PARTNER SERWISU
vgkygbld
331 332 333 334 335
lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 4 sierpnia 2015 08:39:56 przy kursie: 72,50 zł
Sensor tower pokazał dla:

IOS: 22k pobrań i uwaga $120k przychodu! Prosty rachunek 22k *$10 = $220k
Android: 6,9k pobrań i $21k przychodu! Prosty rachunek 6,9k *$10 = $69k

A należałoby jeszcze dodać, że część kopii sprzedała się po $15, więc spokojnie można przyjąć średnią $11 za grę co dawałoby dla IOS $242k przychodu i Android $75,9k przychodu.

Dla mnie potwierdziło się to co mówiłem już wcześniej, że wiarygodność strony sensor tower jest zerowa. Ich zdaniem gra na Androida sprzedawała się średnio uwaga... za $3!! a na IOS za $5,5!! Ależ promocja! Tylko niech podadzą gdzie można było kupić tak tanio ;-) Na ich rażące błędy nie ma żadnego, absolutnie żadnego wytłumaczenia. Gra sprzedawała się na wszystkich istotnych rynkach w tej samej cenie. Sprawdzałem to na aplikacji Itunes wiele razy po premierze. Nawet w Rosji była identyczna cena w przeliczeniu na dolary.

PS. Biorąc pod uwagę jak żenująco błędnie obliczyli przychód, nie można ufać, że liczba pobrań jest prawidłowa. Także pozostaje nam to co zawsze czyli nieustanna spekulacja i teoretyzowanie. Ehhh.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 4 sierpnia 2015 09:14:55 przy kursie: 71,50 zł
lelo-pakero napisał(a):
Sensor tower pokazał dla:

IOS: 22k pobrań i uwaga $120k przychodu! Prosty rachunek 22k *$10 = $220k
Android: 6,9k pobrań i $21k przychodu! Prosty rachunek 6,9k *$10 = $69k

A należałoby jeszcze dodać, że część kopii sprzedała się po $15, więc spokojnie można przyjąć średnią $11 za grę co dawałoby dla IOS $242k przychodu i Android $75,9k przychodu.

Dla mnie potwierdziło się to co mówiłem już wcześniej, że wiarygodność strony sensor tower jest zerowa. Ich zdaniem gra na Androida sprzedawała się średnio uwaga... za $3!! a na IOS za $5,5!! Ależ promocja! Tylko niech podadzą gdzie można było kupić tak tanio ;-) Na ich rażące błędy nie ma żadnego, absolutnie żadnego wytłumaczenia. Gra sprzedawała się na wszystkich istotnych rynkach w tej samej cenie. Sprawdzałem to na aplikacji Itunes wiele razy po premierze. Nawet w Rosji była identyczna cena w przeliczeniu na dolary.

PS. Biorąc pod uwagę jak żenująco błędnie obliczyli przychód, nie można ufać, że liczba pobrań jest prawidłowa. Także pozostaje nam to co zawsze czyli nieustanna spekulacja i teoretyzowanie. Ehhh.

Dla mnie rachunek jest prosty. Mamy dane z 16-go gdzie podano w USA sprzedaż powyżej 1400 sztuk za ponad 14tyś USD. Przez kolejne 5 dni było wyżej w rankingu czyli wyższa sprzedaż a kolejne 2 dni znów podobny ranking jak 16-go ale wyższa cena. Przyjmując te 8 dni tylko poziom sprzedaży to daje 8* 1400 = 11200 sztuk w samym USA Można przyjąć, że w lipcu w USA sprzedało się co najmniej 12tyś szt za ponad 120 tyś USD. USA stanowią niespełna 25% czyli * 4 co szacunkowo powinno dać 450-500tyś USD * 3,70 -50% (prowizja i podatki. Co powinno dać 1,5-2 mln zł przychodu. Odejmując (kilkaset tysięcy koszty) przyjmijmy nawet 750 tyś to da 700-1200 tyś zł zysku. Ta kalkulacja wydaje mi się dość realna a na pewno dużo realniejsza niż dane z Tower ....wave
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 4 sierpnia 2015 10:19:59 przy kursie: 71,50 zł
baks napisał(a):

Dla mnie rachunek jest prosty. Mamy dane z 16-go gdzie podano w USA sprzedaż powyżej 1400 sztuk za ponad 14tyś USD. Przez kolejne 5 dni było wyżej w rankingu czyli wyższa sprzedaż a kolejne 2 dni znów podobny ranking jak 16-go ale wyższa cena. Przyjmując te 8 dni tylko poziom sprzedaży to daje 8* 1400 = 11200 sztuk w samym USA Można przyjąć, że w lipcu w USA sprzedało się co najmniej 12tyś szt za ponad 120 tyś USD. USA stanowią niespełna 25% czyli * 4 co szacunkowo powinno dać 450-500tyś USD * 3,70 -50% (prowizja i podatki. Co powinno dać 1,5-2 mln zł przychodu. Odejmując (kilkaset tysięcy koszty) przyjmijmy nawet 750 tyś to da 700-1200 tyś zł zysku. Ta kalkulacja wydaje mi się dość realna a na pewno dużo realniejsza niż dane z Tower ....wave


Tak, a te wyliczenia podajesz na podstawie strony, która wskazuje wartość 1400 sprzedanych sztuk na iphone i nie jesteś też w stanie zweryfikować tych danych względem żadnej innej gry.
Baks to zwykłe "chciejstwo" a nie realne wyliczenia.
500tyś$ w dwa tygodnie dla gry, która ma tylko wersję dla ipada i tylko przez kilka dni utrzymała się w top100 grossing to za dużo. Czyżby rynek od czasów anomaly2 urósł 10-krotnie ? podobną kwotę 1,5 roku temu gra zbierała 2 miesiące i to w najlepszym sprzedażowym okresie, nie wspominając już, że posiadała wersję na iphone, gdzie sprzedaż jest 3 razy wyższa niż na ipadach.

Sensor Tower rzeczywiście niepoprawnie rozlicza gry które wyszły tylko na ipadzie, ale nie wiadomo gdzie jest błąd w algorytmie.
Z dzieleniem skóry na niedźwiedziu to poczekałbym do znalezienia punktu odniesienia względem zarobku innych gier tych okresie.

Ja osobiście uważam, że ilość sprzedanych kopii jest w granicach rozsądku i te 220k$ można brać jako punkt odniesienia do rozważań. Ale to tylko moje "dywagacje", Wy i tak sprzedajecie więcej ;P


lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 4 sierpnia 2015 11:12:58 przy kursie: 71,50 zł
Co do wiarygodności sensor tower to warto zwrócić uwagę na jeszcze jeden aspekt sprawy. Wg tej strony poszło blisko 7k kopii na androida, a więc ok. 1/3 tego co na IOS. Biorąc pod uwagę rankingi w USA na androida (w najlepszych kilku dniach miejsca 90-100 w paid) i na innych największych rynkach to takie proporcje są całkowicie oderwane od rzeczywistości. Raczej skłaniałbym się ku temu, że na Androida poszło mniej niż 10% wszystkich sprzedanych kopii na Ipady, może nawet sporo mniej. Konkludując, dla mnie ta strona stała się bezwartościowa i już przestaje na nią zaglądać, a szkoda bo dobrze by było mieć narzędzie takie jak steamspy i móc w miarę na bieżąco śledzić sprzedaż.
Edytowany: 4 sierpnia 2015 11:15

AE
AE
0
Dołączył: 2015-07-27
Wpisów: 5
Wysłane: 4 sierpnia 2015 15:52:21 przy kursie: 71,50 zł
rockq napisał(a):

PS. Wiem że powyższym wpisem znowu trochę "czarnowidze", ale musimy zachować odrobinę ostrożności, bo warto przypomnieć sobie kiedy ta umowa była podpisana:

* Oficjalne EBI poszło 2014-11-21, czyli zaledwie tydzień po premierze gry.
* Faktyczne podpisanie umowy mogło nastąpić kilka dni wcześniej.
* Treść umowy zapewne była negocjowana jeszcze wcześniej, pewnie nawet przed premierą gry.

Z powyższego wynika, że umowa była negocjowana i przyklepana jeszcze z perspektywy spółki o kapitalizacji 20mln zł, a nie 160mln zł. To co dzisiaj - z perspektywy sukcesu TWoM i 160mln zł kapitalizacji - może nam się wydawać niedorzeczne, z perspektywy spółki o kapitalizacji 20mln zł mogło być bardzo dobrym biznesem.

Nie wiem co jest w tej umowie, ale historia z pudełkami skłania do ostrożności.



Miałeś rację co do tego że negocjacje dotyczące tej umowy ruszyły dużo wcześniej niż miała miejsce premiera gry i była pewność że to hit.


Odpowiedź z forum 11b napisał(a):

Rozumiem, że intencją Pana jest ustalenie, czy 11 bit studios podpisało umowę z Koch już po tym, gdy TWoM trafił na rynek i wiadomo było, że bardzo dobrze się sprzedaje co mogłoby radykalnie zmienić jej warunki porozumienia? Możemy jedynie powiedzieć, że tego typu umowy są negocjowane długo. Nie da się uzgodnić wszystkich szczegółów w kilka dni. Ponadto swoje pięć minut muszą też mieć prawnicy. To oznacza, że rozmowy z Koch ruszyły dużo wcześniej niż 14 listopada 2014 r.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 4 sierpnia 2015 16:51:45 przy kursie: 71,50 zł
Jest odpowiedź ze strony spółki:

Admin
Dzień dobry
Przepisy dotyczące obowiązków informacyjnych spółek notowanych na NewConnect (Załącznik Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu „Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect”) określają (par. 6 pkt. 1), że spółka musi niezwłocznie (maksymalnie w ciągu 24h) opublikować komunikat bieżący "od zaistnienia okoliczności lub zdarzenia lub powzięcia o nim informacji". Możemy zapewnić, że 11 bit studios w przypadku umowy z Koch wywiązało się z tego obowiązku.
Pozdrawiamy.


I co wy na to spekulanci? Może już skończcie snucie teorii spiskowych, a skupcie się na faktach.

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 5 sierpnia 2015 09:29:30 przy kursie: 72,01 zł
Biorąc pod uwagę, że poprzednie konsolowe projekty spółki nie wypadły za dobrze od strony finansowej ( bo od strony jakości było bardzo dobrze ) to może pewnie dlatego spółka zdecydowała się na współpracę z dużym wydawcą przy konsolowej wersji TWOM.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 5 sierpnia 2015 15:45:39 przy kursie: 72,01 zł
chimpo napisał(a):
Biorąc pod uwagę, że poprzednie konsolowe projekty spółki nie wypadły za dobrze od strony finansowej ( bo od strony jakości było bardzo dobrze ) to może pewnie dlatego spółka zdecydowała się na współpracę z dużym wydawcą przy konsolowej wersji TWOM.

Nie czarujmy się ale Anomaly była tak średnio konsolową grą - trochę za słaba - ale ważniejsze były moim zdaniem uzyskanie doświadczenia w portowaniu gier na te platformy pod kolejne projekty. Chodziło o przećwiczenie całej ścieżki i terminów potrzebnych na certyfikację i inne zabiegi.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 5 sierpnia 2015 15:46

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 6 sierpnia 2015 10:28:51 przy kursie: 72,40 zł
Czy znawcy-badacze tematu statystyk z www.alexa.com/siteinfo/gamesre... mają coś ciekawego do powiedzenia ?
Od kilku dni trwa promocja na produkty 11bit. TWOM i Spacekom oraz kilka zestawów z Anomaly są w czołówce. Tylko pytanie jak to się przekłada na wzrost zainteresowania stroną i rzeczywistą sprzedaż. Czy nasi "analitycy-znawcy" mający rozeznanie w temacie mogą się coś wypowiedzieć ?
Widać silny wzrost zainteresowania od maja do sierpnia ale sam nie mam doświadczeń w ocenie tych wykresów. Może ktoś się wypowie merytorycznie na ten temat.
Wzrósł współczynnik odrzuceń + 11%
Spadła ilość odsłon na użytkownika -23% i czas spędzony na stronie - 27%
Global Rank
Global rank 75,621
Rank in South Korea
South Korea 7,059
Macie jakieś dane porównawcze wcześniejsze ? Z wykresu widać, że w lipcu było dużo wyżej okolice 45-50. Co to dokładniej oznacza i jak się to liczy ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 6 sierpnia 2015 10:29

niedźwiedź
70
Dołączył: 2015-02-06
Wpisów: 637
Wysłane: 7 sierpnia 2015 09:13:51 przy kursie: 71,50 zł
baks napisał(a):
Nie nakręcałbym się na wzrosty - swoje typu już podałem. Istotne drgnięcie jest chyba możliwe dopiero przy poziomie zysku powyżej 5mln ale nie liczyłbym na to. Sam nie zakładam więcej niż 4 mln zysku. Gdyby było więcej to by było bardzo miło ale mój typ na tym poziomie. Chyba nie ma wskazań na wyższe za 2 kw. Za tydzień będzie jednak już wszystko jasne.
Istotniejsze będzie to co się będzie działo w 3 kwartale a jeszcze ważniejszy 4 kwartał i sprzedaż konsolowa to zdecyduje czy i ewentualnie o ile przebijemy prognozę.

baks
chyba trochę przesadzasz w tych oczekiwaniach zysku
5 mln zł to byłby wynik wręcz kosmiczny
4 mln zł to nadal jak dla mnie wynik absolutnie doskonały
uważam, że 3 mln zł netto to świetna trampolina do dalszych wzrostów i na taki wynik liczę
wynik poniżej 2 mln byłby lekko rozczarowujący
pomiędzy 2 - 3 mln daje przestrzeń do niewielkich wzrostów
tak to widzę


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 7 sierpnia 2015 09:25:12 przy kursie: 71,50 zł
niedźwiedź napisał(a):

chyba trochę przesadzasz w tych oczekiwaniach zysku
5 mln zł to byłby wynik wręcz kosmiczny
4 mln zł to nadal jak dla mnie wynik absolutnie doskonały
uważam, że 3 mln zł netto to świetna trampolina do dalszych wzrostów i na taki wynik liczę
wynik poniżej 2 mln byłby lekko rozczarowujący
pomiędzy 2 - 3 mln daje przestrzeń do niewielkich wzrostów
tak to widzę

Z mojego punktu ma to sens (mówię o przedziale 3,5-4mln) przypomnij sobie, że z samej letniej wyprzedaży powinni mieć samego zarobku na czysto 2mln a w kwartale była gigapromocja na GR i 2 inne promocje w tym charrity children gdzie z każdej z nich powinni mieć według moich wyliczeń powyżej 0,5 mln na czysto. Więc moje szacunki nie są pozbawione sensu. Za akceptowalne minimum dla mnie to 2,5 mln zysku.

Kod:
mod: wątek został posprzątany z wpisów naruszających regulamin:
- informowanie o własnych transakcjach
- wartościowanie osób zamiast opinii
- uwagi personalne
- narastająca agresja
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 7 sierpnia 2015 10:33

SimonS
0
Dołączył: 2011-10-31
Wpisów: 65
Wysłane: 7 sierpnia 2015 17:58:24 przy kursie: 71,50 zł
Mnie teraz bardziej ciekawi, kiedy, albo nawet i czy mają zamiar naprawiać błędy w wersji tabletowej. Patrząc po komentarzach jest kilka problemów, co może wpływać na wolumen sprzedaży.
Tak jak pisałem poprzednio, TWoM nie jest moim zdaniem dobrą grą na tablety. Widać to również po komentarzach - ludzie pytają o opcję zapisywania gry. Jeżeli taka opcja zostałaby wprowadzone zmieniłoby to dynamikę gry na, moim zdaniem, bardziej przyjazną.

Pytanie o poprawki zostało zadane na forum spółki i nie zauważyłem odpowiedzi. Może ktoś znalazł gdzieś info co do tego ?

wski
0
Dołączył: 2015-07-19
Wpisów: 5
Wysłane: 9 sierpnia 2015 19:15:58 przy kursie: 71,50 zł
Za to This War of Mine chyba przedstawiać nie trzeba, gościnnie dziennikarka radiowa Agata Hawrylczuk sprawdziła, czy wersja na tablety jest równie dobra co ta na PC. I z radością informujemy, że jak najbardziej. Zresztą w tej audycji rozmawiamy z przedstawicielem 11bit studios Karolem Zajączkowskim o ich znakomitej produkcji i świetlanych widokach na przyszłość.

http://radioszczecin.pl/212


Edytowany: 9 sierpnia 2015 19:24

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 10 sierpnia 2015 12:05:39 przy kursie: 72,50 zł


Polecam ten wywiad, kto jeszcze nie słuchał.

Karol Zajączkowski mówi bardzo ciekawe, nowe rzeczy o części wydawniczej 11 bit, od 36 min (przypomnę, że ostatnia informacja pochodziła z raportu za I kw, w którym napisali, cyt. "Trwa także finalizacja kontraktu ze znanym, zagranicznym zespołem zainteresowanym dołączeniem do programu wydawniczego 11 bit launchpad"). Mianowicie poinformował, że mają już podpisane umowy z kilkoma zespołami z zachodu i że mają cyt. "zapchany kalendarz wydawniczy na przyszły rok". Powiedział, że gdyby zdradził jakie gry Ci deweloperzy zrobili do tej pory to by się okazało, że są to cyt. "wyjadacze i rzeźnicy"... mocno to ujął, chyba bardziej dosadnie się nie dało. To się zaczyna zazębiać z tym o czy mówił prezes Miechowski, że inwestorzy zdają się nie doceniać części wydawniczej 11 bit.

Od 28 min mówi też o wersji mobilnej. Pytany o to jak gra się sprzedaje na tablety, powiedział są zadowoleni i cyt. "nie da się generalnie w wersji na tablety lepiej wystartować". Teraz poproszę o komentarz wszystkich forumowych znawców o powtórzenie swoich wywodów o tym jakim to niewypałem był TWOM na tablety.
Jednocześnie Pan Karol dodał, że tablety to raptem 10% urządzeń mobilnych i dlatego, żeby się nie ograniczać, pracują teraz nad wersję na smartfony, ponieważ cyt. "tam jest kopalnia i złot...(tu troszkę go wyciszyło, więc ciężko zrozumieć)". Tu też poproszę o komentarz forumowych znawców, którzy ciągle powtarzają, że TWOM nie sprawdzi się na małych ekranach. Widać zarząd ma odmienne zdanie :-)

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 10 sierpnia 2015 14:11:29 przy kursie: 72,50 zł
Intrygujący ten Industrial.

Wg słów z wywiadu to pozycja dla dojrzalszego wymagającego gracza "szukającego pewnego rodzaju przeżyć i doświadczeń, a nie tylko bezmyślnej rozrywki". Zarazem ma to być zupełnie inna gra niż TWOM i Anomaly.

Na podstawie takich szczątkowych informacji trudno domyślać się czegokolwiek. Jaki to będzie klimat, gatunek?
Słownikowe definicje najczęściej odnoszą pojęcie "industrial" do muzyki i "zdehumanizowanej cywilizacji przemysłowej" (za wiki).

Kiedyś znalazłem wywiad z Pawłem Miechowskim jeszcze z 2011 roku, w którym padła taka wypowiedź:

Cytat:
Czy etap przygodówek został zamknięty ostatecznie?
Zupełnie nie. Można robić świetne przygodówki na iPada. I do tego odważne i oryginalne, co jest sporym dźwigarem marketingowym. Może będziemy mogli zdobyć się na taką odwagę. Bo marketing jest niebywale istotny w tej branży – na rynku jest ogromna liczba tytułów i naprawdę trzeba mieć dobry plan i mnóstwo umiejętności, by się przebić. Wtedy można pomyśleć o grach przygodowych, strategiach z mocną warstwą historyczną… Ale to kwestia przyszłości.

Czy to już teraz?

Macie jakieś pomysły? przypuszczenia? Choć niezależnie od naszych spekulacji i tak można być pewnym, że zostaniemy zaskoczeni, bo to jest domena "elevenbitów".
Jestem na Twitterze

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 10 sierpnia 2015 14:51:26 przy kursie: 72,50 zł
andy_dufresne napisał(a):
Macie jakieś pomysły? przypuszczenia? Choć niezależnie od naszych spekulacji i tak można być pewnym, że zostaniemy zaskoczeni, bo to jest domena "elevenbitów".


A może symulacja ekonomiczno-strategiczna oparta na rewolucji maszynowej ? Może nie taki moloch z mechanizmami zbliżonymi do cywilizacji, a coś co czerpałoby np. z "the settlers", gdzie gracz dba o rozwój regionu, ale jest uwiązany trudną do przewidzenia sytuacją geopolityczną ?

Patrząc jednak na to co podawał zarząd (potencjał sprzedażowy większy od TWOM) to tylko pod tym kontem wydaje mi się, że to będzie romans 11bit z rpg.
Edytowany: 10 sierpnia 2015 14:52

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 10 sierpnia 2015 16:05:45 przy kursie: 72,50 zł
Cytat:
Wracając do tej wypowiedzi 11bit ciekawi mnie na jaki potencjał wzrostu sprzedaży względem tabletów liczy spółka ? Zapewne nie jest to x 10. Chyba sensowne byłoby założenie x3 - tak na wszelki wypadek. Chociażby dlatego, że w smartfonach Samsungi i inne Androidy mają większy procent rynku niż w przypadku tabletów. Stąd i sprzedaż należy potraktować w innej proporcji.


Na pewno zrobili dobre rozeznanie rynku i widzą duży potencjał, bo przecież nie zapominajmy, że zmienili pierwotną decyzję o niewypuszczaniu wersji na smartfony. Pamiętam te wywiady z przed kilkunastu tygodni, gdzie mówili, że odpuszczają smartfony, bo nie chcą żeby ktoś grał w TWOM w toalecie, a dodatkowo ciężko byłoby ze szczegółowością na małym ekranie. Skoro zmienili zdanie, to musieli mieć silne przesłanki. Ciężko wróżyć ile razy więcej mogą sprzedać, bo wszystko zależy od ceny. Jak dadzą np. $5 (w co nie wierzę absolutnie) to myślę, że spokojnie mogliby sprzedać 10 razy więcej kopii, co przełożyłoby się na 3x większy przychód. Bardziej prawdopodobna jest dla mnie jednak zaporowa cena w postaci $10 (wnioskuję z ich dotychczasowej polityki cenowej) i ciężko zgadywać jak taką cenę przyjąłby "toaletowy" gracz smartfonowy.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 10 sierpnia 2015 16:33:46 przy kursie: 72,50 zł
@Lelo, @Vladinho
Statystycznie bardzo duża część spółek po przejściu z NC na GPW spada i na tym zakończmy dyskusję. TEORETYCZNIE przejście na GPW daje możliwość wejścia do akcjonariatu OFE i niektórym funduszom, które w statutach mają obrót papierami jedynie na rynku regulowanym. Czy zachcą inwestować w 11B nie wiem i nikt tego stwierdzić nie jest w stanie. Tak, czy owak wzrosty kursu będą wynikać z przesłanek fundamentalnych, a nie rynku na którym obecna jest spółka. Proszę zakończyć już te słowne przepychanki, bo nic do wątku nie wnoszą.

vladinho napisał(a):
andy_dufresne napisał(a):
Macie jakieś pomysły? przypuszczenia? Choć niezależnie od naszych spekulacji i tak można być pewnym, że zostaniemy zaskoczeni, bo to jest domena "elevenbitów".


A może symulacja ekonomiczno-strategiczna oparta na rewolucji maszynowej ? Może nie taki moloch z mechanizmami zbliżonymi do cywilizacji, a coś co czerpałoby np. z "the settlers", gdzie gracz dba o rozwój regionu, ale jest uwiązany trudną do przewidzenia sytuacją geopolityczną ?

Patrząc jednak na to co podawał zarząd (potencjał sprzedażowy większy od TWOM) to tylko pod tym kontem wydaje mi się, że to będzie romans 11bit z rpg.


Po co dyskutować na tematy, które są już znane? To niepotrzebne podbijanie wątku. Doradca prawny spółki ws finansowania unijnego niechcący ujawnił klimat i charakter gry. Czym będzie industrial wiadomo, a ten kto nie wie niechaj zerknie do poprzedniego omówienia wyników 11B.

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 10 sierpnia 2015 16:51:16 przy kursie: 72,50 zł
Przejście na Główny rynek ma też jedną istotną cechę, można pod zastaw akcji uzyskać bardzo tani dodatkowy pieniądz inwestycyjny.Spółka z takimi fundamentami ,może być na celowniku dużych indywidualnych graczy nie tylko ze względu na perspektywy wzrostu wartości akcji i firmy, ale również zabezpieczenie ewentualnych lewarów które mogą mieć, także nie tylko perspektywa wzrostu,ale i bezpieczeństwo inwestycji ma znaczenie na GPW.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 10 sierpnia 2015 17:14:54 przy kursie: 72,50 zł
@jurror
Ty tak na poważnie? TAAAKIE fundamenty? 11B to na razie fundamentalna pchełka z perspektywami. Jeśli zaś chodzi o zabezpieczenie kredytów, to indywidualni gracze mogliby takowe dostać także na papiery notowane na NC. Dla mniejszych, ale wciąż relatywnie dużych portfeli akcje nie będą mogły być przedmiotem zabezpieczenia, bo do tego potrzeba płynności, której 11B nie ma i samo przejście na GPW tego nie zmieni.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11bit



331 332 333 334 335

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 4,128 sek.

vfjigdch
qbihfkvc
ihkqzozh
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 827,68 zł +384,14% 96 827,68 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
qxaamrpk
cyavbznt
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat