PARTNER SERWISU
yhbvmepa
451 452 453 454 455
xseror
9
Dołączył: 2021-03-21
Wpisów: 57
Wysłane: 14 listopada 2021 16:49:34 przy kursie: 184,80 zł
Masz racje pomyliłem G2A z GOG.

micmak
103
Dołączył: 2011-02-18
Wpisów: 1 520
Wysłane: 15 listopada 2021 08:37:14 przy kursie: 184,80 zł
Rufusinski napisał(a):
Ciezko sie dziwic. AT na spolkach z tak wysokim procentem akcji na short bardzo czesto sie rozklada. To nie jest wina ani jednego ani drugiego. Zaden z nich nie popelnil kardynalnego bledu przy swoich interpretacjach wykresu. Problem polega na tym, ze te narzedzia zwyczajnie nie sa w stanie oddac obrazu sytuacji bez siegania po fundamentalna w stylu: kto szortuje, jakim pakietem, jak zachowuja sie akcje ktore ma na dlugiej, jak inne ktore ma na krotkiej...itd itp. Zwroc uwage jak bardzo wraz ze spadkiem kursu maleje dzienny obrot. I vice versa jak relatywnie niewielki dla spolki obrot jest w stanie wygenerowac jak duzy procent wzrostu. To pomoze ci w ocenie w ktorym momencie spolka jest teraz i jakie sa oczekiwania rynku na dluzszy interwal.

Troszke smiesznie to wyglada, gdy przelewa sie tu poziom analizy z poziomu bankiera (o ktory sam bylem czesto oskarzany). Przeciez to najprostszy papier do rozgrywania na gpw patrzac praktycznie tylko na fibo i odpowiednio manipulujac swoja ekspozycja przy uzyciu certyfikatow ing badz raiffeisena nawet na kontach maklerskich oferowanych przez banki, wciaz pozostajac netto na dlugiej.


Teraz jest "prosto" bo kurs jest w konsolidacji. Odbija od bandy do bandy.
ujeżdżam byki ===>>


DJ1910
48
Dołączył: 2020-12-11
Wpisów: 234
Wysłane: 15 listopada 2021 11:34:54 przy kursie: 183,32 zł
Co do samej branży gier zaobserwowałem coś takiego. Nazwę to po chłopsku "pokoleniowość" ;)

Kiedyś (15-20 lat temu) na "rynku" było de facto tylko pokolenie na którego oczach coś takiego jak granie na kompie/konsoli de facto się zrodziło. Ponadto jeszcze piracenie wszystkiego na CDkach było najpopularniejszą metodą dystrybucji gier.

Teraz jest i będzie już tak, że wydasz jakąś fajną grę w roku X.

Kupi ją pewna klientela.
Ta klientela się zestarzeje bądź grę już przeszli i idą w inne tytuły, ale na "rynek" wejdą Ci co przy debiucie gry na chleb mówili "bep".

I odgrzewasz kotleta i nadajesz mu drugie życie.

Stąd dla CDRa sporą nadzieją może być solidne odgrzanie W3, wspierane jeszcze do tego serialem na Netflixie.

Czyli w kontekście tej spółki mamy dwa IPO na których już zarobiono spore pieniądze a poprzez poprawę (CP2077) i odgrzanie (W3) zarobić można jeszcze sporo zielonych.

Oczywiście odgrzewanie ma głębszy sens tylko i wyłącznie w stosunku do prawdziwego hitu (bądź gra, która byłaby hitem gdyby nie jakieś niuanse).


Kosztownylaptop
9
Dołączył: 2021-06-17
Wpisów: 28
Wysłane: 15 listopada 2021 17:56:47 przy kursie: 183,32 zł
Nie jestem specjalistą od gier komputerowych, więc nie znam się to się wypowiem :)

Odgrzewanie kotletów jest naprawdę spoko. To wartość, którą niesie za sobą tytuł. Tylko jakie kotlelty odgrzewamy AoE, Starcrafta, Diablo? Przecież te gry i bez wersji remastered miały rzeszę fanów, które grały multiplayer. Wiedźmin również ma pełna zgoda. Jednak w przypadku wielu gier, których wersje remastered okazały się sukcesem nie chodziło nigdy o grafikę tylko samą rozgrywkę - były one niezwykle grywalne, szczególnie w trybie multiplayer. I pomimo, że to nad wyrost ale bardziej porównałbym je do wymyślenia szachów - w pewien sposób zdefiniowały rynek gier i wirtualnej rozrywki. W tych grach ktoś np. 1000 razy pokonywał bosa żeby wypadł przedmiot....

Posiadanie rzeszy fanów, jaką ma Wiedźmin, jest niewątpliwym sukcesem. Robienie zamieszania z każdego gestu fana (np. naszyjnik z Wiedźmina) jest świetnym marketingiem. Zastanawia mnie tylko czy to nie jest czasem zbyt mocno nakierowane na polskich inwestorów, zamiast graczy... Pomijając to, w branży rozrywki komputerowej nic nie jest wieczne, z tego powodu trzeba robić różne ukłony w stronę fanów...

Imho CDR wyceniłbym obecnie na jakieś 100zl. Póki co jest spółką jednej gry, no może 1,5. Poprzedni kurs zakładał awans rodzimego producenta do ekstraklasy - nic takiego się nie stało. I wskaźnik C/Z będziemy mieli na poziomie 50 - 80. Obecnie wykonano taktyczny odwrót i jesteśmy w fazie przegrupowania. Nie spodziewam się by odgrzany Wiedźmin, był większym sukcesem niż pierwotna gra (takie rzeczy to bardzo rzadko). Cyberpunk - tutaj nie widzę na razie jakiegoś niesamowitego zainteresowania.

I teraz krótkie podsumowanie na chwilę obecną (w zasadzie to się nie zmienia bo spółka w żaden sposób nic z tym nie robi):

- brak doświadczenia w segmencie multiplayer, a obecnie tutaj są największe pieniądze (mikropłatności za inny kolor włosów itd.), brak wersji multiplayer dla CP, jedynym plusem może być monster slayer - pozwolił zebrać jakieś doświadczenie,
- niejasna sytuacja wewnątrz spółki, a mianowicie przekładanie kolejnych premier, CP i Wiedźmin na next geny ponad pół roku później? Mają problem z mocami przerobowymi, albo zarząd nie bardzo sobie zdaje sprawę jak sytuacja z ich produktami od strony produkcji wygląda na chwilę obecną - jedno z dwóch.
- ryzyko znaczącego spadku przychodów w ciągu najbliższych kilku lat...
- znaczący wzrost kosztów produkcji, zarządu i kosztów stałych...

Największą szansą dla kursu jest oczywiście zdjęcie z gościem od Thorgala :D

Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 15 listopada 2021 20:38:18 przy kursie: 183,32 zł
Ja wieksze szanse widze w raporcie za Q3, jesli okaze sie znowu powyzej oczekiwan analitykow i rozwiazaniu zametu ze smiesznymi pozwami, ktore jesli dobrze pojdzie mozliwe bedzie 27.01.2022.

Edytowany: 15 listopada 2021 20:39

Kosztownylaptop
9
Dołączył: 2021-06-17
Wpisów: 28
Wysłane: 15 listopada 2021 21:08:39 przy kursie: 183,32 zł
Zgoda.

Jeszcze może się okazać, że analitycy przewidywalali 5 miliony zysku a spółka zarobiła 15 :D .
Wtedy powinno być conajmniej 500pln.

CSharpBeginner
45
Dołączył: 2017-09-26
Wpisów: 333
Wysłane: 16 listopada 2021 17:17:58 przy kursie: 183,00 zł
Zgadzam się w wielu punktach, które napisałeś Kosztownylaptop. Jednak w jednym wg. mnie bzdurę napisałeś. Jakoby Cyberpunk nie wzbudzał zainteresowania.

Produkcja na premierę nie była idealna - to nie jest żadna tajemnica, jednak na pewno nie można odmówić Cyberpunkowi zainteresowania. Zerknij przykładowo na zaangażowanie społeczności oraz wielkość redditów różnych gier: Gta5 - 294k, RDR2 - 185k, FarCry - 190k, StarCraft - 280k, Wiedźmin 3 - 204k. Dla porównania Cyberpunk - 895k.

Z liczbami nie ma co się kłócić, zainteresowanie jest ogromne i jeżeli spółce uda się grę doprowadzić do bardzo dobrego stanu to tutaj jest jeszcze wiele pieniędzy do zarobienia z samej podstawki jak i płatnych DLC.

Kosztownylaptop
9
Dołączył: 2021-06-17
Wpisów: 28
Wysłane: 18 listopada 2021 00:18:08 przy kursie: 179,94 zł
Jak już mówiłem nie znam się, aż tak i liczby które przytoczyłeś pokazują ogromny potencjał. Na pewno sporo w tym było postów krytykujących CDR. Nie jestem w stanie ocenić na ile premierą spółka zraziła do siebie graczy - już nie jest taka kryształowa.

Jednak, w myśl zasady - lepiej niech mówią źle niż w ogóle, na pewno jest potencjał tej marki. I naprawdę uważam, że CDR ma fajne tytuły, w tym Cyberpunka. Spółka ma jednak problem z robieniem gier... I na chwile obecna watpie czy w najblizszej przyszlosci uda im sie wypuscic jakis porzadny produkt.

Btw. Pytanie do kogos z branzy. Spolka korzysta z wlasnego silnika, czy w zwiazku z tym wypuszczenie gier na nowa generacje konsol powoduje jakies trudnosci? Czy wymagane sa zmiany w samym silniku (oczywoscoe zeby gry byly faktycznie na nowe konsole a nie wstecznie kompatybilne) I jezeli sa wymagane to na ile moga byc zlozone? Innymi slowy, jezeli nie dawno zaczeli nad tym pracowac, to dowioza w terminie?

DJ1910
48
Dołączył: 2020-12-11
Wpisów: 234
Wysłane: 18 listopada 2021 10:34:35 przy kursie: 181,34 zł
Na pytanie odnośnie trudności / tego w czym trzeba grzebać / jak bardzo --> rzeczowo mógłby Ci odpowiedzieć tylko i wyłącznie jakiś insider który robi przy tym projekcie na szerszą skalę.

Zapewne jakiś architekt albo PM ;) Więc odpowiedzi na tak zadane pytanie nie poznamy aż do momentu premiery wersji nextgen.

Z programistycznego punktu widzenia w takim softwarze nie ma rzeczy łatwych i prostych.

Im więcej rzeczy "wow" chcesz zaimplementować w silniku, tym więcej szans, że ktoś się wyłoży.
Ale majać tyle hajsu i tyle czasu osobiście nie obawiałbym się o to, że finalnie będzie klapa na nextgen.

Polscy programiści (ogólnie słowianie) to czołówka światowa od lat, do tego jeszcze nie jesteśmy zmanierowani jak nasi zachodni koledzy i jeszcze umiemy zapitalać jak dzikie knury ;) Mam porównanie jak pracują Polacy, Słowacy czy Czesi vs na przykład Niemcy

Tak czy siak, trzeba mieć świadomość, że nie ma również obecnie gier bez błędów większych albo mniejszych. Mówię tu oczywiście o grach klasy AAA gdzie gra waży dziesiątki GB i zawiera w sobie ogromne ilości kodu i grafiki.

Ostatnio syn obczaił na YT partię filmików z masakrycznymi błędami w Forza Horizon 4 (błędy są w grze do tej pory, mimo że od premiery minęło parę lat). Ja byłem w szoku, jakie kaszany tam się czasami dzieją...

Tyle, że nad Forzą jakoś nikt się nie znęcał ;)

Jedną rzecz też trzeba unaocznić wszystkim. CDR dostał po łbie za to, jak gra działała na konsole PS4 i XBox starej gen. Fakt, tu był skok na kasę i nic więcej. Ale w ujęciu pomysłu/idei nie w grze samej w sobie problem. Jest tu jeszcze bardzo duże pole do popisu i zarobku.


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 18 listopada 2021 12:15:34 przy kursie: 181,34 zł
DJ1910 napisał(a):

I odgrzewasz kotleta i nadajesz mu drugie życie.

Stąd dla CDRa sporą nadzieją może być solidne odgrzanie W3, wspierane jeszcze do tego serialem na Netflixie.

Czyli w kontekście tej spółki mamy dwa IPO na których już zarobiono spore pieniądze a poprzez poprawę (CP2077) i odgrzanie (W3) zarobić można jeszcze sporo zielonych.

Oczywiście odgrzewanie ma głębszy sens tylko i wyłącznie w stosunku do prawdziwego hitu (bądź gra, która byłaby hitem gdyby nie jakieś niuanse).


Niektórzy chyba nigdy nie zrozumieją powodów tego co mamy obecnie.
Już wielokrotnie padały diagnozy tego dlaczego CP nie będzie hitem jakiego oczekiwano.

Można wciąż w to wierzyć ale obietnice naprawy CP to czyste brednie. Tej gry nie da się naprawić tak aby była hitem. Kosztowałoby to spółkę jakieś około 3 lata a może więcej.
odgrzewanie tego czegoś kompletnie nie ma sensu a snucie marzeń o tym to fatamorgana .....

Co innego o odgrzaniu W3. Grafika dostosowana do najnowszego sprzęyu na pewno zachęciłaby jakąś ilość graczy. Tylko 6 lat to nie jest pokolenie. Większość graczy którzy byli zainteresowani kupiła. Statystyki sprzedaży pokazują za ile nowi gracze chcą kupić grę -80%.

Nawet duży update nie spowoduje, że grą kupi kolejne 10 mln graczy w pełnej cenie.
Gra musiałaby nie tylko być podrasowana ale także zawierać dużo nowego kontentu.
Więc chyba lepiej mocno ją podkręcić i nazwać jakoś W3 New Horizon czy jakkolwiek inna nazwa a może już bardziej zrobić W4. Koszty niewiele większe a gra prawie nowa.

Co do CP to grę należy rozwijać aby na niej zarobić jeszcze sporo kasy. Jakieś 1,5-2 mld spółka może jeszcze zarobić.
Jednak odgrzewanie nie ma sensu. Teraz jak największe siły robocze powinni włożyć albo w W4 (sprawdzone i znane uniwersum) albo w napisanie na nowym silniku już świetnej technicznie gry CP-2.
Brnięcie w "odgrzewanie" CP to ślepa uliczka i nie popchnie spółki do przodu.
Trzeba ostatnie 2-3 lata uznać za stracone i pójść do przodu bijąc się w piersi za błędy.
Inna strategia to stanie w miejscu i pogrążanie się.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 18 listopada 2021 12:23:56 przy kursie: 181,34 zł
DJ1910 napisał(a):
[b]
Tak czy siak, trzeba mieć świadomość, że nie ma również obecnie gier bez błędów większych albo mniejszych. Mówię tu oczywiście o grach klasy AAA gdzie gra waży dziesiątki GB i zawiera w sobie ogromne ilości kodu i grafiki.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że masz rację co do błędów i czasem są one poważne.
Jednak CP nie należało by nazwać grą ..... tylko zbiorem błędów.

Niestety może się mylę ale osobiście nie spotkałem się z gra która byłaby wydana przez dużego gracza i była w tak tragicznym stanie w dniu premiery jak CP ....bandhead

Co więcej nie tylko w dniu premiery ale także 1 2 3 a nawet 6 miesięcy po premierze.
CDR chyba na zawsze pozostanie liderem w tej dziedzinie i symbolem bylejakości.
Mam nadzieję, że spółka wyciągnęła jakieś wnioski z roku 2020 i taki rok już się nie powtórzy w historii spółki.
Byłoby to bardzo korzystne nie tylko dla spółki ale także dla branży.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 18 listopada 2021 13:00:47 przy kursie: 181,34 zł
Hehe. Daggerfall np. Skyrima wyszla znowu kolejna edycja po 20 latach, ktora ma bledy, ktore pamietaja jeszcze Morrowinda. Fallout 76 byl i wciaz jest w duzo gorszym. X-Com na konsolach jest dalej nie do przejscia jak masz farta i trafisz na dosc powszechnego buga. Wymieniac mozna dlugo.

Dodatkowo twoja opinia jest mocno subiektywna. Ja nawet w wersji 1.0 nie mialem jakichs powazniejszych usterek. Czy chodzi ci o wersje na PS4? Bo tam rzeczywiscie bylo bardzo slabo. Ale mniej wiecej od czerwca nawet na reddicie mozna zaobserwowac, ze wiekszosc postow pozytywnych o grze to gracze wlasnie z PS4Pro odkrywajac gre i zastanawiajacy o co bylo cale halo. Negatywnych teraz coraz mniej. I ta proporcja z czasem wciaz sie poprawia.

Ta gra jeszcze bedzie miala renesans, do ktorego niestety realistycznie patrzac najmocniej przyklada sie konkurencja slaboscia swojej oferty i jej jakoscia (np ostatnia zadyma z GTA remaster).

Obsuwy zas i tempo pracy nad patchami i dodatkami to cos, co nawet niepoprawnemu optymiscie jak ja mocno daje do myslenia. Jesli to nie efekt checi zebrania calego wysilku w jedno mocne uderzenie, bede mocno zawiedziony.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 18 listopada 2021 13:15:02 przy kursie: 181,34 zł
Obecnie pałeczkę po CD Projekcie przejął Rockstar wypuszczając GTA Trilogy, która dobrze nie działa na żadnej platformie a kosztuje pełną cenę gry AAA.
Gracze nie zostawiają też suchej nitki na nowym Battlefield 2042. Pod względem ocen na Metacritic wiele premier tegorocznych hitów notuje gorsze oceny niż Cyberpunk (deathloop, Far Cry 6, Battlefield 2042, Call of Duty Vanguard).
Myślę, że pandemia rozwaliła mechanizmy produkcji gier w branży gamedev.

Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 18 listopada 2021 13:51:34 przy kursie: 181,34 zł
Warto tez wziac pod uwage kwestie tego, ze marketing Sony bardzo mocno rozdmuchal to jak mocna konsola jest PS5 i jakie gracze moga miec oczekiwania co do jakosci grafiki itd. A teraz z perspektywy czasu wyglada, ze najmocniejsza strona konsoli jest to, ze w standardzie ma ssd. Gdzie swoja droga kazdy pasjonat mial juz lepszy podlaczony do swojego PS4Pro. I mamy zderzenie oczekiwan graczy co z rzeczywistoscia przy okazji kolejnych premier. Bardzo sie obawiam, ze przesuniecie next gen patcha CP podyktowane jest wlasnie tym, ze nie idzie z konsoli wycisnac by autentycznie wygladal duzo lepiej niz to co maja teraz. Z drugiej na reddicie najwieksza ilosc postow z konsol to wlasnie zachwyty jak ta gra wyglada i sesje w trybie photo. Wszyscy zas czekaja na nowy content.

DJ1910
48
Dołączył: 2020-12-11
Wpisów: 234
Wysłane: 18 listopada 2021 14:45:00 przy kursie: 181,34 zł
tgolik napisał(a):
Obecnie pałeczkę po CD Projekcie przejął Rockstar wypuszczając GTA Trilogy, która dobrze nie działa na żadnej platformie a kosztuje pełną cenę gry AAA.
Gracze nie zostawiają też suchej nitki na nowym Battlefield 2042. Pod względem ocen na Metacritic wiele premier tegorocznych hitów notuje gorsze oceny niż Cyberpunk (deathloop, Far Cry 6, Battlefield 2042, Call of Duty Vanguard).
Myślę, że pandemia rozwaliła mechanizmy produkcji gier w branży gamedev.


Nie tylko gamedev ale w ogólę branżę DEV.

Oczywiście nikt się do tego nie przyznaje, wszyscy robią dobrą minę do złej gry że powszechny HO w branży IT jest spoko cool i w ogóle uśmiechamy się szeroko mimo tego, że po nodze cieknie syf...

Jakoś to się kręci w sumie a dzieje się to tylko dlatego, bo klient i tak zapłaci i tak zapłaci (nie ma za bardzo wyboru...).
Za soft korpo zapłaci korpo, a za grę zapłaci zwykły konsument i będzie mógł jedynie wylać swoje żale na necie i modlić się, że firma się poczuje i coś poprawi.

Korpo chce działać, a gracz chce grać. Nie ma alternatywy...

Fakt jest taki, że jakość wszelakiego softu leci na łeb na szyję (co potwierdzacie też wskazując jakie wtopy po CDR zaliczają kolejni duzi gracze). I ja mogę to potwierdzić od strony programisty aplikacji nazwijmy to "biznesowych". Międzynarodowe "cool" projekty stające się de facto wielkimi wieżami Babel gdzie nikt z nikim się nie może dogadać i trwa ciągłe przerzucanie gorącego ziemniaka z rąk do rąk...

W mojej firmie może aż tak źle nie jest, ale koledzy mają takie sytuacje bardzo często.

Wracając do CDR....

Co śmieszne, wtopy "kolegów" z branży mogą być na rękę CDR.
Wpierw wtopił CDR. Teraz topi Rockstar i inni.

I jakby tak nagle CDR ogarnął Cyberka do połowy 22r to mógłby wrócić na usta wszystkich w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Wierzę w to, aczkolwiek doza ostrożności jest zalecana...to cięzkie czasy dla zespołów gamedev i nie tylko...
Edytowany: 18 listopada 2021 14:46

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 19 listopada 2021 10:09:29 przy kursie: 189,00 zł
Ja także marzyłem aby udało się z premierą CP- rzeczywistość była jednak inna. Miałem spore obawy które niestety spełniły się .... ale nawet one wielokrotnie przerosły moje obawy.

Wydaje mi się, że gra jest wadliwie skonstruowana i ma poważne wady techniczne i za słaby silnik aby stać się tym czego wszyscy oczekiwaliśmy.....
Miło by było aby grę udało się doprowadzić do stanu choć 50% jakości W3.
Byłoby to bardzo korzystne dla całej branży na GPW. Trzymam kciuki ..... ale jestem dość sceptyczny .... ale może jednak ... ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 19 listopada 2021 10:44:38 przy kursie: 189,00 zł
Za jakość TW3 w dużej mierze odpowiadają genialne dodatki. Z Cyberpunkiem też musimy poczekać najpierw na wersję ulepszoną, która będzie bazą dla wersji nextgenowej, następnie na oba dodatki i ostatecznie wersję Gold Edition z dodatkami.
Wtedy zobaczymy prawdziwego Cyberpunka i będzie można oszacować, jak długi ogon sprzedażowy da spółce. Cyberpunk doskonale skaluje się z mocą komputera i jeszcze przez kilka lat będzie wyglądał coraz lepiej, w miarę jak ludzie będą ulepszali swoje sprzęty. Na mojej RTX 3080 wygląda już b. dobrze w 1440p bez RT. Czekam jednak na przyszłoroczną premierę kart z serii RTX 40xx żeby cieszyć się grą w 4k@100Hz z Ray Tracingiem.

micpl
20
Dołączył: 2010-10-11
Wpisów: 67
Wysłane: 19 listopada 2021 18:26:29 przy kursie: 189,00 zł
"Za jakość TW3 w dużej mierze odpowiadają genialne dodatki".

Bzdura. Podstawka zbierała fantastyczne recenzje i dziesiątki nagród. I bez dodatków była uważana za jednego z najlepszych, jeśli nie najlepszego RPG-a. Gdyby dodatki się nie ukazały, to nadal by nim była.

Niektórzy są gotowi wszystko przeinaczyć, żeby przedstawić Cyberpunka w choć trochę lepszym świetle. Już tu nieraz czytałem o tym, w jakim to fatalnym stanie był początkowo trzeci Wiedźmin na konsolach, nawet zamieszczałem film z Digital Foundry z dnia premiery, który temu przeczył. Skąd u was ta potrzeba ciągłego wymyślania tych bzdur? Przecież to Cyberkowi w niczym nie pomoże bandhead

Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 19 listopada 2021 19:31:21 przy kursie: 189,00 zł
Ale selektywna pamiec. A wielka afere od downgrade w porownaniu z demem z E3 pamietasz? Bo ja tak.
Tu masz przykladowy artykul na odswiezenie pamieci:
www.eurogamer.net/articles/201...

Watki w takim stylu:
www.reddit.com/r/witcher/comme...
Cytat:

Why does CD Projekt Red get a pass on Witcher 3 bugs?

tez chyba zapomniales.

A niekonczace sie memy z Plotka z ktorej sie nie dalo korzystac tak byla zbugowana? Az skonczyla jako karta w Gwincie i dostala swoj quest w Krwi i Winie?

Bugow bylo mnostwa, a za jakosc odpawiadaja patche, ktorych changelogi mozesz sobie latwo wygooglac oraz wlasnie dodatki.

xseror
9
Dołączył: 2021-03-21
Wpisów: 57
Wysłane: 20 listopada 2021 21:30:42 przy kursie: 189,00 zł
Cytat:
A niekonczace sie memy z Plotka z ktorej sie nie dalo korzystac tak byla zbugowana? Az skonczyla jako karta w Gwincie i dostala swoj quest w Krwi i Winie?

Bugow bylo mnostwa, a za jakosc odpawiadaja patche, ktorych changelogi mozesz sobie latwo wygooglac oraz wlasnie dodatki.

Inaczej się ocenia mistrza, inaczej pretendenta. CP 2077 gra na którą hype był nakręcany 9 lat, pogromca GTA V, produkt przynoszący +2 mld zł rocznie, kontra W3 gra nieznanego polskiego studia z potencjałem, redefiniująca szereg założeń gatunku. W3 ostań strzał studia być albo nie być, kontra CP 2077 gra robiona przez studio z kupą kasy na realizacje projektu. Dlatego jest problem z aktualną wyceną spółki, co można wybaczyć zespołowi pasjonatów, nie można wybaczyć dużej korpo. Przy małym zespole błędy są dopuszczalne, brakuje ludzi i pieniędzy, przy dużym są oznaką poważnych problemów strukturalnych, nie zapowiadających dobrze na przyszłość.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




451 452 453 454 455

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,226 sek.

zbawocns
nxfzxsez
etcjqqcw
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
wvifazyq
exsmdoml
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat