PARTNER SERWISU
mbfwigmj
101 102 103 104 105
misiek6603
PREMIUM
13
Dołączył: 2020-07-01
Wpisów: 85
Wysłane: 6 października 2021 18:50:54 przy kursie: 726,00 zł
Wzrost stop zwiększa relatywna atrakcyjność spółek typu value względem spółek typu growth bo te pierwsze maja mniejszy udział wartości rezydualnej (chodzi o przepływy po okresie prognozy ) w wycenie , a więcej bliżej polozonych przepływów mniej wrazliwych na wzrost stop ( w sensie wartości pieniądza w czasie ).
Tyle teoria ale akurat CJ to nie wiadomo czy bardziej value czy growth bo skorygowane C/Z na ten rok w granicach 15 pewnie będą mieć . A do czasu Chimery przepływy tez nie będą słabe wiec jest to chyba spółka i growth i value jednocześnie.

manek123
3
Dołączył: 2014-02-14
Wpisów: 15
Wysłane: 6 października 2021 19:21:04 przy kursie: 726,00 zł
Tak, ale miałem na myśli wycofywanie kapitału z giełdy. Tak jak ostatnio był napływ kapitału, tak po podniesieniu stóp może być odpływ. 40 punktów raczej nie ma jednak znaczenia

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 19 października 2021 13:08:07 przy kursie: 683,00 zł
Green Hell VR osiągnęło wymagany próg zapisów i wskoczyło na końcówkę listy Global Wishlist.


Christof_martin
40
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 327
Wysłane: 16 listopada 2021 13:40:52 przy kursie: 769,00 zł

Wstepne wyniki za Q3 2021 zdecydowanie powyżej konsensusu rynkowego. ! zarówno ilość kopii jak i średnia cena za kopie kreują bardzo pozytywny outlook Q4 2021 jak i cały 2022.

Spółka w 2021 zaraportuje najlepszy rok w historii bez premiery nowej gry. GH Long-seller ?

CREEPY JAR S.A.: Wstępne wybrane dane finansowe za 3 kwartał 2021 r. oraz narastająco za 3 kwartały 2021 r.
publikacja
2021-11-16 08:26
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 17 / 2021
Data sporządzenia: 2021-11-16
Skrócona nazwa emitenta
CREEPY JAR S.A.
Temat
Wstępne wybrane dane finansowe za 3 kwartał 2021 r. oraz narastająco za 3 kwartały 2021 r.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Creepy Jar S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej „Emitent”) niniejszym przekazuje do publicznej wiadomości wstępne wybrane wyniki finansowe Emitenta:

Dane za 3 kwartał 2021 r.:

- przychody ze sprzedaży: 14,1 mln zł wobec 7,6 mln zł w 3 kw. 2020 r., (wzrost o 86% r/r),
- zysk z działalności operacyjnej: 9,9 mln zł wobec 1,0 mln zł w 3 kw. 2020 r., (wzrost o 890% r/r),
- zysk netto: 9,1 mln zł wobec straty netto w wysokości 0,3 mln zł w 3 kw. 2020 r.;

Dane narastająco za 3 kwartały 2021 r.:

- przychody ze sprzedaży: 35,3 mln zł wobec 30,6 mln zł w 1-3 kw. 2020 r. (wzrost o 15,4 % r/r),
- zysk z działalności operacyjnej: 23,3 mln zł wobec 21,2 mln zł w 1-3 kw. 2020 r. (wzrost o 9,9% r/r),
- zysk netto: 21,1 mln zł wobec 15,8 mln zł w 1-3 kw. 2020 r. (wzrost o 33,5% r/r),

Stan środków pieniężnych: 49,9 mln zł na dzień 30 września 2021 r. wobec 38,1 mln zł na dzień 30 czerwca 2021 r.

Osiągnięte przez Emitenta wyniki finansowe w 3 kw. 2021 r. wynikały przede wszystkim z wysokiej sprzedaży gry Green Hell na platformie STEAM oraz konsolach Sony PlayStation i Microsoft Xbox.
W analizowanym okresie łączna sprzedaż brutto gry Green Hell na platformach STEAM, Sony PlayStation i Microsoft Xbox (wersje gry, do których Emitent posiada prawa wydawnicze) wyniosła ponad 312 tys. kopii, z czego 138 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox. Narastająco za 3 kw. 2021 r. łączna sprzedaż brutto na ww. platformy wyniosła 951 tys. kopii, z czego ponad 254 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox.

Jednocześnie Emitent informuje, że w oparciu o wstępne dane sprzedażowe dostępne na dzień niniejszego raportu, szacunkowa sprzedaż brutto Green Hell na ww. platformy od początku 2021 roku wyniosła 1.076 tys. kopii, z czego 295 tys. sztuk stanowią egzemplarze przeznaczone na konsole PlayStation i Xbox.

Emitent zastrzega, że powyższe dane mają charakter szacunkowy, a ostateczne wyniki finansowe za 3 kwartał 2021 r. wraz z danymi porównywalnymi zostaną przekazane w raporcie okresowym, który zostanie opublikowany w dniu 29 listopada 2021 r.

bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 16 listopada 2021 15:44:42 przy kursie: 769,00 zł
please nie wklejaj całych komunikatów


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 17 listopada 2021 04:00:16 przy kursie: 769,00 zł
Christof_martin napisał(a):
Paweł,

ponadto, utrzymujesz niezmienny poziom długu netto - 35mln czyli obecny stan gotówki, nawet po premierze Chimery, no sorry to już nierzetelność analityczna.

przecież saldo gotówki będzie rosło - i po Chimerze będzie grubo ponad pln 100 mln trzymając się konserwatywnych założeń sprzedażowych, ergo min. dodatkowe PLN 100 mln kapitalizacji (dług netto - 100 mln PLN).
pozdro
K

To co zrobiłem to jest uproszczona wycena przepływowa, czyli gotówkowa. Inaczej mówiąc wycena to nic innego jak suma gotówki (zysku) wygenerowanej przez spółkę w przyszłych latach. To że sypnie środkami pieniężnymi jest uwzględnione. Zamiast zarzucać komuś nierzetelność proponuję poczytać na temat wycen.

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 17 listopada 2021 13:23:22 przy kursie: 764,00 zł
Osobiście uważam, że w tym roku za wiele jeżeli chodzi o GH się nie wydarzy.
Czekam na info, że trzeci dodatek SoA na PC zostanie wydany na 2022 r. nawet jeżeli produkcję zamkną w tym roku.

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 17 listopada 2021 14:21:28 przy kursie: 764,00 zł
anty_teresa napisał(a):
Christof_martin napisał(a):
Paweł,

ponadto, utrzymujesz niezmienny poziom długu netto - 35mln czyli obecny stan gotówki, nawet po premierze Chimery, no sorry to już nierzetelność analityczna.

przecież saldo gotówki będzie rosło - i po Chimerze będzie grubo ponad pln 100 mln trzymając się konserwatywnych założeń sprzedażowych, ergo min. dodatkowe PLN 100 mln kapitalizacji (dług netto - 100 mln PLN).
pozdro
K

To co zrobiłem to jest uproszczona wycena przepływowa, czyli gotówkowa. Inaczej mówiąc wycena to nic innego jak suma gotówki (zysku) wygenerowanej przez spółkę w przyszłych latach. To że sypnie środkami pieniężnymi jest uwzględnione. Zamiast zarzucać komuś nierzetelność proponuję poczytać na temat wycen.

To dlaczego w takim razie wypływ gotówki ze spółki w postaci wypłaty dywidendy powoduje automatycznie obniżenie wyceny rynkowej spółki (odcięcie dywidendy od kursu)? Moim zdaniem Chris ma rację w kwestii wpływu już posiadanych przez spółkę środków finansowych/długu netto na wycenę. Przykladowo: z dwóch spółek generujących takie same ilości gotówki ta która posiada większą ilość zakumulowanych środków finansowych powinna mieć wycenę wyższą o różnicę wartości tych środków. Pal licho małe kwoty, ale jeśli gotówka miałaby wartość kilkanastu-kilkudziesięciu % kapitalizacji spółki trudno to ignorować i pomijać w wycenie.

Christof_martin
40
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 327
Wysłane: 18 listopada 2021 18:24:03 przy kursie: 819,00 zł
Po raporcie za Q3 2021 szykuje się kolejna aktualizacja wyceny CRJ przez DM BOŚ - ponownie w górę liczba sprzedanych kopii we wszystkich kanałach i wycena w górę w okolice pierwszej recki na poziomie 1.309,-- PLN




"Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 12 października, obniżyli cenę docelową dla akcji Creepy Jar do 1.071 zł z 1.215 zł wcześniej, utrzymując zalecenie "kupuj".
Raport wydano przy kursie 697 zł.

"Zważywszy na udany debiut wersji na konsole podwyższamy o 37 proc. prognozę wolumenu sprzedanych kopii wersji konsolowej Green Hell do 426 tys. (poprzednio 310 tys.), co odpowiada ok. 40 proc. wolumenu sprzedaży wersji na PC w tym samym czasie od debiutu w trybie rozgrywki wieloosobowej. Jednocześnie obniżamy wolumen sprzedaży wersji na PC na 2021 i 2022 rok odpowiednio o 12 proc. i 18 proc. do 640 tys. (poprzednio 730 tys.) i 540 tys. (poprzednio 660 tys.)" - napisano w raporcie.

Analitycy DM BOŚ przesunęli w swoich prognozach debiut wersji konsolowej gry Chimera na II kw. 2024 r. wobec IV kw. 2023 r. poprzednio.

"Wprawdzie podtrzymujemy założenie, że wersja tej gry na PC powinna trafić na rynek w IV kw. 2023 roku, niemniej dopuszczamy możliwość, że premiera w trybie EA (wczesnego dostępu) może nastąpić wcześniej, gdyż spółka wspominała, że wersja EA może być gotowa pod koniec 2022 roku" - podali.

Dodali, że biorąc pod uwagę powyższe założenia podwyższają o 12 proc. swoją całoroczną prognozę skorygowanego zysku netto na 2021 rok do 34,1 mln zł, a o 7 proc. obniżają prognozę skorygowanego zysku netto na 2022 rok do 24,9 mln zł.

"Zgodnie z naszymi szacunkami Creepy Jar jest obecnie notowany przy 13,9x/ 19,0x/ 11,4x skor. P/E na 2021P/ 2022P/ 2023P (z 50 proc./ 9 proc./ 35 proc. dyskontem wobec porównywalnych spółek)" - poinformowali.

Ich zdaniem, w 2022 i 2023 roku spółka może przeznaczyć na dywidendę 50 proc. raportowanego zysku netto, co implikuje wypłatę odpowiednio 20,56 zł (2,9-proc. stopa dywidendy brutto) oraz 13,20 zł (1,9-proc. stopa dywidendy brutto) dywidendy na akcję.

Depesza jest skrótem raportu, którego pierwsze rozpowszechnianie nastąpiło 13 października o godz. 7:40. Autorem raportu jest Tomasz Rodak."

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 18 listopada 2021 23:38:52 przy kursie: 819,00 zł
Utnapisztim napisał(a):
anty_teresa napisał(a):
Christof_martin napisał(a):
Paweł,

ponadto, utrzymujesz niezmienny poziom długu netto - 35mln czyli obecny stan gotówki, nawet po premierze Chimery, no sorry to już nierzetelność analityczna.

przecież saldo gotówki będzie rosło - i po Chimerze będzie grubo ponad pln 100 mln trzymając się konserwatywnych założeń sprzedażowych, ergo min. dodatkowe PLN 100 mln kapitalizacji (dług netto - 100 mln PLN).
pozdro
K

To co zrobiłem to jest uproszczona wycena przepływowa, czyli gotówkowa. Inaczej mówiąc wycena to nic innego jak suma gotówki (zysku) wygenerowanej przez spółkę w przyszłych latach. To że sypnie środkami pieniężnymi jest uwzględnione. Zamiast zarzucać komuś nierzetelność proponuję poczytać na temat wycen.

To dlaczego w takim razie wypływ gotówki ze spółki w postaci wypłaty dywidendy powoduje automatycznie obniżenie wyceny rynkowej spółki (odcięcie dywidendy od kursu)? Moim zdaniem Chris ma rację w kwestii wpływu już posiadanych przez spółkę środków finansowych/długu netto na wycenę. Przykladowo: z dwóch spółek generujących takie same ilości gotówki ta która posiada większą ilość zakumulowanych środków finansowych powinna mieć wycenę wyższą o różnicę wartości tych środków. Pal licho małe kwoty, ale jeśli gotówka miałaby wartość kilkanastu-kilkudziesięciu % kapitalizacji spółki trudno to ignorować i pomijać w wycenie.

Kurcze,
Najprościej pisząc, bo gotówka wypływa ze spółki :) Dla akcjonariuszy jest to po pominięciu podatku 1:1, gotówka w spółce czy dywidenda w portfelu. Przecież ja środki które TERAZ ma spółka biorę pod uwagę - właśnie jako OBECNY dług netto, który jest ujemny.

Chris postuluje coś zupełnie innego... Chce mieć ciastko i zjeść ciastko. Wycena spółki to w uproszczeniu suma wygenerowanej w PRZYSŁOŚCI gotówki, oczywiście zdyskontowana o wartość pieniądza w czasie i ryzyko. Jeśli spółka ma DZIŚ gotówkę, której nie potrzebuje to należy ją dodać, bo ona nie wchodzi do wyceny przepływów. Jest nadmiarowa. Ja chcąc oszczędzić meandrów przepływów, zmian zapotrzebowania na kapitał obrotowy itd. upraszczam nieco sprawę. Nie zakładam, że w roku X spółka wyda, a w roku Y spółka ma wpływ. Zakładam, że w roku Y spółka ma zysk, czyli nadwyżkę gotówki ponad wcześniejsze wydatki. To uproszenie, bo wiem, że nie dla wszystkich DCF jest prosty. Dlatego zamiast dykskontować gotówkę dyskontuje zyski, co jest podejściem agresywniejszym, bo najpierw mamy wypływ gotówki, a więc mniejszą stopę dyskonta w czasie (wartość pieniądza!), a później wpływ. Cały czas jednak chodzi o gotówkę - jak zawsze. Chris chciałby wycenić spółkę gótówkowo (na podstawie zysków) i dodać dodatkowo gotówkę w przyszłości, czyli poniekąd uwzględnić tę gotówkę drugi raz...

Zobaczmy co napisał Krzysiek:
Christof_martin napisał(a):
Paweł,

ponadto, utrzymujesz niezmienny poziom długu netto - 35mln czyli obecny stan gotówki, nawet po premierze Chimery, no sorry to już nierzetelność analityczna.

przecież saldo gotówki będzie rosło - i po Chimerze będzie grubo ponad pln 100 mln trzymając się konserwatywnych założeń sprzedażowych, ergo min. dodatkowe PLN 100 mln kapitalizacji (dług netto - 100 mln PLN).
pozdro
K

Ja liczę 35 milionów gotówki dziś plus gotówkę w przyszłości (zyski). Krzysiek chce dodać jeszcze 75 mln zł. Te 75 mln zł jest w moim zysku z Chimery. Możemy się nie zgadzać co do założeń (moje są z reguły konserwatywne), że sprzeda się więcej albo mniej, można mi zarzucić, że nie ma wiedzy na temat potencjału gier (bo, nie mam, nie jestem graczem, tylko finansistą i inwestorem), ale nie poprawność merytoryczną.

PS: w związku z dzisiejszym zachowaniem cen waloru, jutro czyli potencjalnie 19.11.2021 być może stanę się posiadaczem tego waloru.
Edytowany: 18 listopada 2021 23:51


Christof_martin
40
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 327
Wysłane: 19 listopada 2021 07:54:58 przy kursie: 819,00 zł
Pawle.

Ja również jako finansista i inwestor preferuje spółki które posiadają PLN 100 mln gotówki w kasie niż PLN 100 mln dlugu bankowego lub obligacji.

Dług netto +PLN 100 mln (kedyt) obciąży wycene -poprzez jej obniżenie

Długo netto - PLN 100 mln (cash) ja podwyższy.

Te 100 mln gotówki w 2023 : wycena w roku 2023 będzie uwzględniała stan gotówki PLN 100 mln plus zdyskontowane wartości.

Ps. Witamy na pokładzie (potencjalnie)

Christof_martin
40
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 327
Wysłane: 29 listopada 2021 15:07:01 przy kursie: 793,00 zł
Nie-Chimeryczny tryb prac ......



Warszawa, 29.11.2021 (ISBnews) - Creepy Jar szacuje, że na koniec przyszłego roku większość prac nad nową grą "Chimera" będą zakończone, a jeszcze w tym roku chce przedstawić "road mapę" dalszego rozwoju gry "Green Hell", poinformował prezes Krzysztof Kwiatek.
"Jeżeli chodzi o grę 'Chimera', to mamy zamknięty design gry i jest to bardzo dobra wiadomość, gdyż wiemy, co chcemy osiągnąć i jak dalej postępować. Kolejna istotna rzecz to rozbudowujemy obecnie zespół, który pracuje nad grą. Docelowo chcemy, aby zespół pracujący nad 'Chimerą' składał się z około 30 osób, a 10 osób będzie pracować przy grze 'Green Hell'. Ze względu na pandemię musimy sobie pozostawić pewien bufor i możliwość przesuwania pracowników pomiędzy zespołami" - powiedział prezes Kwiatek podczas wideokonferencji.

"Chimera" będzie grą łączącą w sobie cechy zaawansowanego symulatora rozwoju bazy z elementami survivalu.

"Chcemy, aby na koniec przyszłego roku 'Chimera' miała już kształt gry grywalnej, dobrze wyglądającej. Koniec przyszłego roku to jest moment, kiedy będziemy mogli spojrzeć na 'Chimerę' i zobaczyć, w którym miejscu jesteśmy. Wtedy też będziemy szacowali, kiedy i w jaki czas możemy celować z premierą" - dodał prezes.

Przedstawiciele spółki dodali, że budżet gry w wysokości 10 mln zł pozostaje bez zmian. Wcześniej w raporcie finansowym za miniony kwartał, spółka poinformowała, że łączna wartość nakładów poniesionych na produkcję "Chimery" na 30 września 2021 r. wyniosła 2,4 mln zł, z czego ponad 495 tys. zł zostało poniesionych w III kwartale 2021 r.

Skimixa
26
Dołączył: 2012-05-19
Wpisów: 354
Wysłane: 30 listopada 2021 23:01:11 przy kursie: 778,00 zł
Smacznie to wygląda: www.youtube.com/watch?v=2DkMMN...

KamiLPArsenal
29
Dołączył: 2010-11-15
Wpisów: 160
Wysłane: 30 listopada 2021 23:25:11 przy kursie: 778,00 zł
Ciekawe jak wygląda walka w wersji VR.

Warto odnotować, że dzisiaj producenci The Forest podali datę premiery sequelu i udostępnili zwiastun. Na ten moment ponad 230K wyświetleń na youtube. Wiemy że gra jest benchmarkiem dla GH, ale i konkurentem.

www.youtube.com/watch?v=8sghWJ...

yellowshadow
103
Dołączył: 2020-10-09
Wpisów: 422
Wysłane: 30 listopada 2021 23:34:49 przy kursie: 778,00 zł
Skimixa napisał(a):
Smacznie to wygląda: www.youtube.com/watch?v=2DkMMN...


Zdecydowanie poprawili jakość grafiki w tym VR vs. pierwsze zwiastuny - np. plecak wygląda w końcu normalnie jak w grze. Nie przypominam sobie tez aby w grze było wspinanie się po linie oraz podświetlanie krótkofalówką rąk, tak więc wygląda na to, że chyba zostało dodane trochę nowych mechanik. Zapowiada się bardzo dobrze.
Edytowany: 30 listopada 2021 23:37

Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 23 stycznia 2022 17:29:29 przy kursie: 801,00 zł
Wilk z T29 napisał(a):
Scarry napisał(a):

echhh.. fajnie patrzeć z bliska jako akcjonariusz na powstającą taką niesamowitą historię firmy i gry. Ciągle mamy początek wzrostów.


binky Pragnę zauważyć że mamy 900 mln.

Jak widać bariera 1 mld z 1 ukończoną grą nie jest prosta do złamania. Póki co nowe projekty są dużą niewiadomą i to ryzyko wydaje się kluczowe dla zachowania kursu w ostatnim roku.

KamiLPArsenal
29
Dołączył: 2010-11-15
Wpisów: 160
Wysłane: 18 lutego 2022 16:56:56 przy kursie: 750,00 zł
Rekordowy wynik finansowy za 2021, intencja wypłaty dywidendy, powstający nowy projekt i dalej dochodowa pierwsza gra. hello1 Tylko czemu ten kurs się osuwa cały czas.


trudno100
6
Dołączył: 2018-07-07
Wpisów: 89
Wysłane: 16 maja 2022 14:52:30 przy kursie: 574,00 zł
Nie wiem, gdzie tu jest dolna granica tej aktualnie dość śmiesznej kapitalizacji: w tej chwili mamy poniżej 390 mln, jeśli odjąć od tego 70 mln w kasie to mamy podobną wycenę co bieda spólki z NC typu F51. Agresywna podaż nie napotyka żadnego oporu ze strony popytu, obroty słabiutkie. Poziom takiej kapitalizacji 11bit osiągał w erze TWOM, który zarabiał dwa razy mniej od GH. Prezes mógłby łaskawie kupić choć symboliczną liczbę akcji, żeby pokazać wiarę w swoją spółkę.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 16 maja 2022 16:03:18 przy kursie: 574,00 zł
TWOM został wydany pod koniec 2014 r. Po 3 kw. 2015 r. spółka miała ok 20 mln zł zysku netto przy kapitalizacji ok. 180 mln zł. OK, potem kapitalizacja rosła, a wynik spadał, ale 400 mln zł kapitalizacji spółka osiągnęła na rok przed premierą kolejnego tytułu, a w zasadzie serii premier, bo już wtedy były zapowiedziane Moonlighter i Children of Morta. W przypadku Creepego mamy pewnie rok do premiery, gry większej, ale bez nogi wydawniczej. Można tak próbować uzasadniać kapitalizację? Można, choć ja fanem takiego podejścia nie jestem.

Kiedyś tutaj przetoczyła się dyskusja na temat stopy dyskontowej - w ostatniej analizie pokazałem różnicę pomiędzy stopą 8 i 12 proc. - niby niewiele, ale jednak 50 proc. :) Część userów próbowała mnie przekonać, że 10 proc. stopy dyskontowej to stanowo zbyt dużo, bo stopy bliskie zera itd. Dziś stopa bezpieczna z kwitów NBP to prawie 7 proc. To ile stopa dyskontowa wynosi? ;) To pokazuje do pewnego stopnia nieefektywność, bo tak samo jak nie należało wtedy zakładać, że niskie stopy będą na tym poziomie do końca świata, tak teraz ciężko się spodziewać, że trwale mamy obecny poziom.




aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 16 maja 2022 16:40:32 przy kursie: 574,00 zł
trudno100 napisał(a):
Prezes mógłby łaskawie kupić choć symboliczną liczbę akcji, żeby pokazać wiarę w swoją spółkę.


Darujmy sobie takie "prośby''.
Osobiście cieszę się, że lekceważona przez rynek wersja VR potwierdza swój potencjał, o którym już dawno pisałem. Myślę, że może ona spokojnie dodać 10 mln zł do tegorocznego wyniku.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CREEPYJAR



101 102 103 104 105

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,259 sek.

lhugeugk
rwqfctpl
wlqnhdry
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
vnwlgzom
reqwltdy
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat