PARTNER SERWISU
dcmjuznl
563 564 565 566 567
aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisy: 1 947
Wysłane: 8 maja 2018 14:37:46 przy kursie: 388,50 zł
Zawirowania na indeksach w Stanach kontra super sprzedaż gry i rekomendacja BOŚ. Toż to pojedynek wagi cięzkiej nam się szykuje.
Sędziowie stolikowi: Leonardo Fibonacci, Marianna Luka i Pan Jurror.
Let's get ready to rumble !

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 8 maja 2018 14:51:20 przy kursie: 388,50 zł
jurror napisał(a):
Ja bym jednak zwrócił uwagę na wykupienie i na luki pozostawione na wykresie szczególnie na tą, która widać też na tygodniówce.

2014
ujęcie dzienne - 4 luki, żadnej nie domknęli, odczyt RSI >97
ujęcie tygodniowe - 2 luki, żadnej nie domknęli, odczyt RSI >96



jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 8 maja 2018 14:56:54 przy kursie: 388,50 zł
aircanada15 napisał(a):
Zawirowania na indeksach w Stanach kontra super sprzedaż gry i rekomendacja BOŚ. Toż to pojedynek wagi cięzkiej nam się szykuje.
Sędziowie stolikowi: Leonardo Fibonacci, Marianna Luka i Pan Jurror.
Let's get ready to rumble !


sprzedaz jest super ale ilosc graczy ON-line już mocno spada było niedawno 29 K jest teraz juz troche powyzej 10 k w szczycie.

Kapitalizacja 11BIT to 900 mln pln Wiedźmin 3 miał dużo dużo lepsza sprzedaż zarówno na PC jak i na co ważniejsze mieli KONSOLE i kapitalizacja po debiucie woziła się miedzy 2.7-1.8 MLD PLN przez Rok po debiucie W3. C/Z po debiucie W3 była nawet 6 C/Z po debiucie TWoM była też nawet 6. Nie twierdze ze 11 bit nie jest perspektywiczna spółką i w dłuższym terminie pewnie da jeszcze wiele radości swoim akcjonariuszom. Twierdze tyko, że na kursie mogą zamykać luki hossy , szczególnie jeśli większa korekta rynkowa.

kapitalizacja CDR w kanale jest jak woziła się Wartość CDR po debiucie W3. Kapitał płynie od aktywnych do cierpliwych a cierpliwi maja swoje metody żeby kwity do nich przepływały.Think


kliknij, aby powiększyć


P.S Krewa co innego luki na poziomie 20 -40-60 mln PLN itp a co innego luki na poziomie 700- 800 mln PLN.Think

Edytowany: 8 maja 2018 15:02


krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 8 maja 2018 15:12:18 przy kursie: 388,50 zł
Czym one się różnią, te luki na różnych poziomach kapitalizacji spółki? Dla mnie żywot luki jest przede wszystkim uzależniony od odchylenia wskaźnika Force Index, opartego na wolumenie i różnicy cen. Im większe odchylenie, tym mniejsza szansa na domknięcie

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 8 maja 2018 15:35:06 przy kursie: 388,50 zł
krewa napisał(a):
Czym one się różnią, te luki na różnych poziomach kapitalizacji spółki? Dla mnie żywot luki jest przede wszystkim uzależniony od odchylenia wskaźnika Force Index, opartego na wolumenie i różnicy cen. Im większe odchylenie, tym mniejsza szansa na domknięcie


Popytem, pomimo że rynek kombinował i podaż nawet po 15 PLN nie odpuszczał po 20 PLN nie odpuszczała po 30 PLN nie odpuszczała, to jednak popyt był zbyt duży żeby te luki na tak niskich poziomach zamknąć. co widać na załączonym obrazku.z wolumenami w tle.


kliknij, aby powiększyć



. Potem jak doszli juz do kursu konsolidacji na ok 70 PLN, to było jasne że nie warto schodzić dużo niżej gdy C/z po debiucie TWoM wynosiła grubo poniżej 10 , to jednak i tak potrafili wymęczyć akcjonariat długa konsolidacja na wydawałoby sie absurdalnie niskich poziomach kapitalizacyjnych ok 150 Mln PLN, Podobnie jak było z CDR po debiucie W3. Kapitał płynie od aktywnych do cierpliwych, własnie dlatego uważam iż z czasem jednak będą zamykali te luki hossy i bedzie jakaś dłuzsza konsolidacja jak po TWOMie i jak na CDR po debiucie W3., ale oczywiście pewności nie mam. salute
Edytowany: 8 maja 2018 15:40

del-29072020
1
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 190
Wysłane: 8 maja 2018 17:17:15 przy kursie: 388,50 zł
krewa napisał(a):


Dla fanów Fibonacciego - w przypadku pokonania szczytu na 375 zł kolejnymi poziomami docelowymi będą 385, 390, 397 oraz w optymistycznym wariancie 433.


A jak to wygląda po dzisiejszej sesji? Chodzi mi o świece bo coś popyt odpuścił, czyżby korekta :)

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 8 maja 2018 17:19:59 przy kursie: 388,50 zł
A nie pomyślałeś, że konsolidacja wynikała ze stabilizacji wyników spółki i znacznie wydłużonej produkcji Industriala ? Teraz, patrząc do tyłu, widać to znacznie wyraźniej. Nie przesadzajmy więc, że jakiś Yokozuna trzymał kurs długimi miesiącami. Rynek nie wiedział czy TWOM się powtórzy, a co dopiero zostanie zdeklasowany przez kolejną produkcję.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 8 maja 2018 17:25:38 przy kursie: 388,50 zł
O jakim Ty popycie piszesz ... dla Ciebie ponad 15 mln to mało przy takiej kapitalizacji ?
Czy CDP miał dzisiaj większe przepływy ?
No pewno jak nie ma wzrostu o 8% to zaraz mały popyt. Spółka niemal codziennie rośnie i to mocno - kiedyś to się musi nieco schłodzić - bo tak rozgrzane, że zaraz gwizdek wywali.
Najzdrowszy jest powolny systematyczny wzrost. Po takiej jeździe chwilowo spadła moc sygnałów wzrostowych ..... kurs dostał zadyszki - daj mu nieco odzipnąć thumbright
Zobaczymy co pokaże jutrzejszy dzień
konferencja będzie miała wpływ i przekaz z niej
może nie braknąć także innych sygnałów w tym tygodniu. Think

Pojutrze wynika za 1q zdaje się .... a tam rekordów sprzedaży na pewno nie było - dla niektórych będzie to powód do opisu tragicznego położenia spółki ....Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 8 maja 2018 17:27

steve21
PREMIUM
0
Dołączył: 2008-12-16
Wpisów: 18
Wysłane: 8 maja 2018 17:48:17 przy kursie: 388,50 zł
Wracając do mnożnika x2 dla poprzedniej rekomendacji BOS. Zgadzam się z tym, że jest on dużym uproszczeniem ale czytając poprzednią recenzję BOS ciężko mi było przejść obojętnym obok szkolnych błędów w założeniach.

Natomiast mnożnik, o którym wspomniałem wydaje mi się realny do osiągnięcia ponieważ m.in.:

1. Sprzedaż FP podąża podobną ścieżką do Cities: Skylines (zestawienie w tabeli poniżej)

2. Poza sprzedażą na Steam na PC dochodzą pudełka, GOG, Humble Bundle oraz sklepy internetowe

3. W Q4 2018 spółka potwierdziła plan wydania FP na konsole
a. na rynku konsol jest dosyć duży „głód” na kategorię gier „city builder” i „survival”,
b. dodatkowo emocjonalny przekaz i zapowiedziane przez spółkę zmiany (patche i tryb sandbox) oraz nowe scenariusze, które do Q4 powinny zostać dodane już do FP, tworzą solidne fundamenty pod ciepłe przyjęcie przez graczy i dobrą sprzedaż w tym kanale

4. Spółka zapowiedziała DLC do FP
a. płatne - dodatkowy cashflow
b. bezpłatne - dodatkowa sprzedaż wersji podstawowej

5. Pion wydawniczy
a. może istotnie „namieszać” w wynikach jeszcze w 2018
i. Moonlighter – szczególnie to IP może poważnie zaskoczyć wysokością sprzedaży
ii. Children of Morta
b. Sukces FP przyciągnie nowe tytuły, które zostaną wydane w 2018 i 2019

6. Efekt synergii
a. Sukces FP już teraz przekłada się na zwiększoną sprzedaż TWOM
b. Premiera Moonlighter pod koniec maja ’18 niewątpliwie zyska dodatkowy hype jaki jest wokół 11bit, po niedawnej bardzo udanej premierze FP
c. Zapowiedziane przez spółkę akcję cross-sellingowe przy okazji summer i winter sale na Steam, liczba mocnych IP istotnie się zwiększa, czyli spółka będzie mogła budlować sprzedaż FP, TWOM, Moonlighter, BeatCop, Anomally istotnie stymulując dodatkowy strumień przychodów

7. Projekty P8 i P9
a. Sukces FP uwiarygadnia 11Bit jako developera, który powoli ale konsekwentnie realizuję swoją długofalową strategię - osiągane jak to tej pory kamienie milowe (TWOM, FP) powodują wręcz logarytmiczny przyrost m.in. kapitalizacji spółki oraz środków w kasie, co większa komfort pracy, skalę projektów i prawdopodobieństwo sukcesów pieczętujących kolejny kamień milowy w rozwoju spółki
b. Stąd pierwsze zajawki kolejnego IP (projekt P8), nad którym spółka już aktywnie pracuje (m.in. komunikowana osoba lead designera, która pracując w CDR zarówno tworzyła wizję, historię, design, dialogi pod Wieśka jak i zarządzała samym projektem) mogą dotrzeć do rynku jeszcze w 2018, co nie będzie bez znaczenia na postrzeganie wartości spółki w kolejnych latach - analiza DCF powinna pozwolić estymować rząd wielkości generowanych m.in. przychodów, zysku operacyjnego znając chociażby zarys tematyki oraz segment gry P8
c. Skuteczny marketing – przykład TWOM pokazuje, że spółka potrafi monetyzować tytuły w długim okresie, więc należy założyć że strategia ta zostanie powielona dla FP i pozostałych mniejszych IP (m.in. Moonlighter)
d. O projekcie P9 na chwilę obecną nic nie wiemy, ale jeżeli strategia niemalże logarytmicznego wzrostu przy kolejnych premierach własnych produktów będzie utrzymana i sukces P8 będzie przewyższał oczekiwania, to nie zdziwię się jeżeli zobaczymy tytuł w segmencie AAA

8. Analiza porównawcza
a. Dobrze zrobił to kolega M6-SAAB-M6 na forum inwestorskim ale wg mnie sprzedaż FP jest zaniżona o ok 30% w stosunku do danych (SteamSpy oraz liczba komentarzy Steam) -> foruminvest.11bitstudios.com/v...
i. Własne produkty: FP vs TWOM
ii. Konkurenci: Paradox Interactive i Starbreeze
iii. Szeroki rynek: najwięksi globalni developerzy/wydawcy
b. Paradox Interactive vs 11Bit
i. dane finansowe za ostanie 5 lat wraz z lista IP w poszczególnych latach

kliknij, aby powiększyć

Źródło: Raport Roczny 2017 – Paradox Interactive

ii. Kapitalizacja na dzień dzisiejszy (bardzo uproszczone porównanie)

• Paradox Interactive to 5,8 MLD PLN (1,6 MLD USD), po danych za 2017 tj.:
o Przychody: 345 M PLN (813,8 M SEK)
o Zysk operacyjny: 144 M PLN (339,6 M SEK)
o kurs przeliczeniowy SEK/PLN z 29.12.2017

• CD Projekt to 13 MLD PLN, dane z raportu 2017
o Przychody: 463 M PLN
o Zysk operacyjny: 241 M PLN

• 11 Bit – 880 M PLN, dane za 2017:
o Przychody: 19 M PLN
o Zysk operacyjny: 7,5 M PLN

• jako ciekawostkę dodam, że kapitalizacja Paradox to niespełna 50% CD Projektu (z stabilnymi przychodami z Wieśka 3, Gwinta i nadchodzącym Cyberpunkiem 2077) a 11Bit przy dzisiejszym kursie tylko 6%.

iii. Porównując:
• Dynamikę sprzedaży FP do Cities: Skylines
• Sam komunikat 11B dotyczący osiągnięcia 250 K sprzedaży po 66h FP który odnosił się do tej samej ilości co sprzedaż Cities:Skylines przez Paradox po 24h thumbright
• Stabilną prognozę przepływów 11b w następnych 3 latach (m.in. za sprawą długiego cyklu sprzedaży głównie FP oraz TWOM, jak i pozostałych tytułów z wydawnictwa) oraz patrząc na dynamikę przepływów Paradox od roku 2015 (data premiery Cities:Skylines), wg raportu Paradox w roku 2017 spośród 100 tytułów większość stabilnego przychodu w 2017 (ok 79%) osiąga z 5 poniższych gier tj.:

kliknij, aby powiększyć

źródło: analiza własna na podstawie Steamspy.com i http://steamdb.info

c. Podsumowując
i. uważam, że FP sprzeda się lepiej niż Cities:Skylines i realna jest sprzedaż FP na PC w 2018 to 2 M sztuk
ii. Przy 50 PLN dla 11b za sztukę i konserwatywnym C/Z 15, wychodzi 100 M PLN zysku operacyjnego w 2018
iii. 100 000 000 PLN (zysk operacyjny) x 15 (C/Z) / 2 287 199 (ilość akcji) => kapitalizacja 1,5 MLD PLN
iv. Dokładając FP na konsole, płatne DLC do FP oraz TWOM, Moonlighter, TWOM i Children of Morta w konserwatywnym scenariuszu przełoży się to na dodatkowe 15 M PLN zysku operacyjnego, co przy C/Z na poziomie 15, będzie oznaczać dodatkowe 225 M PLN do kapitalizacji
v. 1,5 MLD PLN + 225 M PLN = 1,775 MLD PLN (kapitalizacja) / 2 287 199 (ilość akcji) => wycena x 2 poprzedniej rekomendacji BOS (377 PLN x 2)

Z niecierpliwością czekam na udostępnienie aktualizacji rekomendacji BOS

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 8 maja 2018 18:19:44 przy kursie: 388,50 zł
Niezła robota.
Jednakże zawyżyłeś średni przychód z jednej kopii Frostpunka w 2018 i to dość wyraźnie (kilkadziesiąt procent).


topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 8 maja 2018 18:29:21 przy kursie: 388,50 zł
Konferencja jutro o 11:00 tu:

event.webcaster.pl/live/11bit-...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 8 maja 2018 18:56:43 przy kursie: 388,50 zł
steve21 napisał(a):
Wracając do mnożnika x2 dla poprzedniej rekomendacji BOS. Zgadzam się z tym, że jest on dużym uproszczeniem ale czytając poprzednią recenzję BOS ciężko mi było przejść obojętnym obok szkolnych błędów w założeniach.

3. W Q4 2018 spółka potwierdziła plan wydania FP na konsole
a. na rynku konsol jest dosyć duży „głód” na kategorię gier „city builder” i „survival”,
b. dodatkowo emocjonalny przekaz i zapowiedziane przez spółkę zmiany (patche i tryb sandbox) oraz nowe scenariusze, które do Q4 powinny zostać dodane już do FP, tworzą solidne fundamenty pod ciepłe przyjęcie przez graczy i dobrą sprzedaż w tym kanale

b. Sukces FP przyciągnie nowe tytuły, które zostaną wydane w 2018 i 2019

6. Efekt synergii
a. Sukces FP już teraz przekłada się na zwiększoną sprzedaż TWOM
b. Premiera Moonlighter pod koniec maja ’18 niewątpliwie zyska dodatkowy hype jaki jest wokół 11bit, po niedawnej bardzo udanej premierze FP
c. Zapowiedziane przez spółkę akcję cross-sellingowe przy okazji summer i winter sale na Steam, liczba mocnych IP istotnie się zwiększa, czyli spółka będzie mogła budlować sprzedaż FP, TWOM, Moonlighter, BeatCop, Anomally istotnie stymulując dodatkowy strumień przychodów
d. O projekcie P9 na chwilę obecną nic nie wiemy, ale jeżeli strategia niemalże logarytmicznego wzrostu przy kolejnych premierach własnych produktów będzie utrzymana i sukces P8 będzie przewyższał oczekiwania, to nie zdziwię się jeżeli zobaczymy tytuł w segmencie AAA


Ogólnie można się z Tobą zgodzić ale jest też trochę błędów i przekłamań zgodnie z aktualnie obowiązującą wiedzą.
Patrząc na przekrój sprzedaży jednostkowy przychód z kopii będzie zapewne niższy jak zauważył już Air
Poza tym skąd zakładasz, że dadzą wszystko w tym roku poza konsolami, wszystkie dodatki, patche, płatne DLC poziomy ... widzę to sceptycznie. Sądzę, że w tym roku nie ukaże się płaty DLC a jeśli to jeden. Gra chyba będzie rozwijana przez bezpłatne dodatki i to wystarczy do napędzania sprzedaży na satysfakcjonującym poziomie.
Myślę, że tak jak w TWOM będzie coś specjalnego w konsolach - co ukaże się kilka miesięcy później jako DLC na PC - być może płatny. To może być pierwszy płatny dodatek.
Jest jednak rzecz o której piszesz a które prawie na pewno nie poznamy ... jest to wiedza o P8. Spółka na razie oficjalnie twierdzi, że żadnej wiedzy o P8 w tym roku nie poznamy - bo jest to rok FP i gier z wydawnictwa ...
Także sukces FP nie napędzi w 2018 nowych premier .... bo jak wiemy od czasu przyjęcia do wydawnictwa do premiery mija co najmniej 12 miesięcy. Więc na tej fali może pierwsze efekty będą przed końcem 2019.
Jeśli ktoś ma prawie gotowy i dopracowany projekt to szuka tylko wydawcy z malutką prowizją i jest to z reguły bardzo mały projekt. Jeśli finalizuje się coś większego to dużo łatwiej pozyskać finansowanie dokończenia go i wydania. Przykładem jest tu chociażby na naszym rynku Jujubee - samo finansuje i szuka wydawcy.
Z P9 i tym logarytmicznym przyrostem też trochę popłynąłeś. Ale niech tam. Moim zdaniem P9 będzie już dużym projektem z budżetem trudnym do określenia dziś.
Wydaje się, że budżet P8 z "podobnego do FP" zostanie przeskalowany o 100% a budżet P9 będzie również w jakimś stopniu zależny od sukcesu P8. Jeśli P8 będzie wielkim sukcesem to budżet P9 może wyraźnie przekroczyć 20mln.

Ciekawe będzie zobaczyć tą update reco BOŚ i zobaczyć co na to odpowie WBK i Trigon .... który zapomniał o swojej nieaktualnej reco na 97 zł .... salute ....
Szczególnie ciekawe będzie uzasadnienie opisowe jaką wagę przyłożyli do składowych ..
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 8 maja 2018 18:59

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 8 maja 2018 19:56:09 przy kursie: 388,50 zł
? dlaczego mój post został wykasowany? który polemizował z tym ze w ciągu roku ( a niektórzy twierdza że w tym roku) FP sprzeda np 2 mln kopii gry?

W co się moderzy z SW bawia?

Kod:
moderzy uprzejmie informują, iż wątek spółki CD Projekt znajduje się pod poniższym linkiem
www.stockwatch.pl/forum/wpis-n...


Czy FP będzie drugim W3 który na stemie po roku sprzedał 1.5 mln kopii? czy bedzie drugim cyties: skylines który wystartował z 1.2 mln Kopii sprzedanymi w debiucie i po roku zanotował sprzedaż 2 mln kopii? Poparłem grafikami mój post który został wykasowany.

Edytowany: 8 maja 2018 20:07

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 8 maja 2018 20:17:05 przy kursie: 388,50 zł
A ja informuje że nie pisałem o CDr w tym temacie , tylko użyłem PORÓWNAWCZO wiedźmina 3 i cities : skylines do FP aby niektórych uczulić na to jakimi poziomami sprzedaży operują w swoich przypuszczeniach i Post ten został skasowany moim zdaniem bezpodstawnie.

Reasumując:

Cities skylines w debiucie( steamspy) pokazał 1.2 mln sprzedanych kopii PEAK graczy w debiucie pokazywał ok 60 K online sprzedaż po roku wyniosła ok 2 mln Kopii a po 3 latach ok 4.5 mln kopii

Wiedźmin 3 W debiucie pokazał 600 K sprzedanych kopii Peak graczy był ok 90 K, po roku W3 sprzedał według steamspy ok 1.5 mln kopii a po 3 latach ok 4.5-5 mln kopii.

Twom : steamspy po uruchomieniu w styczniu 2015( twom miał debiut w listopadzie 2014 roku jak steamspy jeszcze nie działało) pokazywał 450 K sprzedanych kopii w listopadzie 2015 roku czyli rok po debiucie steamspy pokazywało ze TWOM sprzedał ok 800 k kopii. czyli przez 11 miesięcy dołożył 350 K kopii.
Dodam tylko ze TWOM w debiucie miał ok 7.5 K peak a w Styczniu nadal miał ok 5 K PEKA graczy spadek po 2 miesiącach wynosił tylko 1/3 podczas ( potem już było znaczni gorzej aż do uruchomiania mocnego popytu sprzedażowego i graczy na promocjach) .Na FP po 2 tygodniach spadek graczy jest już o prawie 2/3 względem peaku z debiutu. Peak graczy online debiutu był ok 28 K teraz jest ok 10 k .

Jeśli niektórzy twierdzą że w tym roku FP sprzeda 2 mln kopii , to biorąc pod uwagę jak leci w dół po 2 tygodniach peak graczy mogą się potężnie mylić. FP zaczyna powoli iść w dół jeśli chodzi o pozycjonowanie w bestach steama.
Edytowany: 8 maja 2018 20:40

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 8 maja 2018 20:55:19 przy kursie: 388,50 zł
jurror, czy ty czytasz poprzednie posty, że tak nagle wyskakujesz z "sensacjami" ?
Już wcześniej ktoś wspominał, że licznik gry Cities Skylines pokazał 250 tysięcy kopii po jednej dobie, 500 tys. po tygodniu, milion po miesiącu i 2 miliony w pierwszą rocznicę.
A ja przedstawiłem tydzień temu prognozę dalszej sprzedaży Frostpunka według tego, co osiągnięto w ciągu tygodnia. Porównanie ilościowe do gry Paradox jak najbardziej uzasadnione.
Ty natomiast wszystko wymieszałeś, wyniki W3 na PC też były inne.

Edit: dzienna sprzedaż Frostpunka jest ciągle stabilna, od dawna mam wrażenie, że nie umiesz poprawnie tego ocenić.
Nieuwzględnianie w swoim rozumowaniu faktu, że mamy dziś 2 spore premiery plus przecenę GTA, moim zdaniem dyskwalifikuje cię w dyskusji na ten temat.
Edytowany: 8 maja 2018 21:00

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 8 maja 2018 20:57:39 przy kursie: 388,50 zł
10 grudnia 2014 TWOM miał peak 2657 graczy, było to raptem 2 dni po zakończeniu promocji -10% w dniach 5-8.12.2014, wcześniej była też promocja 10% przy okazji Black Friday. Peak 4800 na początku stycznia 2015 był na zakończenie dogrywki Wintersale (-25%) i doskonale o tym wszystkim wiesz, więc co ty jurror wypisujesz, co nieudolnie próbujesz udowadniać porównując peaki z okresów promocji TWOM do obecnych peaków FP????? Sick

FP sprzedaje się obecnie mniej więcej 3-krotnie lepiej niż TWOM, więc te ok. 2 mln kopii w tym roku po prostu będzie z dużym prawdopodobieństwem.
Edytowany: 8 maja 2018 21:00

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 8 maja 2018 21:11:18 przy kursie: 388,50 zł
Aircanada15
A dlaczego mam nie mieszać W3? oczywiście na W3 sesje są pewnie znaczne dłuższe dlatego peak graczy jest większy , co nie zmienia faktu że stamspy pokazywało, że po roku Wiedźmin 3 sprzedał się na steam w ilości ok 1.5 Mln kopii. Czyli niektórzy twierdzą że FP znacznie lepiej się sprzeda na steamie niż W3 mówiąc .że w 8 miesięcy sprzedadzą 2 mln kopii gry.

FP miał bardzo bardzo udany debiut , natomiast peak graczy po 2 tygodniach jego systematyczny spadek wskazuje iż teraz będzie już raczej coraz trudniej, Cities : skylines dużo lepiej utrzymywał ilość graczy przy spzredaży rocznej 2 mln kopii. Wytłumaczeniem może być owa BAZA stworzona przez TWOM , ludzie rzucili się na FP, ale FP zaczyna tracić na impecie sprzedażowym ( powolne osłabianie pozycji na steamie) i growym( mam na myśli ilość graczy online dzisiejszy peak już jest poniżej 10 K graczy, gdy jeszcze tydzień temu było 18 k a 2 tygodnie temu ponad 28 k graczy)

P.S FM18 od PLW chyba tez był na 5- tym czy nawet wyżej miejscu , jaką to sprzedaż zapewniało dzienną ? chyba nie za dużą. Problem z pozycjonowaniem steam jest taki że 1 wsze miejsce, a kolejne TO często jest OLBRZYMIA RÓŻNICA, wiec z ta stabilna sprzedażą możesz się tez mylić szczególnie gdy FP już jest na 5 miejscu steama w bestach obecnie.
Edytowany: 8 maja 2018 21:23

mazzgpw
1
Dołączył: 2017-04-24
Wpisów: 31
Wysłane: 8 maja 2018 21:49:45 przy kursie: 388,50 zł
W maju 2015 roku na steamie był maksymalny peak użytkowników online około 9,5 mln. W styczniu tego roku było to już 18,5 mln gracz, można więc zakładać że ilość aktywnych użytkowników wzrosła przynajmniej w takim samym stopniu.

Dlaczego tego nie bierzesz pod uwagę?

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 8 maja 2018 21:58:07 przy kursie: 388,50 zł
jurror napisał(a):

fakty są takie na steamie Wiedźmin3 sprzedał się w ilości 1.5 mln sztuk , reszta mnie nie interesuje.


To ci dopiero ! A ci goście z 11bit ośmielili się wrzucić swoją grę do kilku innych sklepów, a nawet wydać wersję pudełkową !
Przecież liczy się tylko Steam.
Panowie z CDR to już wogóle poszaleli, bo na swoim jarmarcznym GOGu upłynnili Wiedźmina 3 za prawie100 baniek, w samym 2015 !

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 8 maja 2018 22:01:09 przy kursie: 388,50 zł
Piekło chyba zamarzło. Sukces TWoMa przełożył się na hossę na spółkach growych. Sukces Frostpunka ma wpływ na wzrosty CDR blackeye
Jak podaje artykuł na bankierze

Cytat:
Swoje robi także sukces innej polskiej gry - "Frostpunka". Wprawdzie bezpośrednio z CD Projektem nie ma on nic wspólnego, jednak rekordy bite przez 11bit studios przypomniały inwestorom o branży producentów gier i stworzyły dobrą atmosferę wokół innych podobnych spółek, w tym CD Projektu.


Jeżeli kolejna produkcja osiągnie jeszcze większy sukces to 11b chyba napędzi hossę na WIG20 thumbright

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11bit



563 564 565 566 567

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,183 sek.

binrztpm
oiowgyoc
fkokdbme
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
kkdyrhsn
mrkhwulj
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat