymyślone scenariusze.
Przy ewentualnym DLC musieliby się dużo bardziej postarać. Już Kursk pokazał, że odtwarzanie realu jest trudne a zainteresowanie także znikome.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 30 czerwca 2020 12:07:31 przy kursie: 6,48 zł
Ciemna strona księżyca – omówienie sprawozdania i sytuacji fundamentalnej Jujubee po I kw. 2020 r.

Nie od dziś wiadomo, że w branży gamingowej najważniejszy jest odbiór gier przez graczy, ale dla finansisty poza konwersją ocen na sprzedaż istotne są także inne aspekty. Na podstawie sprawozdań często można sobie wyobrazić jak funkcjonuje firma i zobaczyć co dzieje się pod przykryciem marketingowego przekazu. Do tego potrzebne jest jednak zrozumienie zasad rachunkowości, a w przypadku spółki jest z tym istotny problem.

Zgodnie z ostatnim raportem rocznym spółka stosuje wariant porównawczy w rachunku wyników. W takiej prezentacji w kosztach pokazuje się wszystkie koszty okresu niezależnie czy dotyczyły one przychodów, czy nie. Żeby zapewnić współmierność przychodów i kosztów koryguje się przychody o koszty które nie są związane z przychodami w danym okresie – mamy zmianę stanu produktów, która powiększa lub pomniejsza pozycję przychody i równe z nimi. Niestety w przypadku Jujubee takie korekty nie następują – zmiana stanu produktów w raportach wynosi zawsze zero.


kliknij, aby powiększyć


Jeśli jednak zerkniemy do kosztów, to pojawia się tam niestandardowa pozycja – wartość sprzedanych produktów (w raportach kwartalnych, bez badania przez biegłego natomiast wartość sprzedanych towarów i usług). Teoretycznie można sobie wyobrazić sytuacje, że zmiana stanu produktów jest prezentowana w rachunku kosztów, tylko z odwrotnym znakiem.


kliknij, aby powiększyć


Takiej interpretacji jednak przeczy nota podatkowa. Wynika z niej, że koszty wykazane w rachunku wyników są to koszty aktywowane z zapasów. Inaczej mówiąc jest to rozliczenie kosztów gier napisanych w przeszłości z których obecnie mamy przychody. Do szczęścia brakuje nam jeszcze jednej rzeczy – wyłączenia kosztów, które powstały w raportowanym okresie, ale nie dotyczą przychodów tam pokazanych. W poniższej nocie podatkowej taką pozycję znajdziemy, ale w rachunku wyników już nie, a przynajmniej nie bezpośrednio. Możliwe, że spółka o takie koszty powiększa sprzedaż okresu, albo pomniejsza poszczególne pozycje kosztowe jak wynagrodzenia czy usługi obce. Które pozycje i o ile niestety nie wiemy.


kliknij, aby powiększyć


To jednak nie koniec niespodzianek. W normalnym toku działalności nakłady na gry powinny być prezentowane jako produkcja w toku, natomiast po zakończeniu produkcji i rozpoczęciu sprzedaży koszty danego projektu winny być przeksięgowane na produkty gotowe. W przypadku spółki taka operacja jednak nie występuje. Proszę zauważyć, że na dzień 31 grudnia 2018 r. czyli po debiucie Kurska produkty gotowe wynosiły zero. Co więcej, z odpisu dokonanego na tę grę w 2019 r. wynika, że spółka w 2018 r. nie rozliczyła tych kosztów przez wynik, a zatem miała zakończony i nierozliczony projekt, który w tym miejscu powinien się ujawnić, a tak się nie stało:


kliknij, aby powiększyć

O powyższe kwestie zapytałem przedstawicielkę spółki przed tygodniem w rozmowie telefonicznej, poprosiła o maila, którego natychmiast wysłałem, ale do dziś odpowiedzi nie otrzymałem. Z tego powodu nie mamy pewności, czy pokazywane przychody odpowiadają faktycznej sprzedaży, czy są korygowane i podobnie jest z kosztami.

W 2016 r. spółka działała w dużej części na zlecenie zewnętrznego wydawcy i raportowała przychody tylko z tej aktywności. W 2017 r. wydała Realpolitiks, który miał być w zasadzie dodatkiem do głównego projektu jakim był Kursk. Jak to często bywa w przypadku dewelopera z segmentu indy, premiery na poszczególne platformy są rozciągnięte w czasie, choć do tej pory mówimy jedynie o PC, MAC i rynku mobilnym, a dodatkowo od I kw. br. także Switch. Kursk okazał się klapą – przychody były niższe niż z Realpolitiks. Wydaje się, że spółka aby podreperować budżet musiała sprzedawać projekty gier – tak było w I kw. ur. Na bazie Kurska wyprodukowano Deep Diving Simulator, który okazał się produktem bardzo przeciętnym. Na chwilę obecną największym sukcesem jest Realpolitiks, ale ten sukces wymiaruje się sprzedażą na poziomie ledwie 600 tys. zł w kwartale premiery…


kliknij, aby powiększyć


W związku z niskimi przychodami spółka raportuje w zasadzie cały czas straty. Zysk pojawił się tylko na premierze najlepszej gry i ostatnio, na premierze Deep Diving na platformie Switch. Kursk jak napisałem wcześniej okazał się finansową klapą i w 2019 r. dokonano przynajmniej częściowego spisania tego projektu w koszty – spółka spodziewała się, że przyszłe przychody nie pokryją kosztów produkcji.


kliknij, aby powiększyć


Jest jednak jeszcze jeden aspekt, który być może pozwolił w tym kwartale poprawić wyniki. Od pewnego czasu część kosztów jest kapitalizowana na bilansie jako prace rozwojowe.

Z bilansu wynika, że spółka od pewnego czasu ma duże trudności z gotówką. Pomimo zrobienia dwóch emisji akcji w latach 2017-2018 na koniec roku w zasadzie pieniędzy w spółce nie było i taki stan rzeczy trwał aż do I kw. br. Nie dziwi zatem fakt, że spółka na bazie starych assetów próbuje pokazać nowe gry i pobudzić sprzedaż. Tak było z Kurskiem i Deep Diving, tak jest z Realpolitiks i Covid: The outbrake.


kliknij, aby powiększyć


Problemy widać także w rachunku przepływów pieniężnych. Poza jednym kwartałem premiery Realpolitiks mamy cały czas ujemne przepływy operacyjne. Spółka musi się ratować emisjami akcji, pojawiają się zobowiązania odsetkowe i w końcu zastrzyki kapitału z dotacji.


kliknij, aby powiększyć


W tej chwili Jujubee produkuje dwie gry: Dark Moon oraz Realpolitiks 2. Premiera pierwszego z nich została przesunięta z czerwca na kolejne miesiące, natomiast drugi tytuł planowany jest na ostatni kwartał 2020 r. Wydaje się, że przesuniecie terminu mogło też mieć związek z brakami kapitałowymi, choć spółka deklaruje, że to wpływ premiery i konieczności pracy zdalnej.

Poza głównymi tytułami, które mają zmienić obraz wyników mamy tez umowy z Forever i to umowy dość korzystne, bo nie wymagające od Jujubee żadnych nakładów. Chodzi o wydanie na konsolach Realpolitiks, Kurska, Deep Diving i w końcu Covida. Patrząc na dotychczasowe umowy Forever wpływy z premier do spółki będą w zakresie 30-50 proc. Największy sukces spółki jak do tej pory jest grą strategiczną, a te jak wiemy sprzedają się na konsolach znacznie gorzej niż na platformie PC (choćby Frostpunk). Z tego powodu premiery konsolowe raczej obrazu spółki nie zmienią i pozostaje liczyć na premiery PC.

Już wiemy, że Covid sprzedaje się bardzo słabo – po miesiącu ma tylko 34 recenzje. Można szacować, że dało to maksymalnie 4 tys. sztuk, choć całkiem prawdopodobne jest, że to poniżej 2 tys. – wpływ do spółki to zaledwie kilkadziesiąt tysięcy złotych. Trailer gry z kanału spółki miał 72 tys. wyświetleń na YT, czyli niewiele mniej niż Dark Moon (91 tys.). Na podstawie tego poziomu można powiedzieć, że zainteresowanie Dark Moonem nie jest duże, ale o sukcesie lub jego braku zdecyduje oczywiście finalny produkt i oceny graczy. Niestety napięta sytuacja płynnościowa może budzić obawy o jakość. Z takim przypadkiem spotkaliśmy się już w przypadku Farm 51. Tutaj co prawda były emisje akcji, ale trzeba brać to ryzyko pod uwagę. Bardzo słabo jak na tę chwilę wygląda zainteresowanie Realpolitiks 2 – tylko 10 tys. wyświetleń zwiastuna (z oficjalnego kanału) na YT.

Obecna kapitalizacja spółki wynosi 25 mln zł. Z jednej strony to poziom normalny dla debiutujących spółek bez doświadczenia z szansą na sukces, z drugiej Jujubee ma negatywny trackrecord, co stanowi pewnego rodzaju obciążenie. Ale jak zwykle rynek żyje nadzieją na sukces kolejnych gier. Na razie, patrząc z boku, raczej niedużą i jest wyceniana tak jak jest. To jednak rynek rozrywkowy, a łaska graczy na pstrym koniu jeździ. Zaskoczeń było wiele (TWOM, coop do Green Hell, House Flipper), podobnie jak porażek, w których spółka niestety ma swój udział. Teoretycznie pod ten sukces można zagrać, jeśli komuś pasuje ryzyko słabej jakości związanej z niskimi zasobami, słabym kontaktem z rynkiem i w końcu z niejasnymi sprawozdaniami.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 1 lipca 2020 11:03

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 17 sierpnia 2020 15:13:48 przy kursie: 6,18 zł
Przyznam, że trochę ze zdziwieniem zauważyłem wpis o premierze Realpolitic 2 na koniec tego roku .....
gaminganalytics.info/gbwish_la...
Zastanawia mnie czy to brak naniesionych zmian w programie premier przez niedopatrzenie lub brak wiedzy co się uda a co nie czy też zamiar taki ma spółka.
Trochę zastanawiający jest temin 31.12.2020 ..... na Sylwestra ... Angel d'oh!

Nie wiem jak będzie na Sylewstra zazwyczaj ludzie mają inne plany niż zakupy gier ..... ale kto wie.
Wygląda to na pewną asekurację - chcieliby w tym roku ale zmiana planów z gro COVID .... itp.
Może coś w spółce się ruszy i odniesie jakiś sukces ...... a może i nie i pójdzie śladem CIG .... średnio udanych małych produkcji. RP2 na pewno nie będzie jakiś specjalnie duży ale w skali spółki może być większy. Pytanie czy podzieli los COVID czy poprawi sytuację finansową spółki ... Think

Przyznam, że zaskakująco dużo spółek sugeruje premiery w Sylwestra. Czyżby przewidywali wtedy takie szaleństwo wirusa, że odwołane zostaną wszystkie imprezy i ludzie będą musieli kupować gry .... raczej nie ale kto wie..... Think
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 17 sierpnia 2020 15:15

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 17 sierpnia 2020 16:15:43 przy kursie: 6,18 zł
Juju nie umie w marketing.

To nie są źli koderzy, nie są źli twórcy gier, ale marketing to przedszkole.

Czekam na Dark Moona i RP2, ale czekam z boku patrząc czy firma wyciągnie konstruktywne wnioski.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 28 października 2020 09:05:28 przy kursie: 6,00 zł
JUJUBEE - analiza techniczna na życzenie


Analiza będzie krótka, gdyż w przypadku walorów JJB takie zjawisko jak trend nie występuje - patrz przebieg średnich lub wstęgę utworzoną przez ADX i kierunkowe. W tej sytuacji jakiekolwiek ożywienie na wykresie cenowym byłoby możliwe po wydostaniu się notować z obszaru, ograniczonego zieloną i czerwoną strefami.
Przypominam o sporych pokładach podaży znajdujących się w strefie 8,38-10,10 zł - ta luka bessy sprzed dwóch lat nie została nigdy domknięta.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 8 kwietnia 2022 15:40:23 przy kursie: 2,38 zł
Czyżby spółka wróciła do życia ....
Chyba prędzej spodziewałbym się "zgaszenia światła"...
a może zaskoczą, że jednak coś tak wyklikali ...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE JUJUBEE



25 26 27

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 2,240 sek.

aezchyrl
zvbhplzh
kspmzslm
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
oumgfqzh
kuackynv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat