PARTNER SERWISU
ydznwcxa
1 2 3 4 5
bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 20 grudnia 2011 22:18:15 przy kursie: 6,89 zł
bankrucik napisał(a):
compaq100 napisał(a):
Trudno odpowiadziedż na Twoje pytanie jednoznacznie co do spadków kursu DSS.W.g. mnie jest to efekt nieuzasadnionych plotek jakie ukazują się w środkach masowego przekazu co do realizacji autostrad w Polsce oraz w tym na odcinku kontraktu A2,który realizuje konsorcjum DSS(przez"rzekomo żródła dobrze poinformowane"-może mają inters).
Wcześniej pisałem w postach na temat realizacji kontraktu przez DSS i w obecnym czasie na podstawie informacji oraz analizy uważam,ze są to plotki. Biorac pod uwage warunki metorologiczne i nie tylko,
realizacja kontraktu przez DSS na A2 przebiega prawidłowo.


bo...

ogromne zyski to zyski wirtualne wiekszosc wynika z przeszacowania naytej firmy.... majątku realnego od tego nie przybyło a ni 1 zł...

w spółce zaleznej trwa pogotowie strajkowe bo są obsuwy w wypłatach

spółka ma problem z płynnością prawdopodobnie...

do tego zmarl niespodziewanie prezes i główny akcjonariusz...

pojawili się tacy "inwestorzy" w akcjonariacie jak calatrava.... ktora prawdopodobnie mogła pakiety kupic na kredyt... i może już zabezpieczenie kredytu trzeszczeć..
itd


jak opisałem tamte kwestie to też je negowałeś... a tu masz cytat potwierdzający .... ale dla ciebie jesli tylko jest negatywne to nie ma znaczenia albo plotki albo kłamstwa... ubrali Ciebie w akcje, przykro mi... ale nie zarzucaj innym pisania nieprawdy bo na razie to ci inni mają rację a nie ty.. ( kurs to dobitnie pokazuje)

Problem jest i to poważny. Wielu podwykonawców ograniczyło w ostatnich dniach swoje prace, część maszyn stanęło. Ja od dwóch tygodni nie świadczę żadnych usług na zlecenie DSS – odpowiada jeden z szefów mniejszej spółki, który od kilkudziesięciu dni czeka na zapłatę za faktury o wartości kilku milionów złotych. Nie chce zdradzać swojego nazwiska, bo – jak tłumaczy – boi się, że „na pieniądze poczekałby jeszcze długo”.
Jest druga umowa. A2 zbliża się do Euro 2012


a jak będą dalej rosły zaległosci to terminów nie dochowają i kary umowne będą... a jak bedą dalej zalegać z płatnosciami swoim ludziom i firmom to im blizej konca tym ci bedą bardziej "agresywni" w domaganiu się płatnosci...

spółka jest w spirali a czy się z niej wyrwie to się dopiero zobaczy...



Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

compaq100
0
Dołączył: 2010-12-05
Wpisów: 610
Wysłane: 25 grudnia 2011 14:17:03 przy kursie: 6,95 zł
Ciekawy artykuł na temat sytuacji wewnątrz spółki DSS, pochodzący ze strony głównej STOCKWATCH.
Artykuł,który odpowiada na wiele wątpliwości i poruszanych tematów które miały miejsce w trakcie dysksji na forum spółki DSS.www.stockwatch.pl/przeglad-pra...
Edytowany: 25 grudnia 2011 14:35

frahi
0
Dołączył: 2011-04-11
Wpisów: 45
Wysłane: 11 stycznia 2012 16:12:27 przy kursie: 6,85 zł
no i znowu coś nie tak z ta A2, czy to jakieś fatumd'oh!

warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,...

Cytat:
Przedstawiciele kierownictwa GDDKiA spotkają się w piątek z przedstawicielami konsorcjum Boegl & Krysl i Dolnośląskich Surowców Skalnych - poinformowała rzecznik GDDKiA Urszula Nelken. Drogowcy są zaniepokojeni stanem zaawansowania prac na odcinku autostrady A2.


Kod:
mod: dodawaj cytaty do linków
Edytowany: 11 stycznia 2012 16:25


BigLot
1
Dołączył: 2011-01-06
Wpisów: 371
Wysłane: 13 stycznia 2012 07:54:30 przy kursie: 6,80 zł
poniżej trochę informacji o gotówce w spółce,
trochę "stare" ale nie było cytowane
A2: DSS nie zrealizuje planu
Cytat:
Innym problemem, który wpływa na opóźnienie prac budowlanych są kłopoty finansowe mniejszych podwykonawców. DSS po śmierci prezesa zrezygnował z wypłacania zaliczek, a płatności za faktury realizuje po 30 dniach od odebrania robót. Takie rozwiązania sprawiły, że mniejsi kontrahenci zaczęli tracić płynność finansową. Udało się jednak dojść do porozumienia i blisko 100 podwykonawców wreszcie otrzyma należne pieniądze.

Albo czas albo pieniądz. ...

JuanPreciado
0
Dołączył: 2011-02-14
Wpisów: 193
Wysłane: 13 stycznia 2012 16:22:29 przy kursie: 6,74 zł
Sytuacja w DSS doskonale obrazuje ile jest wart charyzmatyczny prezes. Co było złego w płaceniu zaliczek i dobrej atmosferze?
Edytowany: 13 stycznia 2012 16:27

le rom
214
Dołączył: 2010-01-20
Wpisów: 2 209
Wysłane: 13 stycznia 2012 18:25:51 przy kursie: 6,74 zł
cheers
BĘDZIE LEPIEJ:
Co mamy? Część robót zarezerwowanych w ramach Konsorcjum dla DSS pdzejmuje BÖGL a KRÝSL k.s. Jest to i może lepiej, bo gdy zabrakło Prezesa DSS - to plan się rozłazi. A roboty aż nadto:

Zakres robót ODCINEK C autostrady A2(20km):

•odcinek Autostrady A2 o długości około 20 km, o przekroju dwujezdniowym, klasie technicznej A, prędkości projektowej Vp 120 km/h i ilości pasów ruchu 2 x (2x3,75) m,
•węzeł „Wiskitki” typu „trąbka” położony na skrzyżowaniu autostrady A2 z drogą krajową nr 50 po nowym śladzie jako obwodnicy Żyrardowa; zapewnia wymianę wszystkich relacji, posiada stację poboru opłat (SPO),
•łącznice (orientacyjna łączna długość łącznic wynosi 2800 m z wyłączeniem odcinka SPO),
•przebudowa drogi krajowej nr 50 Sochaczew - Mińsk Maz. (długość przebudowy około 950 m), w obrębie autostrady przyjęto przebieg drogi krajowej Nr 50 po nowym śladzie, jako obwodnicy Żyrardowa,
•przebudowa dróg powiatowych:
◦nr 38 134 Baranów - Budy Stare, około 950 m,
◦nr 38 131 Pułapina Nowa - Kopiska Małe, około 500 m,
◦nr 38 354 Skierniewice - Miedniewice, około 700 m,
◦nr 33 135 Baranów - Kozłowice Stare, około 930 m,
◦nr 38 139 Miedniewice - Franciszków, około 830 m,
◦nr 38 130 Bronisławów - Wiskitki, około 810 m,
◦nr 38 136 Oryszew - Międzyborzów, około 730 m,
◦nr 38 127 Seroki - Gągolina, około 670 m,
•przebudowa dróg gminnych, około 2100 m,
•budowa dróg dojazdowych, około 30 km,
•obiekty mostowe:
◦1 wiadukt autostradowy,
◦12 wiaduktów drogowych,
◦7 mostów autostradowych w tym 2 zespolone z przejściami dla zwierząt dużych i 3 zespolone z przejściami dla zwierząt średnich,
◦2 mosty drogowe w tym 1 zespolony z przejściem dla zwierząt średnich,
◦przepusty dla celów ekologicznych i odwodnienia dróg,
•zbiorniki retencyjne i retencyjno - infiltracyjne, orientacyjna sumaryczna powierzchnia dna wszystkich zbiorników wynosi 25 000 m2,
•MOP „Baranów” typu I (docelowo typ II) położony na terenie gminy Baranów po południowej stronie A2, orientacyjna powierzchnia nawierzchni wynosi 19 300 m2,
•MOP „Baranów” typu I (docelowo typ III) położony na terenie gminy Baranów po północnej stronie A2, orientacyjna powierzchnia nawierzchni wynosi 24 000 m2,
•SPO „Wiskitki", w pełnym zakresie robót drogowych wraz z włączeniem do projektowanego systemu odprowadzania wód deszczowych oraz tunelem technologicznym i systemem kanalizacji technicznej, bez obiektów kubaturowych.

compaq100
0
Dołączył: 2010-12-05
Wpisów: 610
Wysłane: 13 stycznia 2012 18:44:46 przy kursie: 6,74 zł
www.parkiet.com/artykul/25,117... Tresc dzisiejszego komunikatu G.D.D.K.iA.który wyjasnia ostatecznie sytuacje i we właściwy sposób problem załatwia.Jest dobrym prognostykiem jeżeli chodzi o przyszłość DSS.Wedle mojej wiedzy nie bez winy był czeski partner konsorcjum?
Edytowany: 13 stycznia 2012 18:46

JuanPreciado
0
Dołączył: 2011-02-14
Wpisów: 193
Wysłane: 17 stycznia 2012 20:51:03 przy kursie: 6,76 zł
Zła prasa trwa.

Cytat:
Podwykonawcy DSS, którzy dostarczają materiały na budowę autostrady A2 chcą odzyskiwać swoje należności w sądzie. DSS twierdzi, że płaci regularnie. To kolejny wykonawca, który na problemy z realizacją tej inwestycji


Link

Wydaje mi się, że to już jest jakieś mielenie w kółko tego samego, jakaś gra. Jeśli jest tak jak mówi rzecznik DSS

Cytat:
Tymczasem Michał Makarczyk, reprezentujący DSS w mediach twierdzi, że to sprawy zaległe. – DSS rozliczył się ze wszystkim podwykonawcami. Jeżeli ktoś ma niezapłacone faktury musiał być podwykonawca jednego z podwykonawcy – mówi.


aktualna atmosfera afery służy spokojnemu nabywaniu akcji po niskiej cenie.

bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 18 stycznia 2012 13:40:04 przy kursie: 5,69 zł
bankrucik napisał(a):
bankrucik napisał(a):
compaq100 napisał(a):
Trudno odpowiadziedż na Twoje pytanie jednoznacznie co do spadków kursu DSS.W.g. mnie jest to efekt nieuzasadnionych plotek jakie ukazują się w środkach masowego przekazu co do realizacji autostrad w Polsce oraz w tym na odcinku kontraktu A2,który realizuje konsorcjum DSS(przez"rzekomo żródła dobrze poinformowane"-może mają inters).
Wcześniej pisałem w postach na temat realizacji kontraktu przez DSS i w obecnym czasie na podstawie informacji oraz analizy uważam,ze są to plotki. Biorac pod uwage warunki metorologiczne i nie tylko,
realizacja kontraktu przez DSS na A2 przebiega prawidłowo.


bo...

ogromne zyski to zyski wirtualne wiekszosc wynika z przeszacowania naytej firmy.... majątku realnego od tego nie przybyło a ni 1 zł...

w spółce zaleznej trwa pogotowie strajkowe bo są obsuwy w wypłatach

spółka ma problem z płynnością prawdopodobnie...

do tego zmarl niespodziewanie prezes i główny akcjonariusz...

pojawili się tacy "inwestorzy" w akcjonariacie jak calatrava.... ktora prawdopodobnie mogła pakiety kupic na kredyt... i może już zabezpieczenie kredytu trzeszczeć..
itd


jak opisałem tamte kwestie to też je negowałeś... a tu masz cytat potwierdzający .... ale dla ciebie jesli tylko jest negatywne to nie ma znaczenia albo plotki albo kłamstwa... ubrali Ciebie w akcje, przykro mi... ale nie zarzucaj innym pisania nieprawdy bo na razie to ci inni mają rację a nie ty.. ( kurs to dobitnie pokazuje)

Problem jest i to poważny. Wielu podwykonawców ograniczyło w ostatnich dniach swoje prace, część maszyn stanęło. Ja od dwóch tygodni nie świadczę żadnych usług na zlecenie DSS – odpowiada jeden z szefów mniejszej spółki, który od kilkudziesięciu dni czeka na zapłatę za faktury o wartości kilku milionów złotych. Nie chce zdradzać swojego nazwiska, bo – jak tłumaczy – boi się, że „na pieniądze poczekałby jeszcze długo”.
Jest druga umowa. A2 zbliża się do Euro 2012


a jak będą dalej rosły zaległosci to terminów nie dochowają i kary umowne będą... a jak bedą dalej zalegać z płatnosciami swoim ludziom i firmom to im blizej konca tym ci bedą bardziej "agresywni" w domaganiu się płatnosci...

spółka jest w spirali a czy się z niej wyrwie to się dopiero zobaczy...



i znowu wyszło na moje.... pisałem o tym jakis czas temu ale

Firma Tekka dostarczała materiały na budowę A2 dla DSS, który przejął budowę po Chińczykach. Przestała, kiedy DSS wstrzymał płatności. – Wysłaliśmy już przedsądowe wezwanie do zapłaty – mówi Konstanty Sochacki, właściciel firmy.

Piasek na budowę w połowie grudnia przestała dostarczać jedna z kopalni. – Zalegają nam ok. 10 mln zł. Nikt z nami nie rozmawia. Jeżeli sprawa nie wyjaśni się do końca stycznia – zablokujemy budowę, tak jak Covecowi – mówi jeden z dostawców materiałów.

DSS zalega też z płatnościami wobec PKP Cargo. – Mamy przeterminowane faktury wystawione spółce DSS, jednak praktycznie wszystkie są zabezpieczone gwarancjami bankowymi – mówi Wojciech Balczun, prezes PKP Cargo. Jak dodaje, część zaległości DSS w ostatnim czasie uregulował.



www.parkiet.com/artykul/25,118...


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

mam5lat
0
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 57
Wysłane: 19 stycznia 2012 00:33:55 przy kursie: 5,69 zł

DSS przyspieszy budowę autostrady A2. Nie sam


inShare. .
.Dolnośląskie Surowce Skalne, w celu przyśpieszenia prac przy budowie odcinka C autostrady A2 od Strykowa do Konotopy, zdecydowały o przekazaniu prac o wartości 155 mln zł netto partnerowi z konsorcjum, firmie Boegl & Krysl. Udział DSS w kontrakcie wartym 615 mln zł netto będzie wynosił wg nowego podziału około 50 procent.
- Firma Boegl&Krysl sfinansuje przejęte prace samodzielnie. Jednocześnie Boegl&Krysl zobowiązała się do 20 stycznia br. udzielić DSS wsparcia finansowego w wysokości ok. 30 mln zł z przeznaczeniem na płatności z tytułu kontraktu, a w szczególności na płatności za materiały i transport - czytamy w komunikacie.

Warunkiem wsparcia finansowego jest gwarancja DSS i zgoda Kredyt Banku, który do 18 stycznia ma podjąć decyzję o dodatkowym finansowaniu DSS na kwotę 20 mln zł z przeznaczeniem na finansowanie kontraktu.

- Ustaliliśmy, że nasz konsorcjant - Boegl &Krysl przejmie od nas część prac, w tym postawienie ekranów akustycznych oraz elementów bezpieczeństwa ruchu. Dzięki temu będziemy mogli skupić się na sprawnej realizacji dostaw kruszyw oraz produkcji i układaniu kolejnych warstw bitumicznych - kluczowych elementów warunkujących dotrzymanie warunku przejezdności autostrady przed Euro 2012. Po przejęciu wybranych prac przez naszego konsorcjanta, udział DSS w projekcie będzie wynosił około 50 procent - powiedziała prezes DSS Małgorzata Then.

16 stycznia bieżącego roku konsorcjum DSS - Boegl&Krysl zobowiązało się przekazać GDDKiA do weryfikacji program robót uwzględniający dzisiejsze ustalenia dotyczące finansowania kontraktu i przedstawiający harmonogram zapewniający terminowe wykonanie robót określonych w kontrakcie. Dzień później GDDKiA ma przekazać wykonawcom swoją opinię nt. raportu i potwierdzić, czy nadal istnieje możliwość ukończenia kontraktu w terminach przewidzianych umową.

Kontrakt na budowę odcinka C autostrady A2 jest realizowany na odcinku o długości około 20 km, na terenie gmin Wiskitki, Baranów i Jaktorów z węzłem Wiskitki. Konsorcjum zobowiązało się do zapewnienia przejezdności trasy do 31 maja bieżącego roku i realizacji kontraktu do 15 października br.

W I-III kw. 2011 roku spółka miała 59,49 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 14,53 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 338,33 mln zł wobec 81,96 mln zł.

www.money.pl/gielda/wiadomosci...


mir
mir
0
Dołączył: 2010-02-27
Wpisów: 383
Wysłane: 19 stycznia 2012 15:45:10 przy kursie: 5,59 zł
Brak gotówki rozwalił już nie jedną firmę, niby są zyskowni jednak to wszystko tylko papierowe zyski, nie idzie za tym gotówka. Zobowiazania spólki sa natomiast gigantyczne. Polecam zapoznanie się z ostatnim raportem finansowym spółki link

Przemko
0
Dołączył: 2009-12-02
Wpisów: 34
Wysłane: 19 stycznia 2012 15:45:43 przy kursie: 5,59 zł
Mam wrażenie że spółka płaci frycowe za duże generalne wykonawstwo.
I przydałby by się większe kapitały własne.

GDDKiA płaci według umówionych teminów, i transferowanie tego na podwykonawców,
nie zawsze wychodzi.

le rom
214
Dołączył: 2010-01-20
Wpisów: 2 209
Wysłane: 19 stycznia 2012 18:12:15 przy kursie: 5,59 zł


Jest bardzo źle na rynku DSS. love4 - włos się jeży, że brak reakcji ze strony Zarządu DSS. Nie ma informacji jakie straty pokażą się po IVQ - myślę , że ktoś powinien zrobić czyszczenie bilansu i kolosalne zyski 69 mln zł zastąpią kolosalne straty. To wystraszy leszcza. Ale gruby już spuścił z krzyża i zacznie kupować.
Nie wiadomo jakie zabezpieczenia uczyni partner i Kredyt Bank i czy wogule dołoży 20 baniek i czy dostaną te obiecane 30. A może zastosują wariant Unicredito?

Jednym słowem chodzenie po linie.
To ciekawy moment dla spółki i dla inwestorów. Twarty orzech "kamień" do zgryzienia. Kto straci a kto zarobi?

compaq100
0
Dołączył: 2010-12-05
Wpisów: 610
Wysłane: 19 stycznia 2012 20:24:06 przy kursie: 5,59 zł
le rom napisał(a):


Jest bardzo źle na rynku DSS. love4 - włos się jeży, że brak reakcji ze strony Zarządu DSS. Nie ma informacji jakie straty pokażą się po IVQ - myślę , że ktoś powinien zrobić czyszczenie bilansu i kolosalne zyski 69 mln zł zastąpią kolosalne straty. To wystraszy leszcza. Ale gruby już spuścił z krzyża i zacznie kupować.
Nie wiadomo jakie zabezpieczenia uczyni partner i Kredyt Bank i czy wogule dołoży 20 baniek i czy dostaną te obiecane 30. A może zastosują wariant Unicredito?

Jednym słowem chodzenie po linie.
To ciekawy moment dla spółki i dla inwestorów. Twarty orzech "kamień" do zgryzienia. Kto straci a kto zarobi?

mojeinwestycje.interia.pl/news...
Jest odpowiedż cześciowa na Twoje wątpliwości.
Cyt.:"Wspomaganie finansowania DSS..." mojeinwestycje.interia.pl/news...
Edytowany: 19 stycznia 2012 20:31

amalgamat
0
Dołączył: 2009-09-22
Wpisów: 147
Wysłane: 19 stycznia 2012 21:37:13 przy kursie: 5,59 zł
mysle ze dobre wiesci pomału pojawiaja sie na dss-ie spółka ma zapewnione finansowanie pytanie co jeszcze moze czesi beda chcieli przejac dss?? była by to kolejna czeska spółka notowana na gpw?? Czy bedzie zarzad spółki zainteresowany??

compaq100
0
Dołączył: 2010-12-05
Wpisów: 610
Wysłane: 19 stycznia 2012 22:02:25 przy kursie: 5,59 zł
Jest to wersja b. prawdopodobna.
DSS to wiodący dostawca kruszyw łamanych w Polsce.
Podstawowe produkty oferowane przez spółkę DSS to kruszywa drogowe,kolejowe oraz kruszywa do produkcji betonów wysokich wytrzymałości.
Spółka eksplatuje wysokiej jakości złoża amfibolitu i migmatytu w Piławie Górnej.
Dotychczas nie zajmowała się realizacją samodzielnie inwestycji w budownictwie drogowym.
Realizacja autostrady A2 w konsorcjum z firmą czeską uprawdopodobnia wersję przejęcia?
Edytowany: 19 stycznia 2012 22:05

le rom
214
Dołączył: 2010-01-20
Wpisów: 2 209
Wysłane: 19 stycznia 2012 23:52:12 przy kursie: 5,59 zł

w ogóle...!!!!!!![/quote]

Dzięki, wogule to w ogóle mylę, teraz tak w ogóle zapamiętać.

Ale tak
w ogóle
ważne jest info !!!!

Wsparcie z Bogl a Krysl k.s - 44,2 mln zł
(niemiecka budowlana Grupa Max Bogl)
Kredyt Kredyt Banku -30,0 mln zł
(belgijska bank.-ubezp Grupa KBC)
Razem to 74 mln zł
tj.
7% aktywów ogółem
26% aktywów własnych
102% wyceny rynkowej majątku DSS

I tak
w ogóle
obecna wycena rynkowa DSS
ma się nijak do poczynań
Grup KBC czy Maxa.

mir
mir
0
Dołączył: 2010-02-27
Wpisów: 383
Wysłane: 20 stycznia 2012 08:55:53 przy kursie: 5,59 zł
Cytat:
Wsparcie z Bogl a Krysl k.s - 44,2 mln zł
(niemiecka budowlana Grupa Max Bogl)
Kredyt Kredyt Banku -30,0 mln zł
(belgijska bank.-ubezp Grupa KBC)
Razem to 74 mln zł
tj.
7% aktywów ogółem
26% aktywów własnych
102% wyceny rynkowej majątku DSS


tyle, że teraz to zobowiązania z tytułu kredytów, pożyczek i innych instrumentów dłużnych wzrosły z 381 mln PLN do 455 mln PLN
Do tego mają na 30 wrzesnia 2011 Zobowiązania z tytułu dostaw i usług na kwotę 283 mln PLN, a wobec pracowników na kwotę 30 mln PLN. Kolejne zobowiazania to leasing 36 mln PLN


Z dugiej strony firmy wisza im na 30 wrzesnia 2011 211 mln PLN, a w banku mieli 10 mln PLN

czyli na minus 804 mln PLN (455+283+30+36), na plus 221 mln PLN
Roznica 583 PLN na minus

tj 2x więcej niż ich wartość księgowa
Edytowany: 20 stycznia 2012 09:03

compaq100
0
Dołączył: 2010-12-05
Wpisów: 610
Wysłane: 20 stycznia 2012 09:34:43 przy kursie: 6,27 zł
Twoje wyliczenia są wg.mnie niewłaściwe,mogą czytających wprowadzić w błąd!
Ja nie jestem ekonomistą.ale dostrzegam,ze wyliczyłeś tylko kwotę zobowiązń po stronie DSS.
Gdzie są należne w tym okresie wpływy środków finansowych min. za realizację A2,sprzedaż kruszyw itp.?
Skoro robisz bilans finansowy spółki,to przyzwoitość wymaga żeby był właściwy.
Edytowany: 20 stycznia 2012 09:42

mir
mir
0
Dołączył: 2010-02-27
Wpisów: 383
Wysłane: 20 stycznia 2012 09:41:51 przy kursie: 6,27 zł
wg stanu na 30 wrzesnia 2011 naleznosci to 211 mln PLN

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


1 2 3 4 5

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,540 sek.

qxkimstx
qigggtmw
gxmfhcgo
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
duxnbypd
udoujwrg
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat