PARTNER SERWISU
xempmreb
8 9 10 11 12
yakuzarider1
0
Dołączył: 2011-04-01
Wpisów: 15
Wysłane: 6 czerwca 2011 15:44:55 przy kursie: 12,40 zł
Można narzekać na VENO bardzo długo, ale spółka ostatnio stała się bardzo transparentna, a co najważniejsze DAJE DUŻO ZAROBIĆ! Jeśli komuś przeszkadza to, że kurs jest spekulacyjny to niech nie czyta wątku VENO i niech nie pisze wielce odkrywczych postów bo tutaj każdy to wie i akceptuje ryzyko. Jeśli ktoś woli na WIGu20 zarobić 5% w miesiąc bo bezpieczniej - nie ma sprawy. Zysk to zysk:) Pozdrawiam!

Abner1984
0
Dołączył: 2009-12-01
Wpisów: 696
Wysłane: 6 czerwca 2011 16:34:46 przy kursie: 12,40 zł
Tylko czy ktoś tu napisał że zysk to nie zysk? Nie.

Bardzo transparentna? Jak dla mnie to nadal starają się sprzedać nierzeczywiste marzenia... Bo jaką wartość dla całego projektu ma fakt że "przyciski robiła firma produkująca symulatory myśliwców"? Nikt, a napewno nie ja, nie atakuje nikogo kto gra na Veno...

"Ekonomista to ekspert który będzie wiedział jutro dlaczego nie sprawdziło się dzisiaj to co prognozował wczoraj..."

yakuzarider1
0
Dołączył: 2011-04-01
Wpisów: 15
Wysłane: 6 czerwca 2011 17:07:44 przy kursie: 12,40 zł
W porównaniu z tym co było kiedyś (2008-2010) to jest bardzo transparentna. Odpowiada na pytania, są wpisy na blogu. Odbicie tego widać na wykresie kursu papierka. Co więcej to co mówią to nie słowa bez pokrycia jak wcześniej. Fakt że przyciskami zajmuje się firma która robi symulatory myśliwców daje tyle do zrozumienia, że nawet najdrobniejsze detale są robione u specjalistów i są najwyższej jakości. Symulator myśliwca to droga rzecz potrzeba do wyszkolenia pilotów. Nie może być to sklejka z gumowymi guziczkami... Taka firma zna się na rzeczy


sbyszek
0
Dołączył: 2009-12-04
Wpisów: 807
Wysłane: 6 czerwca 2011 17:26:17 przy kursie: 12,40 zł
Wygląda na to,że technicznie jesteśmy po korekcie fali 3. Czyli wybicie po 4 korekcyjnej rozpoczyna falę 5,a ta może mieć nieprzewidywalny wymiar.hello1
Kopanie się z koniem jest najlepszą reklamą konia.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 6 czerwca 2011 17:41:43 przy kursie: 12,40 zł
jeśli pokazanie tej wyśmiewanej zaślepki na blogu dało TAKI efekt to normalnie ciarki przechodzą co będzie jak pokażą .. lusterko?! albo kierownice.Angel - +100% murowane :D
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 6 czerwca 2011 17:50:26 przy kursie: 12,40 zł
sbyszek napisał(a):
Wygląda na to,że technicznie jesteśmy po korekcie fali 3. Czyli wybicie po 4 korekcyjnej rozpoczyna falę 5,a ta może mieć nieprzewidywalny wymiar.


a Kolega byłby łaskaw rozrysować te fale?

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 6 czerwca 2011 18:58:54 przy kursie: 12,40 zł
yakuzarider1 napisał(a):
Co więcej to co mówią to nie słowa bez pokrycia jak wcześniej. Fakt że przyciskami zajmuje się firma która robi symulatory myśliwców daje tyle do zrozumienia, że nawet najdrobniejsze detale są robione u specjalistów i są najwyższej jakości. Symulator myśliwca to droga rzecz potrzeba do wyszkolenia pilotów. Nie może być to sklejka z gumowymi guziczkami... Taka firma zna się na rzeczy


nie masz wrazenia, ze widzisz tylko to, co chcesz widziec?

tu masz kokpit f16


kliknij, aby powiększyć



a tu wnetrze reventona


kliknij, aby powiększyć


blizniaki, jak w morde strzelil, nieprawdaz?
pomysl nad tym co pisza, tak na spokojnie.

ich blog, to belkot - rzucaja kilka hasel, graja na skojarzeniach liczac na to, ze nikt nie bedzie roztrzasal dlaczego niby najpierw malowac, a potem wypalac - wazne, ze robi to 'firma od symulatorow mysliwcow', wiec musi byc super! pomijajac, ze zazwyczja przyciski sa z alu, ktorego nigdy nie widzialem pomalowanego - jak chcesz kolorek i odpornosc na scieranie to sie anodyzuje (lub poleruje/szczotkuje, by nadawalo szlachenty wyglad) - taniej, szybciej, pewniej. pomalowany to moze byc wygrawerowany piktogram.
a co powiesz na koszty tej masy roboczogodzin, 30 osob pracujacych nad projektem oraz 'wielu firm' w PL i UK? to Cie nie martwi? jaki musi byc zysk na sztuce, by pokryc te koszty? a przeciez to ma byc tanie superauto. to ile aut trzeba sprzedac?

nie krytykuje niczyich decyzji - krytykuje bzdury wciskane akcjonariuszom salute
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

yakuzarider1
0
Dołączył: 2011-04-01
Wpisów: 15
Wysłane: 6 czerwca 2011 21:02:27 przy kursie: 12,40 zł
Właśnie o to chodzi, że lepiej będzie brzmieć jak powie: guzik robiła firma która zajmuje się kokpitami do myśliwców niż firma która produkuje przyciski do papieru...Kolejny aspekt to to, że taka firma odwali porządną robotę, a nie fuszerę(w myśliwcu wszystko musi być zrobione perfekcyjnie). Ja wiem że VENO wciska bajki mniej lub bardziej, ale chodzi mi o to że potrafią się sprzedać. Dzięki temu na kursie da się bardzo dużo zarobić i to mnie tylko interesuje.

Poza tym nie wiem czy zdjęcie tego kokpitu co wysłałeś akurat produkowała ta firma co do super strzały. Więc nie ma powiązania.

sbyszek
0
Dołączył: 2009-12-04
Wpisów: 807
Wysłane: 6 czerwca 2011 22:49:47 przy kursie: 12,40 zł
krewa napisał(a):
sbyszek napisał(a):
Wygląda na to,że technicznie jesteśmy po korekcie fali 3. Czyli wybicie po 4 korekcyjnej rozpoczyna falę 5,a ta może mieć nieprzewidywalny wymiar.


a Kolega byłby łaskaw rozrysować te fale?


A może być opis?
Fala 1 29.04-10.05 (0,02-0,06)
F 2 (korekcyjna) 10.05-18.05 (0,06-0,04)
F 3 18.05-23.05 (0,04-0,07)
F 4 (korekcyjna) 23.05-3.06 (0,07-0,06)
F 5 6.06- ? (0,06- ?)
Kopanie się z koniem jest najlepszą reklamą konia.

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 6 czerwca 2011 23:20:07 przy kursie: 12,40 zł
yakuzarider1 napisał(a):
Właśnie o to chodzi, że lepiej będzie brzmieć jak powie: guzik robiła firma która zajmuje się kokpitami do myśliwców niż firma która produkuje przyciski do papieru...Kolejny aspekt to to, że taka firma odwali porządną robotę, a nie fuszerę(w myśliwcu wszystko musi być zrobione perfekcyjnie). Ja wiem że VENO wciska bajki mniej lub bardziej, ale chodzi mi o to że potrafią się sprzedać. Dzięki temu na kursie da się bardzo dużo zarobić i to mnie tylko interesuje.

Poza tym nie wiem czy zdjęcie tego kokpitu co wysłałeś akurat produkowała ta firma co do super strzały. Więc nie ma powiązania.


konserwator powierzchni plaskich tez brzmi lepiej niz sprzataczka, ale nie zmienia to faktu, ze ktos mopem jedzie podloge i zarabia adekwatnie do wykonanej pracy, jakkolwiek wysublimowanie by jej nie nazwac.

kokpit, to kokpit - ma byc jak najtanszy i spelniac swoja funkcje, nic wiecej. czyli zupelnie inaczej niz supercar. np. eurofighter wyglada tak:

kliknij, aby powiększyć


ale przyznaje Ci racje - spolka potrafi sie sprzedac okreslonemu odbiorcy. tutaj zakoncze, bo jak powiadaja 'milczenie jest zlotem'.
Boo hoo!
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...


Abner1984
0
Dołączył: 2009-12-01
Wpisów: 696
Wysłane: 6 czerwca 2011 23:34:56 przy kursie: 12,40 zł
@ Siekoo

Dokładnie tak, ja też zastanawiałem się ostatnio ile oni musieliby sprzedać supersamochodów żeby zacząć zarabiać? Bo to przecież nie będzie linia produkcyjna a raczej ręczne składanie każdego modelu. Części poszczególne będą zamawiane po otrzymaniu zamówienia na auto. A jak powszechnie wiadomo taki model jest dużo bardziej kosztowny. I ile można złożyć(przyjmując że będą zamówienia) takich samochodów rocznie w garażu Veno?

Coraz bardziej zaczyna to przypominać projekt Maybach'a wznowiony przez Mercedesaking . Wydaje mi się że tak jak w przypadku tej limuzyny VenoCar nie ma zarabiać a być prestiżowym projektem...thumbright

"Ekonomista to ekspert który będzie wiedział jutro dlaczego nie sprawdziło się dzisiaj to co prognozował wczoraj..."

Kawka
0
Dołączył: 2011-04-07
Wpisów: 1
Wysłane: 7 czerwca 2011 01:29:34 przy kursie: 12,40 zł
sbyszek napisał(a):
krewa napisał(a):
sbyszek napisał(a):
Wygląda na to,że technicznie jesteśmy po korekcie fali 3. Czyli wybicie po 4 korekcyjnej rozpoczyna falę 5,a ta może mieć nieprzewidywalny wymiar.


a Kolega byłby łaskaw rozrysować te fale?


A może być opis?
Fala 1 29.04-10.05 (0,02-0,06)
F 2 (korekcyjna) 10.05-18.05 (0,06-0,04)
F 3 18.05-23.05 (0,04-0,07)
F 4 (korekcyjna) 23.05-3.06 (0,07-0,06)
F 5 6.06- ? (0,06- ?)


Według mnie F2, F3, F4 jest jedną płaską długą falą korekcyjną po 300% wzrostach. Teraz powinna nastąpić teoretycznie fala 3 najbardziej dynamiczna. No coż, analiza techniczna ma to do siebie, że można ją interretować na wiele sposobów.

Pozdrawiam

Gambling
0
Dołączył: 2010-02-04
Wpisów: 73
Wysłane: 7 czerwca 2011 08:32:14 przy kursie: 12,40 zł
Abner1984 napisał(a):
@ Siekoo

Dokładnie tak, ja też zastanawiałem się ostatnio ile oni musieliby sprzedać supersamochodów żeby zacząć zarabiać? Bo to przecież nie będzie linia produkcyjna a raczej ręczne składanie każdego modelu. Części poszczególne będą zamawiane po otrzymaniu zamówienia na auto. A jak powszechnie wiadomo taki model jest dużo bardziej kosztowny. I ile można złożyć(przyjmując że będą zamówienia) takich samochodów rocznie w garażu Veno?



W żaden sposób nie jestem zwolennikiem pakowania sie w takie projekty, ale tutaj akurat spodziewałbym się scenariusza innego. Produkuję dobry prototyp super cara, szacuję że koszty produkcji w miarę masowej są stosunkowo niewysokie, prototyp znajduje zainteresowanie i uznanie i daje dużą nadzieję na wygenerowanie popytu... Załóżmy. No to wtedy idę do dużej firmy produkującej auta luksusowe i próbuję opylić im projekt, wraz z całą potrzebą resztą. Na przykład za udział w zysku ze sprzedaży.

Scenariusz, że sami na większą skalę będą produkować takie auto jest rzeczywiście nierealny, a już na pewno niezyskowny
God laid down his hand. The Devil had won again. Even Satan has his triumphs. Even God has his failures.

hipopotam
0
Dołączył: 2010-01-05
Wpisów: 128
Wysłane: 7 czerwca 2011 09:36:51 przy kursie: 13,95 zł
Na Yahoo wczoraj podali, ze w tym roku Maybach sprzedal 20 /!/ szt swoich aut. Nie zycze tego samego Veno.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 7 czerwca 2011 10:07:41 przy kursie: 13,95 zł
@hipopotam

tylko że Maybach to jest kompletnie inna kategoria aut....
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

Abner1984
0
Dołączył: 2009-12-01
Wpisów: 696
Wysłane: 7 czerwca 2011 10:53:55 przy kursie: 13,95 zł
I Maybach nigdy z założenia nie miał zarabiać i być rentowny. Z góry było wiadomo że koszty poniesione na wyposażenie salonów sprzedaży, kanały dystrybucji, projekt samych samochodów nie zwrócą się. Projekt był traktowany jako prestiż. Dlatego liczba sprzedanych Maybach'ów nie jest dobrym odniesieniem do sytuacji Veno. Tutaj raczej patrzyłbym w kierunku podobnych projektów. Spyker? Noble? Marrusia? Chyba raczej ten kierunek...

"Ekonomista to ekspert który będzie wiedział jutro dlaczego nie sprawdziło się dzisiaj to co prognozował wczoraj..."

Paul_Schritt
0
Dołączył: 2009-11-06
Wpisów: 29
Wysłane: 7 czerwca 2011 11:01:35 przy kursie: 13,95 zł
Przebiło opór na 0,09 zł, zobaczymy czy się cofnie, czy zamknięcie będzie na 0,10 zł.

yakuzarider1
0
Dołączył: 2011-04-01
Wpisów: 15
Wysłane: 7 czerwca 2011 18:19:34 przy kursie: 13,95 zł
Abner1984 napisał(a):
@ Siekoo

Dokładnie tak, ja też zastanawiałem się ostatnio ile oni musieliby sprzedać supersamochodów żeby zacząć zarabiać? Bo to przecież nie będzie linia produkcyjna a raczej ręczne składanie każdego modelu. Części poszczególne będą zamawiane po otrzymaniu zamówienia na auto. A jak powszechnie wiadomo taki model jest dużo bardziej kosztowny. I ile można złożyć(przyjmując że będą zamówienia) takich samochodów rocznie w garażu Veno?

Coraz bardziej zaczyna to przypominać projekt Maybach'a wznowiony przez Mercedesaking . Wydaje mi się że tak jak w przypadku tej limuzyny VenoCar nie ma zarabiać a być prestiżowym projektem...thumbright


Widać że nie czytacie wypowiedzi prezesika w akcji inwestor... Powiedział wyraźnie że samochód będzie produkowany w hali produkcyjnej należącej do LEE Nobla! Gdzieś tam w Afryce.
Wy panowie tutaj gdybacie czy będzie rentowny czy nie: na to pytanie też odpowiedział Kuich.Wystarczy poszukać na necie. Z tego co mówił można wywnioskować że koszty będą o wiele niższe niż aut podobnych do batmobila.

Wy panowie się zastanawiacie i gdybacie,a gdybyście kupili wcześniej zamiast wypominać Kuichowi jego akcje z przeszłości to byście już zarobili 50%...

Do tego wrzucam linka do stronek dwóch które biorą VENO pod kątem AT:
www.almanachinwestora.pl/anali...
http://www.badzinwestorem.pl/?p=1045

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 7 czerwca 2011 19:08:09 przy kursie: 13,95 zł
z ciekawości spojrzałem na pierwszą AT. nie znam Autora, nie przeglądałem jego wcześniejszych analiz.
niemniej, poddawanie analizie technicznej spółki, na której obroty pojawiły się niecały miesiąc temu, to dość odważny krok.

a rozkład wolumenu podczas rysowania masztu jest w lekkim konflikcie z poprawnością.

ale ja się tylko czepiam, taka natura...

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 8 czerwca 2011 18:26:30 przy kursie: 13,95 zł
podpinam sie pod slowa Krewy, od siebie dodam, ze nie widzialem jeszcze analizy technicznej, w ktorej bylyby slowa 'nalezy trakotwac jako silny sygnal do dalszych wzrostow' blackeye
niemniej jednak jeszcze lepsze teksty sa w tej drugiej analizie:
Cytat:
(...) Inwestycja w akcje tej spółki może przynieść duże korzyści z kilku powodów, przede wszystkim dlatego, iż spółka zależna Veno może osiągnąć duży zysk ze sprzedazy super auta, ale nie jest to jedyny powód. Inwestycje na rynku NewConnect są inwestycjami w spółki, które stawiają swoje pierwsze kroki w dziedzinie biznesu, maja przed soba wielkie perspektywy. VENO SA. skutecznie wybiera inwestycje, które pozzwalają osiągać spółce wysokie stopy zwrotu z finansowania tych podmiotów.


bardzo mnie to zainteresowalo - jakie wlasciwie Veno ma osiagniecia? zajrzalem wiec tutaj (wiedze najlepiej czerpac u zrodla):
www.veno-sa.pl/pl/portfolio/3-...
i znowu brak spojnosci - z jednej strony 76% akcji arrinery i projekt superauta, z drugiej strony: 'Po tych wydarzeniach VENO zmieniło strategię i odeszło od branży motoryzacyjnej oraz zadecydowano o obejmowaniu w przyszłości mniejszościowych pakietów.'- to po klapie 'projektu ETD' (nazewnictwo veno) - 'za rok 2009 został ostatecznie dokonany odpis w wysokości 2.713.810,00 PLN. Większość wyżej wymienionych kosztów została poniesiona jeszcze w 2008 roku.'

a zamkniete inwestycje? tez niezla manipulacja:
- carbon invest - zysk 'blisko' 750.000zl,
- letom investment - sprzedano posiadane 10% a cena sprzedaży wyniosła 2.500,00 zł i była równa wysokości posiadanych kapitałów - nie rozumie, czy te 2.500 to cena jednej akcji, czy calych 10% d'oh! ile ostatecznie zarobili/stracili?
- autogroup - Średnia cena nabycia wszystkich akcji AutoGroup S.A. wyniosła 0,346 PLN, średnia cena sprzedaży wyniosła 0,750 PLN, co oznacza zysk z inwestycji w wysokości 116,67% w okresie ok. 15 miesięcy od zawiązania Spółki do wyjścia Emitenta z inwestycji. czyli ile dokladnie?
- venture capital poland - kupili 10,07% za 199.360, pogonili za 219.520 = roznica to 20.160zl Anxious
- projekt etd - odpis w wyniku straty na 2.713.810zl Boo hoo!

czy ja sie myle, czy z tego wylania sie obraz 2 baniek w plecy (liczac to, co wiadome)?

wiem, niepotrzebne to nikomu, ale za oknem leje niemilosiernie...
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


8 9 10 11 12

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,515 sek.

jshywoip
ysqxodlq
erxjhwxe
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
powfobsj
ptfgscer
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat