pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Aven

Aven

Ostatnie 10 wpisów
Ja najczęściej korzystam wlasnie z aplikacji mobilnej Bossy z powodu częstego braku dostępu do komputera i już zaczyna być irytujące to ciągle wyrzucanie z apki przy większych ruchach na rynku.. Raz straciłem na tym kilka tysięcy..
Czy ktoś może polecić DM z lepszą aplikacją?

@pandroinium,
naśladujemy ich do końca naszej sesji. Zauważyłem, że ostatnio największe odbicia w US były po 17:00 naszego czasu, po czym następnego dnia amerykańskie futures zaczynało spadkowo. Tak wiec nasze odbicie albo nie następowało, albo było bardzo słabe, a na drugi dzień lecieliśmy razem z nimi..

Jestem trochę laikiem w temacie, ale czemu tańsza ropa ma zaszkodzić Orlenowi? Na stacjach nagle paliwo nie potanieje przecież do 3zl, więc ich marża powinna wzrosnąć?

www.forexlive.com/news/!/a-har...
Jak to info ma się do wyceny Orlenu?

Cytat:
The first confirmed case of coronavirus in sub-Saharan Africa has emerged in Nigeria, the continent’s most populous country and biggest economy, sparking fears the contagion could spread quickly and stymie business.

Teraz to się dopiero zacznie wzrost zachorowań..

Dostali odpowiedź od FDA.
stooq.pl/n/?f=1337328&c=1&...

Serdecznie dziękuję za wyjaśnienie! :)

Hej, gdzie można dostać te książeczkę? Każdy sklep jaki sprawdzam w Google ma brak w asortymencie..

Witam. Co sądzicie o inwestowaniu w akcje amerykańskie na Revolucie? Teoretycznie wyczytałem, że wszystko jest proste jak drut, do kilku transakcji miesięcznie nie ma prowizji itd.
Dodatkowo jak wygląda rozliczanie podatku z inwestowania przez te aplikacje?

Pytam pod kątem zainwestowania w jedną spółkę, w której oddziale pracuje w PL i chciałbym parę zł zainwestować. Nie planuje większego zaangażowania w akcje US.

Hej,
bardzo proszę o dodanie do listy rezerwowej .

Na gwiazdkę czyli tak jak powinno być 😁