PARTNER SERWISU
baggfsho
1 2 3 4
Domis
0
Dołączył: 2015-06-08
Wpisów: 86
Wysłane: 26 listopada 2018 20:36:40 przy kursie: 3,70 zł
Czyli o co w tym chodzi???

Domis
0
Dołączył: 2015-06-08
Wpisów: 86
Wysłane: 26 listopada 2018 20:39:40 przy kursie: 3,70 zł
Czy muszę się zgodzić na tą zamianę.

amajsterek
2
Dołączył: 2012-06-05
Wpisów: 79
Wysłane: 17 grudnia 2018 08:18:38 przy kursie: 5,00 zł
Nie musimy się zgadzać. Co więcej nawet nas nikt o zdanie nie zapyta.
Obligi wyemitowane przed nową ustawą nie wymagają jednomyślności przy zmianie warunków.


amajsterek
2
Dołączył: 2012-06-05
Wpisów: 79
Wysłane: 18 grudnia 2018 10:03:02 przy kursie: 4,48 zł
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

Kolejny raz tylko na kawie się spotkali... Ktoś ma pomysł o co chodzi?

amajsterek
2
Dołączył: 2012-06-05
Wpisów: 79
Wysłane: 15 lutego 2019 06:47:37 przy kursie: 6,25 zł
www.bankier.pl/wiadomosc/OT-LO...

Które to już zebranie? Chodzi tylko o to żeby nie odwiesić notowań?

amajsterek
2
Dołączył: 2012-06-05
Wpisów: 79
Wysłane: 29 maja 2019 10:16:34 przy kursie: 7,45 zł
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

No to Obligi serii H wyemitowane, OTS0220 są normalnie w handlu, warunki emisji OTS1120 czy też obecnie po zmianach już OTS0511 ustalone, ale dlaczego są nadal zawieszone?
Ma ktoś jakiś pomysł kiedy to się skończy?

Hermetic
0
Dołączył: 2019-07-09
Wpisów: 24
Wysłane: 14 listopada 2019 10:13:57 przy kursie: 4,76 zł
Czyżby fundy ostatnio dobierały?
https://stooq.pl/q/h/?s=ots

rrafal
17
Dołączył: 2020-05-25
Wpisów: 89
Wysłane: 4 marca 2021 21:11:29 przy kursie: 7,30 zł
Pozwolę sobie odświeżyć wątek.
Wygląda na to, że spółka przebyła długą drogę i wraca do rentowności.
Cytat:
Pomimo ograniczenia skali działalności i koncentracji wyłącznie na Działalności Kluczowej, dzięki dokonanym efektom restrukturyzacji, Grupa OTL będzie mogła osiągnąć na tej działalności ponad 40 mln zł wyniku EBITDA począwszy od roku 2021, bez uwzględnienia wyniku Luka Rijeka d.d. (LR).

źródło

Widać, że nowe stery (Konrad Hernik) mają dobry wpływ na spółkę. Sam prezes zarządu chyba również wierzy w swoje działania bo ostatnimi czasy kupował akcje.

Hermetic
0
Dołączył: 2019-07-09
Wpisów: 24
Wysłane: 14 lipca 2021 10:18:27 przy kursie: 12,05 zł
Spółka pójdzie za ATC Cargo?

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 17 lipca 2021 14:04:17 przy kursie: 12,60 zł
OT LOGISTICS - analiza techniczna na życzenie


Wykres historyczny w interwale tygodniowym. Płynność pozostawia wiele do życzenia, stąd ograniczam się do podstawowych technik analizowania wykresu.

Kurs akcji znajduje się w silnym trendzie wzrostowym, odrabiając straty wieloletniej bessy. Dobrze wróży pokonanie linii spadków i ruch powrotny w celu złożenia tzw pożegnalnego pocałunku. Poziomy docelowe obecnego impulsu to 15,40 zł a następnie 19,50 zł.
Na chwilę obecną nie dostrzegam żadnych niepokojących sygnałów, które mogłyby świadczyć o wyczerpywaniu się potencjału wzrostów.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.


kogucik
0
Dołączył: 2016-11-19
Wpisów: 28
Wysłane: 23 września 2021 19:52:03 przy kursie: 10,75 zł
Co powiecie o planowanej emisji akcji? Nie wiem czy ta emisja nie ma przypadkiem na celu drogę do przekroczenia z funduszami za jakiś czas 95% i zdjęcia z giełdy tej spółki. Firma wychodzi z długów więc po co komuś dodatkowo płacić dywidendę. Te 4,99% Fundusz MISTRAL sprzedał dziś pewnie swojemu słupowi. Uważam, że należy trzymać rękę na pulsie. Sytuacja może być taka sama co na Ropczycach i Gobarto, kiedy chciano wykiwać małych inwestorów.

Jakie jest wasza opinia na przedmiotowy temat?

funkster
PREMIUM
8
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 61
Wysłane: 6 października 2021 11:28:28 przy kursie: 9,90 zł
Wydaje mi się, że to właśnie Mistral zgłosił wniosek o umieszczenie tej uchwały w porządku WZA: www.stockwatch.pl/komunikaty-s... a finalnie nie była ona nawet głosowana, bo nie było odpowiedniej reprezentacji w zakresie kapitału zakładowego na Walnym.

Ponadto miało być emitowane od 1,1 do 1,7 mln akcji, co przy obecnych ok. 12 mln akcji nie stanowiłoby udziału umożliwiającego podjęcie ruchów wysqueezowania drobnych akcjonariuszy. Tak czy siak to Mistral ma najwięcej akcji, więc lepiej być czujnym. Jako plus to, że w uchwale przewidziano cenę emisyjną 10 zł, więc rynkową na ten moment.
Publikuję opinie na temat spółek i giełdy na http://www.x.com/MarcinMarkiewix i www.facebook.com/MarcinMarkiew...

maccc
PREMIUM
101
Dołączył: 2017-09-04
Wpisów: 329
Wysłane: 27 lutego 2022 22:27:58 przy kursie: 9,98 zł
Nowy początek - omówienie sprawozdania finansowego OT Logistics po III kw. 2021 r.


OT Logistics to grupa specjalizująca się w świadczeniu usług transportowych, spedycyjnych i logistycznych w Polsce i Europie Środkowej oraz Zachodniej. Powstała w wyniku szeregu fuzji i przejęć podmiotów o różnej wielkości oraz o różnym profilu działalności. Jak się po pewnym czasie okazało nadmierne zdywersyfikowanie działalności nie było jednak najlepszym pomysłem na prowadzenie biznesu, a efekty synergii na które wszyscy czekali pozostały w sferze życzeń. Na nieszczęście rozwój swoich struktur, grupa oparła na finansowaniu długiem i w 2018 r. stanęła przed widmem niewypłacalności.

Z wierzycielami udało się jednak porozumieć, a stery w spółce objął nowy prezes, który wdrożył w życie zmodyfikowany plan naprawczy opierający się na dezinwestycjach (które pozwoliły na częściową redukcję zadłużenia), koncentracji biznesu przede wszystkim na działalności spedycyjnej i portowej, oraz optymalizacji kosztowej. Od tego momentu sytuacja OT Logistics zaczęła się systematycznie poprawiać, co znalazło swoje odzwierciedlenie również w giełdowej wycenie grupy.

Jak widać na wykresie poniżej, całkowita rezygnacja z działalności żeglugowej i ograniczenie kolejowej wcale nie spowodowały jakiegoś dramatycznego ubytku w przychodach grupy. Wręcz przeciwnie, w III kw. skonsolidowana sprzedaż wyniosła 258,7 mln zł i była wyższa o ok. 22,6 proc. r/r (+47,7 mln zł), a w ujęciu narastającym za dziewięć miesięcy 719,2 mln zł (+13,7 proc. r/r, +86,7 mln zł) i to pomimo, że od początku 2021 r., grupa nie konsolidowała już spółki Luka Rijeka nad którą utraciła kontrolę (co było konsekwencją wypowiedzenia umowy wspólników na koniec 2020 r.).

W efekcie działalność OT Logistics skupia się w tym momencie przede wszystkim na usługach spedycji tj. organizacji transportu kolejowego, drogowego oraz morskiego, które dynamicznie zresztą rozwija. Przychody z tego tytułu wzrosły w III kw. aż o 46,6 proc. r/r (+77,9 mln zł), a w ciągu 9-ciu miesięcy 2021 r. o 44,1 proc. r/r (+208,2 mln zł). Jak czytamy w raporcie grupy, wynikało to przede wszystkim z działalności C. Hartwig Gdynia zwłaszcza na obsłudze towarów skonteneryzowanych, a także towarów drobnicowych (spedycja lotnicza i lądowa). Trzeba jednak pamiętać, że po zakończeniu III kw. spółka ta została sprzedana i nie będzie kontrybuować do wyników grupy w kolejnych okresach.

W porcie w Świnoujściu zanotowano wzrost o ok. 3 proc. r/r przeładunków masowych, głównie w zakresie rudy żelaza i koksu, ale z drugiej strony spadły przychody z pozostałych usług, np. składowania. Z kolei w Porcie Gdynia łączny poziom przeładunków również wzrósł, przy czym niższe okazały się przeładunki towarów masowych (koks i zboże), co zostało jednak zniwelowane wyższymi przeładunkami towarów drobnicowych (+26 proc. r/r). Wg sprawozdania OTPG systematycznie zwiększa możliwości operacyjne terminalu, co ma przynieść rekordowy poziom przeładunków w całym 2021 r. oraz perspektywę kontynuacji wzrostu w kolejnych latach.


kliknij, aby powiększyć


O ile na poziomie przychodów obserwowaliśmy dynamiczne wzrosty, o tyle w przypadku zysku ze sprzedaży sytuacja wyglądała zdecydowanie mniej spektakularnie. Zdecydowała o tym przede wszystkim dekonsolidacja Luki Rijeki, działalność której charakteryzowały zdecydowanie wyższe marże brutto. W efekcie działalność portowa, którą do tej pory charakteryzowała podstawowa rentowność rzędu 15-20 proc. w III kw. wypracowała jedynie 6 proc. tj. aż o 14 p.p. mniej niż przed rokiem.

Minimalną poprawę rentowności zanotowała spedycja (+1,2 p.p. r/r w III kw.), co spowodowało, że segment ten wypracował w III kw. 25,5 mln zł zysku brutto ze sprzedaży (+66,5 proc. r/r, +10,2 mln zł). Rentowność na spedycji cały czas jest jednak dużo niższa niż w usługach portowych w latach poprzednich. Ostatecznie zatem, w III kw. OT Logistics zaraportowało 27,8 mln zł skonsolidowanego zysku brutto ze sprzedaży (+6,9 proc. r/r, +1,8 mln zł), a w ujęciu narastającym od początku roku 83 mln zł (+15,1 proc. r/r, +10,9 mln zł).


kliknij, aby powiększyć


Na raportowane przez grupę wyniki EBIT ogromny wpływ co jakiś czas ma pozostała działalność operacyjna. W IV kw. 2019 r. w związku z trudną sytuacją pojawiły się odpisy wartości firmy, rzeczowych aktywów trwałych i nieruchomości inwestycyjnych, a rok później rozpoznano straty z tytułu utraty kontroli w Luce Rijece. Dla odmiany w III kw. 2021 r. pojawiło się 53 mln zł przychodów z tytułu sprzedaży udziałów w C. Hartwig Gdynia (a w zasadzie z przeszacowania aktywów do aktywów dostępnych do sprzedaży, bowiem ostateczna sprzedaż miała miejsce w październiku 2021 r.).

Dlatego też, do oceny wyników powtarzalnych dużo bardziej nadaje się zysk ze sprzedaży (zysk ze sprzedaży brutto pomniejszony o koszty sprzedaży i zarządu), który wyniósł w III kw. 12,2 mln zł wobec 1,2 mln zł straty przed rokiem. W ujęciu narastającym od początku roku grupa wykazała tu dodatni wynik w wysokości 37,2 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2020 OT Logistics miało tu 13,7 mln zł straty. Wygląda więc na to, że rezygnacja z działalności żeglugowej i części kolejowej była strzałem w dziesiątkę, pozwalającym na redukcję kosztów i osiąganie w końcu pozytywnych wyników operacyjnych.


kliknij, aby powiększyć


Realizowany proces dezinwestycji pozwolił na spłacenie części zadłużenia i zmniejszenie obciążeń odsetkowych. Łączne kwartalne koszty odsetkowe netto wynoszą teraz w okolicach 7-7,5 mln zł, co jest olbrzymią poprawą w porównaniu do lat poprzednich. Warto zwrócić uwagę na I kw. 2021 r. i spory zysk na działalności finansowej, co było spowodowane sprzedażą części udziałów w kapitale Luki Rijeki i wygaśnięciem wystawionych opcji put na rzecz spółki ERSTE d.o.o. W konsekwencji częściowej sprzedaży akcji i obniżenia udziału w kapitale zakładowym Luki Rijeki do 9,8 proc., spółka ta przestała być jednostką stowarzyszoną, a udziały niej grupa wycenia według wartości godziwej przez wynik finansowy.

Zaraportowany przez OTL wynik netto wyniósł w III kw. 55,2 mln zł, a narastająco od początku roku 113,4 mln zł, ale gdyby wyłączyć zdarzenia jednorazowe, to liczby te spadłyby odpowiednio do ok. 6 i 15 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


To na jakim etapie znajduje się obecnie grupa doskonale widać spoglądając w jej bilans. Z aktywów o wartości dochodzącej do 2 mld zł, na koniec III kw. 2021 r. pozostało już niecałe 850 mln zł. Jeżeli wykluczymy z tego sprzedaną już spółkę C. Hartwig Gdynia to suma bilansowa grupy spada do 650 mln zł, z czego aż 360 mln zł stanowi leasing finansowy (głównie nieruchomości w portach morskich). Zaledwie 5 mln zł wyniosły z kolei środki pieniężne.


kliknij, aby powiększyć


Poprawiające się wyniki operacyjne nie kończą oczywiście problemów grupy. Co prawda, w III kw. 2021 r. księgowa wartość kapitału własnego OTL powróciła powyżej zera, to jednak była ona cały czas minimalna i wyniosła niecałe 21 mln zł. Przy sumie bilansowej rzędu 650 mln zł nie jest to więc imponująca kwota.

Główną grupą pasywów są oczywiście zobowiązania z tytułu leasingu (ok. 370 mln zł), ale cały czas dużą kwotę stanowią stare długi (118 mln zł obligacji oraz 18,5 mln zł kredytów). Dodatkowo mamy niecałe 80 mln zł zobowiązań z tytułu kolejnych wystawionych opcji put z czego 32 mln zł to opcje na rzecz Allianz ZB d.o.o. (Sąd Arbitrażowy orzekł bowiem, że wypowiedzenie w 2019 r. umowy wspólników ze strony OTL jest nieważne i pozostaje bez skutków prawnych, a Allianz ZB d.o.o. w roku 2019 skorzystał z uprawnienia do wykonania opcji put na wszystkie posiadane przez siebie akcje spółki Luka Rijeka d.d.), a 48 mln zł to opcje w posiadaniu FEZ FIZAN.

Sporo od strony finansowania działalności wydarzyło się w spółce już po zakończeniu III kw. oraz na początku 2022 r. Termin spłaty obligacji udało się przesunąć na koniec kwietnia 2022 r., a część z tej kwoty grupa chciałaby refinansować do 30.04.2022 r. W lutym 2022 r. zakończona została też emisja 1,1 mln sztuk nowych akcji skierowana do głównego akcjonariusza OTL, a zapłata 11 mln zł odbyła się tytułem potrącenia dotychczasowych wierzytelności pieniężnych.


kliknij, aby powiększyć


Powyższa analiza przedstawia przede wszystkim to, co działo się w grupie OTL w ostatnim czasie. Po transakcji sprzedaży C.Hartwig Gdynia wraz z nieruchomościami inwestycyjnymi (z której wg wstępnych szacunków ma otrzymać ok. 87 mln zł), wyniki osiągane przez OTL ulegną jednak ogromnym zmianom, a skala działalności znacznie się zmniejszy.

Opublikowana niedawno średnioterminowa strategia na lata 2022-2025 zakłada osiągniecie w 2022 r. przychodów rzędu 300 mln zł (dla przypomnienia w samym III kw. mieliśmy ich 260 mln zł), co ma pozwolić na wypracowanie 45 mln zł skonsolidowanego zysku EBITDA oraz 19 mln zł zysku netto.

W dalszej kolejności pojawić się mają również inwestycje. Tym razem jednak środki nie będą przeznaczone na zakup nowych podmiotów, ale na modernizację urządzeń przeładunkowych oraz automatyzację procesów operacyjnych w działalności portowej. Planowane wydatki na lata 2022-2023 mają wynieść 30-40 mln zł i będą sfinansowane głównie leasingiem. Nowe raty leasingowe mają się zbiec się w czasie w czasie z zakończeniem dotychczasowych umów wynajmu i wykupem żurawi portowych, co ma zniwelować wpływ na poziom kosztów.

Celem tych inwestycji jest skrócenie rat przeładunkowych kluczowych towarów i pojawienie się optymalizacji kosztowych. Dzięki temu, EBITDA miałaby wzrosnąć do 55 mln zł w 2023 r. oraz do 70 mln zł w 2025 r.

Gdybyśmy takie założenia przyłożyli do stopy dyskontowej 9 proc. i wraz z 2-procentowym wzrostem wyników w okresie rezydualnym (takich wartości spółka używała do testów na utratę wartości firmy w raporcie za 2020 r.), to dałoby to nam wycenę całego przedsiębiorstwa na poziomie 724 mln zł, a kapitału własnego 232 mln zł. Oczywiście zmienną, która dużo waży na ostatecznej wycenie jest wysokość dyskonta, a ze względu na rosnące ostatnio stopy procentowe powinniśmy przyjąć raczej wyższą jego wartość niż rok temu. W przypadku wzrostu stopy dyskontowej do 10 proc. nasza wycena kapitału spada do 139 mln zł, co jest wartością zbliżoną do bieżącej kapitalizacji giełdowej. Gdyby ktoś jednak uznał, że ryzyko jest tu zawyżone, to przy 8 proc. wycena kapitału własnego rośnie z kolei do 350 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


Oczywiście na działalność spółki wpływ może mieć bieżąca sytuacja na świecie wywołana atakiem Rosji na Ukrainę. Nie wiemy chociażby niestety jaki udział w masie mają towary z lub do Rosji. Nie wiadomo również jak trwająca wojna wpłynie w najbliższych latach na geopolitykę. Nie można wykluczyć przecież wyhamowania ogromnie postępującej globalizacji, co zmniejszyłoby skalę handlu i popyt na usługi spedycyjne i portowe. Byłby to oczywiście nienajlepszy scenariusz dla cały czas walczącej z problemami grupy OTL.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 3 marca 2022 14:24

micmak
103
Dołączył: 2011-02-18
Wpisów: 1 520
Wysłane: 29 lipca 2022 15:07:07 przy kursie: 16,55 zł
Ustawili się inwestując w Świnoujściu
ujeżdżam byki ===>>


Kakarotto
83
Dołączył: 2013-05-08
Wpisów: 1 586
Wysłane: 29 lipca 2022 17:20:12 przy kursie: 16,55 zł
Ciekawe ilu forumowiczów pamięta, jak ta spółka mierzyła się z trudnością obsługi zadłużenia. Ile razy przekładali rozmowy w tym kłótnia o zawieszoną jedną serię obligacji. Wyprzedawanie majątku aby mieć płynność itd.
Restrukturyzacja dała owoce. thumbright

Skimixa
26
Dołączył: 2012-05-19
Wpisów: 354
Wysłane: 1 sierpnia 2022 20:27:37 przy kursie: 19,30 zł
Pojawiły się wstępne wyniki . Niestety 21 mln z przeszacowania :
infostrefa.com/infostrefa/pl/w...

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 31 sierpnia 2022 10:06:45 przy kursie: 16,15 zł
OTLOG - spojrzenie na wykres


Przeszło rok temu wyznaczyłem poziomy docelowe ówczesnego impulsu wzrostowego, które zostały właśnie osiągnięte. W okolicy 19.50 zł uaktywniła się podaż, kreśląc tygodniówkę z długim górnym cieniem, zamykającym na pewien czas drogę wyżej. Powstaniu tej świecy towarzyszył rekordowy wolumen, stąd nie bagatelizowałbym cienia. Ciąg dalszy odejścia ma na razie charakter korekcyjny, widać to zarówno po wolumenie jak i po średniej wartości transakcji.
Uwzględniając wolumen wspomnianej świecy, zakładałbym w średnioterminowej perspektywie ruch boczny w obszarze cenowym 14,50-19,50 zł. Ewentualne zejście poniżej powinno uruchomić wzmożony popyt w okolicy 13 zł.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

molibden
1
Dołączył: 2013-05-09
Wpisów: 27
Wysłane: 20 kwietnia 2023 22:37:35 przy kursie: 27,90 zł
@Krewa jak wygląda obecnie sytuacja techniczna OTS ? Jest tam jeszcze przestrzeń do wzrostów?

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 21 kwietnia 2023 07:54:12 przy kursie: 27,90 zł
Wczoraj był ciekawy komunikat więc spółka ma potencjał:

Cytat:
Zarząd OT Logistics S.A. ("Spółka", "Emitent") informuje, że w dniu 20.04.2023 r. doszło do obustronnego podpisania aneksu do Umowy ramowej z dnia 18.07.2018 r. ( Aneks ) z Jastrzębską Spółką Węglową S.A. z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju ( JSW ).
W wyniku zawartego Aneksu został przedłużony, do 31.12.2023 r., okres na jaki została ustalona współpraca Spółki z JSW w przedmiocie: (i.) obsługi ładunków koksu w eksporcie oraz (ii.) obsługi ładunków węgla w imporcie - zleconych przez JSW wraz z obsługą spedycyjną do przeładunku i składowania przez Spółkę na terenie portu OT PORT ŚWINOUJŚCIE, a także (iii.) usług kolejowych przewozów ładunków (węgla i koksu).
Aneks obowiązywać będzie od dnia 1.01.2023 r., a szacowana wartość współpracy zmieniona przedmiotowym Aneksem w roku 2023 wyniesie ponad 49 mln zł netto.


www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

ubranynamaksa
2
Dołączył: 2021-08-08
Wpisów: 32
Wysłane: 25 kwietnia 2023 22:26:00 przy kursie: 30,50 zł
A dzisiaj mamy jeszcze ciekawszy:

Cytat:
Zarząd OT Logistics S.A. ("Spółka") w dniu dzisiejszym podjął uchwałę w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia o dokonanie podziału zysku netto Spółki za rok 2022 wynoszącego 84.293.916,67 zł (osiemdziesiąt cztery miliony dwieście dziewięćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset szesnaście złotych i sześćdziesiąt siedem groszy), w następujący sposób:

a) kwota 65.493.900 zł (sześćdziesięciu pięciu milionów czterystu dziewięćdziesięciu trzech tysięcy dziewięciuset złotych), tj. 5 (pięć) zł na akcję zostanie wypłacona akcjonariuszom Spółki tytułem dywidendy,
b) pozostała część zysku, tj. 18.800.016,67 zł (osiemnaście milionów osiemset tysięcy szesnaście złotych i sześćdziesiąt siedem groszy) zostanie przekazana na kapitał zapasowy Spółki.

Powyższy wniosek Zarządu w dniu 25 kwietnia 2023 roku uzyskał pozytywną ocenę Rady Nadzorczej Spółki, która zwróciła jednak równocześnie uwagę na to, że w jej opinii nawet przeznaczenie całego zysku netto Spółki osiągniętego w 2022 roku na wypłatę dywidendy, nie spowodowałoby negatywnych skutków dla płynności Spółki i Grupy OTL oraz realizowanego planu inwestycyjnego.


Do tego w Q1 będzie w raporcie zysk ze sprzedaży Rijeki.
Edytowany: 25 kwietnia 2023 22:26

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE otlog



1 2 3 4

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,359 sek.

iwvuwzos
sckgqtav
bvjsslyt
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
lqnciwzs
jpcsjvji
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat