Zakładany target 50 tys. od początku był bardzo ambitny, to jasne. Tylko 8% gier które są publikowane na Steam i są gierkami typu VR (innych danych nie mam) osiąga barierę 50 tys. owners:
LinkRaczej monitorowałbym Break-even, mówili że wydali na gierkę 0,5 mln PLN, czyli 125k USD.
Gierka ma cenę 10 USD, więc muszą sprzedać 12,5 tys. gierek.
To wciąż sporo, bo aktualne staty gierki to ca 750 owners (nie wszyscy kupili grę, bo w EA do pewnego momentu była za darmo, potem po 9 USD, teraz za 10 USD).
12,5 tys. wciąż wydaje się "ambitną" sprawą.
BE może być niżej, bo część kasy mogła pójść z dotacji. Może być jednak również wyżej, po 0,5 mln PLn to była kwota na wrzesień, a zanim gra będzie w full access to będzie więcej kosztowała w totalu
źródło@vladinho good point, preIPO bez indywidualnych się odbywało.