pixelg
AVIAAML - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4 5 6 7

AVIAAML [AAL]

AKTUALNY KURS: 4,20 zł (-10,45%) 12-07-2018 16:28
flesz
flesz PREMIUM
19
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-12-10
Wpisów: 1 614
Wysłane: 5 listopada 2014 11:41:41 przy kursie: 7,75 zł
gielda.onet.pl/aviaam-leasing-...

a tu podają wyniki zamiast w USD to w PLN


mdd
0
Dołączył: 2011-06-05
Wpisów: 520
Wysłane: 6 listopada 2014 21:15:12 przy kursie: 8,16 zł
do tego dochodzi bardzo silny dolar, czyli zyski w przeliczeniu na polską walutę, czyli tą w której są notowane akcje, jest teraz jeszcze większy.

flesz
flesz PREMIUM
19
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-12-10
Wpisów: 1 614
Wysłane: 7 listopada 2014 17:44:13 przy kursie: 8,39 zł
jest raport kwartalny.

można prosić o omówienie?

>> Ponad 160% zysku od początku 2017 r. – sprawdź ofertę portfela wzorcowego Cztery Fazy Rynku w StockWatch.pl


anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 11 listopada 2014 14:39:21 przy kursie: 8,28 zł
Omówienie sprawozdania finansowego AviaAM Leasing za 3 kwartał 2014r.

Powoli można mówić o tym, że AVIA zmienia charakter działalności. To oczywiście obserwacja krótkoterminowa, ale być może właśnie w tym kierunku pójdą dalsze ruchy zarządu spółki.

Przychody ze sprzedaży znów zostały zdeterminowane przez sprzedaż jednostek własnej floty powietrznej 36,6 mln USD na 41,7 mln przychodów. Na pozostałą aktywność przypada więc zaledwie 5,1 mln USD, w relacji do 1,42 mln przychodów otrzymanych z działalności pożyczkowej, w tym do spółki matki. Mocno w dół poszły stabilne do tej pory przychody z leasingu samolotów, najprawdopodobniej na skutek sprzedaży części floty.


kliknij, aby powiększyć


Wynik operacyjny zamknął się kwotą 5,6 mln USD, z czego 2,5 przypadło na handel samolotami, natomiast 1,4 na odsetki od udzielonych pożyczek (Avia traktuje działalność pożyczkową jako podstawową). To właśnie z działalności pożyczkowej pochodzą ponadprzeciętne rentowności działalności operacyjnej – zerowe koszty przychodów.


kliknij, aby powiększyć


Podstawowe pytanie jakie sobie należy zadać, to czy spółka odbudowuje swoją flotę i czy przychody ze sprzedaży samolotów można uznać za powtarzalne. Niestety nie jest dostępna jeszcze prezentacja wynikowa (i nie wiadomo czy będzie), więc nie jesteśmy w stanie poznać bezpośrednio liczby statków powietrznych. Do dyspozycji zostają dane bilansowe. Jak widać spółka zanotowała przychody ze sprzedaży, ale… bilans tego nie odczuł.


kliknij, aby powiększyć


Jak widać aktywa trwałe, gdzie trzymane są także samoloty są na podobnym poziomie co na zakończenie półrocza. Można więc pomyśleć, że spółka zanotowała przychody ze sprzedaży, a ponadto dokonała zakupów w celu odbudowania wielkości floty. Bliższa analiza stosownej noty dotyczącej środków trwałych stawia taki wniosek pod względem zapytania:


kliknij, aby powiększyć


Proszę zwrócić uwagę, że salda zwiększeń i zmniejszeń po półroczu zostają niemal identyczne.
Na pozór o możliwych zakupach świadczyć mogą także ujemne przepływy z działalności inwestycyjnej


kliknij, aby powiększyć


Natomiast po dokładniejszej analizie liczb mamy wydatki na zakup aktywów trwałych w kwocie 1 mln USD, natomiast zero wpływów. Co więcej, przepływy wskazują, że w tym kwartale spółka udzieliła kolejnych 10 mln USD pożyczek, skąd początkowa błędna ocena.

Obraz niestety nie jest jednoznaczny, ale wygląda na to, że spółka jednak nie kupiła żadnej floty w tym kwartale. Z kompletną oceną trzeba wstrzymać się do raportu rocznego.

W takim układzie (spadek przychodów z leasingu, wzrost przychodów z tytułu pożyczek) ciężko stwierdzić w jakim kierunku Avia będzie się dalej rozwijać. Bez wiedzy na temat dalszych zamiarów co do prowadzonej działalności ciężko przewidywać przyszłe wyniki i wycenić spółkę. Rynek podchodzi do spółki dość bezpieczenie i wycenia ją w okolicy wartości księgowej. To wcale nie jest złe podejście. Przypomnę, że samoloty Avii są wyceniane w wartości godziwej, którą jest w tym przypadku wycena dochodowa. Sprzedaż części spółek i części floty spowodowała spore zyski, dzięki którym wycena dochodowa spółki może wydawać się atrakcyjna. Problemem pozostaje powtarzalność, na którą nie wskazuje obniżanie się kwoty środków trwałych. Więcej będzie można powiedzieć po audytowanym raporcie rocznym.




Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 12 listopada 2014 15:02:59 przy kursie: 8,00 zł
Dopytałem jak wyglądała sprawa sprzedaży samolotów w tym kwartale. Ponoć Avia sprzedane samoloty zakupiła i sprzedała w tym samym kwartale, co wyjaśnia brak zmiany bilansowej na aktywach trwałych. Ponoć samoloty przeszły przez zapasy w międzyczasie.

mdd
0
Dołączył: 2011-06-05
Wpisów: 520
Wysłane: 17 sierpnia 2016 09:21:39 przy kursie: 3,01 zł
AVIAAML opublikowała skokowy wzrost zysków, podejmie się ktoś szybkiej analizy raportu?

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 18 sierpnia 2016 16:26:30 przy kursie: 3,16 zł
Czy pytanie to należy traktować jako prośbę do ze zespołu analitycznego SW? Na pierwszy rzut oka widać, że wynik tego półrocza zbudowała sprzedaż jednego z samolotów we własnej flocie. Wycena bilansowa była niższa niż cena sprzedaży to i pojawił się zysk. Na podstawowej działalności, czyli prowizjach w obrocie, a przede wszystkim na leasingu operacyjnym było gorzej...

sigo
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 90
Wysłane: 18 sierpnia 2016 20:01:05 przy kursie: 3,16 zł
2016 2 kwartał USD EUR
Sales of aircraft 8,750 7,841
Costs of aircraft sold 7,697 6,897

Gain on sale of property, plant and equipment encompass net gain on sale of two Airbus A319 and two Boeing 737-500 aircraft. Aircraft were sold for a net gain of USD 5.8 million (EUR 5.2 million).
2015 2 kwartał
Sales of aircraft 2,300 2,059
Costs of aircraft sold 2,189 1,960
Lease revenue 6,944 6,217

Ja tu widzę, że na sprzedaży samolotów zarobili 1 mln USD + zyski ze sprzedaży trzech samolotów wysokości 5,8 mln,a przychody z leasingu wrosły o 700tys USD

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 18 sierpnia 2016 21:20:16 przy kursie: 3,16 zł
OK, źle się wyraziłem, ale tak to jest jak chce się na szybko coś powiedzieć. Może prosta tabelka pomoże:


kliknij, aby powiększyć

Wszystkie dane w USD

Za podstawowy biznes spółki uznaję łączny wynik na handlu samolotami (zakupionymi w tym celu na własny rachunek (przechodzą przez zapasy), ale także jako agent, gdzie spółka dostaje prowizję) oraz leasingu. Oczywiście do tego dochodzi serwis i części.

Jak wynika z danych za półrocze to przychody z takiej działalności spadły. Wyższa była sprzedaż na własny rachunek, leasing, ale spółka praktycznie nie zarobiła nic na pośrednictwie.

Wynik operacyjny jest półrocza jest lepszy (11,339 mln USD vs, 9,364 mln USD), ale na skutek sprzedaży części floty, która była leasingowana. Jako, że umowy takiego najmu są długoterminowe, paroletnie to traktuję wynik na sprzedaży za niepowtarzalny (niepodstawowy). Skorygowany EBIT jest niższy zarówno w ujęciu q/q jak i H/H

sigo
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 90
Wysłane: 19 sierpnia 2016 09:29:14 przy kursie: 3,04 zł
Uważam, że 2015 roku należałoby wyłączyć jeszcze commission income 6263, więc wynik za II kwartał 2015 byłby całkiem inny skoro nie bierzemy pod uwagę zdarzeń jednorazowych.


anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 19 sierpnia 2016 10:06:30 przy kursie: 3,04 zł
hmm... ale dlaczego prowizje są Twoim zdaniem jednorazowe? To tylko nieco inna forma handlu samolotami.

sigo
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 90
Wysłane: 19 sierpnia 2016 10:20:48 przy kursie: 3,04 zł
Jak sam widzisz, w tym półroczu w stosunku do poprzedniego roku ich praktycznie nie ma.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 19 sierpnia 2016 10:42:28 przy kursie: 3,04 zł
To nie oznacza od razu, że są jednorazowe, bo dotyczą przecież tego samego: handlu samolotami. Różnica polega tylko na tym, że tu jest się pośrednikiem, a tu nabywa samolot na własny rachunek i go dalej sprzedaje. Biznes ten sam, tylko nico inna forma. Mało tego, przecież nte samoloty nie leżą na zapasie. Mimo, że handel jest na własny rachunek z ryzykiem wycofania się kontrahenta z transakcji, to wygląda na, że sprzedaż już jest dogadana w momencie zakupu. Większej różnicy tutaj osobiście nie widzę, no ale ocena ma charakter indywidualny thumbright Oczywiście moje uwagi są bez mocnego zagłębiania się w szczegóły

mdd
0
Dołączył: 2011-06-05
Wpisów: 520
Wysłane: 19 sierpnia 2016 13:20:23 przy kursie: 3,04 zł
Dzięki.

A co myślicie o tej umowie z Chińczykami

wyborcza.biz/Gieldy/1,132329,2...

Cytat:

Warszawa, 24.05.2016 (ISBnews) - AviaAM Leasing AB zawarła umowę joint venture z chińskim Henan Civil Aviation Development and Investment Company (HNCA), przewidującą założenie firmy leasingującej samoloty, podała spółka.

"JV ma stopniowo budować i zarządzać flotą samolotów wartą do 900 mln USD" - czytamy w komunikacie.

Read more: wyborcza.biz/Gieldy/1,132329,2...

sigo
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 90
Wysłane: 19 sierpnia 2016 16:01:15 przy kursie: 3,04 zł
Jeśli to wypali, to może być ciekawie, ale jak na razie traktuje to jako plany, które mogą sie nie zmaterializować.
Łatwiej się skupić na tym co jest, a czego nie ma. Rozumiesz chyba, że wiele spółek ogłasza plany z których efekcie nic nie ma.

tituch
0
Dołączył: 2012-07-25
Wpisów: 22
Wysłane: 12 grudnia 2016 17:55:34 przy kursie: 6,75 zł
Czy można prosić o aktualną ocenę sytuacji spółki i perspektyw.

killer_9999
0
Dołączył: 2015-03-03
Wpisów: 16
Wysłane: 13 grudnia 2016 09:16:44 przy kursie: 6,84 zł
Też jestem ciekaw analizy SW

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 13 grudnia 2016 10:09:00 przy kursie: 6,84 zł
AviaAM Leasing coraz szerzej rozpościera skrzydła – omówienie sprawozdania po 3 kw. 2016 r.

Na polskim rynku w zasadzie nie ma podobnego podmiotu do Avii, co nie znaczy, że biznes tej spółki nie jest ciekawy. Niestety rachunkowość jest dość skomplikowana, a sam biznes nie na tyle duży i powtarzalny aby było prosto o wnioski. Tym niemniej wygląda na to, że spółka się rozwija i ma szansę na dostarczanie akcjonariuszom coraz lepszych wyników.

Po krótkim spojrzeniu na rachunek wyników po półroczu odniosłem się dość krytycznie do prezentowanych liczb. Faktycznie przychody po półroczu z podstawowego biznesu były niższe niż przed rokiem, ale biznes spółki jest dość nieregularny. Avia leasinguje samoloty do podmiotów trzecich (leasing operacyjny!), ale także nimi handluje i to na różne sposoby. Czasem sprzedawane są samoloty będące przedmiotem leasingu, czasem zakupione w celu dalszej odsprzedaży, a czasem spółka jest tylko pośrednikiem (choć samolot nie jest jej własnością, to dostosowuje go do potrzeb nowego nabywcy).

Wszystkie te 3 operacje mają różny efekt w rachunku wyników. Sprzedaż samolotu z floty leasingowanej powoduje od razu zysk/stratę w zależności od tego czy cena sprzedaży jest wyższa czy niższa od wartości bilansowej. W tym miejscu trzeba dodać, że Avia swoje maszyny wycenia, a nie pokazuje w koszcie historycznym, co wygląda podobnie do nieruchomości inwestycyjnych jak biura, czy galerii. Też mamy najem, ale prezentację w wartości godziwej, a nie koszcie zakupu.

Sprzedaż samolotu kupionego w celu sprzedaży powoduje powstanie przychodu i kosztu jak w przypadku normalnej sprzedaży towarów. Natomiast dostosowanie i operacja pośrednictwa skutkuje pokazaniem przychodów z prowizji, ale także refaktur kosztów dostosowania.

O ile w pierwszych 3 kwartałach roku 2015 było dość spokojnie jeśli chodzi o posiadaną flotę, to od 4 kwartału zaczęły się mocne zmiany co zobrazowałem na poniższym wykresie:


kliknij, aby powiększyć


Oczywiście zmiana i rozrost floty musiał mieć swoje odzwierciedlenie w bilansie. Przy czym w tym miejscu trzeba także dodać, że samoloty przeznaczone w pierwszej chwili do wynajmu (leasingu operacyjnego) są prezentowane w wartości godziwej w aktywach trwałych, natomiast te przeznaczone do sprzedaży siedzą na zapasie.


kliknij, aby powiększyć


Jak widać spółka nabywała nowe statki powietrzne głównie celem i dzierżawy do podmiotów trzecich, ale w ostatnim kwartale prawdopodobnie jakiś samolot przeszedł do zapasu.

Wzrost liczby wynajmowanych samolotów przełożył się na wyższe przychody z leasingu. Ale obroty spółki są determinowane głównie na handlu rozumianym jako prowizje i przychody ze sprzedaży samolotów.


kliknij, aby powiększyć

To biznes nie do końca powtarzalny, w związku z czym lepiej oceniać zmiany w większym oknie czasowym niżeli kwartał – ja przyjmę okres 3 kwartałów wprost z wyników.
Przychody Avii wzrosły z 26,9 mln USD do 48,6 mln USD, ale to nam samo w sobie tak naprawdę niewiele mówi, bo samoloty sprzedawane w oczywisty sposób będą generować większy przychód niż prowizja prowizja, a efekt ekonomiczny może być zupełnie inny. Z tego powodu najlepiej od razu zerknąć na zmianę EBITDA i czynniki, które o tej zmianie zdecydowały:


kliknij, aby powiększyć


EBITDA wzrosła z 14,6 mln USD do 31,7 mln USD, w dużej mierze za zysku ze sprzedaży samolotów Operacja ta przynisła 7,54 mln dolarów z 17,12 mln dolarów całkowitej zwyżki EBITDA. Warto jednak zwrócić uwagę, że sam handel rozumiany jako zakup samolotu celem dalszej odsprzedaży przyniósł tylko 1,3 mln USD, a resztę stanowił zysk ze sprzedaży samolotów leasingowanych (czyli zysk ze sprzedaży aktywów trwałych). Spółka zarobiła także znacznie większe kwoty na prowizjach, co widać było już w prezentacji kwartalnej.

Po uwzględnieniu amortyzacji (wyższej na skutek rozrostu floty) dostajemy EBIT na poziomie 24,5 mln USD względem 11,2 mln USD. Niestety bardzo ciężko stwierdzić jaką część tego zysku możemy uznać za powtarzalną. Mam pewne opory z uznaniem za takowy sprzedaży powyżej wartości bilansowej. Gdyby te operacje były częstsze to można by powiedzieć, że stanowią stały element biznesu, jak np. w PCM, które zajmuje się leasingiem samochodów. W przypadku Avii nie wiemy czy tak będzie, choćby ze względu na rozmiar floty.

Jeśli założymy, że zysk ze sprzedaży aktywów trwałych (samolotów w leasingu) jest niepowtarzalny to dostaniemy 18,7 mln USD zysku EBIT za 9 miesięcy tego roku i 22,8 mln dolarów krocząco za ostatnie 3 kwartały. Spółka nie jest mocno zadłużona. Dług netto to tylko 20,9 mln dolarów, co oznacza, że Avia jest go w stanie pokryć jednorocznym zyskiem operacyjnym. Niski dług to niskie koszty finansowe. Powtarzalne roczne obciążenie z tego tytułu można szacować na kwotę ok. 1,8 mln dolarów co daje nam roczny zysk brutto w kwocie 21 mln USD. Biorąc efektywną stopę podatkową na poziomie 12 proc. (z tego roku) dostaniemy ostatecznie zysk netto w kwocie ok. 18,5 mln dolarów.

Przy kapitalizacji spółki na poziomie niecałych 300 mln zl. i kursie dolara na poziomie 4 zł dostaniemy C/Z w wysokości około 4, czyli bardzo nisko. A zatem rynek uważa obecny wynik za niepowtarzalny i koryguje go mniej więcej zyski z tytułu sprzedaży samolotów. Warto też dodać, że podchodzi dość nieufnie co do prezentowanej wartości księgowej, która wynosi obecnie 472 mln zł (przy założeniu kursu USD/PLN na poziomie 4 zł). Być może jest także tak, że obecny kurs dolara nie jest uważany za odpowiedni i dający się utrzymać w przyszłości. Mimo wszystko Avia wygląda dość interesująco, tym bardziej, że ze względu na niski dług ma miejsce do zwiększania floty.

Niestety nie znam rynku, aby ocenić perspektywy. Ogólnie sam segment lotniczy rozwija się bardzo dobrze, a producenci maszyn jak Boeing czy Airbus odnotowują rekordowe zamówienia. Warto jednak pamiętać, że mamy otocznie niskich cen paliwa lotniczego, które niewątpliwie wpływa na popyt na przeloty i tym samym wykorzystanie mocy linii lotniczych. Jak w tym wszystkim wygląda podsegment samolotów używanych w leasingu niestety nie wiem, ale z prezentacji Avii wynika, że udział leasingu w finansowaniu samolotów rośnie.

>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

tituch
0
Dołączył: 2012-07-25
Wpisów: 22
Wysłane: 13 grudnia 2016 13:32:29 przy kursie: 6,84 zł
Cześć Anty-Teresa, dziękuję za szybką reakcję. Mam dodatkowe pytania do analizy:

Czy dobrze rozumiem operacja sprzedaży samolotów przyniosła 7,54 mln dolarów zwiększenia EBITDA (w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku) - czyli w tym jest sprzedaż samolotów leasingowanych i czysty handel (w kwocie 1,3 mln usd prowizji)? Przy jakiej ilości sprzedaży samolotów nastąpiła ta zwyżka?

Czy twoim zdaniem IV kwartał może być równie dobry, czy wyczytujesz z raportu jaka ilość samolotów może zostać sprzedana w IV kwartale 2016? Czy na podstawie danych, które oficjalnie podaje spółka można to prognozować? Oczywiście pytam o subiektywną prognozę, bo co się faktycznie wydarzy, wiedzą tylko w spółce.

Na giełdzie jest notowana spółka AviaSG, czy te spółki się uzupełniają w jakiś sposób z AviaAML?

Dziękuję za odpowiedź.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 13 grudnia 2016 13:53:22 przy kursie: 6,84 zł
Cytat:
Czy dobrze rozumiem operacja sprzedaży samolotów przyniosła 7,54 mln dolarów zwiększenia EBITDA (w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku) - czyli w tym jest sprzedaż samolotów leasingowanych i czysty handel (w kwocie 1,3 mln usd prowizji)? Przy jakiej ilości sprzedaży samolotów nastąpiła ta zwyżka?

Operacja sprzedaży przyniosła o 7,54 mln dolarów więcej na poziomie EBITDA - TAK
Ale 1,3 mln to nie prowizja a realny zysk z samolotów kupionych na własne ryzyko i rachunek.
Prowizje są w innej części tego wykresu - kwota 4,63 mln USD.

Zwyżka o 7,54 mln dolarów wystąpiła na skutek sprzedaży w sumie 7 samolotów. W pierwszym kwartale sprzedali jedną 500 i jednego A319, w drugim kolejną 500 i 2 x A319, natomiast w 3 kw. kolejną 500 i kolejnego A319.

Cytat:
Czy twoim zdaniem IV kwartał może być równie dobry, czy wyczytujesz z raportu jaka ilość samolotów może zostać sprzedana w IV kwartale 2016? Czy na podstawie danych, które oficjalnie podaje spółka można to prognozować? Oczywiście pytam o subiektywną prognozę, bo co się faktycznie wydarzy, wiedzą tylko w spółce.

Mamy nienaturalnie duży zapas, więc tam czeka pewnie jakaś maszyna do sprzedaży, luba nawet 2, bo w sprawozdaniu jest napisane, że wyleasingowanych było 16 szt maszyn z 18. Pytaniem otwartym pozostaje czy ta transakcje/e zostaną dopięte w kolejnym kwartale, bo to niestety nie jest pewne. Zawsze jest też możliwe, że zostanie sprzedana jakaś maszyna będąca w leasingu, ale to tylko możliwość, bo nie ma w raporcie żadnego znaku, który by na to wskazywał.

Cytat:
Na giełdzie jest notowana spółka AviaSG, czy te spółki się uzupełniają w jakiś sposób z AviaAML?

To jest działalność komplementarna. AviaAM Leasing zajmuje się finansowaniem/handlem. Natomiast Avia Solutions outsourcingiem procesów: Ze strony:

Cytat:
Avia Solutions Group – spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - wraz ze spółkami zależnymi dostarcza klientom kompleksowe usługi lotnicze na najwyższym poziomie:

Obsługa i naprawy (MRO) samolotów
Szkolenia personelu pokładowego i obsługi naziemnej
Obsługa naziemna i tankowanie samolotów
Czarterowanie prywatnych odrzutowców i rozwiązania z zakresu zdalnego pilotowania samolotów
Zarządzanie portami lotniczymi
Turystyka

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2 3 4 5 6 7

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,796 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,71% +33 741,03 zł 53 741,03 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło