"Edytuj wpis" przestało działać - to musze nowy komentarz dać.
Moje "wypociny" w poprzednim poście miały za zadanie podać Wam kilka informacji:
Nie sądzę, aby developerzy CRJ mieli problemy wydajnościowe na konsolach. Opieram swoją tezę na aktualnym stanie "performance" z PC.
PS5 można założyć, że ma 10 TFLOPs.
Jest to podobna "moc" jak mają karty graficzne 1080 Ti, albo 2080 (bez Ti).
Filmiki z GH 4k można znaleźć wszędzie np tutaj:
Z filmiku można wyciągnąć że liczba klatek to 40-50FPS na 4k na ultra (bez optymalizacji, albo raczej - bez dodatkowej optymalizacji). Taką wartość zakładam na PS5.
Dla mnie najważniejsze jest screen z 2:57 ("Games always run > 30Fps with no lag").
Pamiętajmy że konsole nowej generacji mają Free-synca, więc jest to wartość wystarczająca.
PS4: (szybka estymacja): 40-50FPS na PS5 to da nam 32-40FPS na 1080p (Full Hd).
Nie trzeba stawać na głowie i optymalizować czegoś, czego się nie da. (patrz CP2077).