PARTNER SERWISU
emrqmjbi
150 151 152 153 154
ImP
ImP
0
Dołączył: 2014-08-29
Wpisów: 70
Wysłane: 17 marca 2016 21:36:34 przy kursie: 24,85 zł
na to pytanie odpowiedziała Pani Karolina Gnaś na oficjalnym forum CDR:

Cytat:
7.Czy gra, która nie jest produktem CDR, a ma pojawić się w GOG-pochodzi od polskiego studia? Czy ma to być może Sniper 3 lub Dying Light?

W ofercie mamy produkty ponad 300 partnerów i w tej kwestii jesteśmy w trakcie rozmów z różnymi developerami/wydawcami. Pisząc o premierze na GOG-u nie mieliśmy na myśli żadnego z wymienionych przez Pana tytułów.

sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 27 kwietnia 2016 13:38:15 przy kursie: 25,36 zł
Bez niespodzianki - opcja skupu akcji własnych wygrywa z dywidendą.

Cytat:
Upoważnia się Zarząd Spółki do nabycia akcji własnych Spółki w celu ich umorzenia w ramach Programu skupu akcji własnych na następujących warunkach:
1. Łączna kwota, którą Spółka przeznaczy na nabycie Akcji Własnych wraz z kosztami nabycia, nie przekroczy kwoty 250 mln złotych.
2. Nabycie Akcji Własnych może nastąpić na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., w tym w ramach transakcji indywidualnych, transakcji pakietowych, wezwania do zapisywania się na sprzedaż akcji lub poza rynkiem regulowanym, w tym za pośrednictwem domu maklerskiego, z
zastrzeżeniem postanowień Rozporządzenia Komisji (...).


www.stockwatch.pl/komunikaty-s...
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą

hellborg
0
Dołączył: 2013-10-14
Wpisów: 17
Wysłane: 27 kwietnia 2016 20:49:49 przy kursie: 25,36 zł
Chcą się wycofać z giełdy?


pies_lancuchowy
0
Dołączył: 2010-10-12
Wpisów: 136
Wysłane: 27 kwietnia 2016 22:47:47 przy kursie: 25,36 zł
dlaczego wezwanie kojarzysz z wycofaniem z giełdy, to już Twoja osobista sprawa .. Think

hellborg
0
Dołączył: 2013-10-14
Wpisów: 17
Wysłane: 27 kwietnia 2016 23:48:56 przy kursie: 25,36 zł
Nie wiem, tak mi się skojarzyło z TVN czy Multimedia. Czyli pytanie jest bezprzedmiotowe?

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 28 kwietnia 2016 08:02:21 przy kursie: 25,36 zł

sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 28 kwietnia 2016 08:42:08 przy kursie: 25,36 zł
Kupno akcji w drodze wezwania, w ramach ogłoszonego programu skupu akcji własnych, to nic nadzwyczajnego. Tak robiła np. Netia (info z 2014 roku) czy Quercus TFI (czytaj więcej). Zobacz też dyskusję na temat skupu akcji na watku Quercusa. Zarządy ustalały odpowiednio wyższą cenę, ruszały zapisy, inwestorzy zgłaszali się, redukcja i wykup. Nikt nie wspominał o wycofaniu spółek z GPW. Nie ma co siać niepotrzebnego zamętu.
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą
Edytowany: 28 kwietnia 2016 08:48

Salak
2
Dołączył: 2012-10-31
Wpisów: 565
Wysłane: 29 kwietnia 2016 11:52:24 przy kursie: 25,45 zł
Cytat:
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłosiło w czwartek konkurs w ramach programu sektorowego GAMEINN. Twórcy gier będą mogli starać o dofinansowanie z puli 80 mln zł

Cytat:
Program GAMEINN wspierający polskich producentów gier wideo powstał na wniosek Porozumienia Polskie Gry, reprezentowanego przez CD PROJEKT S.A., twórcę bestsellerowej gry Wiedźmin. Sygnatariuszami porozumienia są także: Techland Sp. z o.o., CI Games, Artifex Mundi Sp. z o.o., Vivid Games S.A., 11 bit studio, Bloober Team, The Farm 51, Fuero Games.

www.bankier.pl/wiadomosc/80-ml...

darken
0
Dołączył: 2010-12-30
Wpisów: 32
Wysłane: 9 maja 2016 19:10:34 przy kursie: 24,50 zł
Nie inwestuję w CD Projekt, ale piszę tą informację dla Was z dobrego serca - może to kogoś zainteresuje

Na http://www.wp.pl podali, że wyciekła data premiery dodatku do Wiedźmina 3 - będzie to 30 maja

tech.wp.pl/kat,126394,title,Wy...


sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 10 maja 2016 17:38:29 przy kursie: 25,00 zł
Krew i wino zadebiutuje jednak 31 maja

Cytat:
Studio CD Projekt Red należące do giełdowego CD Projektu opublikowało datę premiery dodatku Krew i wino do gry Wiedźmin 3. Rozszerzenie trafi na rynek 31 maja br.


www.stockwatch.pl/wiadomosci/c...
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą


aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 12 maja 2016 11:35:38 przy kursie: 25,60 zł
32,5 mln zł zysku netto w I kwartale 2016.
Przepływy pieniężne netto: +41 mln zł.
Środki pieniężne na dzień 31 marca 2016: 435 mln zł

anty_teresa: czy można prosić o analizę najnowszego raportu CDR ?

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 12 maja 2016 17:35:26 przy kursie: 25,60 zł

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 18 maja 2016 11:13:41 przy kursie: 27,04 zł
Omówienie sprawozdania finansowego GK CD Projekt SA po 1kw. 2016r.

Wyniki największej polskiej spółki z branży gier budzą mieszane uczucia. Z jednej strony przychody i zyski segmentu gier są cały czas na wysokim, ale spodziewanym poziomie, martwi natomiast zachowanie nogi wydawniczej.



Przychody segmentu gier wyniosły 68,1 mln zł i były o 76,6 mln niższe niż w poprzednim kwartale, ale IV kwartał jest sezonowo najlepszy w branży i pojawiają się wyprzedaże stymulujące obrót. Dodatkowo w poprzednim kwartale premierę miał dodatek „Serce z kamienia”, który oczywiście pozytywnie wpłynął na przychody. Warto także zwrócić uwagę, że przychody są tylko o 25,5 mln niższe od uzyskanych w III kw. 2015 r., który był pierwszym kwartałem po kwartale premiery. Spółka niestety nie ujawnia wolumenu sprzedaży, więc nie wiemy jak wyglądał rozkład sprzedaży dodatku i same gry i jak wygląda faktyczna erozja sprzedaży związana z upływem czasu.


kliknij, aby powiększyć


Warto także zwrócić uwagę, że zysk brutto na sprzedaży wyniósł aż 63,5 mln zł, co oznacza, że rozliczono tylko 4,6 mln kosztów własnych. Jeśli zerkniemy jeszcze głębiej to widać, że rozliczone koszty samych gier wyniosły tylko 1,7 mln zł. Resztę (2,9 mln zł) stanowią koszty produkcji figurek i innych gadżetów, które oczywiście także miały wpływ na przychody segmentu (3,2 mln zł).
Marża brutto segmentu produkcji gier wyniosła 93,3 proc. w stosunku do 78,4 proc. w 3 kw. 2015 r. i 80,3 proc. w IV kwartale. Wzrost rentowności to efekt pełnego rozliczenia kosztów produkcji Wiedźmina. Uzyskany wynik segmentu jest tylko o 10 mln niższy niż raportowany w 3 kw. 2015 r.

Efekt rozliczenia podstawowej wersji Wiedźmina widać także na zapasach. Wartość produktów gotowych to tylko 3,5 mln zł i są to nierozliczone jeszcze koszty dodatku „Serce z kamienia”. Spółka wstrzymuje się z finalnym rozliczeniem (prawidłowo) kosztów dodatku do premiery drugiego dodatku „Krew i Wino”, gdyż sprzedawane były pre-ordery na zestaw łączony. Skoro mowa o zapasach, to zwróćmy uwagę, że saldo produkcji w toku zwiększyło się o ponad 14 mln zł, co w porównaniu do 10 mln zł w 3 kw. oznacza zdynamizowanie produkcji. (2 i 4 kw. są nieporównywalne ze względu na efekty rozliczenia kosztów podstawowej gry i pierwszego dodatku). Wzrost nie powinien dziwić, bo to zapowiadany efekt zawiązania kolejnego zespołu produkcyjnego. Myślę, że ważną informacją jest także fakt iż spółka zamierza koszty dodatku Krew i Wino rozliczyć w przyszłym kwartale jednorazowo – będziemy wiedzieć ile wydała na jego produkcję.


kliknij, aby powiększyć


Wróćmy jednak do wyników. O ile zysk brutto jest wysoki to mam niestety także bardzo wysoki koszt sprzedaży segmentu – 11,9 mln zł. To więcej niż w kwartale premiery! (10,7 mln zł). W raporcie CD Projekt czytamy, że:

Cytat:
Od strony działalności marketingowej istotnym elementem działalności CD PROJEKT RED w pierwszym kwartale 2016 roku były przygotowania do kampanii reklamowej drugiego rozszerzenia gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, zatytułowanego Krew i Wino. Koncentrujące się na zaprojektowaniu i stworzeniu materiałów promocyjnych (wizerunek okładki, zwiastuny, kreacje reklamowe), a także opracowaniu planów (kalendarz aktywności marketingowych, plany mediowe) działania miały na celu zagwarantowanie grze odpowiedniej widoczności w kluczowych dla obranej strategii kanałach, takich jak media społecznościowe, portale branżowe, platformy cyfrowej dystrybucji, specjalistyczne sieci handlowe na najważniejszych terytoriach.


Takie tłumaczenie jednak nie pasuje do tak wysokiej wartości kosztów. W kwartale przedpremierowym samej gry mieliśmy koszt sprzedaży segmentu na poziomie 5,7 mln zł, a w kwartale przedpremierowym dodatku 11,9? Warto także zauważyć, że z rachunku rodzajowego wynika iż koszty reklamy wzrosły względem 1 kw. 2015 o ca 650 tys. natomiast koszty targów i konferencji spadły o 180 tys. Prawdopodobnie część kosztów poszła przez pozycje „Usługi obce”, ale i tak nie wyjaśnia to relatywnie wysokiej pozycji kosztu sprzedaży. Być może poszły przez tą pozycję rezerwy na premie. Pozostałe koszty segmentu (koszty zarządu i pozostałe koszty operacyjne) były na poziomie zbliżonym do raportowanych w dwóch poprzednich kwartałach. Ostatecznie segment pokazał 41 mln zysku operacyjnego w porównaniu do 88,6 w poprzednim kwartale czy 53,5 mln w 3 kw. 2015 r.

Za to słaby wynik pokazał segment elektronicznej dystrybucji. Przychody GOGa wyniosły 20,1 mln zł i były tylko o 1 mln zł (5,3 proc.) wyższe r/r. Nieco wzrosła rentowność zysku brutto: 33 proc. vs. 27 proc. w 1 kw. 2015 r. ale trzeba dodać, że w 3 poprzednich kwartałach rentowność segmentu była wyższa i to pomimo mocniejszej niż obecnie złotówki. Wzrost obrotów przełożył się na wzrost zysku brutto na sprzedaży :+1,4 mln zł, co pozwoliło pokazać na tym poziomie kwotę 6,6 mln zysku. Niestety cała nadwyżka została zjedzona przez wzrost kosztów sprzedaży o kwotę 3,2 mln zł, wobec czego EBIT segmentu zmniejszył się o 2 mln zł i wylądował na progu rentowności – 400 tys. zł zysku.


kliknij, aby powiększyć


Mimo wszystko najbardziej martwi brak wzrostu sprzedaży pomimo tego, że pomiędzy okresami dodano obsługę niemiecką i rosyjską wersję językową GOGa, dostosowano metody płatności popularne na tych rynkach i wprowadzono płatność w rublach. Jeśli dodamy do tego poszerzenie katalogu także o early access i debiut Dying Light to sprzedaż wygląda naprawdę słabo. Pozostaje pytanie czy jest miejsce na organiczny wzrost segmentu? Odpowiedź wydaje się tkwić w działaniach samej spółki poprzez wprowadzenie technologii Galaxy i rozbudowę platformy o funkcje i technologie sieciowe (krótko mówiąc nie!).
Wzrost kosztów sprzedaży segmentu to pochodna rozbudowy funkcjonalnej serwisu, która w dużej mierze nie została jeszcze zrekompensowana przychodami.

Od strony finansowej wynik kwartału jest bardzo dobry, ale pewnym zmartwieniem jest dalszy rozwój (wzrost) GOGa i pozycjonowanie marki. Do niedawna GOG był miejscem do kupowania dobrych, ale starych gier. Wydaje się, że ten rynek został już zagospodarowany i wzrostu dystrybucji trzeba szukać w przeformatowaniu marki i sprzedaży także produktów nowych.

Raportowany okres był także udany od strony przepływów finansowych. CF operacyjny wyniósł 40 mln zł, na co wynik okresu nie miał największego wpływu. Przede wszystkim spłynęły należności na kwotę 53 mln zł, ale duże obciążenie przyniosło rozliczenie się z fiskusem – minus 35 mln zł. CD Projekt jest nadpłynny i śpi na gotówce, więc nie dziwi propozycja skupu akcji własnych.


kliknij, aby powiększyć


Warto także zerknąć do bilansu spółki, gdyż przynosi on nam pewne podpowiedzi co do wyników kolejnego kwartału.


kliknij, aby powiększyć


Po stronie kosztowej wpadnie nam oczywiście nierozliczone saldo produktów gotowych (czyli od dodatku serce z kamienia) i całość kosztów produkcji dodatku krew i wino. Niestety kwota nie jest znana, bo maskuje się w produkcji w toku razem z innymi produkcjami studia, których nie ujrzał jeszcze świat. Od strony przychodowej widać nieco więcej. W zobowiązaniach krótkoterminowych mamy pozostałe zobowiązania na kwotę blisko 60 mln zł, którymi są zaliczki na poczet tantiem od dystrybutorów. Dodatkowo mamy 8,5 mln rozliczeń międzyokresowych, co daje prawdopodobną minimalną kwotę przychodu z produkcji gier w kolejnym kwartale na kwotę blisko 70 mln zł, choć oczywiście powiększy się ona o tantiemy należne spółce z bieżącej sprzedaży.

Z punktu widzenia inwestora w bilansie istotne są jeszcze dwie pozycje: gotówka i zapasy, ale zostały już omówione wcześniej. Oczywiście po następnym kwartale znacząco pogorszą się bieżące wskaźniki finansowe oparte o zyski, bo wypadnie kwartał z premierą Wiedźmina.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 29 maja 2016 17:53:30 przy kursie: 27,75 zł
Jako, że kurs po cichu zbliżył się do historycznych maksimów pokuszę się o kilka spostrzeżeń:
- istnieje spora szansa na to, by obecny kwartał okazał drugim najlepszym w historii pod względem zysku netto. Do pobicia jest 66 mln za 4 kwartał 2015. Jak już pisał anty-teresa w omówieniu raportu, można założyć, że 31 marca w zaliczkach widzieliśmy około 60 mln zł reprezentujących preordery pełnego Expansion pass. Dopiero 10 maja ruszyła osobna przedsprzedaż dodatku "Krew i Wino". Wygląda na to, że popyt przewyższył oczekiwania, gdyż dość szybko pojawiły się informacje o bliskim wyczerpania nakładzie edycji limitowanej z kartami Gwint. CDR dwa tygodnie przed premierą DLC rozpoczął promocję W3 i reszty, niewiele później upusty wystartowały na Steamie. Obserwując liczbę właścicieli tamże, można konserwatywnie założyć 200 tys kopii w okresie 16-31 maj, plus około 15 procent tej liczby na GOG. Daje nam to +/- 230 tys X 55zl czyli jakieś 12,5 mln przychodu z samej podstawy w ciągu dwóch końcowych tygodni budowania atmosfery przed wypuszczeniem drugiego rozszerzenia.
Osobiście zakładam, że "Blood and Wine'' rozejdzie się w premierowym kwartale w ilości minimum 2 mln egzemplarzy (wliczając oczywiście zamówienia na Gogu i Steamie zbierane od maja 2015), co będzie można jednak zaledwie w przybliżeniu oszacować na podstawie przyszłego sprawozdania finansowego. Skoro ponoszone są koszty marketingu na poziomie kilkanustu mln zł i więcej, to CDR musi tu widzieć naprawdę duży potencjał.
Spółka wstępnie sugerowała, ż jeśli będzie podawała jakieś kamienie milowe, to głównie w celach marketingowych. Także ciekawe czy będzie to miało miejsce w okolicach 31 maja. Mam na myśli komunikat ''Ponad 10 mln W3 u klientów". Nie będzie to jednak żadna informacja cenotwórcza dla kursu.
Edytowany: 29 maja 2016 17:55

darken
0
Dołączył: 2010-12-30
Wpisów: 32
Wysłane: 30 maja 2016 15:31:16 przy kursie: 26,59 zł
CZAS POKAŻE... Angel na co stać jeszcze CD Projekcik ... Szczegóły poniżej...


Nowa gra z CD Projekt już na targach E3 14-16 czerwca w Los Angeles?

- Może się tak zdarzyć, że będziemy na E3 i coś zaprezentujemy, ale chciałbym wyjaśnić jedną rzecz - nie będzie to Cyberpunk 2077. Wciąż mamy z nim bardzo wiele pracy - powiedział M. Iwiński. Pytanie brzmi: jeżeli nie Cyberpunk 2077, to co innego? Małą podpowiedź w tym temacie przynosi marcowy raport z działalności studia. "REDzi" pochwalili się w nim planem wydania w tym roku jeszcze jednej gry, "w nowym dla studia formacie".

Dopytywany przez dziennikarza Eurogamer.net Marcin Iwiński powiedział, że "to się jeszcze okaże" czy studio faktycznie pojawi się na targach. Zapytany o to, czy ich ewentualna obecność będzie miała cokolwiek wspólnego z Wiedźminem M. Iwiński odpowiedział, że "czas pokaże".

www.gram.pl/news/2016/05/29/cd...

Arkadiusz Balcerski
0
Dołączył: 2016-05-16
Wpisów: 17
Wysłane: 30 maja 2016 16:20:09 przy kursie: 26,59 zł
Nawiązując do tego co wspomniała aircanada15, chciałbym pokazać jak dla mnie wygląda technicznie CD Project. Zgodnie z tym o czym mówiłaś dotarliśmy właśnie do bardzo ważnych szczytów gdzie widzimy wyraźną reakcję cenową. Moim zdaniem warto więc zaczekać na korektę i wtedy dokupić. Jakie rejony są najistotniejsze? Moim zdaniem okolice równości korekt oraz zasady zmiany biegunów, czyli poziom 26.00 i osobiście tam będę szukał kupna. Tobie chce natomiast podziękować za na prawdę dobre przedstawienie fundamentów, które tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto kupować CDR hello1

kliknij, aby powiększyć

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 30 maja 2016 22:05:55 przy kursie: 26,59 zł
W formie sprostowania muszę przedstawić sie jako zdecydowanie ONWhistle
A w formie ciekawostki: już dziś, czyli dzień przed premierą, gracze mogli uruchomić "Krew i Wino: na XBOX One. Czy to był zwykły bug techniczny czy jakieś nieśmiałe połechtanie Microsoftu przez CDR (bynajmniej niezaslużone)... tego nie wiadomo.

sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 31 maja 2016 07:55:00 przy kursie: 26,59 zł
Próba Gór oblana – analiza techniczna CD Projektu w porannym Wykresie dnia.



kliknij, aby powiększyć


Szczegółowe omówienie sytuacji w serwisie Wiadomości SW:
www.stockwatch.pl/wiadomosci/p...
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą

Piotr Sz
0
Dołączył: 2016-06-02
Wpisów: 69
Wysłane: 2 czerwca 2016 11:06:47 przy kursie: 26,66 zł
Cytat:
Marcin Iwiński, współzałożyciel studia CD Projekt RED rozwiał w wywiadzie dla Eurogamer.net wszelkie wątpliwości dotyczące obecności Cyberpunk 2077 podczas czerwcowych targów E3 - nie ma na to szans.
Pytanie brzmi: jeżeli nie Cyberpunk 2077, to co innego? Małą podpowiedź w tym temacie przynosi marcowy raport z działalności studia. "REDzi" pochwalili się w nim planem wydania w tym roku jeszcze jednej gry, "w nowym dla studia formacie".


Macie pomysł co to może być? :)

Greenthumb
0
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 162
Wysłane: 2 czerwca 2016 13:43:27 przy kursie: 26,66 zł
Cytat:
Macie pomysł co to może być? :)


Obstawiałbym jakiś multiplayer, żeby przetestować pod tym względem GOG-Galaxy i ogólnie zobaczyć z czym to się je, bo to dla nich nowość. Taka próba generalna przed CP77 :]

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




150 151 152 153 154

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,910 sek.

wbbhylxe
ujxdnxrf
cjmpbifz
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
fezurndt
durvzzjg
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat