Od jakiegoś czasu niektórzy forumowicze opłakują rzekomo zmarnowany potencjał TWOM 2.
Gra miała traumatyczny odbiór .... i tak to miało być odbierane.
Gra spełniła swoją rolę i temat został wyeksplorowany i nie ma sensu tworzyć sequela. Te nie gra typu GTA, że coś się doda coś zmieni i się dobrze sprzeda.
Najwyraźniej brak wyczucia lub zrozumienia, że tu nie da się robić zwykłego TWOM 2.
Być może jakaś inna spółka by próbowała zrobić jakiś klon TWOM. Jednak chyba brak świadomości, że zwykły TWOM 2 byłby porażką i miałaby negatywny odbiór.
Taka gra musiałaby kosztować dużo drożej ...... i jej skutkiem - nieudanej premiery byłby blamaż spółki.
Być może spełniłby się sen o spadku kursu do poziomu z 2015 ..... być może o to chodzi
Tylko, że to marzenia na razie trudne do spełnienia ....
Sam nie wykluczam scenariusza powrotu kiedyś do projektu TWOM 2.
Jednak potencjał wyeksplorowanych gier pokazuje historia CIG.
Gra Sniper GW była hitem na daną chwilę - bo takich gier brakowało. Gra trafiła w próżnię i pomimo, że była mizerna jakościowo odniosła ponadnormatywny sukces.
Jednak spółka brnęła w inna słabe projekty zamiast skupić się na kolejnej grze dużo lepszej.
Kolejne klony wyeksplorowanego tematu zapewniają spółce jako taką wegetację i są najlepszym przykładem spółek które zmarnowały swój potencjał i którym brakuje dobrej wizji i potencjału.
Tak samo z TWOM temat został wyczerpany i bez oszałamiającego pomysłu i projektu nie ma co do niego wracać. To tak jak żerowanie na grobach - chyba warto to zrozumieć.
Tylko, że to nie może być zwykły TWOM 2. To znów musi być projekt który du... urywa jak to czasem sugerował były Prezes ..
Spóła na razie ni jest na to gotowa ale być może już to rozważają.
Gra musi być w pełni 3D i pełna gama kolorów - musi być znów wooow a budżet pewnie skali Eleonor lub więcej.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)