PARTNER SERWISU
fyzkspxr
163 164 165 166 167
cad_man
0
Dołączył: 2011-07-29
Wpisów: 1 159
Wysłane: 8 listopada 2013 11:03:01 przy kursie: 10,00 zł
a dla mnie będzie to bardziej "inkubator" małych wytwórców gier, designerów (czemu ograniczacie blogi tylko do recenzji gier? przecież brak jest pomysłodawców gier - niech się spotkają na takiej stronie, wraz z grafikami i koderami...)
Reasumując: wg mnie takiego pomysłu jeszcze nie było (sprzedaż gier, łączenie różnych ludzi w celu zrobienia gry, recenzje gier) - wg mnie takie połączenie sklepu (humblebundle?), kickstartera (tylko dla gier - w celu łączenia różnych osób do zrobienia gry czy aplikacji), platformy oceny gier... z drugiej strony: dużo czasu zajmie rozkręcenie takiego biznesu żeby był rentowny, a nie wiadomo co może się przytrafić po drodze do rentowności...
Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku...
Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 8 listopada 2013 11:06:43 przy kursie: 10,00 zł
@cad_man

raz nie doceniłem takiej inicjatywy, był nia GOG.com, nie wierzyłem że zmonetaryzują konkretnie pomysł sprzedawania starych gier. Oczywiście że rozkręcanie czegoś takiego to koszty a rentowność nie pojawi się za parę miesięcy (raczej za parę lat), mimo to jeśli chwyci, może być źródłem zarobków nie gorszym od samego gave-deva dla 11bit.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 8 listopada 2013 11:07

epresso
PREMIUM
8
Grupa: Bus Driver
Dołączył: 2008-07-26
Wpisów: 77
Wysłane: 8 listopada 2013 11:30:40 przy kursie: 10,00 zł
Większość "hitów", które wychodzą na iOS7, ma problemy z tym systemem a warto pamiętać, że Apple skutecznie zmusiło ludzi do aktualizacji, ściągając im po cichu update na urządzenia. Infinity Blade 3 na przykład totalnie nie działało na nowych iPhonach, które przecież były już dostępne na rynku od kilku miesięcy.

Android jako platforma nie jest lepszy. Asphalt 8 vs mój Nexus 2013 - totalny brak responsywności i problemy z grafiką. O braku optymalizacji, dla klasycznych tytułów jak Angry Birds (efekt czkawki) nie wspomnę :)

A2 zanabęde testowo zarówno na iPada jak i na Andka, aby wyrobić sobie zdanie.

Co do nowego projektu, poczekamy-zobaczymy ;)

zdr,


slykyer
0
Dołączył: 2011-02-19
Wpisów: 4
Wysłane: 8 listopada 2013 12:22:47 przy kursie: 10,00 zł
Nikt nie spodziewa się dobrego, ale pewnie też niewielu spodziewa się kolejnej zmiany prognozy?

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 8 listopada 2013 12:24:09 przy kursie: 10,00 zł
Czemu takowa miałaby nastąpić? Rozumiem, że zakładasz niewykonanie 1,6 mln zysku na czysto w 4Q przy założeniu wyjścia na 0 w IIIQ?

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 8 listopada 2013 12:36:57 przy kursie: 10,00 zł
Raport za 3Q nie jest istotny dla rynku (chyba żeby była nieprzewidziane duża strata) teraz liczą się tylko wyniki sprzedaży A2 na mobilne i plany na przyszłość.

Dapi
PREMIUM
0
Dołączył: 2008-10-07
Wpisów: 993
Wysłane: 8 listopada 2013 21:30:01 przy kursie: 10,00 zł
komorkomania.pl/2013/11/08/pol...

Cytat:
Anomaly 2 to kolejny mobilny hit przygotowany przez polskie 11 bit studios. Już jego poprzednik (Anomaly Korea) został wyróżnione nagrodą Apple Design Award, a wydany ostatnio na iPhone’y i iPady tytuł trafił od raz na stronę główną w App Store.


Anomaly 2 na stronie głównej App Store


kliknij, aby powiększyć
Rynki mogą pozostać irracjonalne dłużej niż ty możesz pozostać wypłacalny.

Rozbudowane wykresy: http://www.atcharts.pl
Centrum analizy technicznej: http://www.attrader.pl
Edytowany: 8 listopada 2013 21:45

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 8 listopada 2013 22:36:19 przy kursie: 10,00 zł
na moim ulubionym Antyweb artykuł o pomyśle 11bit

Cytat:
POLACY ZREWOLUCJONIZUJĄ DYSTRYBUCJĘ CYFROWĄ GIER WIDEO? 11BIT STUDIOS MA DOBRY POMYSŁ...
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 9 listopada 2013 00:36:36 przy kursie: 10,00 zł
Myślałem początkowo, ze jest to dobry pomysł. Im więcej o nim czytam, tym nabieram przeświadczenia, ze może być to pomysł rewolucyjny i będzie wielkie WOW. Do tego ma wystartować już za kilka miesięcy.

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 10 listopada 2013 13:18:50 przy kursie: 10,00 zł
@cetnar:

TB potrzebuje dodatkowego forum jak piątego koła u wozu.

Po drugie: żeby napisać recenzje czegoś to trzeba najpierw to coś mieć. Blogerzy o odpowiednim zasięgu dostają za recenzje zapłatę [i oczywiście grę za darmo, o innych gadżetach nie wspominając] - od tego są agencje marketingowe, które z blogerami takie umowy zawierają. Gdzie tu miejsce dla Games Republic ?

Na razie wygląda na to, że 11B chce założyć swój sklep z dystrybucją cyfrową, a ciężar marketingu przerzucić na blogerów w zamian za część marży. Nie wiem czy to jest akurat taka rewolucja, żeby ze Steamem wygrać.


Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 10 listopada 2013 13:32:45 przy kursie: 10,00 zł
@Fantomas

no dobra, ale już nie twórzmy mitów - Games Republic nie musi z nikim wygrywać, a ze Steamem to raczej na pewno nie. Musi zaistnieć. GOG zaistniał i powoli stabilnie rozwija się. Nikt nie zakłada że GR czy GOG wygrają ze Steamem nawet za parę lat.

GOG jest tak apropo największym zaskoczeniem dla mnie, ja tam nie dawałem mu dużych szans a tu prosze... platforma rozwinęła się pięknie.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 10 listopada 2013 13:33

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 10 listopada 2013 15:23:31 przy kursie: 10,00 zł
@Scarry:

Właśnie - nie twórzmy mitów: to nie ja piszę o rewolucji w sprzedaży gier. Zaistnieć nie jest problemem - sklepów z dystrybucją cyfrową jest multum.

GOG to nisza - sprzedawanie starych gier, bazując w dużej mierze na sentymentach graczy. GR z tym modelem sprzedaży nie ma nic wspólnego [przynajmniej tak wynika z dotychczasowych zapowiedzi], więc porównanie mija się z celem.

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 10 listopada 2013 21:47:37 przy kursie: 10,00 zł
Fantomas napisał(a):
@cetnar:

TB potrzebuje dodatkowego forum jak piątego koła u wozu.

Po drugie: żeby napisać recenzje czegoś to trzeba najpierw to coś mieć. Blogerzy o odpowiednim zasięgu dostają za recenzje zapłatę [i oczywiście grę za darmo, o innych gadżetach nie wspominając] - od tego są agencje marketingowe, które z blogerami takie umowy zawierają. Gdzie tu miejsce dla Games Republic ?

Na razie wygląda na to, że 11B chce założyć swój sklep z dystrybucją cyfrową, a ciężar marketingu przerzucić na blogerów w zamian za część marży. Nie wiem czy to jest akurat taka rewolucja, żeby ze Steamem wygrać.


TB był tylko znanym przykładem. Ale akuratnie może on potrzebować - bo google wymusza założenie konta Google+ - a to się wielu nie podoba. Steama, Facebooka itd. też nie wszyscy lubią.
Jak powstał LinkedIn to agencje HR się nie zwinęły tylko przeniosły działalność do nowego serwisu.

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 12 listopada 2013 10:07:00 przy kursie: 10,30 zł
Wydaje mi się, że lepiej poczekać na większą ilość szczegółów, jako że obecnie trudno cokolwiek powiedzieć o samym projekcie, nie mówiąc już o jego finansach. Wciąż uważam, że sprowadzanie tego projektu co "platformy gdzie youtuber albo bloger może wystawić swój sklepik i zarabiać na rekomendacjach" jest uproszczeniem. W media projekt Games Industry odbierany jest różnie. Czasem niektóre artykuły mają taki wydźwięk, jakby sam projekt był nie do końca komercyjny, a opcja zarabiania na prowizji była tylko elementem drugorzędnym. Cieszy jednak, że generalnie projekt odbierany jest pozytywnie i pojawia się na łamach poczytnych portali, takich jak gamasutra:

www.gamasutra.com/view/news/20...

Cytat:
Of particular interest to both developers and bloggers/vloggers, Games Republic provides a monetization model for posted material, allowing critics to earn a percentage from game sales made as a result of their posts, and developers a means by which to connect more directly with prospective customers.


warto również zwrócić uwagę na dzisiejszy artykuł w pulsie biznesu.

oraz ciekawy artykuł z portalu wired.com o crowdsellingu:

www.wired.com/insights/2013/10...

Cytat:
Crowdselling could be the right solution to this increasing problem. Honestly, it seems quite strange that no one has thought about this concept before. Specifically what I’m referring to is the opportunity to create an alternative distribution system powered by CrowdSelling. With the right approach, all stakeholders – content creators, buyers, rights-holders, publishers, and marketplaces, could benefit from this new approach.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 12 listopada 2013 14:16:57 przy kursie: 10,30 zł
Mozesz podac link do tego tekstu z PB?

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 13 listopada 2013 09:36:43 przy kursie: 10,45 zł
Ja nie podzielam ogólnego optymizmu i czekam na więcej szczegółów. Rynek dystrybucji cyfrowej jest mocno konkurencyjny, więc osiągnięcie sukcesu będzie trudne. Mam nadzieję, że działalność handlowa nie rozproszy za bardzo 11 bit i nie odciągnie ich od robienia gier (nie wydłuży procesu). Moim zdaniem jednak więcej zarabia się na ich robieniu niż na ich sprzedaży (poza gigantami rynku oczywiście).

Moje 3 grosze odnośnie gog.com: oni zaczynali sprzedając stare gierki, teraz otwarli się na twórców indie oraz nowości, ich zalety to brak DRM oraz ceny w dolarach i dobre promocje.

endriu_l
0
Dołączył: 2009-10-19
Wpisów: 74
Wysłane: 13 listopada 2013 10:14:41 przy kursie: 10,45 zł
Ja to widzę tak: przy okazji pisania Anomaly na Androida, pojawiła się potrzeba stworzenia infrastruktury do udostępniania kontentu gry poza serwerami Google Play (wtedy istniało ograniczenie rozmiaru aplikacji w sklepie do 50MB). Chłopaki zrobili to jak trzeba i stwierdzili że szkoda żeby się ta praca zmarnowała. Dodatkowo udało się uzyskać dotację, więc zdecydowano wdrożyć pomysł w życie.

Wg mnie zajmuje się tym zupełnie osobny team i w zasadzie nie będzie to miało wpływu na kolejne tworzone tytuły - dopiero na etapie zarządzania projektem lub wizji produktu może pojawiać się nałożenie obowiązków pracowników - ale to tylko moje domysły.

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 13 listopada 2013 10:41:19 przy kursie: 10,45 zł
Również nie widzę zagrożenia dla działalności deweloperskiej. Po to było wyodrębnianie tych 2 spółek podczas ostatniego nwza, żeby był do tego nie tylko odrębny zespół, ale by odciąć ryzyko związane z tą działalnością. A że na rynku cyfrowej dystrybucji robi się tłoczno news od humble bundle? No trudno, cyfrowa dystrybucja to przyszłość rynku gier, nic dziwnego że na tym rosnącym rynku za wielkimi rekinami i parę płotek próbuje wyszarpać jakiś kąsek dla siebie.

Jeszcze ciekawy cytat z wczorajszego pulsu buznesu:

Cytat:
"Spółka rozmawia z producentami i wydawcami gier komputerowych o możliwościach ich dystrybucji. 11 bit studios interesuje sprzedaż gier na PC i platformy mobilne. Jakub Kowalski zapowiada, że w ciągu dwóch lat działalność Games Republic będzie miała istotny wpływ na wyniki spółki. W ubiegłym roku 11 bit studios zanotowało 4,8 mln zł przychodów i 1,3 mln zł zysku netto. W tym roku spółka prognozuje 2 mln zysku netto i 5,2 mln zł przychodów."

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 13 listopada 2013 22:21:58 przy kursie: 10,45 zł
Mamy premierę A2 na Androida - czekamy na odpowiednią ekspozycje w Google Play. hello1
Dzisiaj również pojawił sie update wersji iOS - większość błędów miała zostać poprawiona. Zobaczymy czy gracze zaktualizują swoje recenzje bo liczba tych negatywnych była dość spora i znacząco obniżała ocenę gry Pray

albercik8503
0
Dołączył: 2010-07-08
Wpisów: 45
Wysłane: 13 listopada 2013 23:02:01 przy kursie: 10,45 zł
Fajnie, że wydali na androida A2, oby tylko nie było tylu błędów co na IOS, bo to psuje opinie.
ciekawi mnie wysyp dobrych informacji ze spółki tuż przed wynikami...
akcjonariusze raczej nie spodziewają się fajerwerków, ale kto wie? może będzie miłe zaskoczenie? a może ostatnie wzrosty na sporych obrotach to pod GR.
Ciekawe kiedy nadejdzie dzień obrotów ponad 1 mln na sesje, z tego co pamiętam zdarzyło się to już kiedyś...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



163 164 165 166 167

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,418 sek.

ubyagesn
dydhelbn
bysedpno
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
qsdgundi
photdqqn
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat