PARTNER SERWISU
rlfncmjj
134 135 136 137 138
11 bit team member
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-10-14
Wpisów: 112
Wysłane: 9 kwietnia 2013 19:16:58 przy kursie: 11,29 zł
SimonS napisał(a):
"The thing is we miss testers actually"


... to the number we'd be happy with.

Czegos takiego brakuje :) No przeca nie robimy gry bez (setek) testerów. Ale chcemy więcej!

pozdr.

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 9 kwietnia 2013 21:18:51 przy kursie: 11,29 zł
Myślę że problem z brakiem testerów powoli się rozwiązuje blackeye

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 10 kwietnia 2013 11:40:46 przy kursie: 11,20 zł
Udało Wam się zagrać w betę? Od 2 dni nie może mi wyszukać żadnego meczu :(
Edytowany: 10 kwietnia 2013 11:45


t0m4s
23
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 222
Wysłane: 10 kwietnia 2013 12:29:43 przy kursie: 11,20 zł
"Regisek" napisał(a):
Udało Wam się zagrać w betę? Od 2 dni nie może mi wyszukać żadnego meczu :(


Pewnie ze się udało, gram wieczorem, po pracy - nie czekałem dłużej niż 5-10min.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 12 kwietnia 2013 17:47:17 przy kursie: 10,85 zł
Mi tez sie udalo, gra sie bardzo fajnie, poziom trudnosci gry bardzo sie ogolnie podwyzszyl.

Ciekaw jestem ile zajmie im zrobienie wersji mobilych :)

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 12 kwietnia 2013 18:06:43 przy kursie: 10,85 zł
Ja jestem przeciwny robieniu Anomaly2 na iOS szkoda czasu bo zysków dużych z tej platformy nie bedzie (co pokazał przykład Anomaly Korea oraz Real Boxing z Vivid Games), lepiej dla nas akcjonariuszy i dla Spółki jak popracuja nad nowym dużym tytułem na PC/MAC/XBOX/PS i wydadza go przed Świetami. Zeby zarabiać duża kase na grach po 0,99$ to trzeba wydawać kolejne tytuly co 14dni.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 12 kwietnia 2013 18:23:37 przy kursie: 10,85 zł
Ale pierwsze AWE sprzedalo sie na mobilne bardzo dobrze. Zreszta mysle ze czas i koszt portu sa male.

A kolejna duza gra jak najbardziej powinna w tym roku wyjsc.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 12 kwietnia 2013 18:30:18 przy kursie: 10,85 zł
małe gry przy okazji OK, ale duże gry sa priorytetem szczególnie że ekiba 11b potrafi je doskonale robić (troche mi pozostał niesmak po słabym 2012r i tylko 3 fajnych ale małych grach mobilnych)

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 12 kwietnia 2013 19:15:10 przy kursie: 10,85 zł
Też wolę produkcje 11bit na PC.

Co do bety - nadal nie mogę się zalogować, auto match multi zawsze koło 19. Trudno, obejrzę materiały w sieci i poczekam na premierę, może wtedy będzie więcej graczy.

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 12 kwietnia 2013 20:10:51 przy kursie: 10,85 zł
Wydaje mi się, że nie dostrzegacie jednego faktu. Rynek gier, w szczególności gier mobilnych jest mocno nieprzewidywalny. Nigdy nie wiadomo kiedy coś "chwyci", tak jak nie wiadomo czemu chwyciło takie angry bird (ok ok, grywalność, tylko czemu akurat gra o strzelaniu kurczakami? albo biegnięciu przez świątynie?). Wydają kilka, albo nawet kilkadizesiąt mniejszych produkcji tacy develperzy mają szanse trafić w niszę, dzięki której przychód z gry kilku-kilkunasto-kilkudziesięciokrotnie pokryje jej koszt. Stąd tak istotne są te małe produkcje.


GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 12 kwietnia 2013 20:42:52 przy kursie: 10,85 zł
@piotrch
prawdopodobieństwo trafienia w hit jest jak w totolotku, ja bym na to nie liczył zważywszy że 11b robi lepsze i ambitniejsze gry niż te zane hity. Być może o globalnym powodzeniu decyduje prostota i głupawa rozgrywka, bieganie, strzelanie z procy kurczakiem czy z armatki fasolka do zombie, czy też pielegnowanie kurczaka itd znane z hitów na iOS to zabawy które pamietamy z dzieciństwa, być może te cechy są ich atutem i przesadziły o wielkim sukcesie?

ps: może by tak Funky Smuglers sprzedać liniom lotniczym żeby dzieci podróżujace samolotami w ramach rozrywki mogły zabawic się na wbudowanych w oparcia tabletach w ochrone lotniska ... ?

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 12 kwietnia 2013 22:35:51 przy kursie: 10,85 zł
GRAF, to nie chodzi tylko "o prostotę" tylko o niszę. Dobrym przykładem takich "poszukiwań niszy" jest przede wszystkim sleepwalker journey. Teoretycznie to jedna ze miliarda platformówek, a jednak była skrojona pod odpowiednie grono odbiorców. I tu wcale nie potrzeba 500 mln pobrań by mówić o sukcesie.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 13 kwietnia 2013 13:58:28 przy kursie: 10,85 zł
Ja mierze sukces gry zyskami jakie pokazuje Spółka po koniec okresu rozliczeniowego, owszem SJ jest dobra grą dla szerokiego grona odbiorców nie mniej jest za mała i nie przynosi aż tak dużych zysków aby mogła stanowić 33% rocznej produkcji. Chciałbym żeby 11Bit robiło kiedys produkcje AAA (tak jak CD red obecnie) ale aby dojść do tego poziomu musza sporo zarobić a obecnie nie widze takiej możliwości wydajac male gry za 0,99$ no chyba że gra bedzie miała wspomniane przez ciebie 50mln pobrań. Dlatego podoba mi sie pomysł z Anomaly2 za 14,99$ i czekam na kolejny nowy tytuł w tym samym przedziale cenowym.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 13 kwietnia 2013 14:49:18 przy kursie: 10,85 zł
Mnie tez cieszy ze troche pondniesli cene nastepnej czesci w porownaniu do AWE.

Wszystko okaze sie juz za miesiac, zobaczymy jak sie bedzie sprzedawac Whistle

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 13 kwietnia 2013 18:05:43 przy kursie: 10,85 zł
Uważam, że Anomaly 2 powinno wyjść na co tylko się da. A już na pewno na tablety z iOS i Androidem oraz PlayStation Vita i PlayStation 4. Ponoć programowanie na PSV jest bardzo proste a PS4 to prawie to samo co PC więc port można zrobić raz dwa. Przy tym wersja Anomaly 2 na PSV i PS4 powinna być kupowana razem a sejwy przechowywane w chmurze by można było grać na PS4 a potem wziąć PSV i kontynuować grę w pociągu, autobusie, kiblu czy kolejce do lekarza.

Jak już pisałem nie raz, 11bit powinno zrobić więcej gier o mechanice Anomaly ale w zupełnie innych konwencjach takich jak: mroczne fantasy, humorystyczne fantasy, horror, współczesna wojna, Star Wars itd.

Mogliby też zrobić klasyczną tower defence, w której bronimy Gwiazdy Śmierci przed atakami rebelianckich myśliwców.

Poza tym 11bit powinno się zająć produkcją gry FPP (może być przygodówka w stylu Myst, horror w stylu Amnesia albo gra logiczna w stylu Portal) wykorzystującej Oculus Rift. Uważam, że hełmy VR będą wielkim hitem i nastąpi wielki szał na gry wykorzystujące ich możliwości.

Nolan Bushnell powiedział:

Cytat:
Wydaje mi się, że dużo możliwości dostarczy [Google Glass]. Jeśli zdradziłbym komuś wszystkie moje pomysły, jakie wymyśliłem dla tego urządzenia, musiałbym go zabić. I jeszcze Oculus Rift. Cała branża gier reorganizuje się co jakieś pięć lat. Ostatnie pięć lat poświęcone było grom na urządzenia przenośne i krótkiemu czasowi rozgrywki, który utożsamia chyba najlepiej Angry Birds (Rovio), czy FarmVille Zyngi. To już skończone.


11bit nie załapał się na szczyt hossy na gry mobilne więc powinien chociaż spróbować załapać się na szczyt popularności gier VR.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 13 kwietnia 2013 21:35:05 przy kursie: 10,85 zł
Twoje wizje i pomysły nazwałbym utopijnymi. Wiekszosc z nich jest malo realna, ja oczekuje rozbudowy drugiej linii produktow, w klimacie innym niz Anomaly.

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 13 kwietnia 2013 22:51:03 przy kursie: 10,85 zł
To ja poprosiłbym o coś bardziej przyziemnego - tryb pojedynku z BOTem na planszy MP.

t0m4s
23
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 222
Wysłane: 16 kwietnia 2013 19:53:56 przy kursie: 11,00 zł
Nowa dostawa testerów, jak ktoś nie ma klucza to jest okazja takowy zdobyć : )
Info tutaj.


cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 16 kwietnia 2013 21:33:53 przy kursie: 11,00 zł
W ciągu ostanich 24h klucze do bety Anomaly 2 pojawiły się na wielu stronach i to w dużych ilościach (tysiącami). Wyglada na to, że przechodzimy do fazy testowania wydajności trybu multiplayer. Takie masowe rozdawnictowo kluczy to również dobra reklama i zachęcenie graczy to wypróbowania gry.

cad_man
0
Dołączył: 2011-07-29
Wpisów: 1 159
Wysłane: 18 kwietnia 2013 12:34:31 przy kursie: 10,49 zł
Fajnie, że na forum rozpisujecie się o grach wydawanych przez 11bit - chyba o to chodzi w akcjonariacie "obywatelskim" - poczuć się jako wspówłaściciel firmy, komentując na bieżąco produkty spółki. Nie zapominajcie o finansach - po to się zakłada działalność gospodarczą....
Chcę poruszyć temat - przy okazji pominięty przez spółkę w wynikach kwartalnych jeśli chodzi o rozbicie przychodów na przychody i zapasy - kosztów wytworzenia Anomaly2, a tym samym minimalnej ilości sprzedanych kopii (zwrot nakładów), ilości sprzedanych kopii dla utrzymania współczynnika c/z=15 i ilości sprzedanych kopii dla uzyskania planowanego zysku w wysokości 4,7 mln zł...
Spółka - jak wspomniałem wcześniej - w wynikach kwartalnych nie podaje zmiany zapasów, ukrywając je w "przychodach i zrównanych z nimi". Dążąc do oszacowania poniesionych nakładów na A2 wpadłem na sposób, który przedstawię niżej:
założenia: interesuje nas zmiana środków pieniężnych (zapłata pracownikom fizyczną kasą za pracę i inne regulowanie innych zobowiązań wpływających na poniesione nakłady regulowane żywą gotówką) oraz zysk netto (który powinien wpływać na stan środków pieniężnych). Nie interesują nas należności - bo należnościami nie zapłacimy pracownikom...
I tak środki pieniężne na dzień 01.01.2012 to 1,3 mln a na dzień 31.12.2012 to 3,465 mln zł. W roku 2012 wypracowano zysk 1,4 mln. W roku 2012 były dwie emisje, z których pozyskano 0,37 mln i 2,75 mln zł.
Dodając do środków na 01.01 zysk w 2012 wyjdzie 2,7 mln zł, dodając do tego emisje wyjdzie 5,82 mln zł a mamy zaraportowane na dzień 31.12 3,465 mln zł - różnica to 2,36 mln zł. Oczywiście część zysku wykazana została jako należności - między 3 a 4 kwartałem wzrosły one o 0,8 mln zł, więc zakładając, że ta część zysku nie zasiliła żywej kasy to odejmując od wyliczonych wcześniej 2,36 mln zł 0,8 mln zł wyjdzie ~1,55 mln zł. Dodając do tego 0,5 mln zł na prace nad grą w 1Q13 wyjdzie kwota około 2 mln zł (dlaczego 0,5mln? bo patrząc na kwartalne zniżki środków pieniężnych po dużej emisji tyle zakładam).
Więc szacując koszty powstania gry na 2mln zł i cenę sprzedaży kopii na 45 zł potrzeba ich sprzedać około 45 tyś, żeby spółka wyszła na "0".
Żeby utrzymać obecną kapitalizację zachowując jednocześnie wskaźnik c/z=15 potrzeba zarobić ~1,4 mln zł ---> 75 tyś kopii
Żeby uzyskać prognozowany zysk 4,7 mln zł ---> 150 tyś kopii...

To są moje grubsze szacunki - pewnie nie jeden ekonomista lub specjalista od analityki finansowej złapie się za głowę, trudno - od jakiś szacunków trzeba zacząć - zapraszam do dyskusji...
Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku...
Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



134 135 136 137 138

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,156 sek.

jwyxpnfr
qdgyiudt
rhfrujbl
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
eoyccnye
xdjdvapl
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat