PARTNER SERWISU
crfxfubt
41 42 43 44 45
karniszek
0
Dołączył: 2015-02-19
Wpisów: 4
Wysłane: 13 sierpnia 2015 11:54:54 przy kursie: 10,94 zł
Panie Mach, proszę się wypowiedzieć na temat silnika gry, gdyż ciągle nie ma jednoznacznej odpowiedzi od firmy czy jest to Unreal Engine 3 czy 4 ?

del-20150901
0
Dołączył: 2012-07-16
Wpisów: 42
Wysłane: 15 sierpnia 2015 18:27:15 przy kursie: 10,69 zł
Powalający raport za II kw. W negatywnym słowa znaczeniu.

Wyższe koszty przy niższych przychodach, zero komentarza o Deadfall Adventures, opis wycieczek po świecie, radość z kasy uzyskanej z emisji akcji. To tak w skrócie:)

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 18 sierpnia 2015 07:31:44 przy kursie: 10,39 zł
Rachunki do wyrównania - analiza techniczna FARM51

kliknij, aby powiększyć

Szczegółowe omówienie sytuacji technicznej można znaleźć tam gdzie zwykle - w serwisie Wiadomości SW www.stockwatch.pl/wiadomosci/r...


del-20150901
0
Dołączył: 2012-07-16
Wpisów: 42
Wysłane: 20 sierpnia 2015 10:17:29 przy kursie: 10,14 zł
A tak w temacie emisji - chyba nie jest jeszcze zarejestrowana. W KRS nie ma nawet wpisów o ostatnich zmianach w RN i w zarządzie. Puk puk, ktoś tam pracuje????

W tej sytuacji raport jest do zmiany - wykazane w kapitałach własnych kasy z emisji to błąd.

eizos
0
Dołączył: 2010-07-25
Wpisów: 28
Wysłane: 26 sierpnia 2015 16:44:51 przy kursie: 8,65 zł
Panie Mach, proszę odpowiedzieć w temacie, na jakim silniku ma być GE, oraz kiedy ukażą się pierwsze oficjalne gameplay z gry. Wspominana była połowa września, czy jest to aktualne, czy może się coś zmieniło.

drogo
0
Dołączył: 2015-02-25
Wpisów: 2
Wysłane: 27 sierpnia 2015 14:23:22 przy kursie: 9,30 zł
Nie wiem skąd się wzięły te wątpliwości na temat silnika i dlaczego ludzie wciąż o to pytają. Od samego początku była mowa o tym, że Get Even powstaje na Unreal Engine 3. Od tego czasu nie było od spółki ANI JEDNEJ informacji na temat silnika, więc chyba logiczne, że nic się nie zmieniło, prawda? W jednym z wywiadów anglojęzycznych prezes nawet powiedział, że przepisywania na UE4 nie będzie, bo to za dużo zachodu. Gdyby coś się zmieniło na plus, na pewno już byśmy wiedzieli. Pan Mach pewnie nie odpowie, ponieważ zdążyliśmy się tutaj już przekonać, że ignoruje niewygodne tematy lub odpowiada wymijająco.
Przykro mi to mówić, ale relacje inwestorskie w tej spółce leżą całkowicie. Jest tylko reklama i obietnice, a konkretów ciągle brak.

del-20150901
0
Dołączył: 2012-07-16
Wpisów: 42
Wysłane: 27 sierpnia 2015 15:29:27 przy kursie: 9,30 zł
Jupi, udało sie zarejestrować podwyższenie kapitału. 3 miesiące od emisji - nie jest źle. Mam nadzieję, że w finalizacją Get Even poradzą sobie lepiej;)

Lukasz_Mach_TheFarm51
0
Dołączył: 2014-04-09
Wpisów: 24
Wysłane: 4 września 2015 17:38:28 przy kursie: 10,13 zł
Witam,

Jeśli chodzi o silnik zawsze było wiadomo, że będzie to UE3. Mówiliśmy o tym, ze jesteśmy w razie czego gotowi przesiąść się na UE4 (to chyba ten sam wywiad, o którym wpsomina wyżej drogo) jeśli będa ku temu powody. Na dzień dzisiejszy UE3 pozostaje jednak bezpieczniejszym narzędziem przy tworzeniu gry, bardziej dopracowanym i pewniejszym w obsłudze. Nie jest to dla nas żaden niewygodny temat:)

A dziś ciekawy news:
thefarm51.com/?module=news&...

Cytat:
The Farm 51 ma przyjemność poinformować, że Spółka nawiązała oficjalną współpracę z Polską Grupą Zbrojeniową - wiodącym koncernem obronnym działającym na światowym rynku przemysłu zbrojeniowego. Owoce naszej współpracy z PGZ oraz OBRUM można było zobaczyć na tegorocznych targach zbrojeniowych MSPO 2015, odbywających się 1-4 września w Kielcach.

Dokładny zakres współpracy objęty jest tajemnicą, dotyczy bowiem planów modernizacji Wojska Polskiego na okres 2015-2022.


Kod:
mod: dodawaj cytaty do linków
Edytowany: 4 września 2015 20:30

rustical
1
Dołączył: 2009-09-20
Wpisów: 24
Wysłane: 9 września 2015 17:33:52 przy kursie: 9,99 zł
Panie Lukaszu,

a co z pokazem nowych materialow z Get Even? Czy Spolka nadal podtrzymuje, ze bedzie to wrzesien?

Lukasz_Mach_TheFarm51
0
Dołączył: 2014-04-09
Wpisów: 24
Wysłane: 15 września 2015 15:33:32 przy kursie: 10,78 zł
Czekamy na ostateczną decyję naszego wydawcy. W tej chwili od Namco zależy dokładny termin rozpczęcia komunikacji. Jak tylko będę miał nowe informacje, dam Pańswu znać.


19r20
0
Dołączył: 2010-12-15
Wpisów: 497
Wysłane: 1 października 2015 20:41:00 przy kursie: 11,35 zł
jaki jest powód że obligacje z ostatniej emisji (seria I) nie są nadal notowane na Catalyst? problemy z zabezpieczeniem? już ponad 6 miesięcy od emisji z tego co pamiętam
Edytowany: 1 października 2015 20:41

Lukasz_Mach_TheFarm51
0
Dołączył: 2014-04-09
Wpisów: 24
Wysłane: 13 października 2015 08:44:46 przy kursie: 11,60 zł
Witam,

Za GPWInfoStrefa:

Cytat:

THE FARM 51 GROUP SA Prezentacja gameplay'a gry „Get Even”
Raport Bieżący nr 34/2015

Emitent w ramach realizacji Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect ma przyjemność poinformować, iż w dniu 19 października 2015 roku w Warszawie odbędzie się konferencja spółki The Farm 51 Group S.A. z udziałem inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych.

Głównym punktem konferencji będzie prezentacja gameplay'a gry "Get Even".

Wszystkie osoby zainteresowane szczegółami konferencji oraz wzięciem w niej udziału proszone są o kontakt z działem Relacji Inwestorskich Spółki (e-mail: ir@thefarm51.com).


pozdrawiam,
Łukasz Mach
Edytowany: 13 października 2015 08:47

Lukasz_Mach_TheFarm51
0
Dołączył: 2014-04-09
Wpisów: 24
Wysłane: 27 października 2015 10:08:11 przy kursie: 13,74 zł
Witam

Ciekawy news "branżowy" dotyczący nie tylko The Farm 51, ale nas oczywiście również:)

Cytat:

Stowarzyszenie Polskie Gry skupiające krajowych producentów gier wideo z przyjemnością informuje, że propozycja programu sektorowego GameINN, stworzona przez to środowisko pod kierunkiem CD PROJEKT i we współpracy z PwC, uzyskała pozytywną rekomendację NCBR do podjęcia prac nad jego ustanowieniem.

Projekt utworzenia programu sektorowego został zainicjowany przez Fuero Games w 2012 roku. Celem GameINN jest wsparcie rozwoju sektora producentów gier wideo poprzez opracowanie i wdrożenie innowacyjnych produktów i technologii o wysokim potencjale komercyjnym i międzynarodowym zasięgu.

W Polsce istnieje już ponad 200 firm zajmujących się produkcją gier i ich liczba dynamicznie rośnie, co przekłada się na wzrost zatrudnienia i przychodów. W tej branży, żeby odnieść globalny sukces konieczny jest świeży pomysł, kreatywność i ludzie. A to właśnie innowacje i nowoczesne technologie są motorem napędowym każdej gospodarki, także polskiej, zwłaszcza w czasach spowolnienia gospodarczego — powiedział Adam Kiciński, Prezes CD PROJEKT, będący jednocześnie Prezesem Stowarzyszenia Polskie Gry.

Sektor gier wideo, już teraz uznawany za ambasadora nowoczesnej Polski, dzięki wsparciu na cele B+R, będzie mógł jeszcze skuteczniej konkurować z zagranicznymi twórcami. W dłuższej perspektywie realizacja programu sektorowego w obszarze gier wideo, nie tylko pozwoli na intensyfikację działalności badawczo-rozwojowej, ale przyczyni się też do rozwoju krajowych ośrodków badawczych.

PwC Polska odpowiadało za usługi doradcze, w tym wsparcie merytoryczne projektu oraz przygotowanie studium wykonalności dla uruchomienia programu sektorowego INNGames.

Stowarzyszenie Polskie Gry — powstało w 2015 r. w celu zwiększenia potencjału i innowacyjności polskich producentów gier wideo na arenie globalnej oraz długoterminowego wzrostu konkurencyjności sektora i stałego podnoszenia kompetencji właściwych dla tego sektora. W skład stowarzyszenia wchodzą największe i najbardziej znane firmy w krajowej branży producentów gier: CD PROJEKT, 11 bit studios, Artifex Mundi,

Bloober Team, CI Games, Flying Wild Hog, Fuero Games, PCF Group, Techland, The Farm 51 oraz Vivid Games, które odpowiadają za 37% (2013) produkcji sektora w Polsce i zatrudniają łącznie 35% wszystkich pracowników z branży (dane za 2013 r.).

aksu
0
Dołączył: 2015-02-26
Wpisów: 193
Wysłane: 27 października 2015 20:12:11 przy kursie: 13,74 zł
Panie Łukaszu może jakieś informacje na temat gameplaya też by Państwo wrzucili, albo zajęli się skuteczną rejestracją obligacji jeszcze z marca… toż to rok zaraz pęknieThink

Lukasz_Mach_TheFarm51
0
Dołączył: 2014-04-09
Wpisów: 24
Wysłane: 9 grudnia 2015 13:35:20 przy kursie: 13,10 zł
Witam serdecznie,

Poniżej udostępniam treść dzisiejszego newsa będącego podsumowaniem działań związanych z naszymi projektami, które podjęliśmy w ostatnich tygodniach. Mam nadzieję, że pomoże to państwu w dotarciu do wszystkich wartościowych informacji. Ostatnio pojawiło się tak dużo newsów na temat naszych projektów, że uznaliśmy iż takie uporządkowanie może się Państwu przydać.

Cytat:

Poniżej przedstawiamy krótkie podsumowanie naszych działań w mijających tygodniach. Ponieważ pojawiło się ostatnio bardzo wiele ciekawych informacji i artykułów na temat naszych projektów i firmy, postanowiliśmy wszystko uporządkować, by łatwiej było dotrzeć do wartościowych informacji i linków.

1. Globalna zapowiedź projektu „Chernobyl VR Project”

Globalna zapowiedź „Chernobyl VR Project” okazała się bardzo dużym wizerunkowym sukcesem The Farm 51. 3 grudnia wysłaliśmy informację prasową wraz z filmem promocyjnym:

www.youtube.com/watch?v=reIzoN...

Zasięg tej informacji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania i PR’owo może być porównany do sukcesu pierwszego trailera Get Even z 2014 roku. W ciągu kolejnych dni newsy, artykuły i wywiady na temat naszego projektu dosłownie „zalały” światowy internet. Trailer promocyjny ma w tej chwili 123 000 odsłon (tylko na naszym kanale), a średni przyrost to około 20 000 odsłon dziennie).

Polecamy zapoznanie się z podsumowaniem publikacji prasowych na temat zapowiedzi:

thefarm51.com/ripress/Chernoby...

W zestawieniu znajduje się ok. 180 linków. W rzeczywistości jest ich około 230, ale zdecydowaliśmy się skupić na najważniejszych. Ze względu na objętość dokumentu nie uwzględniliśmy też kilkunastu odnośników z najbardziej egzotycznych rynkowo regionów (co nie znaczy, że takich linków nie było). Podsumowując, można powiedzieć, że w większości krajów na ziemi pojawiło się przynajmniej kilka newsów o Chernobyl VR Project w ostatnim tygodniu.

News wywołał też bardzo duże zainteresowanie mediów biznesowych. Pojawiły się artykuły w amerykańskim Forbsie i angielskim International Business Times. Sukcesem był również dotarcie do najbardziej szanowanych amerykańskich i angielskich mediów technologicznych jak Engadget, MotherBoard/Vice czy The Verge. Wszystkie napisały o projekcie w pozytywnym lub entuzjastycznym tonie.

Informację podchwycili też liderzy biznesu, w tym jeden z najważniejszych inwestorów w Silicon Valley, Marc Andreessen (m.in. będący w zarządach Facebooka, eBaya i HP), który na swoim twitterze napisał:

twitter.com/pmarca/status/6730...

2. Wspólny event technologiczny z firmą Samsung

Tuż przed oficjalną światową zapowiedzią „Chernobyl VR Project” (27 listopada), postanowiliśmy zaprosić do nas dziennikarzy z najważniejszych mediów technologicznych w Polsce. Event, zorganizowany wspólnie z firmą Samsung, miał na celu pokazanie projektów nad którymi pracujemy. Był też okazja do pokazania nowej siedziby firmy.

Pokazaliśmy aplikacje VR i filmy 360 naszego autorstwa, a głównym punktem programu imprezy była możliwość sprawdzenia w akcji „Chernobyl VR Project”. Dziennikarze otrzymali również press packi, w tym koszulki i wysokiej jakości plakaty.

Częścią eventu była również sesja skanowania dziennikarzy, po której przygotowaliśmy dla uczestników niespodziankę w formie zaawansowanych modeli 3D. Można je zobaczyć tutaj:

https://sketchfab.com/reality51

Event okazał się dużym sukcesem, czego dowodem są entuzjastyczne materiały publikowane przez zaproszonych dziennikarzy po spotkaniu:

Magazyn Chip:
www.chip.pl/blogi/scisle-fajne...

GSMonline.pl:
gsmonline.pl/newsy/gliwice-wir...

Benchmark.pl:
www.benchmark.pl/aktualnosci/o...

Vloger, Robert Nawrowski:
www.youtube.com/watch?v=E0DEtc...

Magazyn Komputer Świat:
www.komputerswiat.pl/artykuly/...

Wszystkie te artykuły są dla nas bardzo ważne, bo są uwiarygodnieniem sukcesu globalnej zapowiedzi „Chernobyl VR Project” – wszyscy autorzy mieli szansę wypróbować działającą aplikację.






chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 26 kwietnia 2016 13:47:48 przy kursie: 14,80 zł
witam,

wysłałem informacje o Projekcie Ch VR i możliwej donacji na rzecz Dzieci Czernobyla z wpływów ze sprzedaży do organizacji Children International


www.chernobyl-international.co...

rekomendowalem aby to info bedzie wyslane do subskrynentów m.in. U2.com i partnerów Edun , RED Campaign -
Everything you know is wrong.........

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 5 czerwca 2016 00:25:48 przy kursie: 13,70 zł
Pierwsze wrażenia z Czernobyl VR.
Cytat:
Chernobyl VR Project doskonale udowadnia, że nawet bez mutantów i bandytów Zona jest wyjątkowo przygnębiającym oraz klimatycznym miejscem. Mnie trzeba było praktycznie siłą ściągać gogle z głowy – inaczej łaziłbym po Strefie w nieskończoność.

Źródło: www.gry-online.pl/S018.asp?ID=...

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 5 czerwca 2016 08:48:52 przy kursie: 13,70 zł
W tekście można znaleźć także sformułowania tak charakterystyczne dla farmerów:

Cytat:
I to nawet pomimo tego, że nie wszystko zagrało tu jak należy. Na razie praktycznie nie istnieje oprawa audio – oprócz odgłosów kroków i mówionych kwestii przewodnika. Twórcy zapewniają, że w trakcie wycieczki będzie nam przygrywać ambientowa muzyka i szczerze mnie to cieszy – bo „rozgrywka” w kompletnej ciszy traciła na atmosferze. Technologia wirtualnej rzeczywistości nie jest też jeszcze na tyle dopracowana, by zapewnić ostry obraz w goglach – podczas zwiedzania Czarnobyla z powodu takiej, a nie innej jakości nagrań czułem się jak na filmie z lat 90.
...
Szkoda tylko, że zapewne trafi do niewielkiej grupy fanów tematu...

aksu
0
Dołączył: 2015-02-26
Wpisów: 193
Wysłane: 5 czerwca 2016 21:32:40 przy kursie: 13,70 zł
Patrząc stricte graficznie + opinie z relacji to można powiedzieć: wow! - gorzej z komercjalizacją, ale poczekajmy thumbright

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 5 czerwca 2016 22:05:03 przy kursie: 13,70 zł
anty_teresa napisał(a):
W tekście można znaleźć także sformułowania tak charakterystyczne dla farmerów:

Cytat:
I to nawet pomimo tego, że nie wszystko zagrało tu jak należy. Na razie praktycznie nie istnieje oprawa audio – oprócz odgłosów kroków i mówionych kwestii przewodnika. Twórcy zapewniają, że w trakcie wycieczki będzie nam przygrywać ambientowa muzyka i szczerze mnie to cieszy – bo „rozgrywka” w kompletnej ciszy traciła na atmosferze. Technologia wirtualnej rzeczywistości nie jest też jeszcze na tyle dopracowana, by zapewnić ostry obraz w goglach – podczas zwiedzania Czarnobyla z powodu takiej, a nie innej jakości nagrań czułem się jak na filmie z lat 90.
...
Szkoda tylko, że zapewne trafi do niewielkiej grupy fanów tematu...


jak zawsze, są firmy, które nawet taki temat potrafią zepsuć. Kto będzie oglądał low-res 3D w naszych czasach? Poza akcjonariuszami F51 ofc.

Swoją drogą nieźle musi pilić ich z kasą jak wypuszczają niedopracowany produkt już komercyjnie do oglądania.

zawsze ta sama ścieżka: wielkie plany, niesamowite screeny -> sorry, znowu wyszło jak zawsze... ale ale ... mamy kolejne wielkie plany i zaraz pokażemy nowe niesamowite screeny....
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 5 czerwca 2016 22:10

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE FARM51
  • The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku
    The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku

    The Farm 51 zakłada, że maksymalnie 10 miesięcy trybu early access pozwoli dopracować grę "Chernobylite 2: Exclusion Zone" do wersji gotowej do pełnej premiery. Studio koncentruje się obecnie na zbieraniu opinii graczy i przygotowaniu dużych aktualizacji zawartości.

  • The Farm 51 otrzyma 2,1 mln zł na projekt symulacyjny dot. dronów
    The Farm 51 otrzyma 2,1 mln zł na projekt symulacyjny dot. dronów

    The Farm 51 Group otrzymał decyzję o przyznaniu dofinansowania w wysokości ponad 2,1 mln zł na realizację projektu badawczo-rozwojowego. Jego celem jest stworzenie zaawansowanego środowiska symulacyjnego dla bezzałogowych statków latających (dronów) działających w warunkach walki radioelektronicznej. Całkowity koszt projektu szacowany jest na ponad 4,3 mln zł.




41 42 43 44 45

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,300 sek.

jzwysjic
zdftaecx
zgcyrhqy
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
rdffbxsp
tquhxinr
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat