PARTNER SERWISU
xqomgjsi
733 734 735 736 737
hal80
PREMIUM
27
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-29
Wpisów: 95
Wysłane: 4 maja 2021 17:44:18 przy kursie: 527,00 zł
Cytat:
Dzisiejsze spadki związane zdalszą korektą w sektorze jak rozumiem?


Pojawiła się pozycja krótka na 11 bit:
rss.knf.gov.pl/RssOuterView/fa...

:(

sledzik007
54
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 442
Wysłane: 5 maja 2021 10:29:23 przy kursie: 520,00 zł
Zauważyliście że Eleanor ma 50 pracowników a P8 45 ? Ciekawe czemu większy projekt ma na razie mniejszą liczbę pracowników?

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 5 maja 2021 11:59:27 przy kursie: 520,00 zł
Te ilości nie mają kluczowego znaczenia ale prawdopodobnie jest spowodowane tym jaka jest dostępność ludzi. P8 od innych różni się silnikiem. To ma znaczenie bo większość pracuje na znanym dobrze silniku na którym spółka pracuje od początku.
P8 jest na silniku na którym spółka wcześniej nie pracowała. UE 4 ma prawdopodobnie większy potencjał lub funkcje niedostępne lub ograniczone we własnym silniku.
Jednak UE jest nowym silnikiem i trzeba do niego pozyskiwać ludzi którzy mają doświadczenie w pracy z nim a spółka nie zatrudnia wszystkich jak leci tylko szuka ludzi z doświadczeniem. Prawdopodobnie etap produkcji lub dostępność ludzi wpływa na stany osobowe. Możliwe, że gra jest na wcześniejszym etapie niż Eleonor. Zmiana silnika spowodowała opóźnienia i być może teraz gra wchodzi na maksymalne moce produkcyjne.
Pisano już nie raz, że kolejność premier nie będzie według numerów projektów.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


t0m4s
23
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 222
Wysłane: 5 maja 2021 22:44:42 przy kursie: 520,00 zł
sledzik007 napisał(a):
Zauważyliście że Eleanor ma 50 pracowników a P8 45 ? Ciekawe czemu większy projekt ma na razie mniejszą liczbę pracowników?

Projekt Eleanor robi ekipa odpowiedzialna za Frostpunka, do tego mówili że projekt Dolly i p8 to nowe IP, natomiast o Eleanor nic takiego nie mówili, a znamy ich niechęć do kontynuacji TWOM.
To chyba dość informacji, by nieśmiało spekulować że Eleanor=FP2
Jeśli to prawda, to klawo że Netease robi wersje mobilną, 11b już chwile na mobilki nic nie robił - TWOM ios/android wyszło w 2015.
Chęć jednoczesnych premier na wszystkie platformy wyrażają już od dawna...może w końcu się uda?
Edytowany: 5 maja 2021 22:55

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 6 maja 2021 09:33:25 przy kursie: 501,00 zł
Twoje przypuszczenia najprawdopodobniej są słuszne. Kontynuacji TWOM nie należy się spodziewać, natomiast czegoś z uniwersum Frostpunka - jak najbardziej. Ostatnio na Foconie słuchałem rozmowy z jednym z leadów Bitów i dokładnie takie wnioski można było wyciągnąć: TWOM - wyczerpały się pomysły, IP wyeksploatowane dodatkami, FP - "mają na radarze". W ramach ciekawostki rzucę jeszcze, że powiedział on pół żartem, że w nowym projekcie (nie wynikało jednoznacznie, w którym) zakazany jest kolor zielony.


Jestem na Twitterze

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 6 maja 2021 12:11:38 przy kursie: 501,00 zł
Dziwi mnie trochę zachowanie kursu, ktoś znowu szortuje, a zaraz ma być konferencja i wreszcie odkrycie kart. Wyniki roczne także bardzo ok były.

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 6 maja 2021 12:43:32 przy kursie: 501,00 zł
Bardzo słaby sentyment do branży obecnie, 11B i tak relatywnie nie wypada tak źle, bo przynajmniej nie łamie średnioterminowych wsparć jak PLW, TEN czy nawet CRJ.

Jeszcze po drodze mamy wyniki za 1Q.
Jestem na Twitterze

FilipBonn
19
Dołączył: 2019-01-27
Wpisów: 162
Wysłane: 6 maja 2021 14:22:46 przy kursie: 501,00 zł
topfacet napisał(a):
Dziwi mnie trochę zachowanie kursu, ktoś znowu szortuje, a zaraz ma być konferencja i wreszcie odkrycie kart. Wyniki roczne także bardzo ok były.


Brak sentymentu
Obecne wyniki nie uzasadniają wyceny
Projekty gier mogą być przesunięte po raz kolejny nawet jeśli ujawnią coś więcej niż wiemy.
Nie jest takie pewne że kurs eksploduje po konferencji, może zawrócić.
W porównaniu do reszty 11Bit i tak trzyma fason.

t0m4s
23
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 222
Wysłane: 6 maja 2021 15:04:02 przy kursie: 501,00 zł
andy_dufresne napisał(a):
FP - "mają na radarze". W ramach ciekawostki rzucę jeszcze, że powiedział on pół żartem, że w nowym projekcie (nie wynikało jednoznacznie, w którym) zakazany jest kolor zielony.

Przed premierą FP też zapowiadali kolejne produkcje w tym uniwersum.
Ilość pracowników jasno wskazuje kolejność premier.
FilipBonn napisał(a):
Nie jest takie pewne że kurs eksploduje po konferencji, może zawrócić.

Przed konferencjami bitów jest tylko jedna rzecz pewna: fakt że, nic nie jest pewne :)

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 7 maja 2021 12:21:40 przy kursie: 518,50 zł
Bardzo jestem ciekaw jak ta premiera wypadnie. I czy Net Ease zdoła przebić się z FP przez chińską cenzurę.
Cytat:

The detailed release timeline of Frostpunk Mobile will be announced later at NetEase Games’ Annual Product Launch Event on May 20th, 2021.

www.gamespress.com/jp/NetEase-...


press1
1
Dołączył: 2017-04-02
Wpisów: 2
Wysłane: 13 maja 2021 12:16:15 przy kursie: 477,00 zł
Ciekawy wpis o tym, czego można spodziewać się po konferencji inwestorskiej


Bartas_Gda
67
Dołączył: 2018-05-12
Wpisów: 308
Wysłane: 13 maja 2021 19:59:59 przy kursie: 477,00 zł
infostrefa.com/infostrefa/pl/w...

11 bit studios wypracowało w pierwszym kwartale 3,56 mln zł zysku netto - podała spółka w raporcie. Średnia prognoz analityków wynosiła 5 mln zł.

W raporcie poinformowano, że pierwsze miesiące 2021 roku przyniosły przyspieszenie prac nad nowymi produkcjami własnymi spółki („Projekt 8”, „Dolly” i „Eleanor”) jak i z wydawnictwa 11 bit publishing. Łączne nakłady na ten cel sięgnęły w pierwszym kwartale 7,9 mln zł.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 13 maja 2021 20:03:18 przy kursie: 477,00 zł
Na wynik wpływają znowu rezerwy na PM. Konferencja 10 czerwca king

sledzik007
54
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 442
Wysłane: 13 maja 2021 21:08:52 przy kursie: 477,00 zł
No to mamy wodospad do 400 zł a może nawet niżej. Co do zysków nikt nie spodziewał się cudów więc anale zaczynają mnie wkurzać no ale taka ich praca. Nie wiem czy zwróciliście uwagę na pozycję wynagrodzenia która urosła rok do roku o 1 mln zł a to nie koniec. Zakładając że do końca roku zatrudnią do 60 osób aby pokryć projekty to koszty urosną kwartalnie do 3,4 mln zł. Jestem ciekaw jak zamierzają dalej pokazywać zyski skoro już teraz to tylko 3 mln zł a będzie mniej. Choć wierze w ich zdolności sprzedażowe bo to nie raz pokazali.

Czekam teraz na konferencje i dodatek cop do COM
Edytowany: 13 maja 2021 21:10

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 13 maja 2021 21:20:15 przy kursie: 477,00 zł
A ja myślę, że jeśli na konferencji będą konkrety to kierunek mamy przeciwny. Obecnie z tych produktów wyciskają i tak bardzo dużo, wiadomo było, że będą inwestować w nowe tytuły co odbije się na wynikach bieżących.

sledzik007
54
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 442
Wysłane: 13 maja 2021 22:23:58 przy kursie: 477,00 zł
Zgadzam się ale pamiętam że dobre informacje nie zawsze przekładają sie na kurs. To nie jest Cdprojekt. Fakt że sama zapowiedz czekania na materiały od firm zewnętrznych pokazuję że ta konferencja będzie bardziej profesjonalna. Zdziwieniem by było gdyby zrobili numer jak Cdprojekt z Kean Rives.

sledzik007
54
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 442
Wysłane: 14 maja 2021 16:09:20 przy kursie: 487,00 zł
Dołączając do tego granie na spadki układanka jest cała ;p A co do tego roku to mamy COP do COM i wersje mobilną frostpunka. Reszta to nie wiadoma na konferencji. Wiadomo że zwrócił się Frostpunk na maca i stanowił znaczące przychody ( info z forum).

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 15 maja 2021 19:57:00 przy kursie: 487,00 zł
Loszki na wypasie – omówienie sprawozdania 11 bit studios po I kw. 2020 r.

Wyniki pierwszego kwartału nieco odchyliły się od konsensusu. Przychody co prawda były wyższe o 5 proc. (+0,7 mln zł), ale na poziomie EBITDA niższe o 21 proc. (1,7 mln zł), a EBIT niższe o 37 proc. (2 mln zł). Można zatem wnioskować, że ankietowani przez PAP analitycy zakładali znacznie niższe koszty jakie pokazała spółka. Ciekawe, że konsensus mówił o 2,7 mln zł amortyzacji, choć spółka już w IV kw. pokazała 2,9 mln zł… Z pewnością na różnice miał też wpływ związany dalszy odpis na silnik w kwocie ponad 300 tys. zł, ale to nie był kluczowy czynnik.

Przychody spółki wyniosły w I kw. br. 14,8 mln zł i były o 51 proc. niższe niż przed rokiem i 22 proc. niższe niż w poprzednim kwartale. Zaskoczeń większych nie ma, gdyż spółka nie miała w raportowanym okresie żadnej premiery, czy dodatku. Rok temu mieliśmy za to pierwszy dodatek do Frostpunka, debiut konsolowy tej gry na rynku japońskim i przede wszystkim rozliczenie wynagrodzenia z game pass. Od dwóch kwartałów spółka nie ogłosiła nic nowego, co nie znaczy, że nie miało miejsca, ale o tym za chwilkę.


kliknij, aby powiększyć


Większy regres r/r zaliczyła sprzedaż pochodząca od tytułów z nogi wydawniczej, gdzie odnotowano regres na poziomie 53 proc. W przypadku portfela własnego spadek wyniósł 45 proc. Odwrotne zachowanie miało miejsce w przypadku porównania kw/kw. Publishing zaliczył spadek na poziomie 35 proc., natomiast własny portfel tylko 15 proc., co należy uznać za sukces. Jak Państwo mogą zobaczyć na poniższym wykresie zaprzestałem publikowania podziału na tytuły, gdyż w chwili obecnej jest już za dużo zmiennych.


kliknij, aby powiększyć


Ciekawe wnioski płyną z rozkładu geograficznego. Bardzo radykalnie spadła sprzedaż do partnerów europejskich – 72 proc. r/r i 64 proc. kw/kw. Dla porównania sprzedaż do partnerów amerykańskich zmniejszyła się o 53 proc. r/r i 23 proc. kw/kw. To co najbardziej zaskakuje to wzrost na rynkach pozostałych ze 166 tys. przed rokiem, czy 173 tys. w poprzednim kwartale do obecnych 879 tys. zł.
Wygląda na to, że spółka rozpoczęła współpracę z jakimś egzotycznym partnerem, choć trzeba też dopuścić tezę, że jeden z wcześniejszych partnerów posiadających siedzibę w EU zmienił swoją lokalizację.


kliknij, aby powiększyć


Jak wspomniałem wyżej wyniki rozjechały się z konsensusem na skutek wyższych niż zakładano kosztów. W tym miejscu należy się jednak pewne wyjaśnienie. Koszty pokazywane w rachunku wyników nie dotyczą gier w produkcji, czy preprodukcji, gdyż te są kapitalizowane na bilansie i po premierze rozliczane jako amortyzacja. Łączne koszty operacyjne w kwartale wyniosły 11,4 mln zł i były o 1,9 mln zł niższe r/r i 1,9 mln zł niższe kw/kw. Takie porównanie jednak niewiele mówi, gdyż spółka w usługach obcych pokazuje tantiemy należne twórcom od sprzedaży gier z wydawnictwa.

Po korekcie o wartość naliczonych tantiem mamy koszty na poziomie 8,3 mln zł, czyli o 2 proc. (152 tys.) niższe r/r i 1 proc. (50 tys. zł) niższe kw/kw. Co więcej od 2021 r. w spółce funkcjonuje program motywacyjny, który przecież dociążył w tym roku rachunek kosztów kwotą ponad 1 mln zł oraz odpis na aktywach w kwocie 0,3 mln zł, więc normalne pozycje kosztowe zaliczyły w zasadzie kompresję.

Jeśli odejmiemy z kosztów dodatkowo odpisy które pojawiły się w IV kw. ur. i I kw. br. oraz efekt PM to mamy spadek r/r o 15 proc. i spadek o 4 proc. kw/kw. Szczerze powiedziawszy nie do końca rozumiem, dlaczego koszty w I kw. miały by być jeszcze niższe. OK, w I kw. raczej należałoby się spodziewać spadku wydatków marketingowych wszak tychże raczej oczekiwalibyśmy wyższych w IV kw., który zwyczajowo jest najlepszy dla sprzedaży. Ze szczegółowej analizy wynika, że w stosunku do poprzedniego kwartału usługi obce inne niż pozostałe wzrosły o 400 tys. zł, co do pewnego stopnia faktycznie zaskakuje. Wydaje się, że to właśnie ten czynnik mógł spowodować rozminięcie wyników raportowanych z szacunkami analityków. Raczej nie spodziewam się tutaj wpływu nowych pracowników, bo koszty pracownicze po eliminacji premii zależnej od wyniku oraz programu motywacyjnego w ujęciu kw/kw spadły, a w ujęciu r/r wzrosły tylko o ok. 200 tys zł. Wpływu nowej rekrutacji można by się spodziewać, gdyby pracownicy nie byli alokowani na projekty, a tak jak można czytać między wierszami się nie stało.


kliknij, aby powiększyć


Wyniki jednak nie są w obecnych raportach najważniejsze, bo to nie one uzasadniają kapitalizację spółki. Teraz tak naprawdę liczą się dziewczyny i Pan projekt P8, a informację o nich znajdziemy w bilansie. W końcu nadszedł oczekiwany czas nabierania wagi. Wartość niezakończonych prac rozwojowych na koniec marca wyniosła 32,3 mln zł, w porównaniu do 25,5 mln zł na koniec grudnia. Niezamortyzowane koszty gier wydanych wyniosły 6,7 mln zł, natomiast niezamortyzowane koszty nowego silnika (oddanego w III kw.) 3,4 mln zł


kliknij, aby powiększyć


Co ciekawe w trakcie IV kw., a także w I kw. spółka oddała do użytkowania jakieś prace rozwojowe. W ostatnim kwartale prawdopodobnie kwota 874 tys. zł dotyczy rozwoju gry Frostpunk na Maca, ale w IV kw. niczego podobnego nie było. Co więcej w raporcie rocznym suma transferu do zakończonych prac nie pasuje do wartości przeniesionej z prac w toku. Co się stało, nie wiadomo.

Nakłady na nowe gry (i być może narzędzia) wyniosły 7,9 mln zł w porównaniu do 8,6 mln zł kwartał wcześniej i 4,9 mln zł przed rokiem. A zatem tempo nabierania masy wzrosło o 63 proc. r/r. Nad Projektem 8 pracuje obecnie 45 osób, czyli o 50 proc. więcej niż na półrocze. Budżet gry ma wynieść „istotnie” więcej niż 20 mln zł, więc założenie na poziomie 25 mln zł chyba nie będzie przesadą. To oczywiście najbardziej zaawansowany projekt.

Drugi zespół pracujący nad Dolly zwiększył zatrudnienie dość nieznacznie. Z kilkunastu osób na półrocze do ok. 20 osób. Martwić może, że zespół który rozwijał TWOM zgodnie z informacją z raportu rocznego nadal jest w fazie prototypowania, a nie produkcji właściwej. Na nieco późniejszym etapie wydaje się być najliczniejszy zespół (50 osób) pracujący wcześniej przy Frostpunku, a obecnie nad projektem Eleanor. W tym przypadku liczba osób zwiększyła się ponad dwukrotnie.


kliknij, aby powiększyć


Z informacji wypływających ze spółki wynikało, że na trzy własne gry 11bit chce wydać ok. 60 mln zł, choć po aktualizacji budżetu P8 pewnie będzie to już 65 mln zł. Jeśli do tego dodać wydatki na 4 projekty wydawnicze, to łącznie mamy oczekiwany koszt produkcji na poziomie ok. 90 mln zł. A zatem średni stan zaawansowania prac to raptem 33 proc. Przy tempie wydatkowania środków na produkcję projekty zakończyłyby się dopiero za 7 kwartałów, czyli w na koniec 2022 r. Biorąc pod uwagę, że stan zaawansowania prac jest bardzo różny i chęć zwiększenia liczebności zespołów o ok. 50 proc. wieje optymizmem - > jest szansa, że któraś z gier wyjdzie w 2022 r. Pytanie tylko która? Projekt z najmniejszym budżetem jest prawdopodobnie na najmniej zaawansowanym etapie. Może P8 nad którym pracują najdłużej, a może Eleanor, gdzie zespół jest najliczniejszy, a gra prawdopodobnie będzie oparta o Uniwersum Frotstpunka? Projekt miałby część gotowych assetów, być może także mechanik.

Nie można też zapominać o Frostpunku DLC. Gdyby robiła i wydawała go spółka, to informacja raczej do pominięcia, bo 11 bit nie ma kompetencji w skalowaniu, ale produkt ten robi NetEase, czyli jeden z mobilnych gigantów. Oczywiście udział spółki w zyskach raczej nie będzie duży, bo po pierwsze to partner produkuje grę, po drugie ją wydaje i finansuje, a po trzecie ma kompetencje. Wydaje się, że liczyć można na jakieś 10-20 proc. zysku z gry.

Faktycznie spółka zmierza do wydawania średniorocznie jednej własnej gry. Warto się zastanowić co to oznacza. W pierwszym roku premiery Frostpunka zysk wyniósł 43 mln zł, w drugim 33 mln zł, natomiast w trzecim 24 mln zł. Można sobie wyobrazić, że 3 zespoły i trzy gry pokroju Frostpunka oznaczają takie trzy wektory wyników tylko rozłożone w czasie. Inaczej mówiąc na horyzoncie jest oczekiwany roczny zysk, przy zachowaniu tej samej skali projektów, w kwocie 100 mln zł. Zysk ten oczywiście zawiera także 2 projekty wydawnicze, a strategia spółki mówi o 4 premierach rocznie, więc jest tutaj pole na wzrost. Ale kolejne projekty jak P8 mają większe budżety. Przy założeniu wzrostu zysku adekwatnego do wzrostu budżetu mamy podwojenie wyniku, czyli 200 mln zł rocznie.
Przy założeniu konserwatywnej stopy dyskontowej dawałoby to potencjał na 2 mld kapitalizacji wobec 1,15 mld obecnie. Potencjał do wzrostu kursu jest, ale oczywiście mamy też ryzyka. Należy pamiętać o tym, że projekt może nie zaiskrzyć tak jak się tego oczekuje. Jeszcze rok temu nikt nie wyobrażał sobie, że taka spółka jak CD Projekt może zaliczyć taki fail z CP2077. Dziś wielu nie wyobraża sobie tego w przypadku 11bit studios. Proszę pamiętać o tym, że ten sam zespół, o tym samym potencjale robił dodatki do Frostpunka The last Autumn i On the Edge. Jeden nakręcił sprzedaż, drugi odebrany został chłodno. Z grami może zdarzyć się dokładnie to samo.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 20 maja 2021 14:39

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 21 maja 2021 01:33:01 przy kursie: 500,00 zł
Można już się rejestrować do mobilnej wersji Frostpunka:

https://www.frostpunkmobile.com/

Z tej samej strony - parę info o grze:
Cytat:

Q: How will the difficulty compare to the PC version?

A: We will have two Modes to choose from: Endurance Mode and Serenity Mode.

In Endurance Mode, players need to think carefully to decide each step. Endurance Mode is suitable for core players or challenging players to try. Endurance Mode is more suitable for core players or players who love challenges to try.

And Serenity Mode will be relatively much easier, like Endless Mode, where people and city are relatively more manageable.

In addition, these two modes can exist at the same time (multi-archive), so when you want to experience different modes, you can toggle archives in the settings.

Q: Will there be microtransactions?

A: Frostpunk Mobile is a free-to-play game. We will have two Modes to choose from: Endurance Mode and Serenity Mode.

In Endurance Mode, there are no microtransactions. Players need to think carefully to decide each step.

In Serenity Mode, there will be some microtransactions, mainly architectural appearances, which require some particularly rare resources to build. Of course these resources can also be obtained in the usual exploration and other play, all resources can also be obtained in game, we do not limit any content is necessary to pay to obtain.

Q: Will there be more scenarios?

A: Currently there is only 1 scene. The scene is different from the PC, a new scene, but still a snowy scene with the generator as the core. And the snow effect is almost exactly the same as the original. We are working hard to try to optimize and put in more and more interesting features, so stay tuned for more info.

Q: Will it have the same music as the original?

A: Yes, the music and sound effects we have overwhelmingly retained - because they are so fantastic!

Q: Will it be multiplayer with guilds/alliances or is it a single-player game?

A: It's basically a single player game, players have to run their own city from start to finish. In the future we may consider adding social gameplay, but this content will only be an additional gameplay and will not be the focus of the content.

Q: When we would be able to play?

A: It is expected that the alpha test will be opened later this year, but the testing time in different countries and regions will be different because of the release strategy, please pay attention to our official website.

Q: Will it be affordable to most phone?

A: Models with OpenGL ES 3.0 or less (excluding 3.0) are affordable.

In other words, any phone produced after 2015 will probably be able to run.

https://www.frostpunkmobile.com/


Plus twitter.com/zogzhu/status/1394...

Dwa tryby - endurance i serenity. Mikropłatności tylko w trybie spokojniejszym. Dodane zostaną funkcje:
The mobile game will add: a storyline, exploration mode, natural disaster system, rescuing endangered animals (not sure what that means) and roguelike elements.

Bardzo jestem ciekaw czy gra da radę zadebiutować w Chinach (czy przejdzie cenzurę).


Mr Szarawek
5
Dołączył: 2020-08-12
Wpisów: 68
Wysłane: 21 maja 2021 11:20:56 przy kursie: 486,00 zł
wszystko pięknie, ale coś poważniejszego to niestety dopiero 2022, wiele się wydarzy na rynkach do tego czasu :)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



733 734 735 736 737

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,312 sek.

mdikjora
gmiexwtr
tdzlkkrm
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
dfkxztkk
xtqrlhlb
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat